maar ook niet er ver boven. Hij heeft een goed schot, kan goed de bal vasthouden maar het ontbreekt hem ontzettend aan snelheid (grof gezegd, hij is zo traag als dikke stront)quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:35 schreef mitt het volgende:
[..]
was ja
nu is het een bovengemiddelde voetballer in de GGD
Och, tegen Utrecht misten een aantal belangrijke basisspelers dus ik hecht er neit al te veel waarde aan...quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:00 schreef PogueMahone het volgende:
4-0 verliezen van Groningen en 5-0 van Utrecht, dat zijn niet echt lekkere resultaten in de voorbereiding
eerlijk gezegd, geen idee...quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:05 schreef pekel het volgende:
Komen er 10 september weer tig bussen met Veendammers naar Emmen?.
Idd...vorig jaar was Veendam - Emmen leuk.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:07 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, geen idee...
maar het zou toch wel zo mooi zijn hè? Derby's zijn altijd leuk.
ik zal er waarschijnlijk niet bij zijnquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd...vorig jaar was Veendam - Emmen leuk..
Maar ik verwacht van jullie kant minstens 70/80 man.
Met hoeveel man waren we trouwens bij jullie? 150?quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:09 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ik zal er waarschijnlijk niet bij zijn
Maar aan de Langeleegte uiteraard wel
Heb ze niet geteld maar het waren er redelijk veel op de westtribune...quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Met hoeveel man waren we trouwens bij jullie? 150?.
We moesten zelfs in WB zitten, in WA zat wat politie.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Heb ze niet geteld maar het waren er redelijk veel op de westtribune...
noordelijke nuchterheid hèquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:56 schreef hellmondunited het volgende:
uhm niet lullig bedoelt ofzo hoor.. maar bij Veendam en Emmen is t altijd erg stil.. wordt er tijdens de derby wel vol op gezongen?
nee bedoel het echt niet lullig, was daar benieuwd na
okquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
noordelijke nuchterheid hè
en tijdens deze wedstrijden is het doorgaans een stuk rumoeriger.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ok![]()
ook over en weer/ tegen elkaar zingen?
Veendammers hadden het afgelopen seizoen dan ook niet zo veel reden om te zingenquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:02 schreef pekel het volgende:
[..].
Al waren de Emmenaren dit jaar veel meer aan het zingen dan de Veendammers. (niet omdat ik Emmenaar ben ofzo) Maar de Emmenfans zongen gelijk vanaf het begin bijna de hele wedstrijd door, en Veendam zong 1 keertje "k*nk*rEmmen in de 65ste minuut..
hmm had dat met de uitslag te maken? (want die weet ik niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:02 schreef pekel het volgende:
[..].
Al waren de Emmenaren dit jaar veel meer aan het zingen dan de Veendammers. (niet omdat ik Emmenaar ben ofzo) Maar de Emmenfans zongen gelijk vanaf het begin bijna de hele wedstrijd door, en Veendam zong 1 keertje "k*nk*rEmmen in de 65ste minuut..
Idd, klopt. Maar ik zag totaal geen motivatie. Niet bij de fans, niet bij de spelers.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:03 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Veendammers hadden het afgelopen seizoen dan ook niet zo veel reden om te zingen
tjah, het slaat over naar het publiek he...quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd, klopt. Maar ik zag totaal geen motivatie. Niet bij de fans, niet bij de spelers..
Daarom werd het o.a. 1-3.
Wat hebben ze aan de selectie gedaan?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:06 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
tjah, het slaat over naar het publiek he...
maar ik verwacht dit jaar iets meer van veendam, maar dan ook maar iets...
Ik zie Veendam niet verder dan plek 15 komen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:06 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
tjah, het slaat over naar het publiek he...
maar ik verwacht dit jaar iets meer van veendam, maar dan ook maar iets...
Barry Hoogeveen van Heracles erbij, en verder eigenlijk niets bijzondersquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:07 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Wat hebben ze aan de selectie gedaan?
Het is ook altijd relaxed hier. Nooit rellen ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:07 schreef pekel het volgende:
Maar de meeste Veendamfans zijn oke.. Wij konden iig wel goed praten met supporters van Veendam op de hoek van de Hoofdtribune/ vak WB.
.
Top 10 zit er volgens mij niet in dit jaarquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zie Veendam niet verder dan plek 15 komen..
Best wel jammer, vroegah zat Veendam meestal wel in de top 10..
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:10 schreef HeyFreak het volgende:
Top 10 zit er volgens mij niet in dit jaar
quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |