Vorige deel:
-=[ Island Fantasy Tavern ]=- Praat topic 19
Karakters zijn terug te vinden hier:
http://www.dreamersweb.nl/character.htm
bekijk ook eens [FAQ] Fok!Eiland Wegwijzer
quote:Dat dacht ik ook, het ging allemaal vrij spontaan
Op donderdag 25 september 2003 11:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik weet het niet Faat.. het leek me dat je/jullie toch leuk mee aan het schrijven waren ?
Maar kan zijn dat ik te ongeduldig zit te wachten over de volgende zet van de TS
D&Ders van het weekend zullen we eens kijken voor een datum.
quote:Misschien zit er wel een landkaart verstopt in dat zwijntje Faat.
Op donderdag 25 september 2003 11:49 schreef Faat het volgende:[..]
Dat dacht ik ook, het ging allemaal vrij spontaan
Maar kan zijn dat ik te ongeduldig zit te wachten over de volgende zet van de TS
Ik probeer ze zo snel mogelijk te maken.
Ow .. en ik zou het fijn vinden als ik niet weer werd vermoord.
Ik moet nog steeds een keer prinses worden
quote:mes gaat slijpen
Op zondag 28 september 2003 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
En bij deze een post in het bos. Welliswaar opgedeeld om het duidelijk te maken.Ow .. en ik zou het fijn vinden als ik niet weer werd vermoord.
Ik moet nog steeds een keer prinses worden
leuk stukje hoor
quote:doe nog eens
Op zondag 28 september 2003 20:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
J-J .. check je icq voor de foto's
quote:Dank U
Op zondag 28 september 2003 22:13 schreef Jan-jaap het volgende:
leuk stukje FitzChevalric
Dat afwachten wordt een beetje saai
quote:Ehm.... met alle liefde en plezier. Maar - ehm - nu ik mijn stoffelijke lichaam weer heb, zou ik wel eens een nagel kunnen breken, en dat kunnen we niet hebben natuurlijk!
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Misschien iemand zo vriendelijk om mij even te komen redden / vermoorden.Dat afwachten wordt een beetje saai
Misschien dat Tarran en/of Nocens zo vriendelijk zouden willen zijn?
nieuwtje: mijn characters in smalltown wachten nog immer op reactie alvorens aan een vervolgpost te beginnen. De houten poppetjes krijgen takjes die spontaan groeien vna het lange wachten(duidelijke HINT)
Waar zijn alle fantasy posters gebleven??
Let wel: het posten op het Eiland mag in geen geval als een verplichting worden gezien. Maar: als je een tijdje geen tijd en/of zin hebt om te posten, geef dat hier dan even aan a.u.b. De anderen, die "vast" zitten omdat jij niet post, weten dan waar ze aan toe zijn en kunnen dan eventueel een andere draai gaan geven aan het verhaal en zelf verder gaan.
Bij voorbaat hartelijk dank.
quote:ik heb al een paar dagen een stukje klaar staan.
Op zondag 5 oktober 2003 13:31 schreef Bar_the_Grey het volgende:
20 alweer, het schiet op.nieuwtje: mijn characters in smalltown wachten nog immer op reactie alvorens aan een vervolgpost te beginnen. De houten poppetjes krijgen takjes die spontaan groeien vna het lange wachten(duidelijke HINT)
quote:Jij zou met een barbaren topic komen!
20 alweer, het schiet op.nieuwtje: mijn characters in smalltown wachten nog immer op reactie alvorens aan een vervolgpost te beginnen. De houten poppetjes krijgen takjes die spontaan groeien vna het lange wachten(duidelijke HINT)
quote:Wie zitten er vast? Zal eens kijken of ik eindelijk mijn Tarran post kan schrijven.
Op zondag 5 oktober 2003 17:03 schreef Phoenixx het volgende:
Hmmmmm.... ik bespeur hier een soort van "help - we zitten vast".
Toegegeven, dat gevoel is mij ook een beetje bekropen.Waar zijn alle fantasy posters gebleven??
Let wel: het posten op het Eiland mag in geen geval als een verplichting worden gezien. Maar: als je een tijdje geen tijd en/of zin hebt om te posten, geef dat hier dan even aan a.u.b. De anderen, die "vast" zitten omdat jij niet post, weten dan waar ze aan toe zijn en kunnen dan eventueel een andere draai gaan geven aan het verhaal en zelf verder gaan.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Godver .. je staat verdomme met dat zwaard op me keel
Godver .. je staat verdomme met dat zwaard op me keel
*New Feist game announced - Extra Big News*
Iron Realms Entertainment, a California-based developer van online multiplayers (MMORPGs) verteld ons dat ze online spellen gebaseerd op de "Oorlog van de grote scheuring: series gaan maken.
Meer info in het engels:
http://www.hallofworlds.net/feist/cgi-bin/new_forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=13;t=1412
Interview met Feist:
http://www.hallofworlds.net/feist/cgi-bin/new_forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=13;t=817
quote:Ja, echt wel.
Op maandag 6 oktober 2003 09:10 schreef Tarran het volgende:
Ja, leuk zo een gesprek met jezelf
quote:Alleen Arutha hoort bij mij
Op maandag 6 oktober 2003 09:10 schreef Tarran het volgende:
Ja, leuk zo een gesprek met jezelf
Van wie die andere klonen zijn
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 09:13 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Alleen Arutha hoort bij mij
Van wie die andere klonen zijn
quote:Ik heb ook ik weet niet hoe lang lopen hinten dat ik wacht op de volgende blablablabla
quote:Broerlief volgt snel
Op maandag 6 oktober 2003 11:04 schreef Werik het volgende:
Sow, dat was Tarran.
quote:Is dat een hint? Ik zal weer even wat inspiratie proberen op te doen
Op maandag 6 oktober 2003 18:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
* Lord Dreamer heeft dit keer weinig in te brengen in de verhalen, zit niet in de grote lijnen dus heeft het relatief makkelijk
quote:oeps morgen dus
Op zondag 5 oktober 2003 20:35 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ik heb al een paar dagen een stukje klaar staan.
en beloof het morgenavond het te posten
Edit: ik heb even de topic-titel een beetje uitgebreid
[Dit bericht is gewijzigd door Phoenixx op 08-10-2003 21:04]
Misschien nog een smalltown, maar aangezien mijn post daar neutraal zijn maakt dat voor het verhaal niets uit.
Worden wij daarmee bedoeld?
.
.
.
.
.
.
.
Want dat klopt wel
quote:Eeurhm lol met name de wapens die nu verhult worden van hun magische krachten
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:39 schreef Tarran het volgende:
Zeg eh? Duistere krachten?Worden wij daarmee bedoeld?
.
.
.
.
.
.
.
Want dat klopt wel
quote:Stond in je profiel, daarom had ik het ook neergezet in PG dat ik in de tavern gepost omdat ik niet wist of je hier (Taveerne) wel eens keek.
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:46 schreef suppafl3xxa het volgende:[..]
Eeurhm lol met name de wapens die nu verhult worden van hun magische krachten
Dacht neem er een kloontje bij ghehe wilde graag meedoen in dat verhaallijn. (jah telsreermmar is mijn kloon)
Ik dacht hou die post maar ff klein zodat ik er niet meteen helemaal ingebeiteld zit. Ken ik als jullie het er neit mee eens zijn er alsnog gewoon uitwandelen LOL
Ulric en Tarran zijn dus beide van mij in de verhaallijn waarin je mee wilt spelen. Enne ik zou zeggen, gewoon doen! Leuk, des te meer schrijvers, des te meer ideeen.
Zo heb ik de laatste post van Asschen drie keer moeten lezen voordat het TL-etje bij mij ging branden. Ik had veel verwacht, maar dat niet. Maar dat is dus ook het leuke ervan om met anderen te schrijven.
Ook Phoenixx weet je altijd wel te verassen met haar postjes. Voor je het weet staat ze met een sinaasappeltje tegenover je
Nocens is overigens van Nyphai.
En mocht het je niet bevallen, wij zijn zeer creatief in het permanent verwijderen van tegenstanders
quote:Mooi ben ik niet de enigste met creatieve ideeen
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:56 schreef Werik het volgende:[..]
Stond in je profiel, daarom had ik het ook neergezet in PG dat ik in de tavern gepost omdat ik niet wist of je hier (Taveerne) wel eens keek.
Ulric en Tarran zijn dus beide van mij in de verhaallijn waarin je mee wilt spelen. Enne ik zou zeggen, gewoon doen! Leuk, des te meer schrijvers, des te meer ideeen.
Zo heb ik de laatste post van Asschen drie keer moeten lezen voordat het TL-etje bij mij ging branden. Ik had veel verwacht, maar dat niet. Maar dat is dus ook het leuke ervan om met anderen te schrijven.
Ook Phoenixx weet je altijd wel te verassen met haar postjes.
Voor je het weet staat ze met een sinaasappeltje tegenover je
![]()
Nocens is overigens van Nyphai.
En mocht het je niet bevallen, wij zijn zeer creatief in het permanent verwijderen van tegenstanders
![]()
![]()
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:04 schreef suppafl3xxa het volgende:[..]
Mooi ben ik niet de enigste met creatieve ideeen
Let's kil kill kill kill killkillkillk kill!!!!!!!!!!!!!!1 sssssssssssssssssssslrrrrrrrrp
Overkill volgens mij
Suppafl3xxa jij geeft toe dat je Schimmenwereld leuk vind om te lezen, maar heb je ook teruggelezen naar bijvoorbeeld Chaos Mountain en elfenbos (Niet dat dat een verplichting is, maar gewoon nieuwsgierigheid van mijn kant)
Ik neem aan dat bijvoorbeeld Abbadon ook meeleest, omdat hij indirect bij het verhaal betrokken is. Maar voor het overige, zou ik het eigenlijk niet weten.
quote:nee sorry ik heb nog geen verhaallijnen gelezen die inmiddels gesloten zijn toen ik hier kwam..... Misschien ga ik die toch nog even opzoeken
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:11 schreef Werik het volgende:
Maar waar ik weleens nieuwsgierig naar ben, is wie eigenlijk allemaal de verhaallijnen volgen op het eiland. Natuurlijk de mensen die in de topics posten.Suppafl3xxa jij geeft toe dat je Schimmenwereld leuk vind om te lezen, maar heb je ook teruggelezen naar bijvoorbeeld Chaos Mountain en elfenbos (Niet dat dat een verplichting is, maar gewoon nieuwsgierigheid van mijn kant)
Ik neem aan dat bijvoorbeeld Abbadon ook meeleest, omdat hij indirect bij het verhaal betrokken is. Maar voor het overige, zou ik het eigenlijk niet weten.
quote:Klinkt bekend
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:56 schreef suppafl3xxa het volgende:[..]
nee sorry ik heb nog geen verhaallijnen gelezen die inmiddels gesloten zijn toen ik hier kwam..... Misschien ga ik die toch nog even opzoeken
en ik zie het natuurlijk niet als een verplichting maar het geeft natuurlijk wel meer inzicht in de chaos wapens die je hebt verkregen in de schimmenwereld waarschijnlijk...
Hoe dan ook, doordeweeks zit ik overdag altijd hier.. mijn stage is niet zo moeilijk vandaar
Btw, binnenkort gaan we weer terug naar Chaos Mountain. Die topics lopen gewoon nog. Net zoals er nu op het moment niet meer in Schimmenwereld wordt gepost, waardoor die langzaam wegzakt is hetzelfde het geval geweest bij Chaos Mountain.
Of Asschen mee gaat naar de Choas mountain weet ik nog niet. Hij heeft nog andere plannen
quote:Zelf weten, zal als het zover is wel een beetje neutrale post ervan maken.
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zelf lees ik alleen nog mee in de verhalen waarin ik mee speel. Door klein gebrek aan tijd heb ik de rest even opgegeven.Of Asschen mee gaat naar de Choas mountain weet ik nog niet. Hij heeft nog andere plannen
Voorlopig heb ik toch niet veel anders te doen
quote:Och, voorlopig sta je nog waar je staat
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je hoeft je posts voor mij niet aan te passen, ik knijp er wel tussenuit, als ik het daar tijd voor vind.Voorlopig heb ik toch niet veel anders te doen
Dat is overigens niet aanpassen, maar ook voor mezelf een manier om te beslissen wat ik met Ulric ga doen.
Overigens komen er denk ik eerst nog posten van Ulric en Nocens
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:41 schreef Werik het volgende:
Abbadon, Samaell heeft weer eens een bezoeker
ik zal binnenkort maar weer eens wat schrijven dan!
quote:Meer om Chaos Mountain weer een kickje te geven.
Op maandag 13 oktober 2003 15:10 schreef Abbadon het volgende:[..]
aan mijn nekharen het verhaal weer binnegesleept?
ik zal binnenkort maar weer eens wat schrijven dan!
quote:
Elf Fantasy Fair 2004
26 september 2003
Lever je oude kaarsen in bij de Elf Shops.
Voor de Fair zijn wij op zoek naar oude- en/of restanten van kaarsen. Deze worden omgesmolten om er fakkels van te maken voor de vrijdag avond op de Fair. We kunnen elk beetje kaarsvet gebruiken!Op veler verzoek hier alvast informatie over de Elf Fantasy Fair van 2004.
Locatie en datum
Elf Fantasy Fair 2004 verhuist naar kasteel de Keukenhof in Lisse, niet te verwarren met de Keukenhof van de bloembollen. Het worden drie dagen vol muziek, veldslagen, acteurs en auteurs.
Vrijdag 18 juni begint het avondspektakel om 15.00 uur en we stoppen pas om 24.00 uur.
Zaterdag 19 en zondag 20 juni start de Fair om 10.00 uur en sluit de poort om 19.00 uur.
Programmering
Vrijdag zal er een avondprogrammering zijn in tegenstelling tot het weekend. Net als voorgaande jaren zal op de beide andere dagen de programmering voor het grootste deel het zelfde zijn. Het programma is nog niet bekend, maar hou deze site in de gaten voor nieuwe informatie!Entreeprijzen
De entreeprijs 2004 voor volwassenen en kinderen is nog niet bekend.Bereikbaarheid
Kasteel de Keukenhof ligt tussen Amsterdam en Den Haag in de Bollenstreek. De route naar de Keukenhof is in Lisse en omgeving overal met verwijsborden aangegeven. U vindt Kasteel de Keukenhof aan de Keukenhof 1 (Stationsweg) in Lisse.Per auto
Vanuit Apeldoorn volgt u de A1 via Amersfoort naar Amsterdam. Daarna volgt u de borden Schiphol en neemt de A4 richting Den Haag. Daar kiest u afslag 4 en volgt N207-Lisse.
Vanuit Utrecht neemt u de A12 naar Den Haag en daar de A4 naar Amsterdam, daarna kiest u afslag 4 en volgt N 207-Lisse.
Vanuit Rotterdam rijdt u via de A4 naar Den Haag-Amsterdam. Op de A4 neemt u afslag 4 en volgt N207-Lisse. Vanuit Den Haag kunt u ook de A44 nemen en voor afslag 3 Noordwijkerhout/Lisse kiezen. Daarna de N208 naar Lisse. De verwijsborden in de omgeving leiden u verder naar Keukenhof. De parkeerplaatsen bevinden zich op 200 meter van het Kasteel.Openbaar Vervoer
Exacte dienstregelingen kun je opvragen bij OV-reisinformatie 0900-9292 (Euro 0,50 p.m.), Connexxion, 9292 ov of Treintaxi.Fiets
Vanuit de hele regio is het een aangename fietstocht naar Kasteel de Keukenhof. Je passeert de beroemde bollenvelden. Aangekomen op het Kasteel parkeer je je fiets in de fietsenstalling naast de ingang.
quote:jij bent er vroeg bij, zeg....
Op maandag 20 oktober 2003 11:44 schreef nyphai het volgende:
Wie oh wie gaat er mee?
quote:
Elf Fantasy in Concert
29 september 2003
Opzwepende drums, hemelse harpklanken, woeste zangers, dramatische
doedelzakken en het grootste mechanische orgel van Europa: op vrijdagavond
21 en zaterdagavond 22 november is dit allemaal te zien en te horen in het
eerste 'Elf Fantasy in Concert'. Een drietal Keltische en middeleeuwse
muziekgroepen zullen een spectaculair optreden geven in de grote Laurenskerk in Rotterdam die speciaal voor dit evenement in een middeleeuws jasje wordt gestoken. Volgens de laatste berichten is het bijna zeker dat de Duitse formatie Schelmish (zie Elf Fantasy Magazine nummer 34), de folkband We-nun-Henk en de modern-Keltische band Omnia (zie Elf Fantasy Magazine nummer 29) zullen optreden. Verder een orgel spektakel, Gregoriaans gezang en special performance van DJ Eöl.Elf Fantasy zoekt nog vrijwilligers voor het concert op vrijdag en zaterdag. Ben jij geïnteresseerd mail dan naar Frank Eimers
Dress & Win met fantastische prijzen.
Elf Fantasy in Concert
Datum: 21 en 22 november 2003
Locatie: St. Laurenskerk / Grote Kerk Rotterdam Grote Kerkplein 27, 3011 GC Rotterdam.
Tijd: 20.00 - 01.00 (deuren open om 19.30 uur)
Kassaverkoop: ¤ 18,50
Voorverkoop: ¤ 16 (excl reserv.kosten)
Kaartverkoop: vanaf 1 oktober via 0172-476085. Vanaf 8 oktober in alle Elf shops te koop.
[Dit bericht is gewijzigd door nyphai op 20-10-2003 11:47]
quote:Wat denk je zelf?
Wie oh wie gaat er mee?
quote:zeker kan dat wel
Op maandag 20 oktober 2003 11:47 schreef nyphai het volgende:
Je kan niet vroeg genoeg zijn!
waarmee ik overigens geenzins wil zeggen dat dat in dit geval zo is...
quote:Mooi zo!
Op maandag 20 oktober 2003 11:47 schreef Werik het volgende:[..]
Wat denk je zelf?
quote:Ik ga gewoon als mezelf, groepje is denk ik wel ok!
Op maandag 20 oktober 2003 11:48 schreef nyphai het volgende:[..]
Mooi zo!
Misschien leuk om met een groepje naar de fair te gaan en dan verkleed?
quote:Als een battlerager? LEUK!
Op maandag 20 oktober 2003 11:50 schreef Werik het volgende:[..]
Ik ga gewoon als mezelf, groepje is denk ik wel ok!
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:51 schreef nyphai het volgende:[..]
Als een battlerager? LEUK!
quote:De fair wel , het concert niet
Wie oh wie gaat er mee?
quote:Ehm, ja. Misschien beter als we het opschuiven naar rond de kerstvakantie? Tenminste voor degene die dan vakantie hebben.
Op maandag 20 oktober 2003 12:03 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
De fair wel , het concert niet
![]()
We zaten net al te kijken naar een D&D datum. het is alleen een giga drukke maand.
quote:kerst vakantie ? vakantie met kerst ? wat is dat ?? maar we kijken wel voor een datum hoor
Op maandag 20 oktober 2003 12:05 schreef Werik het volgende:[..]
Ehm, ja. Misschien beter als we het opschuiven naar rond de kerstvakantie? Tenminste voor degene die dan vakantie hebben.
Had ik tegen nymphje ook al gezegd
quote:Dit jaar? * Agenda checkt Moeilijk, moeilijk
Op maandag 20 oktober 2003 12:19 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
kerst vakantie ? vakantie met kerst ? wat is dat ?? maar we kijken wel voor een datum hoor
zeker dit jaar nog
![]()
Had ik tegen nymphje ook al gezegd
Nah, nu serieus. Gaat helemaal goedkomen denk ik zo maar.
ja ja ik weet het, het is 'kan' en niet 'ken' maar het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
quote:Tussen kerst en oud en nieuw is het helemaal een gekkenhuis hier. zowel zakelijk als thuis:) gezellig druk dan dus.
Op maandag 20 oktober 2003 13:14 schreef nyphai het volgende:
Rond de kerst ken ik niet!! 19 december ga ik naar Kane en 20 december ga ik als't goed is naar Innercity....
Of gaan we het dan tussen kerst en oud & nieuw doen?ja ja ik weet het, het is 'kan' en niet 'ken' maar het verschil tussen kennen kannen kunnen we niet
Wordt dan echt moeilijk dit jaar. Want de weken voor kerst kunnen wij waarschijnlijk niet.
En de komende anderhalve maand hebben we het nog gigantisch druk met voorbereidingen voor 9 december.
We willen de zaal als een Moordenaars Museum aankleden. Er zijn verschillende props/rekwisieten en er worden er ook nog een paar gemaakt. Dit zijn de moordwapens en we willen er persberichten bij hangen.
Mijn vraag dus, willen jullie helpen om nep-berichten te schrijven? Ik heb er zoveel mogelijk nodig en here's the catch... voor volgende week dinsdag moet het in mijn mailbox zijn.
De bedoeling is dat het lugubere berichten worden met bizarre moordwapens. Denk aan bijvoorbeeld een gebakvorkje, barbequespies, ouderwetse handboor, verschillende soorten keukenmessen, gif en noem maar op!
Het hoeven geen lange berichten te zijn, maar echt in de vorm van krantenartikelen.
Wie oh wie wil en kan mij helpen?
Geef er effe eentje op, please?
Zouden diegenen die willen en kunnen helpen hier willen replyen? Dan weet ik wat ik ongeveer kan verwachten
Thanks alot folks!
Ik heb ze naar je andere e-mail gestuurd....
En ik zal er vast wat aan hebben. Alle help en artikelen zijn welkom natuurlijk
Manowar, zou tof zijn als je wat leuks weet te schrijven
quote:Plaats hem nog maar een keer voor de luie mensen die niet teruglezen... zoals moi
Op donderdag 23 oktober 2003 22:12 schreef nyphai het volgende:
Schrijvers, ik heb jullie hulp nodig. In het dorp waar ik woon wordt er volgende week vrijdag een halloweenfeest gegeven voor kinderen tussen 12 en 15 in een pas geopend jongerencentrum. Dit wordt uiteraard gesubsidieerd door de gemeente en er werken vrijwilligers, waaronder ikWe willen de zaal als een Moordenaars Museum aankleden. Er zijn verschillende props/rekwisieten en er worden er ook nog een paar gemaakt. Dit zijn de moordwapens en we willen er persberichten bij hangen.
Mijn vraag dus, willen jullie helpen om nep-berichten te schrijven? Ik heb er zoveel mogelijk nodig en here's the catch... voor volgende week dinsdag moet het in mijn mailbox swirlylexy@yahoo.com zijn.
De bedoeling is dat het lugubere berichten worden met bizarre moordwapens. Denk aan bijvoorbeeld een gebakvorkje, barbequespies, ouderwetse handboor, verschillende soorten keukenmessen, gif en noem maar op!
Het hoeven geen lange berichten te zijn, maar echt in de vorm van krantenartikelen.Wie oh wie wil en kan mij helpen?
quote:had je 'm nog niet gelezen dan?
Op vrijdag 24 oktober 2003 09:46 schreef nyphai het volgende:[..]
Plaats hem nog maar een keer voor de luie mensen die niet teruglezen... zoals moi
quote:Ja ja, kom nou maar op met die persberichtjes
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:21 schreef Abbadon het volgende:[..]
had je 'm nog niet gelezen dan?
quote:uw wens is mijn bevel
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:28 schreef nyphai het volgende:[..]
Ja ja, kom nou maar op met die persberichtjes
wil je persberichtjes, of meer beschrijvingen van de rekwisieten?
dus meer:
heden, 15 augustus, heeft de politie eindelijk een aanhouding kunnen maken in de inmiddels roemruchte zaak van 'de Beul van Broek-in-Waterland'. De onbekende moordenaar die in de jaren 96-98 een achttal bejaarden met behulp van scheepskabels ophing in het lokale park....etc etc...
of meer:
Dit touw is één van de originele kabels waarmee 'de beul van Broek-in-Waterland in de late jaren 90 een enorme opschudding veroorzaakte in de kleine west-friese gemeenschap door maandelijks een willekeurig gekozen bejaarde op te hangen aan één van de bomen van het lokale park etc etc....
Ik zit nu al op de 7
Denken de andere Eilanders ook nog een beetje mee??
quote:Leuk idee
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:39 schreef Werik het volgende:
Is het trouwens niet leuk om een soort horrorachtig topic te openen waar we die berichtjes inzetten?
quote:Sorry.
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:43 schreef Werik het volgende:
Jammer Phoenixx, ik had nog wel even door willen gaan.
Straks raak ik nog verdwaald
quote:Dat laat ze helemaal aan jullie eigen fantasy over. Misschien dat de 1 tig ledematen ziet liggen en de ander een dood eekhoorntje. Degene die het als eerste beschrijft, zal dus meteen beschrijven wat er ligt.
Op woensdag 5 november 2003 14:31 schreef Garoef het volgende:
Weet er trouwens iemand wat er nou gebeurd is in het elfenbos
Nu is het lekker vaag en ben je eigenlijk nieuwsgierig waar alle paniek nou eigenlijk goed voor is.
quote:ik wil het wel even doen
Op woensdag 5 november 2003 14:33 schreef Werik het volgende:[..]
Dat laat ze helemaal aan jullie eigen fantasy over. Misschien dat de 1 tig ledematen ziet liggen en de ander een dood eekhoorntje. Degene die het als eerste beschrijft, zal dus meteen beschrijven wat er ligt.
Nu is het lekker vaag en ben je eigenlijk nieuwsgierig waar alle paniek nou eigenlijk goed voor is.
quote:Joh, zover was ik ookwel gekomen
Op woensdag 5 november 2003 14:33 schreef Werik het volgende:[..]
Dat laat ze helemaal aan jullie eigen fantasy over. Misschien dat de 1 tig ledematen ziet liggen en de ander een dood eekhoorntje. Degene die het als eerste beschrijft, zal dus meteen beschrijven wat er ligt.
Vroeg me meer af of er door een een of ander verhaal uit het verleden misschien op de een of andere manier een interpretatie was waardoor onomstotelijk vastlag wat er gebeurd was
quote:ik heb net het hele topic doorgelezen en ben niets tegengekomen waarom dat gebeurde
Op woensdag 5 november 2003 15:51 schreef Dagobert het volgende:[..]
Joh, zover was ik ookwel gekomen
Vroeg me meer af of er door een een of ander verhaal uit het verleden misschien op de een of andere manier een interpretatie was waardoor onomstotelijk vastlag wat er gebeurd was
quote:Nee, in dat topic niet, dat kan ik ook lezen
Op woensdag 5 november 2003 15:53 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ik heb net het hele topic doorgelezen en ben niets tegengekomen waarom dat gebeurde
quote:nou er liggen gewoon een dode in het bos mischien wel meer
Op woensdag 5 november 2003 16:06 schreef Dagobert het volgende:[..]
Nee, in dat topic niet, dat kan ik ook lezen
quote:Moet niet, vroeg me alleen af of er nog iets was waar rekening mee gehouden moest worden
Op woensdag 5 november 2003 16:08 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
nou er liggen gewoon een dode in het bos mischien wel meer
moet daar dan een aanleiding voor zijn behalve dat er een tovernaar iets mee te maken heeft
En wie zegt dat die persoon dood is? Misschien had de heler het wel mis
Bar, in je post in Chaos Mountain moet je Tarran even veranderen in Samaell. Tarran weet daar namelijk nog niets van af.
quote:Het kan bij mij soms wekenlang stil zijn, maar ook andersom. Ligt er maar net aan of de inspiratie mee werkt.
Op woensdag 5 november 2003 20:53 schreef Jan-jaap het volgende:
Wauw wat een Fantasy opeens op het eiland
quote:maar het is wel grappig dat iedereen bijna niets posten en gisteren en vandaag springen de posten op het scherm
Op woensdag 5 november 2003 21:20 schreef Arutha het volgende:[..]
Het kan bij mij soms wekenlang stil zijn, maar ook andersom. Ligt er maar net aan of de inspiratie mee werkt.
Zoals jullie al gemerkt hebben rpg ik hier niet meer. Afgezien van het feit dat ik me beter vind in het engels dan nederlands, heb ik ook gewoonweg geen tijd meer. Op m'n werk heb ik niet meer zo rustig als voorheen en ik doe daarnaast ook nog vrijwilligers werk voor een jongerencultuur centrum.
Als iemand mijn karakters wilt overnemen of mij ergens eruit wilt schrijven, be my guest
Sorry folks, ik had het liever anders gezien. Natuurlijk blijf ik hier wel in de slowchat en boekjes topics posten. Ik wil jullie toch niet mijn meningen en gezelschap onthouden
quote:ik vind het jammer dat je niet meer meedoet ,en ik zou 1 of meerdere karakters willen overnemen om meer door te gaan.
Op donderdag 6 november 2003 10:24 schreef nyphai het volgende:
Lieve eilanders,Zoals jullie al gemerkt hebben rpg ik hier niet meer. Afgezien van het feit dat ik me beter vind in het engels dan nederlands, heb ik ook gewoonweg geen tijd meer. Op m'n werk heb ik niet meer zo rustig als voorheen en ik doe daarnaast ook nog vrijwilligers werk voor een jongerencultuur centrum.
Als iemand mijn karakters wilt overnemen of mij ergens eruit wilt schrijven, be my guestSorry folks, ik had het liever anders gezien. Natuurlijk blijf ik hier wel in de slowchat en boekjes topics posten. Ik wil jullie toch niet mijn meningen en gezelschap onthouden
quote:Jammer, maar ik ben wel bezig voor Tarran op Euro. Verzin maar eens een aardig verhaal op Hallo ib ben .... wie ben jij
Lieve eilanders,Zoals jullie al gemerkt hebben rpg ik hier niet meer. Afgezien van het feit dat ik me beter vind in het engels dan nederlands, heb ik ook gewoonweg geen tijd meer. Op m'n werk heb ik niet meer zo rustig als voorheen en ik doe daarnaast ook nog vrijwilligers werk voor een jongerencultuur centrum.
Als iemand mijn karakters wilt overnemen of mij ergens eruit wilt schrijven, be my guestSorry folks, ik had het liever anders gezien. Natuurlijk blijf ik hier wel in de slowchat en boekjes topics posten. Ik wil jullie toch niet mijn meningen en gezelschap onthouden
p.s. Ik schrijf Nocens wel uit de verhaallijn.
quote:welke wil je hebben? Mail je de passwd's wel door
Op donderdag 6 november 2003 10:32 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ik vind het jammer dat je niet meer meedoet ,en ik zou 1 of meerdere karakters willen overnemen om meer door te gaan.
en als je ooit weer terug wilt komen,hopelijk gebeurd dat ook
quote:
Lieve eilanders,Zoals jullie al gemerkt hebben rpg ik hier niet meer. Afgezien van het feit dat ik me beter vind in het engels dan nederlands, heb ik ook gewoonweg geen tijd meer. Op m'n werk heb ik niet meer zo rustig als voorheen en ik doe daarnaast ook nog vrijwilligers werk voor een jongerencultuur centrum. Als iemand mijn karakters wilt overnemen of mij ergens eruit wilt schrijven, be my guest
Sorry folks, ik had het liever anders gezien. Natuurlijk blijf ik hier wel in de slowchat en boekjes topics posten. Ik wil jullie toch niet mijn meningen en gezelschap onthouden
quote:welke heb je te bieden
Op donderdag 6 november 2003 11:05 schreef nyphai het volgende:[..]
welke wil je hebben? Mail je de passwd's wel door
ik weet niet precies welke van jou zijn
quote:Woosh, je weet dat je dan met mij te maken krijgt he!
Op donderdag 6 november 2003 15:59 schreef Jan-jaap het volgende:
als het mag zou ik Nocens_Veneficus en Sylph willen overnemen
quote:en ook met Alex
Op donderdag 6 november 2003 15:59 schreef Jan-jaap het volgende:
als het mag zou ik Nocens_Veneficus en Sylph willen overnemen
quote:Huh? Ik begrijp hem niet. Leg eens uit
Op donderdag 6 november 2003 16:53 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
en ook met Alex
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Lol
Op donderdag 6 november 2003 17:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Villa FaatAls die gek eenmaal bezig is geweest
quote:Zijn e-mailadres zal er ook wel staan
Op vrijdag 7 november 2003 12:25 schreef Jan-jaap het volgende:
nyphai mijn imailadres staat in mij profiel dus als je daar de wachtwoorden heenstuurt is het goed
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:11 schreef Werik het volgende:[..]
Zijn e-mailadres zal er ook wel staan
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:48 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
Iemand die Cotillion en Solis wilt hebben? Ze zitten in de Burcht
quote:dank u mail ontvangen
Op vrijdag 7 november 2003 15:14 schreef nyphai het volgende:
woops.... meeltje is verstuurd JJIemand die Cotillion en Solis wilt hebben? Ze zitten in de Burcht
aan twee heb ik er genoeg ,maar als je ze aan niemand kwijt kuntstuur dan maar nog een mailtje
zal snel mee gaan posten met sommige verhalen, ben nog het een en ander terug aan het lezen, anyways, leuk om hier te zijn
groetjes
T.
quote:Welkom op het Fok!eiland
Op maandag 10 november 2003 23:03 schreef Tr3Mm0r het volgende:
hallo,ben nieuw hier (op het eiland dan)
zal snel mee gaan posten met sommige verhalen, ben nog het een en ander terug aan het lezen, anyways, leuk om hier te zijn
groetjes
T.
ben alleen benieuwd waar ie een beetje goed tussenpast die hamer krijg je bijna niet door de deur
quote:ahem... en waar ga ik dan mee posten heh??
Op vrijdag 7 november 2003 17:28 schreef Sitethief het volgende:
Japie gaat uitbreiden en neemt Nyphai bv over
quote:Welkom!
Op maandag 10 november 2003 23:03 schreef Tr3Mm0r het volgende:
hallo,ben nieuw hier (op het eiland dan)
groetjes
T.
quote:Ja ik ben geen bedrijfskundige maar daar valt vast wel wat voor te regelen op de een of andere manier
Op dinsdag 11 november 2003 09:55 schreef nyphai het volgende:[..]
ahem... en waar ga ik dan mee posten heh??
quote:Dank, tja als de inspiratie er eenmaal is
Op zaterdag 15 november 2003 14:08 schreef Phoenixx het volgende:
Hele mooie post, Tarran!
quote:Idd, je zou haast denken dat ze het erom doet
Op zondag 16 november 2003 20:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Bemoeizuchtige godin
quote:En ik maar denken dat ze neutraal was
Op zondag 16 november 2003 20:04 schreef Werik het volgende:[..]
Idd, je zou haast denken dat ze het erom doet
quote:Je zou haast aan godmodding gaan denken
Op zondag 16 november 2003 20:07 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
En ik maar denken dat ze neutraal was
quote:In dat geval
Op zondag 16 november 2003 20:08 schreef Tarran het volgende:[..]
Je zou haast aan godmodding gaan denken
*King of Foxes is Released - Extra Big News*
The 2nd Conclave of Shadows book is finally out after a years wait. This release is only UK & Australia markets at the moment. A US release is 1st April 2004.
http://www.hallofworlds.net/feist/cgi-bin/new_forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=13;t=1539
*The titles of the 3rd and 4th Conclave books have been changed, see the info here
http://www.hallofworlds.net/feist/cgi-bin/new_forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=13;t=1559
Finally for everyone who might have missed it the Hall had an exclusive interview with Ray. Ray discusses many things including how he got into writing and of course lots of questions about his books
http://www.hallofworlds.net/feist/cgi-bin/new_forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=13;t=817
quote:Al mijn rp-poppetjes gaan met pensioen of zijn ter overname beschikbaar. Dus leef je maar uit
Op zaterdag 15 november 2003 13:42 schreef Tarran het volgende:
Oke, ik heb nu Nocens meegeschreven naar Chaos Mountain. Ik wil graag weten of Nocens nou in de verhaallijn blijft of dat hij eruit geschreven moet worden?
quote:Ik heb al gestemd, en ik vind het een aanfluiting, het hele gebeuren. Waarom ik voor De Edit heb gestemd ?? Simpel door het gezeik er om heen over "voorkennis" etc...
Op woensdag 19 november 2003 10:38 schreef Werik het volgende:
Doe allemaal eens stemmenStemtopic Fok! Schrijfwedstrijd
quote:Ja, als er sprake is van voorkennis moeten ze dat gewoon openbaar maken. Lijkt mij.
Op woensdag 19 november 2003 10:40 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ik heb al gestemd, en ik vind het een aanfluiting, het hele gebeuren. Waarom ik voor De Edit heb gestemd ?? Simpel door het gezeik er om heen over "voorkennis" etc...
quote:Koekepan en z'n maat doen aan stemming makerij en verneuken op die manier de hele stemming, nu is die stemming gewoon waardeloos geworden, wat erg jammer is. En het duurt allemaal veel te lang, maar ja dat is mijn mening.
Op woensdag 19 november 2003 10:42 schreef Werik het volgende:[..]
Ja, als er sprake is van voorkennis moeten ze dat gewoon openbaar maken. Lijkt mij.
Voor dat iemand weer over m'n kleurtje begint
quote:Duurde het ook. Dat was allemaal nog geen probleem geweest als je gewoon als organisatie had neergezet dat je voor die en die datum streeft om de winnaars bekend te maken. Nu krijg vier of vijf pagina's geziek op niets af waardoor je van die reacties oproept op een gegeven moment. En dat is inderdaad jammer voor de sfeer. Net zoals trouwens die reactie met dat elimineren. Een verhaal over internet op internet dat dat niet de bedoeling is. WTF heeft dat er nou mee te maken?
Op woensdag 19 november 2003 10:45 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Koekepan en z'n maat doen aan stemming makerij en verneuken op die manier de hele stemming, nu is die stemming gewoon waardeloos geworden, wat erg jammer is. En het duurt allemaal veel te lang, maar ja dat is mijn mening.
Voor dat iemand weer over m'n kleurtje begint
![]()
Ik zou niet durven
quote:Ik ga even lezen
Op woensdag 19 november 2003 10:38 schreef Werik het volgende:
Doe allemaal eens stemmenStemtopic Fok! Schrijfwedstrijd
Iedereen weet tochdat je via hotmail helemaal geen 150 Mb kunt versturen?!
quote:Ik snap dat jullie allemaal voor de Petrus en de Messias kiezen, dat verhaal is vet nep jongens.
Op woensdag 19 november 2003 15:55 schreef Faat het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal voor de Edit kiezen, dat verhaal is vet nep jongensIedereen weet tochdat je via hotmail helemaal geen 150 Mb kunt versturen?!
Iedereen weet toch dat die niet bestaan
Sorry kon het niet laten Faat
Maar serieus, ik heb op de edit gestemd omdat dat het enige verhaal was waarbij ik dus niet de neiging had om stukken te gaan overslaan.
quote:Dat boeit me niet, ik stem express op dat verhaal door het gezeik er om heen.
Op woensdag 19 november 2003 15:55 schreef Faat het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal voor de Edit kiezen, dat verhaal is vet nep jongensIedereen weet tochdat je via hotmail helemaal geen 150 Mb kunt versturen?!
quote:*kuch* Smalltown *kuch*
Op donderdag 20 november 2003 09:57 schreef Bar_the_Grey het volgende:
als we dan toch gaan resumeren. Eerlijk gezegd vond ik Petrus en de Messias gewoon de beste, omdat deze orgineel en leuk geschreven is. Daarmee wil ik niet zeggen dat de andere verhalen bagger zijn, maar die spreken me gewoon niet zo aan. Ik had het gevoel dat het allemaal geforceerd mysterieus en vaag was. Wat erg opviel was dat de schrijfmethode van die 3 ook min of meer hetzelfde was. Natuurlijk is dit mijn persoonlijke mening, want ik wil geen afbreuk doen aan de creativiteit van de schrijvers.
quote:Ik snap weinig van het gezeik erom heen eerlijk gezegd, waar gaat dat dan over?
Op woensdag 19 november 2003 16:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dat boeit me niet, ik stem express op dat verhaal door het gezeik er om heen.
Ik lees 1 of 2 vage posten daarover en vervolgens eigenlijk alleen
nog een boze post van jou en kan er verder geen touw aan vast knopen.
Het is aan alles in je posten te merken dat je er goed chagrijnig over bent, maar waarom?
In eerste instantie was iedereen hartstikke anthousiast. Jury werd samengesteld, datum van inleveren werd geprikt. Tot zover ging alles goed. Vervolgens viel er een angstig stilzwijgen en werd er op directe vragen van wanneer men het beoordelen klaar zou willen hebben gewoon geen antwoord gegeven. Op een gegeven moment lokte dit een aantal reacties uit, waarvan een aantal zelfs zijn verwijderd.
Vervolgens stemmen sommige in het stemtopic om later die dag hun stem te wijzigen en beginnen ze over voorkennis. Van wie en hoe is mij overigens een raadsel. Vervolgens komen er nog een paar onzinnige reacties voorbij die bij veel mensen verkeerd vallen.
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 20-11-2003 13:30]
Maar goed, de mening van sommigen is dus dat we dat stemmen beter kunnen laten,
omdat de uitslag toch al vast staat? Beetje maf gedoe dan, en ontzettend lullig voor degene
die hun verhaal in dat topic hebben staan.
Hoe wil de jury dat eigenlijk maken als degene die volgens hen moet winnen in dat
topic niet de meeste stemmen haalt? Tellen de stemmen van de jury dubbel ofzo?
Alleen Atrimar weet dat en die zit niet in de jury.
Degene met het meeste aantal stemmen in het stemtopic wint dus gewoon de wedstrijd
Ik zou lekker iedereen die zijn stem veranderd of iets anders te zeiken heeft in dat topic
gewoon niet meetellen. Na afloop even een correct lijstje posten met welke stemmen zijn
meegeteld en welke stemmen de jury heeft uitgebracht en er is niets meer aan de hand
Sommige dingen zijn zo moeilijk of zo simpel als je ze zelf maakt
quote:Dat messias verhaal gaat vast winnen
Op donderdag 20 november 2003 13:54 schreef Faat het volgende:Sommige dingen zijn zo moeilijk of zo simpel als je ze zelf maakt
Ik mis zeker weer wat ofzo? Waarom vertel je niet waarom jij er zo knorrig over bent?
quote:oeps nu moet ik maar een stukje schrijven met Nocens
Op donderdag 20 november 2003 21:55 schreef Tarran het volgende:
En Tarran is weer een stukje sterker geworden
quote:ik heb de keus nu eigenlijk bij jou neergelegd. Als je verder wilt gaan met Tarran erbij kun je de kamer terug in komen rennen ofzo. Je kunt ook ervoor kiezen om je eigen weg te gaan. Jouw keuze
Op donderdag 20 november 2003 21:59 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
oeps nu moet ik maar een stukje schrijven met Nocens
quote:Nieuw hier? Of ook een kloon?
Op vrijdag 21 november 2003 07:41 schreef DeWitte het volgende:
Ik vermoedt dat jij een kloon bent ?
Zal kijken of ik vandaag nog kan reageren
quote:ik heb zo vermoede dat hij toch geen kloon is
Op vrijdag 21 november 2003 19:06 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Nieuw hier? Of ook een kloon?
quote:Rustig aan, ik heb geen haast hoor
Op vrijdag 21 november 2003 22:27 schreef DeWitte het volgende:
Ik vrees dat het er vandaag niet meer van komt
quote:Ik heb nog geen Pipo de Clown gesignaleerd
Op vrijdag 21 november 2003 19:06 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Nieuw hier? Of ook een kloon?
Wie ben ik vergeten?
asschen ik heb effe je laatste post in het bos gequote, dan is het wat makelijker leesbaar voor luitjes die je bost in het bos niet gelezen hebben.
bar.
Nu nog 1 probleem .. wat moet ik nu?
nog eventjes en dan zijn de grootste schoolopdrachten voorbij
quote:nee is goed zo ,zou ik meteen een stukje typen of wachten op
Op woensdag 3 december 2003 18:45 schreef Garoef het volgende:
Ja ik dus ookBeetje sturing kan geen kwaad he
quote:Zolang je niet te snel gaat kan het best lijkt me
Op woensdag 3 december 2003 18:56 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
nee is goed zo ,zou ik meteen een stukje typen of wachten op
Amethist
quote:Ga voorlopig maar even jullie gang, ik verwacht haar voorlopig niet terug
Op woensdag 3 december 2003 18:57 schreef Dagobert het volgende:[..]
Zolang je niet te snel gaat kan het best lijkt me
quote:hmm dit verwacht niets goeds
Op woensdag 3 december 2003 19:32 schreef Werik het volgende:
Hmmm, elfenbos begint weer mogelijkheden te bieden voor zelfs een aantal van mijn karakters
quote:Volgens mij nog steeds van Nyphai of is hij ondertussen ook al overgenomen?
Op woensdag 24 december 2003 19:18 schreef Jan-jaap het volgende:
psss vraagje van wie is Cotillion,zou ik graag wilen weten als dat mag
quote:hmm minder ,volgens mij is die niet overgenomen maar ja dan moet ik het op een andere manier doen
Op woensdag 24 december 2003 20:11 schreef Amethist het volgende:[..]
Volgens mij nog steeds van Nyphai of is hij ondertussen ook al overgenomen?
mededeling bestemd voor Smalltown:
De barbaar Zarr zal pas in volgend jaar zijn post plaatsen, zo heb ik vernomen uit betrouwbare bron
mededeling bestemd voor de heerser over chaos mountain:
Zarr gaat de barbaren ergens naartoe brengen. Waarheen leidt de weg?(tekst patentrecht van Mieke T.) Dat wordt ook volgend jaar.
mededeling voor de lezers van de storyteller:
misschien tijd voor een nieuw verhaal van de bard? Ik heb in kladblok samenvattingvorm het verhaal klaar van mijn spelersgroep D&D.
Tot zover de zeurpruim van een Questor.
Ik heb er geen problemen mee, want ik zit nu een beetje vast. Heb al meerdere dingen proberen uit te werken .. maar een voorzetje zou makkelijk zijn.
Eens kijken wie van jullie hem heeft herkend
quote:ik weet niet wie dat is ,maar laat me raden hij speelde zeker 1 van de trollen
Op zaterdag 3 januari 2004 01:00 schreef Werik het volgende:
Met een hele goede hoofdrol voor "Al Bundy van Married with children"Eens kijken wie van jullie hem heeft herkend
quote:bijna goed, nu nog welke?
Op zaterdag 3 januari 2004 01:01 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ik weet niet wie dat is ,maar laat me raden hij speelde zeker 1 van de trollen
quote:
Op maandag 5 januari 2004 17:08 schreef Werik het volgende:
Post die rare kwibus van een Samaell eindelijk eens wat, vergeet ie helemaal dat hij bezoek heeft.
asschie voor jou de voorzet om met die oude draak ergens naar toe te gaan, of het vast boeiende gesprek tussen een draak en valheru te posten
nu in de winkel: zeurpruimen, een tweegesprek tussen de valheru en de draak!
quote:Ik ga er morgen/woensdag aan werken. Heb nu inmiddels al iets voorbereid
Op maandag 5 januari 2004 22:39 schreef Bar_the_Grey het volgende:
nog een ogenblikje geduld, postjes volgen nog.asschie voor jou de voorzet om met die oude draak ergens naar toe te gaan, of het vast boeiende gesprek tussen een draak en valheru te posten
nu in de winkel: zeurpruimen, een tweegesprek tussen de valheru en de draak!
*Morgen misschien verder, nu geen inspiratie.
*Naar bank gaat strompelen. Rugpijn heeft.
de dingen zijn in beweging gezet.
now who you gonna call? GHOSTBUSTERS 0800-STRIKE-FORCE
quote:u vergist zich, ik kan u garanderen dat een leger engelen heel wat anders is dan elfjes. Maar wanhoop hiet u zult het verschil spoedig zelf mogen meemaken. tot zover een moment van mijn tijd, ik moet nog wat dingetjes regelen.
Op vrijdag 9 januari 2004 18:57 schreef Tarran het volgende:
Kom maar op met die rotelfjes van je
Iemand een navigatiesysteem in de aanbieding?
of een kaart van het eiland met daarop stipjes waar slechtheid resideert?
quote:oeps oja, uhm. check je msn
Op maandag 12 januari 2004 21:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mijnheer Questor . zou u zo vriendelijk willen zijn uw hotmail even te controleren op mails van ene Mijnheer V. alheru
* Een hele hoge boom opzoekt en daaraan diverse stroppen bevestigd
Vaarwel:
DM
Calais
Caelis
Ashlynn
Drizzt_do_Urden
Clan_Battlehammer
Tarran
Ulric
Raif
Talon_Silverhawk
Nachtogen
FitzChevalric
Tenakha_Khan
quote:Van mij betreft ook. maar die staan los van het eiland .
Op donderdag 15 januari 2004 10:55 schreef Werik het volgende:
Nou, wat mij betreft gaan onze D&D meetings gewoon door. Eiland of niet.
quote:count me in too.
Op donderdag 15 januari 2004 10:58 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Van mij betreft ook. maar die staan los van het eiland .
hier is nog een kleine rpg afdeling. Wellicht dat daar nog iets leuks tussen zit. Of dat daar iets leuks te posten is
quote:dan kunnen we nog beter voor ons zelf beginnen
Op donderdag 15 januari 2004 12:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
voor de fantasy posters onder ons ...hier is nog een kleine rpg afdeling. Wellicht dat daar nog iets leuks tussen zit. Of dat daar iets leuks te posten is
quote:Kan ik ook regelen, maar dan op een ander forum
Op donderdag 15 januari 2004 12:16 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
dan kunnen we nog beter voor ons zelf beginnen
quote:dat zou mooi zijn,ik moet wel wat te doen hebben in mij vrije tijd
Op donderdag 15 januari 2004 12:49 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Kan ik ook regelen, maar dan op een ander forum
of we kunnen altijd www.fokeiland.nl aanvragen
quote:dat moet jij nodig zeggen, vuile magie gebruiker. Ikrijg je aan mijn zwaard
Op zondag 18 januari 2004 18:22 schreef Bar_the_Grey het volgende:
jongens en meisjes niet vergeten mocht je de tijd en zin hebben om een passend einde te schrijven aan je lopende fantasy posts.
quote:nee bar dat vergeten we niet.. Chovexani heeft het einde van trandofir al geschreven en LD's einde ligt al klaar
Op zondag 18 januari 2004 18:22 schreef Bar_the_Grey het volgende:
jongens en meisjes niet vergeten mocht je de tijd en zin hebben om een passend einde te schrijven aan je lopende fantasy posts.
welke posts verwachten jullie nog kwa fantasie?
quote:of opkrikposts.
Op zondag 18 januari 2004 20:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
sluit post , veel sluitposts op topics
quote:wat dacht je van:
Op zondag 18 januari 2004 20:44 schreef Bar_the_Grey het volgende:
ik wil eigenlijk nog een passende afsluitpost bij smalltown maar ik ben bang dat het er bij mij niet meer uitgaat komen
'....en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig.
Einde'
quote:wat dacht je van dat hele topic overhevelen en niet afsluiten.
Op zondag 18 januari 2004 20:44 schreef Bar_the_Grey het volgende:
ik wil eigenlijk nog een passende afsluitpost bij smalltown maar ik ben bang dat het er bij mij niet meer uitgaat komen
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:47 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
wat dacht je van dat hele topic overhevelen en niet afsluiten.
quote:Ehm.... naar dat forum waarvan de naam al vele malen is langsgekomen en waarvan de naam aan veel drank doet denken???
Op zondag 18 januari 2004 20:51 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
naar waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |