quote:Lekker thanx en gefeliciteerd natuurlijk
Op donderdag 2 oktober 2003 12:37 schreef -Eddow- het volgende:
2 october de verjaardag van -Eddow-!!!!!Bier voor PTA -->
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 18:51 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Wat is dat
Dat kennen we in Limburg niet...
Dit is de tram in den haag. De HTM tram ![]()
Top ding is dat
quote:Tram 1 Delft Tantehof --> Scheveningen Noorderstrand!!^O^
Op donderdag 2 oktober 2003 21:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dit is de tram in den haag. De HTM tram
Top ding is dat
quote:Aha, zo'n ding, die ken ik van de plaatjes in de theorieboeken! Snapte al niet waarom ik zo'n ding altijd voorrang moest geven...
Op donderdag 2 oktober 2003 21:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dit is de tram in den haag. De HTM tram
Top ding is dat
quote:Praktijkoefening; Test de stijfheid van een tram door met uw Lesauto frontaal tegen de tram te rijden. Noteer hieronder uw bevindingen;
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Aha, zo'n ding, die ken ik van de plaatjes in de theorieboeken! Snapte al niet waarom ik zo'n ding altijd voorrang moest geven...
.......................................................................................................
.......................................................................................................
quote:Had ik zo gewild... Maar ik leste maar een uur en dat haalde ik niet om ergens zo'n ding tegen te komen. Dus mensen in Limburg zijn weer veiliger op de weg? Toch weer wat nuttigs geleerd vandaag...
Op donderdag 2 oktober 2003 22:16 schreef Ballebek het volgende:[..]
Praktijkoefening; Test de stijfheid van een tram door met uw Lesauto frontaal tegen de tram te rijden. Noteer hieronder uw bevindingen;
quote:Join the club
Op donderdag 2 oktober 2003 22:21 schreef Ultimora het volgende:
zo'n tram ben ik ook nog nooit tegen gekomen
quote:Nou ja, heb 'm wel eens gezien, zelfs al een keer in gezeten (nou, da's prettig, met een volgepropte tram naar Scheveningen...
Op donderdag 2 oktober 2003 22:35 schreef -Eddow- het volgende:
Eigenlijk best vaag dat mensen nog nooit een tram hebben gezien
quote:das tog geen uitdaging man... een echte uitdaging is om tegen een metro aan te rijden met je auto
Op donderdag 2 oktober 2003 22:16 schreef Ballebek het volgende:[..]
Praktijkoefening; Test de stijfheid van een tram door met uw Lesauto frontaal tegen de tram te rijden. Noteer hieronder uw bevindingen;
Wat voor foto's dan! ?
toen kwam deze 
toen kwam deze 
En nu deze uit duitsland ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 03-10-2003 11:48]
Je vergeet de "feest-tram" nog !!
quote:En de paarden tram.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:53 schreef -Eddow- het volgende:
WOOOOW niet normaal
Je vergeet de "feest-tram" nog !!
De kerst tram is ook altijd super om te zien ![]()
Helemaal groen met denne takken en dan mega veel lichtjes ![]()
Geweldig ding is dat.
quote:Ahaaa
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
En de paarden tram.
Nee ik wil de jongens even laten zien in welke dingen wij ons vervoerenDe kerst tram is ook altijd super om te zien
Helemaal groen met denne takken en dan mega veel lichtjes
Geweldig ding is dat.
quote:Goeiemiddag!
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
En de paarden tram.
Nee ik wil de jongens even laten zien in welke dingen wij ons vervoerenDe kerst tram is ook altijd super om te zien
Helemaal groen met denne takken en dan mega veel lichtjes
Geweldig ding is dat.
Indrukwekkend, die trams...
Vind 't maar weer zo'n oncomfortabel geval van openbaar vervoer. Hier in Limburg zijn de wegen nog niet vervuild met dit soort rotzooi. Hebben we ook niet echt nodig om van A naar B te komen...
quote:Uhhh, rook uit de uitlaat duidt meestal op een hoog olieverbruik, dus er zal wel iets grondig mis zijn met dat ding...
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:18 schreef -Eddow- het volgende:
Gisteren stond er een Civic (gestyled enz.) en er kwam echt abnormaal veel (witte) rook uit zn uitlaat... Wat is daarmee aan de hand dan!!
Zal wel iemand zijn geweest die de motor steeds weer koud tot in de toerenbegrenzer heeft gejaagd... Niet goed voor een motor...
quote:Het was echt niet normaal net alsof ie zon rookmachine had ingebouwd in zn uitlaat
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:23 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Uhhh, rook uit de uitlaat duidt meestal op een hoog olieverbruik, dus er zal wel iets grondig mis zijn met dat ding...
Zal wel iemand zijn geweest die de motor steeds weer koud tot in de toerenbegrenzer heeft gejaagd... Niet goed voor een motor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |