abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13426664
Zeg Aurora25. Ik heb aandelen Fortis. Deze zijn echt gekelderd sinds ik ze heb aangekocht. Zou dat misschien het werk kunnen zijn van Amerikaanse overheidsfunctionarissen?? Of waren het toch de russen.
  donderdag 25 september 2003 @ 03:08:45 #52
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_13426665
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:02 schreef Ijahman het volgende:

[..]

omg pilletje vergeten te slikken ?

"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and you believe whatever you want to believe."

"You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_13426666
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:03 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:

[..]

AARGH! Ten eerste: ik ben niet paralien! En vergelijkingen trekken met andere users is GEEN ontopic argument! Daar ik dan weer van.

Is 't een complot? Ik weet het niet. Is het vreemd? ja. Ben ik naief? Niet naiever dan jij of anderen denk ik.
Maar goddomme probeer eens wat breder en dieper te denken dan die zelf in stand gehouden matrix van je!!
Kwestie van durf. En daar kan best een dosis kritiek, scepsis en intelligentie bij kijken. Maar sluit iets niet bij voorbaat uit met arrogantie.

ja sorry... ;-(
ik heb gewoon erg veel moeite om hier serieus op te moeten reageren...

* TheWilliedockSaints belooft beterschap

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13426667
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:08 schreef Aurora025 het volgende:

"You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."

dat noemen ze ook wel LSD
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13426670
Daggla...waar die lichamen van die passagiers zijn...geen flauw idee...
ik kan me zo voorstellen dat die inderdaad gewoon verdampen in die hitte, maar dat terzijde...

die passagiers hebben namelijk ook nabestaanden...liegen die dan? zitten die ook in het complot??

kijk dat er vreemde dingen zijn, prima..maar zo gaat het altijd!! denk aan al die theorieen over de in scene gezette dood van 2pac...geloofde er niks van, maar als je ze las, klonk het best vreemd...ik bedoel maar..

je kunt OVERAL iets achter gaan zoeken, maar toeval bestaat nou eenmaal ook...

[Dit bericht is gewijzigd door TheWilliedockSaints op 25-09-2003 03:12]

pi_13426673
quote:
Op donderdag 25 september 2003 02:34 schreef Steijn het volgende:

[..]

Geen dank. Ik beleef er een enorm plezier aan die samenzweringen onderuit te halen.

Deed je dat nou is met argumenten die ergens op gebasserd waren, behalve dat wat je geleerd hebt tijdens je studie.. .
Je haalt imo slechts *een* stelling onderuit, dat betekent dat er nog een hele hoop zijn die jij, met je Civiele Techniek opleiding, niet onderuit kan halen..
Nee, ik geloof ook niet dat het een laser was, maar wat ik ZEKER niet geloof is de uiterst gebrekkige verklaring van de VS, helemaal als je ziet hoeveel "verkeerde" beslissingen er zijn gemaakt..
-
pi_13426676
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Daggla...waar die lichamen van die passagiers zijn...geen flauw idee...
ik kan me zo voorstellen dat die inderdaad gewoon verdampen in die hitte, maar dat terzijde...

die passagiers hebben namelijk ook nabestaanden...liegen die dan? zitten die ook in het complot??

Zeg ik dat dan?
Ik wil alleen een "goede" verklaring van wat er met de stoffelijke overschotten is gebeurd..
Het staan inmiddels vast dat het vuur er niet voor heeft gezorgd dat ze gecremeerd zijn..
Ow, en een beetje volwassener reageren is ook wel gewenst, dat geldt voor iedereen trouwens..
Je hebt geen enkel recht om iemand af te zeiken simpel en alleen om het feit dat iemand, geheel terecht, meer zoekt achter dat wat ons verteld wordt,.
-
pi_13426679
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
maar wat ik ZEKER niet geloof is de uiterst gebrekkige verklaring van de VS, helemaal als je ziet hoeveel "verkeerde" beslissingen er zijn gemaakt..
ja, goed..ik weet het niet..

maar maakt de verklaring wat uit?

laten we wel wezen...het is 100% zeker dat die vliegtuigen er in zijn gevlogen...en dat die torens daarom zijn ingestort..

en dat paspoort, das heel vreemd..

maar ik denk dan eerder dat de VS liegen dat ze een passpoort hebben gevonden, om hun aanval op de taliban en osama meer kracht bij te zetten voor iets wat ze al lang wisten..klinkt dat niet veel aannemelijker?

pi_13426681
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ow, en een beetje volwassener reageren is ook wel gewenst, dat geldt voor iedereen trouwens..
Je hebt geen enkel recht om iemand af te zeiken simpel en alleen om het feit dat iemand, geheel terecht, meer zoekt achter dat wat ons verteld wordt,.
excuses waren al aangeboden
  donderdag 25 september 2003 @ 03:16:43 #60
24717 Pierre_Smirnoff_2
War=Peace Ignorance=Strength
pi_13426682
quote:
Je mist elementaire kennis die nodig is voor het doorgronden van constructies en bouwmaterialen.
Geen argument aangezien ik een bouwkunde gerelateerde studie doe. Ik heb wel degelijk enige basiskennis in huis. Overigens, je geeft nu wel weer je studie als argument wat je eerder ontkende.
Je zou moeten weten dat het zelfs de architect (Minoura Yamasaki) hooglijk verbaasde dat de torens in mekaar geflikkerd waren door een kerosine-fik.

Hier nog wat feiten op een rij over het WTC: http://www.twin-towers.net/tt_facts.htm (niet conspiracy gerelateerd!) Ik zeg 't er even bij..

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
pi_13426684
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Deed je dat nou is met argumenten die ergens op gebasserd waren, behalve dat wat je geleerd hebt tijdens je studie.. .
Toon jij eerst maar eens aan dat de vloeitemperatuur van staal niet rond de 400 graden ligt, voordat je dit soort zaken beweert.
quote:
Je haalt imo slechts *een* stelling onderuit, dat betekent dat er nog een hele hoop zijn die jij, met je Civiele Techniek opleiding, niet onderuit kan halen..
Inderdaad, ik haal slechts een stelling onderuit. Dat komt echter omdat ik me nauwelijks in deze materie heb kunnen inlezen (en dat ga ik overigens ook niet doen want ik kan m'n tijd beter besteden). Als ik dat zou doen twijfel ik er niet aan dat ik meer stellingen onderuit kan halen. Dat is inmiddels wel de ervaring die ik met dit soort huis,tuin en keuken theorieen heb.
  donderdag 25 september 2003 @ 03:18:59 #62
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13426685
Ik kijk liever gewoon naar Star Trek.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
pi_13426686
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:16 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Je zou moeten weten dat het zelfs de architect (Minoura Yamasaki) hooglijk verbaasde dat de torens in mekaar geflikkerd waren door een kerosine-fik.
we zijn daar allemaal heel erg verbaasd over toch?!

maar dat zegt niet dat het niet kan...een expert is ook niet alwetend.. Waarschijnlijk was Osama zelf ook wel heel verbaasd...

ook niet echt een argument dus... (laten we dat zinnetje niet meer gebruiken, oke?....kunnen we toch niet veel over zeggen)

quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:18 schreef Kanzaki het volgende:
Ik kijk liever gewoon naar Star Trek.
af en toe een relativerende opmerking is ook wel fijn

[Dit bericht is gewijzigd door TheWilliedockSaints op 25-09-2003 03:20]

donderdag 25 september 2003 @ 03:19:55 #64
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_13426687
Bij elke vliegtuigcrash worden de onderdelen bijelkaar gezocht om ze dan vervolgens in een puzzle samen te leggen.
Dat gebeurde hier niet, het puin werd snel verwijderd om gesmolten te kunnen worden
Blackboxes worden gebouwd om onverwoestbaar te zijn, elk vliegtuig heeft er 2. Niet 1 was er bruikbaar, ook niet van flight 77 en het pentagonvliegtuig wat zich blijkaar heeft opgelost.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_13426689
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
je kunt OVERAL iets achter gaan zoeken, maar toeval bestaat nou eenmaal ook...
Maar zoveel toeval niet..
Ik bedoel, hoe naief moet je zijn om te geloven dat tenmidden van die "hel" (de vernietegende explosie, het daarop volgende vuur en het instorten) een puntgaaf paspoort gevonden wordt, van een van de kapers IN HET VLIEGTUIG! Ik bedoel, als vrijwel alles wat aan boord was (mensen, bagage, black boxes en de rest van het vliegtuig) compleet verdwenen is, is het dan niet hoogst ongeloofwaardig dat juist een paspoort (een stukje papier, hoe bedoel je vlambaar) in perfecte staat gevonden wordt..
De verklaring van de FBI was trouwens dat het tijdens de klap weg is gevlogen, en op boven op de puinberg is geland zonder ook maar een beetje schade.. .
-
  donderdag 25 september 2003 @ 03:23:31 #66
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_13426692
Folks, I'm gonna sleep.

The bigger the lie, the more it is accepted

pi_13426693
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:19 schreef Aurora025 het volgende:
Bij elke vliegtuigcrash worden de onderdelen bijelkaar gezocht om ze dan vervolgens in een puzzle samen te leggen.
Dat gebeurde hier niet, het puin werd snel verwijderd om gesmolten te kunnen worden
Blackboxes worden gebouwd om onverwoestbaar te zijn, elk vliegtuig heeft er 2. Niet 1 was er bruikbaar, ook niet van flight 77 en het pentagonvliegtuig wat zich blijkaar heeft opgelost.
misschien hebben ze die inderdaad wel gevonden! maar die dingen worden lang niet altijd openbaar gemaakt...

of misschien zeggen ze idd dat ze die dingen niet gevonden hebben, om zo geen verantwoording af te hoeven leggen.....over wat dan ook..

want de cia en fbi hebben uiteraard geblunderd..

ik wil de VS niet helemaal van blaam zuiveren hoor......juist niet..
enige wat ik wilzeggen: ze hebben echt niet zelf die gebouwen opgeblazen....wat ze voor de rest gedaan hebben en geheim gehouden hebben: geen idee!! maar zal gerust zo zijn...

pi_13426694
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:16 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Geen argument aangezien ik een bouwkunde gerelateerde studie doe. Ik heb wel degelijk enige basiskennis in huis.
Je hebt in ieder geval geen enkele basiskennis in huis van het gedrag van staal. En dat is onontbeerlijk om het gedrag van stalen constructies te kunnen verklaren. Die opmerking over het smeltpunt is dodelijk.
quote:
Inderdaad, ook de constructeur was verbaasd. Maar er is bij hun ontwerp en doorrekening geen rekening mee gehouden dat bijvoorbeeld het brandwerende schuim in het WTC niet goed was aangebracht.
quote:
Hier nog wat feiten op een rij over het WTC: http://www.twin-towers.net/tt_facts.htm (niet conspiracy gerelateerd!) Ik zeg 't er even bij..
Ik zal er morgen naar kijken, maar nu ga ik lekker slapen
pi_13426695
Free people own guns! Slaves do not!
pi_13426696
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar zoveel toeval niet..
Ik bedoel, hoe naief moet je zijn om te geloven dat tenmidden van die "hel" (de vernietegende explosie, het daarop volgende vuur en het instorten) een puntgaaf paspoort gevonden wordt, van een van de kapers IN HET VLIEGTUIG! Ik bedoel, als vrijwel alles wat aan boord was (mensen, bagage, black boxes en de rest van het vliegtuig) compleet verdwenen is, is het dan niet hoogst ongeloofwaardig dat juist een paspoort (een stukje papier, hoe bedoel je vlambaar) in perfecte staat gevonden wordt..
De verklaring van de FBI was trouwens dat het tijdens de klap weg is gevlogen, en op boven op de puinberg is geland zonder ook maar een beetje schade.. .

daar zei ik net iets over daggla:
quote:
en dat paspoort, das heel vreemd..

maar ik denk dan eerder dat de VS liegen dat ze een passpoort hebben gevonden, om hun aanval op de taliban en osama meer kracht bij te zetten voor iets wat ze al lang wisten..klinkt dat niet veel aannemelijker?

nou? heb ik zo effe verzonnen...ik vind het nu al aannemelijker klinken..
pi_13426697
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:23 schreef Aurora025 het volgende:
Folks, I'm gonna sleep.
Ja, ik ga ook. Welterusten. Hopen dat je morgen dan weer helder genoeg bent om de feiten onder ogen te kunnen zien.
quote:
The bigger the lie, the more it is accepted
pi_13426698
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:17 schreef Steijn het volgende:

[..]

Toon jij eerst maar eens aan dat de vloeitemperatuur van staal niet rond de 400 graden ligt, voordat je dit soort zaken beweert.

Ik weet dat het laat is, maar neem op z'n minst de moeite mijn post helemaal, en begrijpend, te lezen voor je reageert..
Ik zei immers dat je *een* stelling onderuit weet te halen, die van het staal.. Iets waar ik overigens met geen woord over heb gerept, maar dat terzijde..
quote:
Inderdaad, ik haal slechts een stelling onderuit. Dat komt echter omdat ik me nauwelijks in deze materie heb kunnen inlezen (en dat ga ik overigens ook niet doen want ik kan m'n tijd beter besteden). Als ik dat zou doen twijfel ik er niet aan dat ik meer stellingen onderuit kan halen. Dat is inmiddels wel de ervaring die ik met dit soort huis,tuin en keuken theorieen heb.
Ik denk dat je jezelf schromelijk overschat.. .
Of studeer je pathologie "on the side".. .
Ik durf te betwijfelen dat jij, hoe diep je je ook in de materie verdiept, het mysterie van de black boxes weet op te lossen, het staat immers al vast dat de impact die het vliegtuig in Pennsylvania had, bij lange na geen 3.400G was.. Een black box kan tot 3400G-kracht hebben.. .
Nogmaals; hier staat genoeg info over hoe sterk die dingen zijn, en hoe lang ze het in de meest bizzere omstandigheden nog in tact weten te blijven..
Die omstandigheden waren er bij lange na niet, dus iets klopt er niet..
Ow wacht, lemme guess.. Dat was zeker toeval dat ze het opeens allemaal niet meer deden.. .
-
pi_13426700
daggla.....er kan best een soort van conspiracy zijn!! zet je daar nou eens overheen...

die blackboxen, passport...kan goed mee gekloot zijn door de US...wat dacht je trouwens van de bijlmer ramp...dat is nou eenmaal aan de orde van de dag....maar dat maakt hier niet zoveel uit..

topic ging over een Laser die het wtc omver heeft geblazen, en holografische vliegtuigen ....maw...De US zit achter de wtc ramp,..

[Dit bericht is gewijzigd door TheWilliedockSaints op 25-09-2003 03:36]

pi_13426701
..en blijf anders van die acid af

sorry, flauw grapje, maar ik kon het niet laten

(ik moet trouwens niks zeggen )

ben effe met hondje wandelen, zo terug

pi_13426702
quote:
Op donderdag 25 september 2003 03:25 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

daar zei ik net iets over daggla:
[..]

nou? heb ik zo effe verzonnen...ik vind het nu al aannemelijker klinken..

Dat dat een leugen is, staat buiten kijf..
Ook dat busje dat gevonden is met alle namen van de kapers + een gedetaillerd plan is je reinste bull-shit..
Trouwens, geen van de kapers had ooit in een vliegtuig gevlogen.. Er zijn zat professionele piloten die zeggen dat het schier onmogelijk is om zo'n relatief smal gebouw zo perfect te raken, als je nog nooit in zo'n vliegtuig gevlogen hebt.. Of alleen getraind hebt in kleine vliegtuigjes.. .
Wat er wel gebeurd is weet ik niet, komen we wsl ook nooit achter..
Maar de het enige land dat er achteraf "profijt" van heeft gehad is de VS.
Ik bedoel, sinds 9-11 hebben ze schijt aan zo'n beetje alle verdragen en doen ze waar ze zin in hebben.. De motivatie voor hun kruistocht; 9-11...
Makes you think, doesn't it? Mij wel iig.. .

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 25-09-2003 03:56]

-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')