abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13442340
Een tijdje geleden was er al een topic over dat het sommige vrouwen niet lukt om klaar te kunnen komen. Ik ben dus ook zoiemand. Het wil me gewoonweg maar niet lukken en ik word er toch redelijk wanhopig van. Heeft iemand nog wat tips??
  donderdag 25 september 2003 @ 19:49:50 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13442354
Veelal is het gewoon de spanning en de druk. Misschien ben je er te gefixeerd op, te wanhopig en daardoor te gespannen zodat het niet lukt.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  Moderator donderdag 25 september 2003 @ 19:49:52 #3
18653 crew  D.
pi_13442355
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:49 schreef lelibel het volgende:
Een tijdje geleden was er al een topic over dat het sommige vrouwen niet lukt om klaar te kunnen komen. Ik ben dus ook zoiemand. Het wil me gewoonweg maar niet lukken en ik word er toch redelijk wanhopig van. Heeft iemand nog wat tips??
niet alleen, of met een partner?
pi_13442362
Klinkt stom: maar stressen werkt tegenovergesteld. Neem de tijd. Probeer er van te genieten ook als je niet klaarkomt. Bij de een gaat het nu eenmaal lastiger als bij de ander.
pi_13442406
je zit je waarschijnlijk teveel te focussen op het moeten klaarkomen waardoor hte juist niet lukt. Je moet gewoon uitproberen wat je lekker vind en dan vind je zelf wel een manier uit waardoor je ook klaar kan komen
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_13442463
download wat films van kazaa
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  donderdag 25 september 2003 @ 19:54:58 #7
68783 perfect_kiss
Perfect_Kiss voor sexmod!
pi_13442469
probeer de vlammende amazone eens. Ik heb daar ervaring mee, het is echt geweldig.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
pi_13442478
Hoi ik heb een tip zoek eens met search op "klaarkomen" in seksualiteit, of heb je alles al geprobeerd wat er in die posts staat en heb je nog meer tips nodig ?

een tweetal die ik zo zag. :
klaarkomen
ik kan niet klaarkomen

ligt dit nou aan mij of is dit een veel voorkomend probleem ? en kan hier dan niet gewoon een thread van gemaakt worden ?

btw wel klote voor je succes ermee

pi_13442621
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:49 schreef lelibel het volgende:
Hoe moeilijk het ook is, je concentreren op klaarkomen is het slechtste dat je kunt doen. Ontspannen is dus eigenlijk de mogelijke oplossing en dat kan op een aantal manieren.

Een makkelijke manier is om wat alcohol te nuttigen, dan vallen drempels weg en word je wat meer ontspannen. Niet teveel drinken natuurlijk.

Ik heb er verder maar weinig verstand van, als man zijnde. Veel succes in ieder geval, al is het niet iets waar je succes bij nodig hebt. Het komt vanzelf, geloof mij nou maar.

donderdag 25 september 2003 @ 20:04:07 #10
29988 Hemaworst
dik en super krom
pi_13442704
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:54 schreef perfect_kiss het volgende:
probeer de vlammende amazone eens. Ik heb daar ervaring mee, het is echt geweldig.
beetje flauw in deze context(maar stiekem wel een beetje grappig)
pi_13442810
Dat van die ontspanning ken ik al helemaal uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik dat moet doen enzo, doe ik ook wel, maar wil dan nog steeds nie echt lukken ofzo. Maargoed als iemand nog andere tips heeft.. (kep al paar andere goede gekregen thnx daarvoor, persoon weet wel wie ik bedoel)
pi_13442843
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:08 schreef lelibel het volgende:
Dat van die ontspanning ken ik al helemaal uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik dat moet doen enzo, doe ik ook wel, maar wil dan nog steeds nie echt lukken ofzo. Maargoed als iemand nog andere tips heeft.. (kep al paar andere goede gekregen thnx daarvoor, persoon weet wel wie ik bedoel)
misschien concentreer je je teveel op dingen als, komen mijn ouders er niet aan of zo,
pi_13442936
misschien moet je ook een beetje experimenteren met voorwerpen, plaatsen waar je het doet? misschien ontdek je iets wat wel werkt voor je!
pi_13443098
gebruik je altijd je handen? Of ook speeltjes? Die werken trouwens niet voor alle vrouwen. Probeer eens een kussen, dat werkt echt geweldig. Of als je een vriendje hebt, dan kan je eens proberen om zijn dijbeen te 'berijden'. Als je ten minste snapt wat ik bedoel.
"Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that?"
pi_13443141
en een douche straal werkt voor de meeste meisjes wel!

heb ik me laten vertellen

pi_13443156
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:22 schreef _The_General_ het volgende:

pi_13443170
douchekop als eens geprobeeerd?
hm ben laat
pi_13443198
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:
douchekop als eens geprobeeerd?
zie bovenstaande post lievert,

speciaal voor dit topic mijn onderschrift aangepast

pi_13443205
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:22 schreef _The_General_ het volgende:

Ja, dat is ook super!
"Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you motherfuckers! Got that?"
  donderdag 25 september 2003 @ 20:28:58 #20
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_13443332
Ik kan ergens overheen lezen maar ik begrijp nog iets niet, kan je nou helemaal niet klaarkomen? Ben je weleens klaargekomen? Lukt het alleen met je vriend niet? Ik snap niet echt wat je bedoelt....

Lijkt me essentieele info om je te kunnen helpen.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_13443380
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:28 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan ergens overheen lezen maar ik begrijp nog iets niet, kan je nou helemaal niet klaarkomen? Ben je weleens klaargekomen? Lukt het alleen met je vriend niet? Ik snap niet echt wat je bedoelt....

Lijkt me essentieele info om je te kunnen helpen.

of vind je die info gewoon ge*l om te horen
  donderdag 25 september 2003 @ 20:32:08 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_13443447
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:28 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

*douchekop bied zich aan

pi_13443551
een goed gesprek met je boy
pi_13443592
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:38 schreef italy het volgende:
een goed gesprek met je boy
het is nog steeds onduidelijk of Ts een boy heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')