Dus geen films meer naar aanleiding van een attractie.
Maar ja ff reactie op je bericht dan gaan ze nu over op Rides naar aanleiding van de movie/.
ik weet niet wie er gewacht heeft tot na de aftiteling, maar dan zie je dus nog een stukje van de film, waaruit blijkt dat er hoogstwaarschijnlijk een deel 2 komt
quote:ik heb idd gewacht, weet je hoe ontzettend lang dat duurt, die kerel van die bioscoop is 15x komen kijken of we nu eindelijk eens op zouden staan, we waren de laatste 2
Op woensdag 24 september 2003 11:07 schreef QriZ het volgende:
Oh gaaf...ik weet niet wie er gewacht heeft tot na de aftiteling, maar dan zie je dus nog een stukje van de film, waaruit blijkt dat er hoogstwaarschijnlijk een deel 2 komt
quote:Kut gemist, wat was er te zien?
ik weet niet wie er gewacht heeft tot na de aftiteling, maar dan zie je dus nog een stukje van de film, waaruit blijkt dat er hoogstwaarschijnlijk een deel 2 komt
quote:mwah... denk niet dat ze daar verder op gaan borduren...
Oh gaaf...ik weet niet wie er gewacht heeft tot na de aftiteling, maar dan zie je dus nog een stukje van de film, waaruit blijkt dat er hoogstwaarschijnlijk een deel 2 komt
quote:spoiler:
Op woensdag 24 september 2003 11:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Kut gemist, wat was er te zien?
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:27 schreef GFP het volgende:[..]
SPOILER SPOILER SPOILER !!!!
quote:dank je voor de gele balk, die stond er eerst niet...
Op woensdag 24 september 2003 11:27 schreef GFP het volgende:[..]
spoiler:
Na echt een bijna uren durende aftiteling, zie je het aapje wat een munt uit de kist pikt en dus de curse over zich af roept...
quote:Depp Wants Keith Richards to Play His Father
Johnny Depp wants Rolling Stone Keith Richards to play his father in the upcoming sequel to Pirates of the Caribbean, according to a report on Britain's ITV. Depp had previously told interviewers that he modeled his character in the original movie on Richards and the cartoon character Pepe LePew. Pirates of the Caribbean 2: Treasures of the Lost Abyss is currently scheduled for a 2006 release.
quote:Pirates of the Caribbean Sequels Confirmations!
Source: Coming Soon! Saturday, May 15, 2004
Two cool news bits have come in this weekend about the Pirates of the Caribbean sequels. First up, Dark Horizons received a report from the NATO (North American Theatre Owners) annual meeting where Disney talked about the franchise.
He went on to talk about the sequel(s) to Pirates and said the entire cast and production team would be back. He said production would begin shortly on Pirates of the Caribbean 2 & 3 and they would be released six months apart in 2006. This was news to me as I had only heard their was going to be one sequel.
This confirms earlier speculation by the Hollywood trades that Disney was going to shoot two sequels at once, much like the second and third "Matrix" films.
ComingSoon.net has also confirmed with a very reliable source that Johnny Depp's wish has come true. Rolling Stones' Keith Richards will indeed play Captain Jack Sparrow's dad in the sequel. As you probably know by now, Depp modeled Sparrow in the first film after the musician.
Dus er komen twee vervolgen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:10 schreef Patch het volgende:
Richards, the inspiration behind Depp's now legendary Captain Jack Sparrow character from the first, has agreed to play Sparrow's father in both of the hit movie's forthcoming sequels which will be shot simultaneously.
quote:
Ik kan op IMDB maar over één vervolg iets vinden, klopt dat? Wat moet die tweede dan worden? Ik neem aan dat het eerste vervolg 'Treasures of the lost abyss' is, klopt dit?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar dat was al een tijdje bekend...
hela! zie ik daar eenquote:Op maandag 7 maart 2005 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerst setfoto's
LET OP: FOTO'S BEVATTEN SPOILERS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoja; joepie!
en als ze nu al aan het filmen zijn, waarom moet ik dan nog een heeeel jaar wachten op de release [/pruillip] & [/ongeduld]" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Bron: www.comingsoon.netquote:First Pic of Pirates Villain Davey Jones!
Source: Blake Wright
July 18, 2005
Walt Disney Pictures has given a first look at a picture of Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest villain Davey Jones at the San Diego Comic-Con. The studio handed out the following poster, which shows the character played by Bill Nighy in the first of two upcoming sequels.
In the follow-up, due out July 7, 2006, Captain Jack (Johnny Depp) owes a blood debt to the legendary Davey Jones, ruler of the ocean depths and captain of the ghostly Flying Dutchman. If Jack can't figure a crafty way out of this one, he'll be cursed to an afterlife of eternal servitude and damnation.
Bill Nighy previously stated that Jones is the villain and that the character will be created using special effects. "I am a very, very, very, very bad man and I am there to make people suffer in all new ways, in ways that you won't have seen before," he said. "I have a boat and I have a crew, and they are really evil buggers. I'm so computer generated that you might have trouble spotting me. You'll know it's me, but you might have to check the credits afterwards," he laughed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, wat zou er gebeuren in 2Beetje domme actie op IMDB....
O+ BlaBlub O+
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:59 schreef neggix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, wat zou er gebeuren in 2Beetje domme actie op IMDB....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:31 schreef robertvt het volgende:Dat realiseerde ik me vanmiddag pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef robertvt het volgende:
Volgens mij was Bootstrap de vader van Will...
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoelde dat mij niet duidelijk werd uit de film wat hij was als piraat. Was hij een kapitein? Een stuurman? Een kok? Zat hij onder Jack? Zat hij boven Jack? Was hij Jacks mentor in het piratenleven?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef robertvt het volgende:
Volgens mij was Bootstrap de vader van Will...
Waar heb je die informatie vandaanquote:Op woensdag 14 september 2005 20:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me vanmiddag pas.
Van mij mag ie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:46 schreef fratsman het volgende:
Doet Luitenant Gruber uit Allo Allo ook weer mee?
Je ziet nog niet echt veel. Maar het word wel een spectakel lijkt mequote:
Hij is dan ook lost.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef Retarded het volgende:
ik wil die lost disk ook nog steeds hebben, maar die vind je echt nergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |