abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27630366
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:19 schreef lelibel het volgende:
Wat me nog het meeste stoort is dat ze het ook bij meisjes van 14 doen (zelf ook ooit 1 keer gehad). Nu dat ze opeens terugkomen dreun ik ze zo de grond in, stuk voor stuk . Na een enkel uurtje hebben ze allemaal genoeg van me .
Hihi, het valt me nog mee dat je dat niet in 5 minuten doet Wel sociaal van je Krijg de hip: je bent zo gek nog niet
Danmark: more usefull every day!
pi_27637602
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 06:54 schreef MarkyMarkx het volgende:
Omdat je hier de afgelopen tijd weer zit te mekkeren dat je niet klaar kunt komen en er heel veel "gastjes" zijn die denken dat ze dat wel voor elkaar krijgen bij jou. Maargoed, mensen die blind via MSN een wijf zoeken kunnen alleen maar aan hun piel rukken, dus tenzij je een vent bent, veel succes ermee
Jah als ze dat denken hebben ze toch echt pech, want ik ben niet klaar te laten komen. Das kennelijk ook een beetje leeftijdsgebonden en ook geestelijk/fysiek. Maar ik wou alleen maar even duidelijk maken dat ze het dus niet hoeften te proberen .
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 11:59 schreef Keksi het volgende:
Hihi, het valt me nog mee dat je dat niet in 5 minuten doet Wel sociaal van je Krijg de hip: je bent zo gek nog niet
Meuh, je weet niet hoe ziek die geestjes zijn. Binnen 5 minuten krijg je ze er absoluut niet uit, maargoed komaar langs, dan mag je het proberen .
pi_27638556
quote:
Op zondag 5 juni 2005 09:30 schreef lelibel het volgende:

Meuh, je weet niet hoe ziek die geestjes zijn. Binnen 5 minuten krijg je ze er absoluut niet uit, maargoed komaar langs, dan mag je het proberen .
Ik kijk wel uit ga liever op natuurlijke wijze dood Hoewel ik wel wát ouder ben dan die jochies ... neuh hoef geen geneuzel (al te druk daarvoor) ik volg dit topic wel...
Danmark: more usefull every day!
pi_27651763
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 13:50 schreef lelibel het volgende:
Nee, ik ben nog nóóit klaargekomen.
Fantaseer je wel goed genoeg?
pi_27655934
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:56 schreef vrijdag23maart2029 het volgende:

[..]

Fantaseer je wel goed genoeg?
Als ik dit topic doorlees denk ik dat jij het juiste antwoord hebt gevonden. Gefeliciteerd!

pi_27758003
Mijn vriendin kwam vroeger ook niet klaar. Na veel "oefenen" hebben we de truukjes ontdekt. Het heeft bijna twee jaar geduurd voordat ze haar eerste orgasme had. Pas na 4 jaar had ze haar eerste vaginale orgasme.
Nu komt ze al bijna klaar als ik haar tepels sabbel. Dus nog even en dan heeft ze ook haar "tepeliaal" orgasme.

Dus goed oefenen en veel verschillende dingen uitproberen. In een keer heb je je plekje gevonden en kan je die gaan uitbreiden naar de rest van je lichaam.
pi_27758523
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef w32.bolke het volgende:
Pas na 4 jaar had ze haar eerste vaginale orgasme.
Wow dus misschien is er voor mij ook nog hoop. Alhoewel, ik ben nu 27, sex een jaar of 8 en ben echt nog nooit vaginaal klaargekomen.
pi_27762751
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wow dus misschien is er voor mij ook nog hoop. Alhoewel, ik ben nu 27, sex een jaar of 8 en ben echt nog nooit vaginaal klaargekomen.
Oefenen. We hadden heel veel seks. Soms 4 keer per dag. (regenachtige zondagen waren heet).
Daar hebben we veel van geleerd.
pi_27847251
al eens tantra geprobeerd?

een vriendin van me had ook veel moeite om te komen, toen heeft ze tantra geprobeerd met haar vriend ...
ze kwam in het begin niet sneller zei ze, maar ze genoot veel meer en kon zich beter ontspannen.

en bij sex draait het daar toch om?
pi_27851535
nee niet geprobeerd en trekt me op dit moment ook niet echt heel erg aan ofzo. Lijkt mij meer iets voor over 20 jaar, weet niet waarom..
pi_27851883
Vrouwen zeggen dat als je klaarkomt dat je het gewoon wéét... Nou ik heb heel lang een relatie gehad en in totaal 1 keer dat wauw gevoel gehad geloof ik (dat ik op de wc nog na zat te puffen)... Nu heb ik sex met iemand, als ik er nog maar aan denk voel ik me al bijna zo, en voel me tijdens de sex dus meerdere malen zo... Lijkt mij klaarkomen... Echt dat je even op adem moet komen, diep moet zuchten, heel fijn gevoel vanbinnen zeg maar... Maar zoals sommige vrouwen het beschrijven, als een explosie of wat dan ook, zo ervaar ik het ook weer niet. Met alleen clitstimulatie of met beffen ben ik nog nooit klaargekomen...
pi_27901225
voor vrouwen schijnt klaarkomen ook niet essentieel te zijn om lekkere sex te hebben. iig minder dan bij mannen

heb ik mij laten vertellen
Extremistisch gematigd.
  maandag 13 juni 2005 @ 21:46:16 #288
37769 erodome
Zweefteef
pi_27901289
Dat geld alleen voor vrouwen die niet of heel moeilijk kunnen klaarkomen, voor vrouwen die wel gewoon klaar kunnen komen is het net zo belangerijk als bij mannen, niet erg als het een keertje niet zou gebeuren, maar wel heel erg als dat standaart wordt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27901671
hmmm, klinkt logisch opzich.
Extremistisch gematigd.
pi_29171108
en inmiddels als vorderingen?
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:34:12 #291
82740 Bergamot
Naar wijf.
pi_29173818
Ik zag dat een paar mensen iets zeiden over cursussen volgen voor mensen die niet kunnen klaarkomen. Maar waar vind je zoiets vroeg ik me dan af. Wie geeft zulke cursussen ? Hoe kom je daarbij ?

Het lijkt me niet dat je op een luchtbedje in een buurtcentrum gaat zitten puffen.
Your kisses are wasted on me.
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:33:54 #292
124948 Averon
One of the good guys
pi_29177206
Onder andere een methode die voor sommige mensen die ik ken geholpen heeft is hypnose. Als je daar naar geintresseerd ben kan je kijken of er een hypnotiseur in je buurt zit en of je verzekering dat vergoed.

Wees er wel zeker van dat je een goede hypnotiseur neemt, liefst één die aan een ziekenhuis verbonden is.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_29179282
*sorry voor de verlate reactie *

[ Bericht 87% gewijzigd door runaway op 27-07-2005 22:25:29 ]
pi_29184124
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:39 schreef runaway het volgende:

[..]

heb je al eens een vibrator geprobeerd?
kijk eens naar de datum van de reactie die je quote .
Scheren is voor schapen!
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:18:38 #295
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29184546
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:39 schreef runaway het volgende:

[..]

heb je al eens een vibrator geprobeerd?
*zucht

Maar nu het topic toch gekickt is: Lelibel, is er al wat gebeurd?
pi_29184759
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:06 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

kijk eens naar de datum van de reactie die je quote .
pardon, het kwam voorbij in de actieve topics

reactie mag gedelete worden hoor........
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:25:30 #297
8369 speknek
Another day another slay
pi_29184780
Probeer het met een vinger in je kont.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29193018
Nee er is nog niets gebeurt... Zal waarschijnlijk nog wel eeuwen duren ook. Punt is als ik er echt mee bezig ben via topic en met tips enzo dan krijg ik wel gewoon dat het beter wordt, als ik er niet meer mee bezig ben dan gebeurt er gewoon verder ook helemaal niets... Best apart.
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:40:44 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_29194952
Zo heel vreemd is dat niet. In dit topic staan tips over hoe je je spieren e.d. aan moet spannen. De keren dat ik klaargekomen ben tijdens de seks terwijl ik geen enkele relevante spier aangetrokken heb zijn op een hand te tellen. Anders kan ik ook praktisch oneindig lang doorgaan. Je moet er wel wat voor doen.

Die vinger in de anus was trouwens serieus, daar gaat het vaak sneller van. En is ondeugend, en ondeugend is goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29219411
Lelibel, heb je bob al geprobeerd? (braun oral b, ja, de tandeborstel, 4000 trillingen per minuut )
En verder las ik ergens een stukje terug een stukje tekst van je, dat je je niet helemaal wilt laten gaan, omdat je vriend zo snel komt anders? (was vast van een jaar terug al, weet niet of t nog zo is?)
Ik denk toch dat je niets mankeert, maar gewoon door die stomme ervaring(en) en dat je vriend anders zo snel komt, teveel nadenkt.
k zou je egoistische sex willen aanraden, maar dat hebben jullie mss al geprobeerd?
Maar ik leef dus wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')