Het kan dus blijkbaar, ook al heb ik serieuze twijfels over de toekomst van hun relatie...
quote:2 vrienden van me hebben het meegemaakt en zelf hoop ik er nog op met een ex nu dus. Maar ik ga dr niet op wachten, want daar heb je dus nix aan.
Op woensdag 24 september 2003 11:18 schreef bozzz het volgende:
Vraag me wel eens af of het vaak voorkomt dat een koppel weer bij elkaar komt als het een tijd is uitgeweest, bijvoorbeeld als een van de twee op dat moment geen toekomst ziet tussen hun en twijfelt aan zijn of haar gevoel voor de partner. Iemand ervaring mee dat hij/zij zo overtuigd was dat het niks zou worden of dat de verliefdheid weg was maar later na mnd toch weer is goed gekomen?
nu gaat het super tussen ons. we hebben nu echt 200 % voor elkaar gekozen.
maar als je mij vorig jaar zou vragen of ik nog gevoelens had. nee (of misschien diep verstopt) begin dit jaar zijn mijn gevoelens (en zijne ook) weer opgelaaid (zonder dat we elkaar zagen) en hebben we weer contact gezocht. sindsdien zijn we weer samen
quote:Was het niet vreemd om na zo'n lange tijd weer bij elkaar te zijn? Of ging alles weer zoals vanouds en pakte je de draad op waar je was gebleven.....lijkt mij raar om weer intiem te worden met een ex....?
Op woensdag 24 september 2003 12:51 schreef lieverd23 het volgende:
mijn vriend en ik zijn na 2 jaar uitelkaar geweest te zijn nu weer een half jaar samen. van die 2 jaar hebben we elkaar een jaar niet gezien of gesproken.nu gaat het super tussen ons. we hebben nu echt 200 % voor elkaar gekozen.
maar als je mij vorig jaar zou vragen of ik nog gevoelens had. nee (of misschien diep verstopt) begin dit jaar zijn mijn gevoelens (en zijne ook) weer opgelaaid (zonder dat we elkaar zagen) en hebben we weer contact gezocht. sindsdien zijn we weer samen
M'n ex en ik zijn hele goede vrienden gebleven. En dat wilde ik graag zo houden.
quote:hoopt met je mee..
Op woensdag 24 september 2003 11:51 schreef Goldmember het volgende:
Ik hoop hier stiekem heel erg op. Het zal wel nooit gebeuren
dus aangezien er een spreekwoord over is
zal dit wel niet voor niets zijn
quote:Bedankt...
Op woensdag 24 september 2003 15:57 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hoopt met je mee..
quote:Me 2
Op woensdag 24 september 2003 11:51 schreef Goldmember het volgende:
Ik hoop hier stiekem heel erg op. Het zal wel nooit gebeuren
Maar het feit dat ze vrijwel direct een andere vriend had zorgde ervoor dat ik haar langzaam aan uit mijn leven kon bannen. Verder speelde ook nog mee dat ik me niet thuis voelde in haar wereldje, en zij waarschijnlijk niet in de mijne.
quote:thnx..
Op woensdag 24 september 2003 16:07 schreef Goldmember het volgende:[..]
Bedankt...
Jij ook succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |