Die kerel is Dj op XFM en heeft daar het programma waarin alleen maar Bootlegs,mash-ups en andere rare mixxxen gedraaid worden. Heb cd bij hem aangevraagt met een of ander lul verhaal dat ik hier in Nederland dj's programeer in een café.
quote:Neuh, ik heb hem ook
Op zaterdag 27 september 2003 16:44 schreef RonB het volgende:
Peter Gabriel - Revisited
een 1992 usa import
niks bijzonders eigenlijk
Valt vooral op door de slechte geluidskwaliteit....
quote:*meldt*
Op zaterdag 27 september 2003 17:34 schreef ChiChi het volgende:Bis - Social Dancing
heb ik ook, net als de anderen van Bis.
quote:Die van The Blueprint heb ik. Ik vond Earthtone9 toch wel beter.
Op donderdag 25 september 2003 13:04 schreef Betse het volgende:
Mijn laatste aanwinsten:
The Blueprint - Ecliptic
Blind Dog - Captain Dog rides again.denk niet dat veel mensen die hebben. Zeker the blueprint niet duurde erg lang voordat ik die eindelijk had
die heeft bijna niemand
quote:de veulpoepers
Op donderdag 25 september 2003 12:39 schreef Fantus het volgende:
Rk Veulpoepers Bv - Een Frisse Wind
*ook heeft
quote:ik wil 'm niet eens
Op donderdag 25 september 2003 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jewel - Save The Linoleum hebben volgens mij maar heel weinig mensen. Zeker als ie gesigneerd is
quote:heb ik ook
Op zaterdag 27 september 2003 17:40 schreef Stokvis het volgende:
James Hyman - Dj mix setDie kerel is Dj op XFM en heeft daar het programma waarin alleen maar Bootlegs,mash-ups en andere rare mixxxen gedraaid worden. Heb cd bij hem aangevraagt met een of ander lul verhaal dat ik hier in Nederland dj's programeer in een café.
quote:die heb ik ook
Op vrijdag 26 september 2003 19:01 schreef _Thorwald_ het volgende:
The Potion - NeversitCinematic Orchestra (geen titel)
Moondog - More moondog
Moondog - The story of moondog
iemand ? ik wel!
quote:dacht je
Op zaterdag 27 september 2003 15:41 schreef Aventura het volgende:
Deze heeft hier gegarandeerd echt niemand!
[afbeelding]
[afbeelding]Een of andere rockband uit China, vriendin die stage liep nam hem voor me mee. Zo te zien zijn ze geinspireerd door the Pumpkins
(Nooit geluisterd)
quote:uhm nou.. dat vind ik best meevallen. de ruis is veel minder dan op de 2002 remasters van zijn albums! qua geluidssterkte valt het wat tegen maar ik vind het absoluut niet slecht
Op zaterdag 27 september 2003 17:48 schreef OProg het volgende:
Neuh, ik heb hem ookValt vooral op door de slechte geluidskwaliteit....
quote:Yeah right!
Op zaterdag 27 september 2003 18:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
dacht je
ik heb 'm ook
Japanse Rock band, en inderdaad niet in Europa te krijgen. Wel via amazone.co.jp
Best wel goede muziek lijkt een beetje op No Doubt zoals op tragic kingdom maar dan in het Japans.
quote:Heeftie echt geen titel? Want welke is dat dan? Bij mijn weten hebben ze namelijk geen titelloos album (hoe ziet de hoes eruit), of toch wel?
Op vrijdag 26 september 2003 19:01 schreef _Thorwald_ het volgende:
Cinematic Orchestra (geen titel)
En verder denk ik dat er weinig mensen zullen zijn die m'n laatste aanwist: Kaada - Thank You For Giving Me Your Valuable Time hebben. Zal vast wel, maar ik ben gewoon wel eens benieuwd
.
The Yeah Yeah Yeahs - Fever To Tell
quote:Volgens mij ook... Ik heb trouwens alleen hun titelloze debuut-EP hier thuis liggen, al heb ik wel het nummer Pin van Fever to Tell de hele avond al in mijn hoofd zitten.
Op maandag 29 september 2003 22:36 schreef Zzyzx het volgende:
Denk dat mijn minst bekende CD die van de Yeah Yeah Yeahs is. Maar die zal vast wel iemand hebben.The Yeah Yeah Yeahs - Fever To Tell
project van een vriend, kan me niet voorstellen dat iemand dat heeft
zapje heeft hem dus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |