quote:
Op woensdag 24 september 2003 08:40 schreef Markster het volgende:
Ik chat nooit, chatten is voor losers.
quote:Ik kom niet uit belgie
Op woensdag 24 september 2003 08:41 schreef zapsel het volgende:
zeg dat ff als ie voor me neus staat volgende keer belg
En chatten blijft stom
quote:ermmm....volgens mij ben ik daar een jaar of 5 geleden wel eens geweest
Op woensdag 24 september 2003 08:39 schreef zapsel het volgende:
ik wilde even weten wie er van hier wel eens op chatcity komt , en zo ja , wat vind je nou van die server , en de mensen die er zijn????:)
maar nu vind ik het geen reed meer aan dat chatten, alleen maar over (cyber)sex, neuken en al dat soort dingen
chatten is een beetje uit de hand gelopen,
vandaar dat Microsoft nu ook in 28 landen de chatboxxen dicht gooien
weer wat chatboxen minder
quote:Niet zo opgefokt. Hij geeft gewoon z'n mening. Jij vindt chatten waarschijnlijk leuk, hij vindt het iets voor losers.
Op woensdag 24 september 2003 08:41 schreef zapsel het volgende:
zeg dat ff als ie voor me neus staat volgende keer belg
quote:en
zijn hier nog leuke meiden?
quote:neej
wie is hier nog vrijgezel??
chatten sucks
enne markster.... ow jawel , je klinkt als een belg , je ruikt als een belg , en je beledigd mensen op voorhand , net als een belg , dussss , beje een belg
beetje jambers denk.....
quote:Precies, en om maar even te vertellen waarom:
Op woensdag 24 september 2003 08:43 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Niet zo opgefokt. Hij geeft gewoon z'n mening. Jij vindt chatten waarschijnlijk leuk, hij vindt het iets voor losers.
Het zijn vrijwel altijd van die nerds die kicken op het voordoen van iemand anders, dus stiekem tegen een dude zeggen dat ie een lekker wijf is en hem lekker de verkeerde gedachtes geven, yahoo!
Of het zijn gewoon wanhopige mensen die door chatten echt een vrouw denken te vinden, kom op, ga dan uit ofzo, dan kom je vanzelf wel een keer een chick tegen.
OF het zijn van die losers die het tof vinden om de hele boel te verkankeren, lekker schelden en met ziektes gooien, yottum!
quote:Dude, jij bent nu degene die beledigend is voor belgen, want dit zijn vooroordelen eerste klas
Op woensdag 24 september 2003 08:45 schreef zapsel het volgende:
scatty , als jij denkt dat t over sex gaat , beje er denk zeker de laatste 10 jaar niej geweestenne markster.... ow jawel , je klinkt als een belg , je ruikt als een belg , en je beledigd mensen op voorhand , net als een belg , dussss , beje een belg
beetje jambers denk.....
quote:Ik heb Internet al vanaf 1998 volgens mij, toen was het nog vrij gezellig,
Op woensdag 24 september 2003 08:45 schreef zapsel het volgende:
scatty , als jij denkt dat t over sex gaat , beje er denk zeker de laatste 10 jaar niej geweest
dus ik hou het wel op ICQ, MSN (voor me werk), en mIRC
maar ja dat valt natuurlijk ook onder chatten,
maar algemene chatboxxen zie je mij niet meer
quote:noem ik jou een loser? ik zeg alleen dat chatten voor losers is
Op woensdag 24 september 2003 08:49 schreef zapsel het volgende:
mensen losers noemen is niet je mening geven......
quote:Maak je niet al te druk, het is een newbie. En hij is 'monteur', is bevooroordeeld en claimt mensenkennis te hebben.
Op woensdag 24 september 2003 08:47 schreef Markster het volgende:[..]
Precies
Oh ja, en hij komt uit (PROEST) Delft.
En hij opent steevast z'n topics in een lukraak gekozen subforum waar ze allerminst op hun plaats zijn. Dit lijkt me niet echt een WFL-topic.
[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 24-09-2003 08:53]
quote:klopt, ik zoek namelijk geen relaties via internet.
Op woensdag 24 september 2003 08:51 schreef zapsel het volgende:
das mooi markster , er zijn ook mensen die erg veel moeite hebben int echt een relatie te beginnen , en die vinden iemand op de chat , gelukkig maar voor die mensen , maar snap jij denk ik niej of iets?
Maarehm is dat chatten niet bedoeld voor hopeloze breezerchicks?
quote:Kan je niks anders verzinnen met je newbie,en wat is er mis met een monteur,wat voor geweldig beroep heb jij dan?
Op woensdag 24 september 2003 08:51 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Maak je niet al te druk, het is een newbie. En hij is 'monteur', is bevooroordeeld en claimt mensenkennis te hebben.
Oh ja, en hij komt uit (PROEST) Delft.
En hij opent steevast z'n topics in een lukraak gekozen subforum waar ze allerminst op hun plaats zijn. Dit lijkt me niet echt een WFL-topic.
quote:Genoeg om te zien aan je posts dat je misschien beter nog een paar jaar basisschool had kunnen volgen ipv. een baan verkiezen boven een opleiding.
Op woensdag 24 september 2003 08:53 schreef zapsel het volgende:
ja ben monteur , heb iig gelukkig werken mensenkennis , jij heb lekker veel zo te horen
en ben een nieuwbee , lekker boeienden ja kom uit delft grappig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |