abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13442056
Argumenten graag...
Wat?
pi_13442087
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:18 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat wat ik schrijf waar is, maar de officiele versie klopt van geen kant en daar zijn de meeste het er wel over eens denk ik.

Absoluut niet!
Waarom zou dat niet kunnen???
En waarom zou het een of andere maffe laser-pointed-holographic-FBI coverstroy zijn?
Alsof iemand anders dan Osama baat heeft bij het neerhalen van die gebouwen.
Maar dat is ook je probleem: je wilt het gewoon niet accepteren.

Einde discussie in dat geval.

Wat?
pi_13442117
mijn enige toevoeging aan dit topic:

het blijft speculeren en achter de waarheid zullen we misschien nooit komen. Maar wat idd opvalt is dat er nog steeds (na 3 jaar onderzoek) geen duidelijkheid is rond de "11 september-fenomeen" en dat men bijna geen informatie vrijgeeft rondom de relevante zaken. Dat het arabieren waren, ja dat weet iedereen nu wel een keer. Alleen geen enkel debiel bedenkt zich dat dat de zelfde arabieren waren die eerder allemaal in dienst van de CIA opereerden in azië en middenoosten om de zgn. "terroristen" op te pakken. (man bijt hond?)

Bovendien zie ik hier beduidend meer argumenten voor een mogelijke theorie dan tegen. (waar of onwaar daar gaat het niet om, want degene tegen de stelling zijn, hebben ook geen flikker van informatie behalve verkregen door de media en goh, wie controleert de media? 3x raden...)

the only war that justifies, is war on errorism

stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
pi_13442125
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:18 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat wat ik schrijf waar is, maar de officiele versie klopt van geen kant en daar zijn de meeste het er wel over eens denk ik.

Hij klopt behoorlijk maar net als Mulder uit de X-Files proberen mensen de vreemde gebeurtenissen, die eigenlijk al miljoenen malen zijn verklaard, nog steeds om te zetten naar mysterieuze theorien
  donderdag 25 september 2003 @ 19:40:25 #130
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_13442128
Die ga ik niet allemaal opnoemen. Kijk maar eens bij www.daanspeak.com
Uitstekende site trouwens
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_13442173
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:40 schreef mr_ivy het volgende:
mijn enige toevoeging aan dit topic:

het blijft speculeren en achter de waarheid zullen we misschien nooit komen. Maar wat idd opvalt is dat er nog steeds (na 3 jaar onderzoek) geen duidelijkheid is rond de "11 september-fenomeen" en dat men bijna geen informatie vrijgeeft rondom de relevante zaken. Dat het arabieren waren, ja dat weet iedereen nu wel een keer. Alleen geen enkel debiel bedenkt zich dat dat de zelfde arabieren waren die eerder allemaal in dienst van de CIA opereerden in azië en middenoosten om de zgn. "terroristen" op te pakken. (man bijt hond?)

Bovendien zie ik hier beduidend meer argumenten voor een mogelijke theorie dan tegen. (waar of onwaar daar gaat het niet om, want degene tegen de stelling zijn, hebben ook geen flikker van informatie behalve verkregen door de media en goh, wie controleert de media? 3x raden...)

the only war that justifies, is war on errorism

Hoezo? Het is overal verklaard, maar iedereen houdt gewoon van hersenspinsels waar ze lekker lang over kunnen discussieren. Fok heeft eigenlijk alleen maar theorie topics en amper eentje die gaat over de feiten.. waarom? dat discussieert niet lekker..
pi_13442213
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:38 schreef janszzen het volgende:

[..]

Absoluut niet!
En waarom zou het een of andere maffe laser-pointed-holographic-FBI coverstroy zijn?

wat een lulkoek zeg. Als je niet op niveau kan discussiëren met ENIGZINS wat feiten, ga dan aub lekker CNN kijken ofzo.
stolen from an Africa land - chased out with a knife - a face like Bob Marley and a mouth like a motorbike
pi_13442265
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:44 schreef mr_ivy het volgende:

[..]

wat een lulkoek zeg. Als je niet op niveau kan discussiëren met ENIGZINS wat feiten, ga dan aub lekker CNN kijken ofzo.

Hij heeft wel gelijk hoor, dit al de zoveelste topic die geopend is, met wederom een nieuwe theorie..
pi_13442290
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:42 schreef frankthetank het volgende:

[..]

Hoezo? Het is overal verklaard, maar iedereen houdt gewoon van hersenspinsels waar ze lekker lang over kunnen discussieren. Fok heeft eigenlijk alleen maar theorie topics en amper eentje die gaat over de feiten.. waarom? dat discussieert niet lekker..

overal verklaard? grappenmakerij dit. Ieder die zomaar voor de predikant speelt, onwijs gevaarlijk..
  donderdag 25 september 2003 @ 19:47:17 #135
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_13442296
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:38 schreef janszzen het volgende:

[..]

Absoluut niet!

Neem dan de blaue pil.
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and you believe whatever you want to believe."
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_13442299
Nu we toch bezig zijn... Even grabbelen in de bak met Kabbala for Dummies levert het volgende op:
'(Bring on Rod Serling and the Twilight Zone theme...)
The date of the attack: 9/11 - 9 + 1 + 1 = 11
September 11th is the 254th day of the year: 2 + 5 + 4 = 11
After September 11th there are 111 days left to the end of the year.
119 is the area code to Iraq/Iran. 1 + 1 + 9 = 11
Twin Towers - standing side by side, looks like the number 11
The first plane to hit the towers was Flight 11
I Have More.......
State of New York - The 11 State added to the Union
New York City - 11 Letters
Afghanistan - 11 Letters
The Pentagon - 11 Letters
Ramzi Yousef - 11 Letters (convicted or orchestrating the attack on the WTC in 1993)
Flight 11 - 92 on board - 9 + 2 = 11
Flight 77 - 65 on board - 6 + 5 = 11

In Synchronicity,
Marta St. Augustine
truthworker@earthlink.net'
Hieraan is nog toe te voegen dat de dag van de aanslag 'A wake up call for the US' zoals ik een militair het hoorde verwoorden, viel op 911, tevens het alarmnummer in de VS, hun variant van ons 112.

Mede dankzij de reacties van een aantal lezers DaanSpeak doken we even in de wondere wereld van de voorspellingen van Nostradamus. Een kwatrijn dat zo ongeveer iedereen dezer dagen wel heeft gelezen, is:

'In the City of God there will be a great thunder,
Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress
endures, the great leader will succumb, The third
big war will begin when the big city is burning."

Nostradamus 1654'

En dit noem jij argumenten?

*zucht*
Laat ook maar...

Het enige wat types als jij willen is angst zaaien en tegen alels aantrappen. Zegt er iemand dat de aarde rond gaan jullie roepen dat ie plat is en vice versa. het makt niet uit, zolang het maar anders dan normaal is.

Maar argumenten ho maar. Een van de belangrijkste argumenten is natuurlijk waarom zou iemand verder vliegtuigen in dat willen laten vliegen. Een auto vol kunstmest in de parkeergarage aansteken was een stuk logischer geweest. Nee, de FIB koopt vier vliegtuigen, waarvan twee hologram, en schieten met speciale satelieten een laser erop af. Dit alles omdat het joods-industrieel-militaire comolex een neiwue wereldorde wil beginnen.

Ja, dat is veeeeeeeeeel aannemelijker dan kapers die heel handig gebruik maken van vliegende kerosine bommen.
Overigens zijn er gewoon filmbeelden en ooggetuigen. Maarja, dat is ook nep.
Sterker nog: wat is er wel echt?
Besta jij eigenlijk wel?

Wat?
pi_13442319
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:46 schreef frankthetank het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk hoor, dit al de zoveelste topic die geopend is, met wederom een nieuwe theorie..

ik heb het hier niet over de theoriën want idd, de helft is lulkoek. Het enige wat hier van belang is, is het feit dat de VS wel degelijk hier belang bij hadden.
pi_13442320
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:44 schreef mr_ivy het volgende:

[..]

Welke feiten ken jij verder?
Wat?
pi_13442361
Twin Towers - standing side by side, looks like the number 11

OH NEE!

DAT KAN GEWOON GEEN TOEVAL ZIJN!

Trouwens als je JANSZZEN achterstevoren schrijft krijg je: NEZZSNAJ

OMG! SNEL WEG HIER!

Wat?
pi_13442378
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:48 schreef mr_ivy het volgende:

[..]

ik heb het hier niet over de theoriën want idd, de helft is lulkoek. Het enige wat hier van belang is, is het feit dat de VS wel degelijk hier belang bij hadden.

Welk belang?
Ineens op die datum en nooit eerder?
Waarom gebeurt zoiets niet vaker dan?
en waarom zo dan?
Wat?
pi_13442396
Misschien moeten jullie eens naar een andere zender zappen als David Duchovny in beeld komt...
Wat?
pi_13442425
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:48 schreef janszzen het volgende:

[..]

Welke feiten ken jij verder?

dat als de VS de olie-reservaten van de arabische wereld in de handen krijgt, ze 111 andere Torens over de gehele wereld kunnen bouwen.

111? OMG?! TOEVAL?! WELNEE?!@

zucht, als je niet vanuit een relativerend perspectief kunt discusseren, dan valt er idd niks te discusseren.

donderdag 25 september 2003 @ 19:55:44 #143
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_13442486
Laten we nou gewoon serieus discusseren folks, ga anders dan maar met je playmobil of barby spelen. Of ga naar het sesamstraat forum.
pi_13442540
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:55 schreef Aurora025 het volgende:
Laten we nou gewoon serieus discusseren folks, ga anders dan maar met je playmobil of barby spelen. Of ga naar het sesamstraat forum.
niet zo neerbuigend, ik wou net al met mijn playmobiel gaan spelen.

de mazzel

pi_13442640
Dat noem ik nou deductie:

1- de vs willen oliereservaten
2- oorlog in midden oosten zou handig zijn
-
3- conclusie: het waren de verenigde staten die de torens hebben gesloopt.

Dus:

1- ik wil een nieuwe fiets
2- een leegstaande vrachtwagen met fietsen zou handig zijn
-
3- conlusie: als er vrachtwagens met fietsen worden gestolen heb ik dat gedaan.

Wat?
pi_13442643
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:53 schreef mr_ivy het volgende:

[..]

dat als de VS de olie-reservaten van de arabische wereld in de handen krijgt, ze 111 andere Torens over de gehele wereld kunnen bouwen.

111? OMG?! TOEVAL?! WELNEE?!@

zucht, als je niet vanuit een relativerend perspectief kunt discusseren, dan valt er idd niks te discusseren.

Wie zit er nou te flippen omdat wij tegen je theorie aan zitten te schoppen... Tuurlijk, het komt ze goed uit, maar wat jij meteen impliceert is dat ze het ook hebben geregeld.
pi_13442656
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:01 schreef frankthetank het volgende:

[..]

Wie zit er nou te flippen omdat wij tegen je theorie aan zitten te schoppen... Tuurlijk, het komt ze goed uit, maar wat jij meteen impliceert is dat ze het ook hebben geregeld.

Precies.
Wat?
pi_13442819
is er nou wel of geen vliegtuig dat wtc ingevlogen?

nou volg ik het niet meer 8)

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_13442981
Leuk, die conspiracy's. Maar niet echt betrouwbaar.

[semi off-topic]
Kent iemand nog de pilot van de serie 'the lone gunmen' (spin-off van 'x-files'). In die aflevering werd er ook een vliegtuig richting het wtc gestuurd door een overheids-complot, en kapers zouden als excuus worden gebruikt. Allemaal om een excuus voor oorlog te hebben.

En die aflevering is van voor 11-09-01, de schrijver zal toch wel even geschrokken zijn op die dag.
[/semi off-topic]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')