abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13415375
Hallogoedemorgen,
Ik zoek een DVD en bij Van Leest en Freerecordshop hadden ze 'm niet (ben er geweest in 't echt en virtueel) en dus daarom dacht ik dat ze de wat oudere dingessen misschien ergens verkochten waar ze die wel hebben ()
En misschien moet ik 'm dan maar kopen over het internet, waar enzo? (dit is 'm http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1566053358/102-8661880-5084942?v=glance) maar ik koop hem het liefst in Huiland.
Alvast bedankt,
Greetz,
Big_Boss_Man
feest
  woensdag 24 september 2003 @ 17:26:28 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_13415548
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:26 schreef TimmyAsd het volgende:
huiland?
Ik zeg altijd Huiland ipv Nederland.
feest
pi_13415667
Merkwaardig genoeg hebben Bol.com, Amazon.de en Play.com deze Monterey-DVD niet in hun assortiment. Misschien was het een US-only release of is hij out-of-print?

Jouw link is trouwens geen DVD, maar een VHS-band. Het zou natuurlijk ook kunnen dat deze film nog helemaal niet op DVD verkrijgbaar is.

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 24-09-2003 17:32]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_13415674
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:26 schreef TimmyAsd het volgende:
huiland?
Wij kankeren nogal graag. You see?

Maar ik kan de TS helaas niet helpen. Ik zou gewoon alle zaken in een stad afrennen. Misschien bij MediaMarkt ofzo?

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_13415738
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:31 schreef Zander het volgende:
Merkwaardig genoeg hebben Bol.com, Amazon.de en Play.com deze Monterey-DVD niet in hun assortiment. Misschien was het een US-only release of is hij out-of-print?

Jouw link is trouwens geen DVD, maar een VHS-band. Het zou natuurlijk ook kunnen dat deze film nog helemaal niet op DVD verkrijgbaar is.

Shit, ik zocht op DVD toen ik dat kreeg!
Dus ik denk dat ie niet op DVD is. Het is wel een heel bekend optreden. Doorbraak in Amerika. Doorbraak van zijn gitaar na dat hij 'm in de fik had gestoken.
feest
pi_13415802
Ah, even verder gezocht: "Jimi plays Monterey" staat compleet op deze DVD (disc 2) http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006JU7P/002-9449350-8840823

Niet goedkoop, maar ziet er wel als een erg mooie set uit.

pi_13415825
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:27 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Ik zeg altijd Huiland ipv Nederland.

Hi-la-risch.
pi_13415896
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:36 schreef Zander het volgende:
Ah, even verder gezocht: "Jimi plays Monterey" staat compleet op deze DVD (disc 2) http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006JU7P/002-9449350-8840823

Niet goedkoop, maar ziet er wel als een erg mooie set uit.

Ik ken al die andere artiesten niet of niet zo goed. En ik vind het een beetje duur om te kopen en te kopen dat het wat is...
feest
pi_13415981
denk dat dvdgigant.nl um wel kan bestellen voor je

ze hebben deze in elk geval:

Jimi Hendrix Nu: € 12,95

Released: 2000
Speelduur: 98
Regio: Regio 2 (PAL)
Beeld: 16:9
Geluid: Stereo Engels
Ondertiteling: Nederlands
Regisseur: John Head, Gary Weis, Joe Boyd
Acteur: Jimi Hendrix

Uit voorraad leverbaar: Ja

Aantal:
Achter de schermen was hij teruggetrokken, haast verlegen. Maar op het podium speelde hij met zijn Stratocaster de sterren van de hemel en deed hij alle theorieën teniet over hoe een gitaar goed bespeeld moet worden. In dit eerbetoon, waarvoor toestemming werd gegeven door zijn erfgenamen, komt Jimi Hendrix weer tot leven via grappige en ontroerende herinneringen van familie, vrienden en andere rocklegendes, zoals Eric Clapton, Mick Jagger, Peter Townsend en Little Richard. De beste passages komen uit zijn optredens tijdens de festivals van Monterey, Woodstock en Isle of Wight, in de Marquee Club in Londen en in de Fillmore East. Van een doordringend Purple Haze over een intens Machine Gun en een flamboyant Wild Thing naar een gevoelig Hear My Train AComin: Jimi Hendrix trekt alle registers open

tis wel niet wat je zoekt maar toch....

greetz

CyBaH-B

pi_13416063
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:44 schreef cyberbull het volgende:
denk dat dvdgigant.nl um wel kan bestellen voor je

ze hebben deze in elk geval:

Jimi Hendrix Nu: € 12,95

Released: 2000
Speelduur: 98
Regio: Regio 2 (PAL)
Beeld: 16:9
Geluid: Stereo Engels
Ondertiteling: Nederlands
Regisseur: John Head, Gary Weis, Joe Boyd
Acteur: Jimi Hendrix

Uit voorraad leverbaar: Ja

Aantal:
Achter de schermen was hij teruggetrokken, haast verlegen. Maar op het podium speelde hij met zijn Stratocaster de sterren van de hemel en deed hij alle theorieën teniet over hoe een gitaar goed bespeeld moet worden. In dit eerbetoon, waarvoor toestemming werd gegeven door zijn erfgenamen, komt Jimi Hendrix weer tot leven via grappige en ontroerende herinneringen van familie, vrienden en andere rocklegendes, zoals Eric Clapton, Mick Jagger, Peter Townsend en Little Richard. De beste passages komen uit zijn optredens tijdens de festivals van Monterey, Woodstock en Isle of Wight, in de Marquee Club in Londen en in de Fillmore East. Van een doordringend Purple Haze over een intens Machine Gun en een flamboyant Wild Thing naar een gevoelig Hear My Train AComin: Jimi Hendrix trekt alle registers open

tis wel niet wat je zoekt maar toch....

greetz

CyBaH-B

Die heb ik al, toch heel erg bedankt voor de moeite!
feest
pi_13416121
stuur ze es een mailtje of ze um kunnen bestellen, ik ken die leverancier die kan vrijveel leveren
  woensdag 24 september 2003 @ 17:52:26 #13
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_13416161
Ik heb ff de topictitel wat aangepast.
pi_13416181
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:52 schreef Summoner het volgende:
Ik heb ff de topictitel wat aangepast.
Danku, danku! Maar ik ben misschien van plan om te veranderen van het Monterey concert, als die niet op DVD bestaat.
feest
pi_13416354
Ik heb de meneer van de DVDgigant je mailt, maar ik denk dat het niet bestaat op DVD.
Misschien weet iemand of er een DVD te krijgen is waar Hendrix Wild Thing speelt en z'n gitaar kapot smijt en/of in de fik steekt. (of alleen Wild Thing ofzo)
Alvast bedankt,
Greetz,
Big_Boss_Man
feest
pi_13416463
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien weet iemand of er een DVD te krijgen is waar Hendrix Wild Thing speelt en z'n gitaar kapot smijt en/of in de fik steekt. (of alleen Wild Thing ofzo)
Deze scene zit iig ook in de 'normale' Monterey Pop-film, maar zo te zien kun je die dus alleen nog maar in die deluxe versie kopen op DVD. Geweldige marketingtactiek weer...
pi_13416563
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:05 schreef Zander het volgende:

[..]

Deze scene zit iig ook in de 'normale' Monterey Pop-film, maar zo te zien kun je die dus alleen nog maar in die deluxe versie kopen op DVD. Geweldige marketingtactiek weer...

Idd, 't is wat. Jammer dat er zo weinig Hendrix DVD's te koop zijn.
feest
pi_13496051
Iemand?
feest
pi_13550339
Jimi Hendrix - 18 juni 1967 - Monterey International Pop Festival, Monterey, California, USA

Hier zie je Hendrix zijn gitaar op offeren aan het einde van Wild Thing.

Is er iemand die mij kan helpen met een DVD waar een leuk optreden opstaat? En als je over Hendrix wilt praten over MSN Messenger:

feest
pi_13564344
Hmmzz die zou ik ook wel willen hebben.. Ik heb em op cd (o.a. wel een fijne versie van like a rolling stone). Ik heb ook een vob van the wind cries mary, en die ziet er wel oke uit. Matig camerawerk maar de videokwaliteit is in principe wel goed.
pi_13638041
ik heb het hendrix bedrijfje gemailt, en ze zeiden dat de licenties van iemand anders waren die geen aparte dvd ofzo met alleen hendrix wil maken. ik heb het wel gevonden op kazaa. hopen dat ik 't krijg. jammer dat het zo moet
feest
pi_14759107
Ik heb deze gisteren voor mijn verjaardag gekregen:

Echt top, de DVD + twee audio-cds van Jimi's "Isle of Wight"-concert in een mooie verpakking. DVD heb ik nog niet bekeken (had dit concert ook al op video), maar de cds klinken goed.

pi_14760564
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:58 schreef Zander het volgende:
Ik heb deze gisteren voor mijn verjaardag gekregen:

[afbeelding]

Echt top, de DVD + twee audio-cds van Jimi's "Isle of Wight"-concert in een mooie verpakking. DVD heb ik nog niet bekeken (had dit concert ook al op video), maar de cds klinken goed.

Ruig!
Ik ben van plan alle CD's van Hendrix te kopen (dan niet alle CD's waar nummers verzameld zijn van albums) en ook de DVD's. Dat word me een verzameling.
Vertel me hoe de DVD was, als je 'm gezien hebt.
feest
pi_14761296
Isle Of Wight

Land of the New Rising Sun

"Jimi Plays Monterey" alleen op VHS

Op de "The Complete Monterey Pop Festival" dvd staan ook nog wel andere leuke dingetjes.

(gedachtesprong)
Heb zelf de "Woodstock: Three Days of Peace & Music" DVD, maar tijdens het laatste gedeelte van het JH concert tijdens "Villanova Junction" begint de aftiteling
terwijl er nog wel concertbeelden zijn (gezien op de Jimi Hendrix Woodstock VHS)

tabula rasa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')