You sick motherfucker....
Begin ik net weer te geloven dat het met het aantal gekken in NL wel meevalt, krijg je dit...
Ik kan me ergens toch wel enigszins een beetje misschien voorstellen dat mensen hier niet aan mee willen werken... Naampje zelf verzonnen?
quote:ik ben blij dat er nog mensen om kunnen lachen.
Op vrijdag 26 september 2003 14:13 schreef UnrealMarc het volgende:
hahahahahaha ik pleur zowat van mijn stoel van t lachen whahahaahameesterlijk
Ik had laatst mn teenhaar afgefikt (je betn een mongol en je moet wat ) en dat was ook niet al te fijn.
Trouwens, moet ze dan geen er lang schaamhaar hebben, aangezien haar in enkele milliseconden weschroeit??
quote:het gaat ook heel snel hoor. Als je merkt dat je bijna komt, steek je het aan en vervolgens spuit je het heel snel uit. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je aansteekt en vervolgens neukt en 5 minuten later klaarkomt.
Op vrijdag 26 september 2003 14:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Moet ze wel snel schaamhaar kweken zegIk had laatst mn teenhaar afgefikt (je betn een mongol en je moet wat
) en dat was ook niet al te fijn.
Trouwens, moet ze dan geen er lang schaamhaar hebben, aangezien haar in enkele milliseconden weschroeit??
quote:sicko
Op vrijdag 26 september 2003 14:50 schreef perfect_kiss het volgende:[..]
het gaat ook heel snel hoor. Als je merkt dat je bijna komt, steek je het aan en vervolgens spuit je het heel snel uit. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je aansteekt en vervolgens neukt en 5 minuten later klaarkomt.
quote:Je teenhaar
Op vrijdag 26 september 2003 14:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Moet ze wel snel schaamhaar kweken zegIk had laatst mn teenhaar afgefikt (je betn een mongol en je moet wat
) en dat was ook niet al te fijn.
quote:Nou je pakt een aansteker...
Op vrijdag 26 september 2003 17:46 schreef Aventura het volgende:[..]
Je teenhaar
. Hoe krijg je dat voorelkaar?!
Ontopic: lijkt me niet erg erotisch, aangezien brandend mensenhaar ontieglijk meurt.
quote:Bewijs het!!!!!!!!!!
Op vrijdag 26 september 2003 20:54 schreef Smots het volgende:
met dit soort 'speciale' ontboezemingen durf ik er ook best voor uit te komen dat ik een enorm dikke tamp krijg als ik door het huis loop in mijn schapenwollen joggingpak.
Foto van jou in schapenwollen joggingpak met dikke tamp
Make my day
quote:Dank je partytime, JJ
Op vrijdag 26 september 2003 20:57 schreef erodome het volgende:[..]
Bewijs het!!!!!!!!!!
Foto van jou in schapenwollen joggingpak met dikke tamp
Make my day
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 14:13 schreef UnrealMarc het volgende:
hahahahahaha ik pleur zowat van mijn stoel van t lachen whahahaahameesterlijk
quote:Ik heb een hoop zieke dingen gehoord op internet enzo, maar dit slaat alles...je bent ook gelijk de meest originele...als je een dakloze zoekt, die doet het wel voor wat stuivers....of een jack-ass meid ofzo....dan KOM je gelijk op MTv
Op donderdag 25 september 2003 19:03 schreef perfect_kiss het volgende:
Ik heb een enorme fetish alleen kan ik dat nooit uitvoeren. Zelfs de hoertjes willen niet meewerken. Alleen een meid waar ik lange tijd een relatie mee had, maar dat is al een tijdje uit. Ik ben namelijk dol op de vlammende oase. Dat is vlak voor je klaarkomt het schaamhaar bij de vrouw in de fik steken en vervolgens blussen met je zaad.
Zijn er toevallig fokker die dit meer gedaan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |