Volgens mij doe ik dat weleens onbewust maar dan hou ik het idd ook aangespannen. Wat bedoel je nou precies met kantelen? Tis wel een beetje lastige uitleg hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef erodome het volgende:
Wat ook wel wil helpen is je bekken wat kantelen, als je bv op je rug ligt, benen niet te ver uit elkaar, hoe meer gestrekt hoe makkelijker het vaak gaat...
Dan je bilspieren aanspannen en je bekken omhoog kantelen(venuwheuvel omhoog duwen), beenspieren erbij aanspannen en als het goed is voel je gelijk een verschil.
Nu moet je dat niet aangespannen houden, want dan zakt het weer weg, maar "wip" een beetje heen en weer met je bekken, gaat heel simpel door de bilspieren aan te spannen en los te laten, vooral in combi met beenspieren aanspannen...
quote:Op maandag 25 april 2005 14:31 schreef pilske01 het volgende:
Als ze beide klaar zijn komt de man terug van op zijn kleerkast, gaat naar de neger en zegt :
"Heb je nu gezien hoe je moet ventileren? Stomme neger !"
lol de tips die hier gegeven worden zijn nog lachwekkender dan die moppen.quote:Op maandag 25 april 2005 19:53 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ja, ik denk dat Lelibel hier echt wat aan heeft
Enfin, volgen nu alle orgasmegrappen?
lol als je er echt zo zwaar aan tilt moet je misschien eens op een cursus gaan of iets dergelijks. Echt sex kan ook fijn zijn zonder orgasme hoor, focus je alsjeblieft niet teveel op, hoe graag je het ook wilt!quote:Op maandag 25 april 2005 20:28 schreef lelibel het volgende:
Jaja, maak dur maar fijn grapjes over. Ik zou wensen dat jij niet kom klaarkomen, dan zou je je mond wel houden
het was ook niet bedoeld om er geintjes over te maken. Ik lees ook wel dat je er serieus mee bezig bent....Maar wat erodome ook al zegt: zonder een beetje humor tussen de lakens kom je niet ver....quote:Op maandag 25 april 2005 20:31 schreef erodome het volgende:
Grapjes zijn goed, je moet dit soort dingen niet te zwaar nemen, zonder een beetje humor tussen de lakens kom je niet ver....
Onderschrijft...quote:Op woensdag 27 april 2005 21:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
En.. is er al goed nieuws?
Iedere keer als ik dit topic op zie duiken in m'n active topics denk ik, zou het al gelukt zijn
'k lijk wel gek
zal ik langs komen om je te helpen ?.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:33 schreef lelibel het volgende:
Nee nog niet gelukt...
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef My_Dying_Bride het volgende:
[..]
zal ik langs komen om je te helpen ?..
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:07 schreef smvs het volgende:
koop een sybian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |