quote:niet alleen, of met een partner?
Op donderdag 25 september 2003 19:49 schreef lelibel het volgende:
Een tijdje geleden was er al een topic over dat het sommige vrouwen niet lukt om klaar te kunnen komen. Ik ben dus ook zoiemand. Het wil me gewoonweg maar niet lukken en ik word er toch redelijk wanhopig van. Heeft iemand nog wat tips??
een tweetal die ik zo zag. :
klaarkomen
ik kan niet klaarkomen
ligt dit nou aan mij of is dit een veel voorkomend probleem ? en kan hier dan niet gewoon een thread van gemaakt worden ?
btw wel klote voor je succes ermee
quote:Hoe moeilijk het ook is, je concentreren op klaarkomen is het slechtste dat je kunt doen. Ontspannen is dus eigenlijk de mogelijke oplossing en dat kan op een aantal manieren.
Op donderdag 25 september 2003 19:49 schreef lelibel het volgende:
Een tijdje geleden was er al een topic over dat het sommige vrouwen niet lukt om klaar te kunnen komen. Ik ben dus ook zoiemand. Het wil me gewoonweg maar niet lukken en ik word er toch redelijk wanhopig van. Heeft iemand nog wat tips??
Een makkelijke manier is om wat alcohol te nuttigen, dan vallen drempels weg en word je wat meer ontspannen. Niet teveel drinken natuurlijk.
Ik heb er verder maar weinig verstand van, als man zijnde. Veel succes in ieder geval, al is het niet iets waar je succes bij nodig hebt. Het komt vanzelf, geloof mij nou maar.
quote:beetje flauw in deze context(maar stiekem wel een beetje grappig)
Op donderdag 25 september 2003 19:54 schreef perfect_kiss het volgende:
probeer de vlammende amazone eens. Ik heb daar ervaring mee, het is echt geweldig.
quote:misschien concentreer je je teveel op dingen als, komen mijn ouders er niet aan of zo,
Op donderdag 25 september 2003 20:08 schreef lelibel het volgende:
Dat van die ontspanning ken ik al helemaal uit mijn hoofd. Ik weet wel dat ik dat moet doen enzo, doe ik ook wel, maar wil dan nog steeds nie echt lukken ofzo. Maargoed als iemand nog andere tips heeft.. (kep al paar andere goede gekregenthnx daarvoor, persoon weet wel wie ik bedoel)
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:22 schreef _The_General_ het volgende:
en een douche straal werkt voor de meeste meisjes wel!
heb ik me laten vertellen
quote:zie bovenstaande post lievert,
Op donderdag 25 september 2003 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:
douchekop als eens geprobeeerd?
speciaal voor dit topic mijn onderschrift aangepast
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:22 schreef _The_General_ het volgende:
en een douche straal werkt voor de meeste meisjes wel!
heb ik me laten vertellen
Lijkt me essentieele info om je te kunnen helpen.
quote:of vind je die info gewoon ge*l om te horen
Op donderdag 25 september 2003 20:28 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan ergens overheen lezen maar ik begrijp nog iets niet, kan je nou helemaal niet klaarkomen? Ben je weleens klaargekomen? Lukt het alleen met je vriend niet? Ik snap niet echt wat je bedoelt....Lijkt me essentieele info om je te kunnen helpen.
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:28 schreef _The_General_ het volgende:[..]
*douchekop bied zich aan
quote:het is nog steeds onduidelijk of Ts een boy heeft
Op donderdag 25 september 2003 20:38 schreef italy het volgende:
een goed gesprek met je boy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |