quote:[louter informatief]Dat is het snelste schopje wat ik ooit heb gezien.
Op donderdag 25 september 2003 14:52 schreef Focusdriver het volgende:
*schopje*
quote:Sorry hoor
Op donderdag 25 september 2003 15:15 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
[louter informatief]Dat is het snelste schopje wat ik ooit heb gezien.
lees de faq eens, schoppen mag pas na 24 uur.[/louter informatief]
[edit] Als ie digitaal is... [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Savatage op 30-09-2003 11:00]
quote:Nah, geen digi.. voor 30 haal k em dan op... ECHT NIET MEER!!!
Op dinsdag 30 september 2003 12:14 schreef Focusdriver het volgende:
Het is een compactcamera, geen digitale, de nieuwprijs is 80 euro, en 40 euro is veel te weinig
raak je aan de straatstenen nog nie kwijt...
quote:Precies. Als je er 50 voor wilt en er is 50 geboden. Waarom dan hier nog met dat ding leuren?
Op maandag 6 oktober 2003 09:57 schreef mslautenbach het volgende:
is het niet een beetje vervelend voor die andere bieder op andere site die al 50 euro geboden had?
quote:Die heeft niks meer van zich laten weten, dus de camera is nog steeds te koop, misschien geinteresseerd, mslautenbach ??
Op maandag 6 oktober 2003 09:57 schreef mslautenbach het volgende:
is het niet een beetje vervelend voor die andere bieder op andere site die al 50 euro geboden had?
quote:Hij is van mijn collega en die is van Eindhoven, dus daar kan je hem ophalen. Mail me even voor meer informatie
Op maandag 6 oktober 2003 13:03 schreef mslautenbach het volgende:
Het leek me wel leuk jah... alleen checkte je profiel en zie dat je in belgie woont.. is wel beetje ver weg om een hem op te halen..
quote:Jammer dan, dus mensen, het fototoestel is nog steeds te koop voor 50 euro.
Op maandag 6 oktober 2003 13:37 schreef mslautenbach het volgende:
heeft die dan nog een collega die toevallig uit leeuwarden woont. want anders ben ik nog steeds wel 50 euro kwijt aan bezine en dat loont moeite ook niet echt... Opsturen ben ik persoonlijk niet zo fan van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |