abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13405693
Vraag me wel eens af of het vaak voorkomt dat een koppel weer bij elkaar komt als het een tijd is uitgeweest, bijvoorbeeld als een van de twee op dat moment geen toekomst ziet tussen hun en twijfelt aan zijn of haar gevoel voor de partner. Iemand ervaring mee dat hij/zij zo overtuigd was dat het niks zou worden of dat de verliefdheid weg was maar later na mnd toch weer is goed gekomen?
  woensdag 24 september 2003 @ 11:28:45 #2
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_13405865
Nee.
The Most Incredible, Baby
pi_13406328
Ik hoop hier stiekem heel erg op. Het zal wel nooit gebeuren
Saw things so much clearer, once you were in my rearviewmirror... - Pearl Jam
  woensdag 24 september 2003 @ 11:54:44 #4
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_13406397
Nee, maar ik kan me voorstellen als je allebei al een lange tijd bij elkaar bent en er een beetje een sleur in de relatie komt, dat je even uit elkaar wil en gewoon rust wil hebben en vrij wil zijn, maar dat je el;kaar uiteindelijk weer tegen komt of elkaar mist, misschien is dat wel goed voor een relatie dat je daarna weer echt voor diegene gaat en dat je weet hoe het is om met en zonder elkaar te zijn
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  woensdag 24 september 2003 @ 11:59:58 #5
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_13406492
Ik had het zelfs uitgemaakt omdat ik het niet meer zag zitten, toch lag het toen niet aan de liefde, die was er genoeg
Bijna twee jaar later zochten we weer contact (wat overigens heel grappig was), nu zijn we al bijna weer een half jaar samen.
Een huisgenoot was wat extremer, hij en zijn ex hebben er 9 jaar over gedaan om weer bijelkaar te komen
don't you know my tears will cause an inferno
  woensdag 24 september 2003 @ 12:08:47 #6
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13406624
Ik heb het zelf nog nooit gehoord. Het zou zeker wel kunnen, maar ik zelf denk van niet, het is meestal met een goede reden uit gemaakt, en die blijft altijd meespelen...
pi_13406773
mijn zus en haar vriend zijn 6 maand uit elkaar geweest (woonden al samen, hij had iemand anders leren kennen en er verliefd op geworden)
Na 6 maand is hij teruggekomen.. Ondertussen is de bouw van hun huis nu ongeveer af.

Het kan dus blijkbaar, ook al heb ik serieuze twijfels over de toekomst van hun relatie...

pi_13406874
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:18 schreef bozzz het volgende:
Vraag me wel eens af of het vaak voorkomt dat een koppel weer bij elkaar komt als het een tijd is uitgeweest, bijvoorbeeld als een van de twee op dat moment geen toekomst ziet tussen hun en twijfelt aan zijn of haar gevoel voor de partner. Iemand ervaring mee dat hij/zij zo overtuigd was dat het niks zou worden of dat de verliefdheid weg was maar later na mnd toch weer is goed gekomen?
2 vrienden van me hebben het meegemaakt en zelf hoop ik er nog op met een ex nu dus. Maar ik ga dr niet op wachten, want daar heb je dus nix aan.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_13406887
Bij ons zat er 7 weken tussen zonder enkele contact
Sappig !!
  woensdag 24 september 2003 @ 12:25:37 #10
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_13406936
het is niet "naar een lange tijd", maar "na een lange tijd"
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_13406982
Ik zie niet in waarom ik nog terug zou willen bij een ex. De meeste relaties zijn toch met een knal uitgegaan. en als ik ze weer zie weet ik meteen weer waarom het uitgegaan is...
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_13407507
Ik ken wel voorbeelden waarin dat gebeurd is. Maar ik zou er niet op gaan zitten wachten!
pi_13407536
mijn vriend en ik zijn na 2 jaar uitelkaar geweest te zijn nu weer een half jaar samen. van die 2 jaar hebben we elkaar een jaar niet gezien of gesproken.

nu gaat het super tussen ons. we hebben nu echt 200 % voor elkaar gekozen.

maar als je mij vorig jaar zou vragen of ik nog gevoelens had. nee (of misschien diep verstopt) begin dit jaar zijn mijn gevoelens (en zijne ook) weer opgelaaid (zonder dat we elkaar zagen) en hebben we weer contact gezocht. sindsdien zijn we weer samen

pi_13407688
quote:
Op woensdag 24 september 2003 12:51 schreef lieverd23 het volgende:
mijn vriend en ik zijn na 2 jaar uitelkaar geweest te zijn nu weer een half jaar samen. van die 2 jaar hebben we elkaar een jaar niet gezien of gesproken.

nu gaat het super tussen ons. we hebben nu echt 200 % voor elkaar gekozen.

maar als je mij vorig jaar zou vragen of ik nog gevoelens had. nee (of misschien diep verstopt) begin dit jaar zijn mijn gevoelens (en zijne ook) weer opgelaaid (zonder dat we elkaar zagen) en hebben we weer contact gezocht. sindsdien zijn we weer samen

Was het niet vreemd om na zo'n lange tijd weer bij elkaar te zijn? Of ging alles weer zoals vanouds en pakte je de draad op waar je was gebleven.....lijkt mij raar om weer intiem te worden met een ex....?
pi_13407873
de eerste week was het ff wennen, maar daarna was het weer als vanouds. alleen is onze relatie nu veel dieper. mede doordat hij me dit jaar door een hele moeilijke periode heeft geholpen. en er nu nog voor me is.
  woensdag 24 september 2003 @ 15:14:44 #16
32512 Wendie
Moet ik op je hoofd dansen?
pi_13411515
Ik heb ook weer sinds 4 jaar mailcontact met iemand uit mijn verleden. Ik weet niet hoe het voelt om m weer te zien, ik heb m nl nog niet gezien en het zal er niet meer van komen ook denk ik.. helaas
pi_13412510
Toen het net na 4,5 jaar uit was gegaan heb ik het in het begin gehoopt en verwacht.
Maar als ik nu zo kijk naar wie ik 3 maanden geleden tegen ben gekomen ben ik superblij met m'n meissie Voor mij geen ander meer.

M'n ex en ik zijn hele goede vrienden gebleven. En dat wilde ik graag zo houden.

pi_13412595
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:51 schreef Goldmember het volgende:
hoopt met je mee..
OJAAJOH?
pi_13412634
Oude liefde roest niet

dus aangezien er een spreekwoord over is
zal dit wel niet voor niets zijn

zucht
pi_13412734
hij 19 ik 22 na anderhalf jaar hebben we er een eind aan gemaakt ik wou meer tijd/aandacht en hij kon dat niet geven. anderhalf jaar vrienden geweest en elkaar regelmatig gezien. ik heb in die tijd een relatie gehad en heb toen vooral gezien wat ik niet wilde.
En toen werden we opeens weer verliefd en hebben nog een poging gewaagd, die poging duurt nu al vijf en een half jaar en inmiddels wonen we samen.
Het gebeurt dus wel...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_13412855
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:57 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

hoopt met je mee..

Bedankt...
Jij ook succes.
Saw things so much clearer, once you were in my rearviewmirror... - Pearl Jam
pi_13413373
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:51 schreef Goldmember het volgende:
Me 2 , maar krijg langzamerhand wel het besef dat je daar niet op moet gaan lopen wachten....
Those who forget the past, have no future !
pi_13413468
Heb het wel gehoopt, maar ik denk dat het waarschijnlijk toch niks wordt, we verschilden veel te veel van elkaar denk ik. Niet dat we ooit ruzie hadden, maar het begon na verloop van tijd een beetje te knagen, en zij heeft er uiteindelijk een punt achter gezet, wat dan wel weer superhard aankwam..

Maar het feit dat ze vrijwel direct een andere vriend had zorgde ervoor dat ik haar langzaam aan uit mijn leven kon bannen. Verder speelde ook nog mee dat ik me niet thuis voelde in haar wereldje, en zij waarschijnlijk niet in de mijne.

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13413512
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:07 schreef Goldmember het volgende:

[..]

Bedankt...
Jij ook succes.

thnx..
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: