abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13414973
Ik vroeg me eigenlijk af wie van jullie er allemaal in de WAO zitten.

Zit je deels in de WAO, of volledig En waarom

TS begint: ikzelf zit dus (doh ) in de WAO, deels welteverstaan. Om precies te zijn 45% - 55%. Dit omdat ik dialyseer, wat ik verder (denk ik) niet uit hoef te leggen.

als deze niet in R&P hoort zie ik hem wel ergens anders verschijnen, maar ik dacht ik plaats hem hier, omdat WAO met ziek zijn enzo gepaard gaat.

pi_13415033
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:08 schreef dawg het volgende:

als deze niet in R&P hoort zie ik hem wel ergens anders verschijnen, maar ik dacht ik plaats hem hier, omdat WAO met ziek zijn enzo gepaard gaat.

Ik laat hem hier wel ff staan hoor.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_13415062
en titel aangepast
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_13415109
Dank zwaai
  woensdag 24 september 2003 @ 17:13:46 #5
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_13415125
TS, krijg jij straks ook te maken met die herkeuring?
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_13415217
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:13 schreef Wilgje het volgende:
TS, krijg jij straks ook te maken met die herkeuring?
Volgens mij wel, ik zie vanzelf wel een bericht verschijnen dan
  woensdag 24 september 2003 @ 17:18:44 #7
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_13415277
Moet je overdag en 's avonds aan dialyse of alleen 's avonds

een voormalige klasgenoot van mij moest altijd 's avonds aan het apparaat, ding nam een kwart van zijn kamer in beslag.

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  woensdag 24 september 2003 @ 17:20:08 #8
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_13415320
Vervelend voor je.
* Wrinex zit gelukkig niet in de AOW
pi_13415396
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:18 schreef killer_mac het volgende:
Moet je overdag en 's avonds aan dialyse of alleen 's avonds

een voormalige klasgenoot van mij moest altijd 's avonds aan het apparaat, ding nam een kwart van zijn kamer in beslag.

Uhh nee de machine is niet zo groot.

Wat het spoelen betreft: iedere maandag, woensdag en vrijdag om 16:00 uur, verder nog op zondag om 11:00 uur. Dit 3,5 uur per keer.

En ja, ik zit er momenteel dus ook aan.
Nog 2 uur 33 mins te gaan! typt alleen lastig met 1 hand

Maare, WAO iemand?
Dit is erg offtopic nml.

pi_13415714
Yepz en wel voor 80-100% gvd.....
pi_13416050
Ik zit ook deels in de wao, 55-65%
We houden het maar op burnout klachten, maar ik moet daarbij ook gewoon alles weer netjes op een rijtje zetten en mijn jeugd verwerken zeg maar.
Ben vorig jaar ingestort, angstaanvallen, vermoeidheidsklachten etc.

Kreeg onlangs een brief dat mijn wao van 65-80% teruggesteld is naar 55-65%?? Nooit geweten dat ik 65-80% heb gehad, ook nooit een brief of gesprek over gehad

In het begin vond ik het doodeng, zo'n jonge meid in de wao, hoe anderen daarover zouden oordelen.
Nu ben ik er wel blij mee, ik eerst nu, zodat ik aan een goede basis kan bouwen in mezelf zodat het uiteindelijk tot betere resultaten zal leiden en ik gewoon weer met een nieuwe frisse start kan beginnen.
(Uiteraard heb ik ook therapie en grijp ik alles aan om er aan te werken, hetzij met beleid).

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 24 september 2003 @ 18:03:52 #12
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13416429
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:33 schreef Babybuikje het volgende:
Waarom zoveel dan?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_13417501
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:03 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Waarom zoveel dan?

Afgekeurd op werkelijk alles volgens mij........door nogal gecompliceerde ziekte....
pi_13417627
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:33 schreef Babybuikje het volgende:
Meis!!!!

Hoessie?? Mail je me nog eens, ik ben je adres kwijt

Ik zit ook 80 - 100% in de WAO, al bijna 2 jaar. Sinds mei 2002 zit ik 3 dagen per week in dagtherapeutische behandeling (Cognitieve groepstherapie) die zo zwaar is dat ik de overige dagen niet in staat ben om te werken.
De reden? Na het verbreken van een elfjarige relatie in '2000 ben ik zwaar depressief geworden en bleek dat ik o.a. PTSS en een depressieve persoonlijkheidsstoornis heb. Alle rotzooi vanuit mijn jeugd kwam naar boven. Middels de therapie leer ik daarmee en met mijzelf omgaan en dat gaat heel erg goed. De langste tijd in therapie heb ik nu wel gehad

#geen
pi_13417656
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:20 schreef Wrinex het volgende:
Vervelend voor je.
* Wrinex zit gelukkig niet in de AOW
Ik ook niet

AOW = Algemene OuderdomsWet

#geen
pi_13421091
Ik krijg een WIJONG uitkering. Dat is een uitkering voor mensen met een handicap.

Die krijg ik , omdat het allemaal niet meer ging. Tijdje therapie gehad. RIAGG en groepstherapie.

Nu gaat het wel goed , ik doe vrijwilligerswerk. Alleen contact maken met andere mensen vind ik nog moeilijk.

Komt wel goed denk ik , ik heb gewoon wat meer tijd nodig

pi_13421208
Ik heb een aantal maanden gedeeltelijk in de WAO gezeten door RSI. Ik mocht niet langer dan 5 uur per dag werken, Maar daar ben ik gelukkig al een tijdje uit, heb me er mbv yoga uit weten te knokken.
Unox, the worst operating system.
pi_13421592
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:57 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Meis!!!!

Hoessie?? Mail je me nog eens, ik ben je adres kwijt

Ik zit ook 80 - 100% in de WAO, al bijna 2 jaar. Sinds mei 2002 zit ik 3 dagen per week in dagtherapeutische behandeling (Cognitieve groepstherapie) die zo zwaar is dat ik de overige dagen niet in staat ben om te werken.
De reden? Na het verbreken van een elfjarige relatie in '2000 ben ik zwaar depressief geworden en bleek dat ik o.a. PTSS en een depressieve persoonlijkheidsstoornis heb. Alle rotzooi vanuit mijn jeugd kwam naar boven. Middels de therapie leer ik daarmee en met mijzelf omgaan en dat gaat heel erg goed. De langste tijd in therapie heb ik nu wel gehad

Liefje!

Ik ga je mailen!!! Deze week weer een ouderwetse mail

Ik ben blij dat je goed op weg bent en bezig bent, maar we praten per mail wel weer verder!

pi_13429473
Ik zit in de Wahjong regeling valt ook onder wao , en krijg herkeuring , ze belden me van te voren al op en ik heb daar ook verteld dat ik nu vrijwilligerswerk doe en nog niet toe ben aan vaste baan , ik wil het wel maar in eigen tempo. Ik wil namelijk niet een terugval riskeren door te veel druk op mezelf te zetten.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_13429501
edit: doe even normaal. Over misbruik van de WAO kan je elders klagen

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 25-09-2003 11:58]

Tester
pi_13432704
Was te verwachten trouwens dat er weer figuren rondlopen die er weer een uitgesproken mening over hebben.

anywayz,
DuchessX, wat is PTSS precies, if you don't mind my asking ?

pi_13433167
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:29 schreef dawg het volgende:
Was te verwachten trouwens dat er weer figuren rondlopen die er weer een uitgesproken mening over hebben.

anywayz,
DuchessX, wat is PTSS precies, if you don't mind my asking ?

Linkje
#geen
  donderdag 25 september 2003 @ 20:59:14 #23
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_13444074
Ik zit sinds na de vuurwerkramp in de Wao, hulp krijg ik van het nazorg voor vuurwerk slachtoffers.
Heb nog steeds last van nachtmerrie's en zo, en ik had zo'n gave baan
  donderdag 25 september 2003 @ 21:07:54 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13444289
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:59 schreef SPIRO het volgende:
Ik zit sinds na de vuurwerkramp in de Wao, hulp krijg ik van het nazorg voor vuurwerk slachtoffers.
Heftig!!
Wat kan zo'n gebeurtenis dan nog een nasleep hebben he. Zijn er veel mensen in jouw omgeving die ook nog steeds problemen hebben en in de WAO zitten?
pi_13444307
quote:
Op donderdag 25 september 2003 20:59 schreef SPIRO het volgende:
Oeh heavy zeg! Heb jij ook PTSS?
#geen
pi_13445607
Ik heb ME
Ben daardoor van ruim 40 naar 20 uur gaan werken.
Ik krijg ik geen uitkering, wat ik wel zou willen.
Helaas..
  donderdag 25 september 2003 @ 22:01:23 #27
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_13445855
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:07 schreef Aventura het volgende:

[..]

Heftig!!
Wat kan zo'n gebeurtenis dan nog een nasleep hebben he. Zijn er veel mensen in jouw omgeving die ook nog steeds problemen hebben en in de WAO zitten?

Er zitten nog een paar collega's van mij in de wao, ook door de vuurwerkramp.
  donderdag 25 september 2003 @ 22:03:02 #28
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_13445901
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:08 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Oeh heavy zeg! Heb jij ook PTSS?

Heb ik wat?
pi_13447011
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:03 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Heb ik wat?

Linkje
#geen
pi_13447647
Mijn papa was voor 80% afgekeurd. Epilepsie en nog wat andere dingen waardoor hij geen schilder meer kon zijn.
Mon 'en!
pi_13462216
kickje.

Nog meer mensen in de WAO?

pi_13478274
Vraagje , zijn er meerdere die toch wel een beetje eng vinden die ontwikkelingen rond de WAO ??
Ik werd eerst al opgebeld om na te gaan hoe het met werk zat , en toen ook verteld ik ben er nog niet aan toe.
In nieuwe jaar waarschijnlijk een herkeuring, maar ben ik ook erg zenuwachtig over omdat ik daar heel vrolijk de vorige keer naar toe ging en juist terug kwam als wrak, omdat ze toch blijven vragen naar dingen uit verleden . Ze hadden toen ook gezegd we denken niet dat je er al aan toe bent om te werken en hij gaf toe dat het bij mij misschien ook niet meer zo zal zijn , juist omdat ik zo'n moeite heb met concentreren .
Ik ben toch aardig bang dat ze er druk op gaan leggen en ik toch meer zou moeten doen voor mezelf dan ik aankan op het moment.
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 8 november 2003 @ 12:20:09 #33
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_14478871
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:39 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Linkje

Ja daar heb ik ook last van, , is best een kloten gevoel.
Ik leef de gehele dag onder stress, ziet de beelden voor me.
Iedergeval die 13 mei mei 2000 gaat niet uit mijn hoofd, heeft mij alles gekost.
Mijn vriendin is bij me weggegaan, mijn werk heeft geen vertrouwen meer in me.
Kan je zien wat zo'n ramp met je kan doen.

Greetzzz SPIRO

pi_14497458
Ik krijg deze maand weer een oproep, ben benieuwd wat dat zal worden.
Iig wordt deze maand mijn therapie ook intensiever en gaat naar 3 a 4 dagen in de week, en naar ik meen was dat de grens waarop ze mijn wao weer zouden aanpassen of ik iig werd geacht niet te kunnen deelnemen aan het arbeidsproces.

Geen idee of dat dan 80-100% gaat worden of ze een andere constructie hebben.
Al een discussie laatst gehad over hoe werkgevers omgaan met (ex)wao-ers.
En in dat opzicht ben ik dan helemaal niet blij met het labeltje wao (en zeker niet zo jong).
Aan de andere kant wil ik me honderd procent kunnen inzetten bij mijn therapie zodat ik later weer volledig inzetbaar ben en ik weer goed kan deelnemen in het arbeidsproces, momenteel gaat me dat gewoon niet goed af om dat ik om de minste geringste dingen persoonlijk problemen krijg met dingen (angsten, schuldgevoelens, depressieve gevoelens, stukje faalangst waardoor ik geheel kan blokkeren op welke manier dan ook).

Het is wat anders dan dat ik niks doe met die dingen en ik denk het zit me wel gebakken.
Ik vind dat dit me gegund moet worden zonder dat ik me daar zorgen over moet maken of schuldig over moet voelen.
De therapie heb ik persoonlijk gewoon nodig omdat er al teveel dingen zijn blijven liggen van mijn verleden wat toch best pittig is onder het mum van ze is een sterke meid, veel capaciteiten en intelligent.

edit: overigens is mijn uitkering wel aangepast.
Ik had eerst het normale percentage van mijn laatst verdiende loon en dat is omgezet naar (een percentage van) minimumjeugdloon.
Aan de ene kant terecht, aan de andere kant denk ik hallo ik heb hier ook niet omgevraagd en kon zonder mijn problemen gewoon goed functioneren in die baan.
Iig is het verschil wel merkbaar en toch ook wel fors, ik ben momenteel ook bezig het teveel uitgekeerde terug te betalen wat ik nu ook niet meer in een keer kan missen.

[Dit bericht is gewijzigd door Llewella op 09-11-2003 11:07]

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')