abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13397999
Kga hier maar ff verder dan... ik zie op Ticketservice.nl dat er geen kaarten beschikbaar meer zijn
pi_13398065
ik heb er nog drie over

[TK] Radiohead kaarten

pi_13398206
Kzal eens kijken of 't echt uit is verkocht, anders krijg je mail binnenkort...
pi_13398228
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:27 schreef FrEeZzE het volgende:
Kzal eens kijken of 't echt uit is verkocht, anders krijg je mail binnenkort...
okidoki
pi_13400082
Volgens mij zijn er nog genoeg kaarten te krijgen hoor

Kijk HIER maar eens

pi_13400098
Ik ga nog steeds

Met een volgens mij steeds groter wordende fok!groep

Toch maar die t-shirts drukken?

pi_13407626
Kzie 't inderdaad, rang 1 en 2 nog kaarten beschikbaar... maar waar zit/sta ik dan? Wil veldkaarten...
pi_13407663
quote:
Op woensdag 24 september 2003 12:56 schreef FrEeZzE het volgende:

Wil veldkaarten...

Dan moet je rang 1 kaarten nemen
pi_13413456
quote:
Op woensdag 24 september 2003 12:58 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan moet je rang 1 kaarten nemen

Vet, ga meteen bestellen... zijn nog kaarten dus
pi_13450684
ik wilde eigenlijk alleen even meedelen dat ik nog steeds ga....

( zodat dit topic m'n My Active Topics lijstje binnenkomt )

kan niet wachten

Seriously!?
pi_13535742
zijn er ook mensen hier die naar andere concerten van rh gaan? Oberhausen? Brussel? Allemaal niet zo heel ver van de nederlandse grens......voor mij vanuit eindhoven is t allemaal gemiddeld zo'n anderhalf uur rijden...ik heb daarom maar meteen daarvoor ook tickets gekocht

*zin in*

(:
pi_13535856
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 23:34 schreef Stranger het volgende:
Toch maar die t-shirts drukken?
Goed idee, dan weet ik waar ik niet moet gaan staan.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_13539466
Gaat er toevallig nog iemand uit Groningen, waarmee ik kan meerijden . Treinen is zo'n gedoe als je ook weer terug moet .
pi_13541437
Terugvindpost
Ik ga nog steeds.
For great justice!
pi_13541461
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Terugvindpost
Ik ga nog steeds.
Als elke fokker die gaat een terugvindpost in elk topic moet posten komt er voor de rest geen informatie bij hoor!
pi_13547684
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 00:34 schreef nein het volgende:
zijn er ook mensen hier die naar andere concerten van rh gaan? Oberhausen? Brussel? Allemaal niet zo heel ver van de nederlandse grens......voor mij vanuit eindhoven is t allemaal gemiddeld zo'n anderhalf uur rijden...ik heb daarom maar meteen daarvoor ook tickets gekocht

*zin in*

ja hoor. Hier vanuit Sittard is het ook goed te doen om ook naar Brussel te gaan. Hopelijk kunnen we vroeg genoeg gaan om ook de soundcheck te horen. Zeker in het Gelredome moet die toch te horen zijn buiten.

Oberhausen ga ik niet heen, heb niet zoveel vrienden die ook van Radiohead houden, dus ben al blij dat ik er naar twee kan.

pi_13548602
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 00:34 schreef nein het volgende:
zijn er ook mensen hier die naar andere concerten van rh gaan?
* calvobbes gaat naar Radiohead in Parijs

Leuke combinatie van een paar dagen parijs en goede muziek van maken

pi_13601418
Aaaaaaaaah, ik heb er nu al zin aan
All these things into position, All these things we'll one day swallow whole, And fade out again and fade out
pi_13608902
* theofiel172 gaat ook mee

Op deze site staat een interview van E! Online met Thom Yorke (opgedeeld in 5 clips)

pi_13608980
Ook ik zal aanwezig zijn. Niets leuker dan een goed concert
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_13615065
Net was er op 3 FM een moeilijk verstaanbare reclame voor het concert!

Beetje een stem als in "fitter, happier" stijl die het concert en de website van Mojo aankondigd!

vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:58:47 #22
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_13620005
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 16:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

* calvobbes gaat naar Radiohead in Parijs

Leuke combinatie van een paar dagen parijs en goede muziek van maken

Dat is wel wijs, bofkont!

Ik ga ook nog steeds, maar uhm...vraagje over Gelredome, als er ingang E op je kaartje staat, mag je zeker niet bij ingang A naar binnen?

pi_13665304
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:58 schreef Scylla het volgende:

[..]

Dat is wel wijs, bofkont!

Ik ga ook nog steeds, maar uhm...vraagje over Gelredome, als er ingang E op je kaartje staat, mag je zeker niet bij ingang A naar binnen?

daar moet ik ook naar binnen

Maar je mag trouwens wel gewoon naar het andere deel van het veld gaan . Is alleen maar om ervoor te zorgen dat alles een beetje gespreid is, zodat niet 1000 mensen bij 1 ingang staan en 50 bij een andere. 1 tip: ben er lekker vroeg, dan heb je gegarandeerd goede plaatsen

| Foto's |
pi_13666436
We hebben het al helemaal gepland: we gaan zo vroeg mogelijk naar Arnhem (weet niet precies tot hoe laat iedereen moet werken, maar IK ben om 3 uur al klaar ) en zoeken daar een eettentje op. Dan direct naar het Gelredome om zo vroeg mogelijk binnen te zijn, teneinde zo ver mogelijk vooraan te kunnen staan
pi_13667643
weet iemand hoe ver het lopen is vanaf het station naar Gelredome?

[edit]

quote:
Bezoekt u een wedstrijd of evenement?
Kom met het Openbaar Vervoer. Vanaf Arnhem CS staat u met extra ingezette bussen binnen 5 minuten bij Gelredome.
Zijn dat soort bussen gratis of niet.

[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 05-10-2003 16:57]

| Foto's |
pi_13667671
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 16:55 schreef MeAndMyself het volgende:
Goeie vraag. Ik weet het niet, maar wil aan je vraag toevoegen: weet iemand of er restaurantjes zitten in de buurt van het Gelredome, of zit het in een buitenwijk en kunnen we beter in het centrum wat eten?
pi_13667730
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 16:56 schreef Henk_Glimlach het volgende:

[..]

Goeie vraag. Ik weet het niet, maar wil aan je vraag toevoegen: weet iemand of er restaurantjes zitten in de buurt van het Gelredome, of zit het in een buitenwijk en kunnen we beter in het centrum wat eten?

ik haal op Utrecht Centraal een vriend van me op en daar gaan we ff bij de Burger King snacken denkik.
| Foto's |
pi_13671569
quote:
Ja dat is best wel een eindje lopen. Kunt beter met de bus gaan.
quote:
Zijn dat soort bussen gratis of niet.
Denk het niet.
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 16:56 schreef Henk_Glimlach het volgende:

Dan kun je beter even naar het centrum gaan. Volgens mij zit er alleen maar een McDonalds in de buurt van het Gelredome.
Voor de rest ligt het best wel afgelegen.
pi_13671789
Heb eigenlijk niets zinnigs in te brengen hier, alleen dan dat ik ook ga en dat ik er waanzinnig veel zin in heb!!! Tis alweer veel te lang geleden dat ik Radiohead live heb gezien, jaartje of 5? En aan iedereen die nog geen kaartje heeft: hoop echt dat het jullie snel lukt!
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:06:08 #30
52513 whosvegas
The Trickster
pi_13671921
Yes, yes, nog 1,5 maand, dan ga ik ze weer zien. Afgelopen rockwerchter, heb ik ze ook gezien. Wat was dat een geweldig optreden!
Are you nuts??
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:09:12 #31
52513 whosvegas
The Trickster
pi_13671988
quote:
Ongeveer 20 minuten lopen schat ik, maar je kan net zo goe met de bus er naar toe.
Are you nuts??
pi_14245530
Het komt steeds dichterbij, nog maar 3 weken.
pi_14381876
En nog maar 2

Ik ben nou het vervoer aan het regelen, weet iemand hoe laat het ongeveer afgelopen is? Het begint om 19.30. Radiohead duurt denk ik ongeveer anderhalf a 2 uur maar wanneer ADF afgelopen is

Tot hoe laat kan het maximaal duren? Ik zie namelijk dat de laatste trein om 23:22 vertrekt naar Eindhoven....

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_14382177
Sinds gisteren ook kaartjes voor Oberhausen binnen, tenminste on-line besteld.

Dus........

10-11 Oberhausen
11-11 Brussel
19-11 Arnhem

can't wait

pi_14382344
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:54 schreef Evertje het volgende:
Sinds gisteren ook kaartjes voor Oberhausen binnen, tenminste on-line besteld.

Dus........

10-11 Oberhausen
11-11 Brussel
19-11 Arnhem

can't wait

Geld zat
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_14382596
nee, dat is gewoon een kwestie van afwegen. Het komende jaar zullen ze namelijk niet meer op het vaste continent komen schat ik zo in. Dus dan wil ik ze graag zien, en daarbij heb ik er ook al voor gespaard, wetende dat deze mogelijkheden zouden komen.

maar kort gezegd, ja

en sowieso, als je de kans krijgt om de asian dub foundation 3x binnen tien dagen te zien, moet je dat zeker niet laten

pi_14417409
quote:
10-11 Oberhausen
11-11 Brussel
19-11 Arnhem
see you there
(:
pi_14432611
hoe laat vertrek je naar Oberhausen?

ik verwacht om 16:00 in Oberhausen aan te komen, dan nog alles zoeken, wat eten etc. En dan in de rij, de lange rij gaan staan.

Heb je geen msn ofzo, kunnen we er eens over babbelen.

Voeg me maar toe op evert_bos@hotmail.com

pi_14447770
Nog 12 dagen!!!

Olee, olee, Radiohead is oke, olee

Ingang veld E trouwens.

| Foto's |
pi_14452944
ik heb nog 2 veldkaartjes, iemand interesse? Mail even. geensen(a)multiweb.nl
pi_14459494
Oud nieuws, maar toch:
quote:
Dutch radio station 3FM will broadcast Radiohead's performance at the Glastonbury festival on Friday November 7th at 22:00 hrs. The show is only one hour long, so it won't be the full set. [thanks Cees]
pi_14471294
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:25 schreef RichardQuest het volgende:
Oud nieuws, maar toch:
[..]
NU dus!!!!
pi_14471313
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

NU dus!!!!

Yup. 2+2=5
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:10:26 #44
52513 whosvegas
The Trickster
pi_14471393
Nog 11/2 week! Dan is het zover m'n 2de Radiohead optreden, dit jaar!!

Een leuke setlist zou zijn:

There there
2+2=5
The bends
Knives out
Exit Music
Where i end you begin
Bones
Stop whispering
I might be wrong
Talk show host
scatterbrain
Wolf at the door
Carma police
Everything in the right place
Dollars & cents
My iron lung
Nice dream
Paranoid Android
Creep

Are you nuts??
pi_14471500
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:10 schreef whosvegas het volgende:

There there
2+2=5
The bends
Knives out
Exit Music
Where i end you begin
Bones
Stop whispering
I might be wrong
Talk show host
scatterbrain
Wolf at the door
Carma police
Dollars & cents
My iron lung
Nice dream
Paranoid Android
Creep

Tsja...helaas spelen ze veel HTTT-tracks dit jaar, wat oudere stuff zou niet verkeerd zijn
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:05 schreef calvobbes het volgende:
NU dus!!!!
Ik ken het gewoon uit m'n hoofd, die hele live set
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:19:23 #46
52513 whosvegas
The Trickster
pi_14471618
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:14 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Tsja...helaas spelen ze veel HTTT-tracks dit jaar, wat oudere stuff zou niet verkeerd zijn
[..]

Ik ken het gewoon uit m'n hoofd, die hele live set

HHHT is ook goed, maar ik hoop dat ze wat oudere nummers er tussen door gooien, vooral van the Bends. Op Werchter hebben ze Fake plastic trees gespeeld, damn wat was dat goed! En dat vind ik nog een van de wat mindere nummers van the Bends.
Are you nuts??
pi_14471637
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:19 schreef whosvegas het volgende:

[..]

HHHT is ook goed, maar ik hoop dat ze wat oudere nummers er tussen door gooien, vooral van the Bends. Op Werchter hebben ze Fake plastic trees gespeeld, damn wat was dat goed! En dat vind ik nog een van de wat mindere nummers van the Bends.

Bulletproof

Edit: FPT is nu op 3FM

pi_14471669
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:10 schreef whosvegas het volgende:

There there
2+2=5
The bends
Knives out
Exit Music
Where i end you begin
Bones
Stop whispering
I might be wrong
Talk show host
scatterbrain
Wolf at the door
Carma police
Dollars & cents
My iron lung
Nice dream
Paranoid Android
Creep

stomme reactie van mij verwijderd
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14471685
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:21 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Je vergeet Talk Show Host

Misschien laten ze die dadelijk wel horen op de radio
pi_14471751
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:22 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Misschien laten ze die dadelijk wel horen op de radio

Ik pak de bootleg van Pinkpop 2001 dan wel
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:44:11 #51
52513 whosvegas
The Trickster
pi_14472071
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:25 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Ik pak de bootleg van Pinkpop 2001 dan wel

Talk show host heb ik op Werchter gezien, wat een gaaf nummer. Jammer dat niet op een album staat.
Are you nuts??
pi_14473413
Radiohead is op de BBC bij Jonathan Ross op dit moment...ik weet niet of ze al gespeeld hebben, maar er zal vast een opname op 't internet komen
pi_14494477
voor de opblijvers onder ons:

de herhaling van jonathan ross van gisteren komt om 2.00 vannacht..

(:
pi_14495831
quote:
Op zondag 9 november 2003 01:14 schreef nein het volgende:
voor de opblijvers onder ons:

de herhaling van jonathan ross van gisteren komt om 2.00 vannacht..

Dank je
pi_14498946
quote:
Op zondag 9 november 2003 03:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dank je

sheesh
nou t was t opblijven in elk geval NIET waard...wat n bagger zeg
Radiohead kan betere kwali dan dat leveren hoor...Hun vorige show bij Ross was stukken beter :S
(:
pi_14509933
zeg dat

zeker het "there's no way out" samenzang gedeelte klonk gewoon voor geen meter. Gewoon onzuiver allemaal.

maarja, morgen naar Oberhausen!

pi_14511095
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:03 schreef Evertje het volgende:
zeg dat

zeker het "there's no way out" samenzang gedeelte klonk gewoon voor geen meter. Gewoon onzuiver allemaal.

maarja, morgen naar Oberhausen!

Veel plezier Meld even hoe het was

Ik keek vanmorgen naar een kinderprogramma en ik hoorde Hunting Bears en Morning Bell/Amnesiac De enige reden waarom ik het heb afgekeken

pi_14511195
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Veel plezier Meld even hoe het was

Ik keek vanmorgen naar een kinderprogramma en ik hoorde Hunting Bears en Morning Bell/Amnesiac De enige reden waarom ik het heb afgekeken

hihihi ja zal ik doen (als ik nog online kom voor brussel dan...hahaha)
maarja...anders krijg je een dubbel-report
(:
pi_14600782
Nog een paar dagen! Begint het al te kriebelen? Ik maak me nog steeds een beetje zorgen over de terugreis. Ik moet om 23.40 met de trein terug naar Groningen (aangezien ik geen auto oid heb). Ga ik dat redden? Het concert in brussel eindigde om iets van 23.00. Dus dan zou ik nog ongeveer 40 minuten hebben. Dat moet toch te doen zijn?
pi_14619075
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:01 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Nog een paar dagen! Begint het al te kriebelen?
Ja! Ik heb er bijzonder veel zin in. Moet snel eens met mijn medegangers in beraad over de beste strategie om EN zo vooraan mogelijk te kunnen staan, EN ook nog ergens wat te kunnen eten
  donderdag 13 november 2003 @ 23:20:24 #61
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_14619454
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
Morning Bells in een kinderprogramma?? 'Cut the kids in half, cut the kids in half'.....
pi_14623785
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:20 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Morning Bells in een kinderprogramma?? 'Cut the kids in half, cut the kids in half'.....

Het ging over een school die zelfverdediging voor de kindjes aan het trainen was, ze hadden alleen het begin laten horen....
pi_14623818
quote:
Nog een paar dagen! Begint het al te kriebelen? Ik maak me nog steeds een beetje zorgen over de terugreis. Ik moet om 23.40 met de trein terug naar Groningen (aangezien ik geen auto oid heb). Ga ik dat redden? Het concert in brussel eindigde om iets van 23.00. Dus dan zou ik nog ongeveer 40 minuten hebben. Dat moet toch te doen zijn?
Gelukkig ga ik met de auto. Concerten en OV, daar heb ik nare ervaringen mee.
For great justice!
pi_14626475
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 08:11 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Kom je mij even ophalen dan?
pi_14627069
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 10:50 schreef Stranger het volgende:

[..]

Kom je mij even ophalen dan?

Dat is maar half land omrijden en ik weet niet of mn lieftallige zusje daar veel zin in heeft. Het is tenslotte haar auto.
For great justice!
pi_14628496
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 08:11 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dat is nog eens een opluchting .
pi_14637355
quote:
Veel suc6 alvast
pi_14638866
Ik begrijp dat ik maar een hotelletje moet gaan zoeken?
pi_14643054
Van de OOR website:
quote:
Radiohead neemt de BBC over

12/11/03 - De popgroep Radiohead neemt tijdens de kerstdagen de gehele programmering van BBCs 6 Music voor haar rekening.

Radiohead krijgt hiervoor de beschikking over de BBC-archieven met daarin talloze zeldzame opnames en het werk van 7000 artiesten. Tijdens de uitzendingen, die van 22 t/m 28 december plaatsvinden, zal Radiohead niet live optreden. Elk bandlid neemt namelijk de programmering voor één dag voor zijn rekening.

We zijn verrukt om Radioheads inbreng. Daarnaast is het erg spannend voor zowel ons als de kijker om te zien wat de groep met hun creatieve vrijheid gaat doen, aldus 6 Musics John Sugar.

6 Music is een radioprogramma...
pi_14656198
damn dinsdag is 't al... heb d'r zin in, hoewel ik eigenlijk alleen het oudere werk van Radiohead ken, OK Computer zwaar grijs gedraaid, maar verwacht eigenlijk dat ze vooral nieuw spul gaan spelen ofniet?

Als ik Carma Police en Street Street spirit maar hoor!

zaterdag 15 november 2003 @ 15:03:08 #71
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_14656226
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:01 schreef FrEeZzE het volgende:
damn dinsdag is 't al... heb d'r zin in, hoewel ik eigenlijk alleen het oudere werk van Radiohead ken, OK Computer zwaar grijs gedraaid, maar verwacht eigenlijk dat ze vooral nieuw spul gaan spelen ofniet?

Als ik Carma Police en Street Street spirit maar hoor!

Het is toch woensdag?!?!

jah Carma Police en Street Spirit wil ik ook horen.

Don't love if you want to die in peace.
pi_14657045
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:03 schreef Mr.Black het volgende:

Het is toch woensdag?!?!

quote:
En het is ook Karma Police

En die spelen ze niet zo vaak

pi_14657093
Op Werchter speelden ze van alle albums wel twee of drie nummers, dus je zult vast wel een paar dingen van OK Computer horen.
En hopelijk weer die opening met There There en die trommels
En verder Fake Plastic Trees akoestisch alleen door Thom

De komende dagen alles nog maar weer een keertje draaien, voor de voorpret

pi_14658292
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:03 schreef Mr.Black het volgende:

[..]

Het is toch woensdag?!?!

Ja sorry woensdag
pi_14658664
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:54 schreef thaleia het volgende:
Op Werchter speelden ze van alle albums wel twee of drie nummers,
Het lijkt me sterk dat ze Pablo Honey nummers hebben gespeeld...
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:06:50 #76
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_14662899
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 17:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat ze Pablo Honey nummers hebben gespeeld...

Soms spelen ze er wel eentje, maar het lijkt me inderdaad raar als ze van Pablo Honey dingen gaan spelen. Maar Lurgee en In My Mind spelen ze weleens. En Creep dus weer.
pi_14663100
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:06 schreef Zzyzx het volgende:
Maar Lurgee en In My Mind spelen ze weleens.
In My Mind?
pi_14664147
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:17 schreef noruas het volgende:

[..]

In My Mind?

Hij bedoeld waarschijnlijk Blow Out.
  zaterdag 15 november 2003 @ 23:42:18 #79
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_14667888
Als ze echt iets ouds zouden spelen en ik zeer tevreden lachend zou staan luisteren en kijken is wanneer ze: lovesick punchdrunk etc. zouden spelen. behalve dat saaie 'a beautiful girl can turn etc' refrein is het een beremooi nummer.

dus. :|

up for grabs
pi_14673082
ze speelden in Brussel afgelopen dinsdag (ik was er niet) gewoon 23 nummers echt ZO vet!
quote:
Setlist:

The Gloaming
2+2=5
Sit down. stand up
Where I end and you begin
Exit Music
Kid A
Just
Sail to the moon
Climbing up the walls
Myxomatosis
Like spinning plates
Lucky
Karma Police
Scatterbrain
The National Anthem
Paranoid Android
Idioteque
There There
I Might be wrong
A Punch-up at a wedding
Street Spirit
The Bends
Everything in its right place

Bron: Goformusic.be , ook een recensie
Seriously!?
pi_14674282
quote:
Op zondag 16 november 2003 12:19 schreef ImPrEzA het volgende:
ze speelden in Brussel afgelopen dinsdag (ik was er niet) gewoon 23 nummers echt ZO vet!
[..]

Bron: Goformusic.be , ook een recensie

Ze spelen altijd zo veel nummers....da's wat anders dan Muse

Met die setlist kan ik leven Misschien wat meer Bends nummers

[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 16-11-2003 13:41]

pi_14674426
wel een andere (gewaagde?) opening dan van 't zomer op Werchter met There There... ben benieuwd
Seriously!?
pi_14674569
Op nog meer nummers van The Bends hoef je denk ik niet te rekenen, die spelen ze misschien wel vaker dan nummers van Pablo Honey, maar meer dan 3 nummers hoef je niet te verwachten.
Even ter vergelijking: In Oberhausen (de 10e) speelde ze 23 nummers en 2 nummers van The Bends, en in Berlijn (de 13e) speelde ze 24 nummers waarvan slechts 1 nummer van The Bends.
pi_14675326
Als het woensdag net zo goed wordt als in Brussel, dan staat ons nog wat te wachten. In tegenstelling tot in Oberhausen ging echt iedereen uit zn dak in Brussel. Het was zo heftig dat ik na Idioteque de adempauze tussen de eerste set en de encore zeer kon waarderen.

En dan spelen ze ook nog gewoon The Bends in de tweede encore. Echt schitterend.

Hoogtepunten voor mij waren Myxomatosis, Lucky, Exit Music, Idioteque en The Bends, maarja wat eigenlijk niet.

zondag 16 november 2003 @ 17:18:45 #85
9983 pulse80
we weten niks
pi_14678914
hoe zit het met openbaar vervoer vanaf station arnhem naar het gelredome? want zoals ik las over twintig min. lopen daar heb ik dus echt geen zin in..
I am not here. this is not happening.
  zondag 16 november 2003 @ 18:50:37 #86
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_14680833
quote:
Op zondag 16 november 2003 17:18 schreef pulse80 het volgende:
hoe zit het met openbaar vervoer vanaf station arnhem naar het gelredome? want zoals ik las over twintig min. lopen daar heb ik dus echt geen zin in..
Er rijden bussen. Let er als je teurggaat wel op de je de goede pendelbus neemt, er gaan er naar het station en naar een of ander transferium heel ergens anders in arnhem.. als je per ongeluk die neemt is waarschijnlijk de laatste trein al weg als je bij het station aankomt (als er geen extra treinen worden ingezet)
pi_14687479
quote:
Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails

23:38 Arnhem 7a/b Ede-Wageningen Intercity 3084
00:13 Utrecht Centraal 5a
Zoals je ziet gaat de laatste trein om 23:38. Is dit te halen?
| Foto's |
pi_14696012
Nog 2 dagen. Ik heb er zin in.
For great justice!
pi_14696372
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:58 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

Zoals je ziet gaat de laatste trein om 23:38. Is dit te halen?

Ik hoop het want ik moet ook rond die tijd met de trein
  maandag 17 november 2003 @ 14:35:11 #90
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_14699863
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:08 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hij bedoeld waarschijnlijk Blow Out.
Ja klopt, staat verkeerd in mijn playlist, en uiteindelijk raak je daar gewend aan.
pi_14702372
Hoe zit het met fototoestellen? Gaan ze moeilijk doen?
pi_14703065
Volgens mij gaat de laatste trein om 00:08 naar Utrecht Centraal.

En Radiohead speelt zo lang, en ik wil er natuurlijk niks van missen...hoelaat beginnen ze?

pi_14708300
Ik baal nu echt dat ik niet ga
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 17 november 2003 @ 19:21:46 #94
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_14708475
waarom ga je dan niet?
  maandag 17 november 2003 @ 21:03:54 #95
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_14712295
Hoe zit het met de indeling van het gelredome? Ik heb namelijk een Ingang L Veld standplaats kaartje en iemand die ik ken een Ingang E
vijfhonderd stuks
pi_14714739
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:03 schreef Dirrrrk het volgende:
Hoe zit het met de indeling van het gelredome? Ik heb namelijk een Ingang L Veld standplaats kaartje en iemand die ik ken een Ingang E
Verschillende ingangen, maar je komt op hetzelfde veld uit.
pi_14714902
Damn, nog 2 dagen en dan zitten we met z'n allen in het Gelderdome, wat heb ik er een zin in!!
Are you nuts??
  maandag 17 november 2003 @ 22:14:19 #98
67663 fractalis
we (all) search
pi_14715106
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:09 schreef whosvegas het volgende:
wat heb ik er een zin in!!
Je bent niet de enige denk ik!
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
pi_14715542
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:14 schreef fractalis het volgende:

[..]

Je bent niet de enige denk ik!

Ik denk een vol stadion
pi_14716701
Niet helemaal vol, het is volgens mij niet uitverkocht.

Maar als je dus een kaartje voor...laten we zeggen ingang L hebt, kom je er dus absoluut niet in ingang E? Dit in verband met vrienden met andere kaartjes.

pi_14716795
Gewoon afspreken op een bepaald punt in het stadion, en gaat dat mis dan is er altijd nog de mobiel

Maar wat wij ons afvroegen: zouden ze bij het Gelredome ook een paar uur van tevoren kaartjes uitdelen voor het eerste vak, zoals ze bij andere grote stadions weleens doen? Hoe laat? We kunnen namelijk zo rond vijven al bij het Gelredome zijn, dan gaan we daar wel op de stoep dineren met broodjes en een bak huzarensalade ofzo.

Nog meer mensen die al vroeg gaan?

maandag 17 november 2003 @ 23:03:53 #102
56951 Najra
---------------
pi_14716924
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:09 schreef whosvegas het volgende:
Damn, nog 2 dagen en dan zitten we met z'n allen in het Gelderdome, wat heb ik er een zin in!!
GELREDOME

Je woont er verdorie in de buurt.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  dinsdag 18 november 2003 @ 00:28:13 #103
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_14718953
Ik ga ook, woon in Westervoort (over de IJssel bij Arnhem) dus dat komt helemaal goed met mij. Heb er echt extreem veel zin in. Was 2 weken terug ook al bij Muse, en dan nu Radiohead.
  dinsdag 18 november 2003 @ 01:31:25 #104
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_14719521
Ik heb er ook zin in.
...dass wir fliegen.
  dinsdag 18 november 2003 @ 08:18:58 #105
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_14720652
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:00 schreef thaleia het volgende:
Gewoon afspreken op een bepaald punt in het stadion, en gaat dat mis dan is er altijd nog de mobiel

Maar wat wij ons afvroegen: zouden ze bij het Gelredome ook een paar uur van tevoren kaartjes uitdelen voor het eerste vak, zoals ze bij andere grote stadions weleens doen? Hoe laat? We kunnen namelijk zo rond vijven al bij het Gelredome zijn, dan gaan we daar wel op de stoep dineren met broodjes en een bak huzarensalade ofzo.

Ik ga ook op tijd, met mn zusje. Willen zo vooraan mogelijk staan.
For great justice!
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:28:10 #106
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_14721513
Ik heb het vorige concert, in Nijmegen, op MP3 en dat ben ik ter voorbereiding even aan het beluisteren. Dat was een erg leuk concert.
For great justice!
pi_14723589
Ik ben er ook op tijd.. ik moet helaas ook weer op tijd weg .
pi_14726422
quote:
Op maandag 17 november 2003 23:00 schreef thaleia het volgende:

Bij het concert van de Stones in de Arena deelden ze ook niet van zulke kaarten uit, je moest gewoon geluk hebben dat je in het voorste vak terecht kwam. En dat had ik
  dinsdag 18 november 2003 @ 13:49:06 #109
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14728131
morgen alweer... hopelijk wordt dat meer inzet als bij Muse 2 weken geleden
een vraagje voor mensen die eerder naar een concert in de Gelredome zijn geweest: er staat dat je dan -met de auto- naar een parkeerplaats wordt gestuurd en vanuit daar rijden er shuttlebussen naar het stadion. nu vraag ik me af WAAR je dan helemaal heengestuurd wordt en of die bussen gratis vervoer zijn (dat lijkt me logisch, maar je weet maar nooit tegenwoordig).
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  dinsdag 18 november 2003 @ 16:24:58 #110
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_14732919
Ik heb een ticket voor een zitplaats. Vast geen mogelijkheid om daarmee op het veld te mogen, of wordt daar niet zo moeilijk over gedaan?
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  dinsdag 18 november 2003 @ 16:35:13 #111
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_14733171
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 16:24 schreef SilverGun het volgende:
Ik heb een ticket voor een zitplaats. Vast geen mogelijkheid om daarmee op het veld te mogen, of wordt daar niet zo moeilijk over gedaan?
Jij gaat zeker niet zo vaak naar concerten he?
Geen kans.
For great justice!
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:19:42 #112
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_14734107
Ik ga om 14:15 hier in Nijmegen weg... Sommige mensen hier gaan al om 12 uur maar dat vind ik wat te vroeg (en dan moet ik spijbelen, heb ik ook geen zin in).
vijfhonderd stuks
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:22:39 #113
60715 9R
with a mentality that is sharp
pi_14734176
op t kaartje staat 19:30, is dat de tijd dat de boel open gaat of dat ADF begint? lijkt me t eerste, want t is wel vroeg, maar ik vraag t maar even.
Hij was maar een 9R...
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:40:26 #114
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14734591
op de site van Gelredome staat dat de deuren al om 18u open gaan, en het om 19.30u begint
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_14734602
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb het vorige concert, in Nijmegen, op MP3 en dat ben ik ter voorbereiding even aan het beluisteren. Dat was een erg leuk concert.
Heb ik ook, zeker How to disappear completely

Ik ga om half 6 weg hier uit Eindhoven met de auto, ik heb echt geen zin om daar uren te niksen. Ik prop me wel naar voren

dinsdag 18 november 2003 @ 17:46:54 #116
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14734761
wij rijden rond kwart over 4 aan vanuit Den Bosch. nog even ergens eten onderweg ofzo. beter op tijd dan dat je ergens op een kutplek staat. zeker bij Radiohead...
en bij mij komt er dus echt niemand langs!
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:54:10 #117
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_14734940
quote:
Jij gaat zeker niet zo vaak naar concerten he?
Geen kans.
Klopt
En bedankt.
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:54:20 #118
56951 Najra
---------------
pi_14734943
Nou als iedereen die instelling gaat hebben dan wordt het lekker gezellig. Zeker als Nederland nog eens verliest en ze dat uiteraard tijdens het concert bekend maken.

Een avondje Radiohead, op de voetbal manier.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:55:26 #119
56951 Najra
---------------
pi_14734971
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:19 schreef Dirrrrk het volgende:
Ik ga om 14:15 hier in Nijmegen weg... Sommige mensen hier gaan al om 12 uur maar dat vind ik wat te vroeg (en dan moet ik spijbelen, heb ik ook geen zin in).
14:15????

Dan ben je er rond 15:00 / 15:30?????

WTF

dinsdag 18 november 2003 @ 18:04:48 #120
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14735199
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:54 schreef Najra het volgende:
Nou als iedereen die instelling gaat hebben dan wordt het lekker gezellig. Zeker als Nederland nog eens verliest en ze dat uiteraard tijdens het concert bekend maken.

Een avondje Radiohead, op de voetbal manier.

eh, laat jij dan iedereen voor jou gaan staan? het lijkt me niet meer dan logisch dat als je een mooi plaatsje bij de eerste 10 rijen gevonden hebt niet mensen voor gaat laten. dan moeten ze maar eerder komen.
als het nou ergens halverwege het veld is dan is het wel anders ja...

en ik hoop heeeeeel hard dat ze dus niks van het voetbal laten merken (zou tijdens het concert ook nogal asociaal zijn tov voetbalhaters en de band) en dat ik er na afloop ook niks van hoor. dan kan ik thuis lekker mét spanning de opgenomen wedstrijd gaan kijken. maarja, ik verwacht dat voordat je het stadion uitgelopen bent al van anderen heb gehoord of Nederland het gehaald heeft...

pi_14735301
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:04 schreef flaphead het volgende:
maarja, ik verwacht dat voordat je het stadion uitgelopen bent al van anderen heb gehoord of Nederland het gehaald heeft...
Ik was wel van plan om iemand mij de uitslag te laten sms-en ja, maar tijdens het concert boeit dat hele voetbal me niks.
Wij weten nog niet hoe laat we gaan, wat mij betreft zo vroeg mogelijk, maar er heeft er eentje college tot half 4. IK ben al om 14:10 klaar

Er schijnt een MacDonalds niet zover van het Gelredome te zitten, klopt dat? Restaurantjes zijn leuk enzo, maar leveren alleen maar tijdverlies op

dinsdag 18 november 2003 @ 18:10:10 #122
20720 brother52
Dus..........
pi_14735331
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:08 schreef thaleia het volgende:

Er schijnt een MacDonalds niet zover van het Gelredome te zitten, klopt dat? Restaurantjes zijn leuk enzo, maar leveren alleen maar tijdverlies op

Het is een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar volgens mij wel alleen denk ik dat het daar erg druk zal zijn.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_14735474
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:10 schreef brother52 het volgende:
Het is een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar volgens mij wel alleen denk ik dat het daar erg druk zal zijn.
Da's waar. Misschien toch maar gaan voor broodjes + een bak huzarensalade, dan
pi_14736251
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:21 schreef peaceman het volgende:
waarom ga je dan niet?
Ik ga niet alleen..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:33:00 #125
56951 Najra
---------------
pi_14737494
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:08 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik was wel van plan om iemand mij de uitslag te laten sms-en ja, maar tijdens het concert boeit dat hele voetbal me niks.
Wij weten nog niet hoe laat we gaan, wat mij betreft zo vroeg mogelijk, maar er heeft er eentje college tot half 4. IK ben al om 14:10 klaar

Er zit een Mac bij het Gelredome. Dat klopt.
  dinsdag 18 november 2003 @ 21:32:54 #126
3498 Barb
Graduated Fool
pi_14741037
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_14741876
Vixjuh en ik hebben al veel zin in Radiohead
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:31:57 #128
3498 Barb
Graduated Fool
pi_14742721
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 17:40 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Heb ik ook, zeker How to disappear completely

Ik ga om half 6 weg hier uit Eindhoven met de auto, ik heb echt geen zin om daar uren te niksen. Ik prop me wel naar voren

Toevallig plaats in je auto en zin in gezelschap tijdens de reis?
Ik ben genoodzaakt mijn kaartje te verkopen, omdat ik niet aan vervoer kan komen en de trein is om diverse redenen helaas geen optie.

Ik ben te bereiken via fokmail@chello.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 18-11-2003 22:50]

When I rush it hits me
pi_14743318
* calvobbes is net terug uit Parijs alweer die het Radiohead concert heeft gezien

ZE SPEELDEN CREEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat doen ze niet vaak meer! Was echt in alle staten toen ik de eerste tonen ervan hoorden! En voor de rest was het ook een briljant concert Wat een genot is het toch om die mensen bezig te zien met muziek maken geweldig!!!!

dinsdag 18 november 2003 @ 22:49:12 #130
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14743356
even ter info voor Barb: wegens een bug ofzo zijn de emailadressen tijdelijk niet zichtbaar in het profiel.

maar verder, weet niemand waar de parkeerplaats is waar je heengestuurd wordt bij een concert in de Gelredome? vraag me af of je echt ver wordt weggestuurd.

dinsdag 18 november 2003 @ 22:50:51 #131
3498 Barb
Graduated Fool
pi_14743414
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:49 schreef flaphead het volgende:
even ter info voor Barb: wegens een bug ofzo zijn de emailadressen tijdelijk niet zichtbaar in het profiel.
Thx, k heb het adres erbij gezet, .
When I rush it hits me
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:54:37 #132
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14743564
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:48 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes is net terug uit Parijs alweer die het Radiohead concert heeft gezien

ZE SPEELDEN CREEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat doen ze niet vaak meer! Was echt in alle staten toen ik de eerste tonen ervan hoorden! En voor de rest was het ook een briljant concert Wat een genot is het toch om die mensen bezig te zien met muziek maken geweldig!!!!

dat klink enthousiast!
erg opvallend iid dat ze Creep speelden, want dat hadden ze afgezworen sinds de komst van OK Computer.
voor de fans natuurlijk erg tof om weer te horen, maar ik ben dan zo'n persoon die er dan toch niet compleet van kan genieten omdat ik weet dat de band het eigenlijk helemaal niet leuk vind om dat nummer te spelen...
pi_14743567
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:31 schreef Barb het volgende:
Ik ben genoodzaakt mijn kaartje te verkopen, omdat ik niet aan vervoer kan komen
Grijp die kans! Tis een lekker wijf
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:55:55 #134
3498 Barb
Graduated Fool
pi_14743610
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:54 schreef thaleia het volgende:
Grijp die kans! Tis een lekker wijf

Hoi Thaleia

When I rush it hits me
pi_14743620
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:54 schreef flaphead het volgende:
voor de fans natuurlijk erg tof om weer te horen, maar ik ben dan zo'n persoon die er dan toch niet compleet van kan genieten omdat ik weet dat de band het eigenlijk helemaal niet leuk vind om dat nummer te spelen...
Volgens mij beginnen ze zo langzamerhand wel over dat trauma heen te komen. Kan me niet voorstellen dat ze het nu zouden spelen als ze daar geen zin in hebben. Ze zijn inmiddels allang in de positie om schijt te kunnen hebben aan alles en iedereen
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:59:59 #136
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14743762
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:56 schreef thaleia het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze zo langzamerhand wel over dat trauma heen te komen. Kan me niet voorstellen dat ze het nu zouden spelen als ze daar geen zin in hebben. Ze zijn inmiddels allang in de positie om schijt te kunnen hebben aan alles en iedereen
dat is zeker zo ja. maar het kan me zeker voorstellen dat een band (welke dan ook) soms het publiek maar rete-irritant vind omdat ze staan te juichen oid terwijl de band een diepgaand nummer aan het doen is. volgens mij heeft Radiohead daar ook wel eens 'last' van, althans dat vertelde Thom in OOR.
pi_14744076
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:59 schreef flaphead het volgende:

maar het kan me zeker voorstellen dat een band (welke dan ook) soms het publiek maar rete-irritant vind omdat ze staan te juichen oid terwijl de band een diepgaand nummer aan het doen is.

Ja dan moeten ze maar stoppen met het geven van concerten

Maar de Creep boycot is wel weer voorbij. Ze spelen het wel eens maar zit zeker niet standaard in de setlist. En tja, of ze het leuk vinden... Zou het niet durven zeggen. Ze hadden er wel een goede versie van gemaakt met een snoeihard aanzet van de 2 gitaar"slagen" naar het refrein toe maar ze maakten het niet extra bijzonder of lang.

pi_14744106
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:59 schreef flaphead het volgende:
dat is zeker zo ja. maar het kan me zeker voorstellen dat een band (welke dan ook) soms het publiek maar rete-irritant vind omdat ze staan te juichen oid terwijl de band een diepgaand nummer aan het doen is. volgens mij heeft Radiohead daar ook wel eens 'last' van, althans dat vertelde Thom in OOR.
Dat gebeurt volgens mij regelmatig ja, gejoel tijdens een akoestische versie van Fake Plastic Trees of tijdens een rustig stuk van willekeurig welk ander nummer. Dat heb je vooral op festivals denk ik, waar een groot deel van het publiek niet specifiek voor 1 bepaalde band komt.
pi_14744878
JAAAAAA morgen morgen morgen!!

Is 't erg aan te raden om er ECHT vroeg te zijn? M'n pa wilde (ja kga met m'n pa, zijn samen al heel wat concerten afgestruind ) rond half 7 daar binnenstormen, maar staan we dan sowieso echt achteraan? Heb veldkaarten

pi_14744942
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:36 schreef FrEeZzE het volgende:

maar staan we dan sowieso echt achteraan?

Dat is niet te zeggen. Ligt eraan hoeveel mensen er nog eerder zijn. En dat is niet te voorspellen.
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:39:48 #141
56471 pinquit
oh my lama!
pi_14744988
ik heb ook staankaarten, moet je ook nog op een bepaalde plek staan ofzo?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_14744996
Wij gaan bij nader inzien toch niet zo heel vroeg. Ergens tussen 6 uur en half 7 zijn we bij het stadion. En dan maar zien hoever we nog komen.
pi_14745034
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:39 schreef pinquit het volgende:
ik heb ook staankaarten, moet je ook nog op een bepaalde plek staan ofzo?
Ja.

De code die op je kaart staat is een exactie positie. een vierkant van 1 vierkante meter. Je word dan door iemand van de beveiliging met een GPS systeem op de juiste plek gezet en daar mag je dan niet meer vanaf.

pi_14745043
En trouwens:

"Concert RADIOHEAD in Gelredome Arnhem

In verband met het concert rijden de
reguliere treinen naar Arnhem in een
grotere samenstelling dan gebruikelijk.

Na afloop rijdt er een extra trein van
Arnhem, vertrek 00.08 uur naar Utrecht,
aankomst 00.43 uur."

(van de NS-site)

dinsdag 18 november 2003 @ 23:43:50 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_14745091
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja.

De code die op je kaart staat is een exactie positie. een vierkant van 1 vierkante meter. Je word dan door iemand van de beveiliging met een GPS systeem op de juiste plek gezet en daar mag je dan niet meer vanaf.

dinsdag 18 november 2003 @ 23:44:14 #146
56951 Najra
---------------
pi_14745106
quote:

[..]

Ja.

En als je nou moet plassen?
pi_14745130
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:44 schreef Najra het volgende:

En als je nou moet plassen?

Even iemand van de beveiliging roepen, die brengt je een fles, wacht tot die vol is enzo...
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:45:11 #148
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_14745132
quote:

[..]

Ja.

Sterker nog, je wordt aan de grond vastgenageld en je krijgt per 9 personen een emmer om in te pissen mocht je zo nodig moeten
vijfhonderd stuks
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:45:47 #149
56951 Najra
---------------
pi_14745145
Voor iedereen die in Arnhem wenst te blijven raad ik cafe de Move aan tot een uur of twee.

Daar zit ik dan ook waarschijnlijk.

pi_14745167
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:43 schreef pinquit het volgende:

Stel dan ook niet zulke domme vragen

Hoe kunnen ze je nou op één plaats laten staan

pi_14745181
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:41 schreef thaleia het volgende:
En trouwens:

"Concert RADIOHEAD in Gelredome Arnhem

In verband met het concert rijden de
reguliere treinen naar Arnhem in een
grotere samenstelling dan gebruikelijk.

Na afloop rijdt er een extra trein van
Arnhem, vertrek 00.08 uur naar Utrecht,
aankomst 00.43 uur."

(van de NS-site)

chill, dat vroeg ik me al af maar het leek me erg onwaarschijnlijk.
| Foto's |
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:47:22 #152
56951 Najra
---------------
pi_14745198
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:45 schreef Najra het volgende:
Voor iedereen die in Arnhem wenst te blijven raad ik cafe de Move aan tot een uur of twee.

Daar zit ik dan ook waarschijnlijk.

Ik ben te herkennen aan de Thom Yorke look-a-like die naast me staat.

Marcel

[Dit bericht is gewijzigd door Najra op 18-11-2003 23:48]

dinsdag 18 november 2003 @ 23:48:15 #153
56471 pinquit
oh my lama!
pi_14745220
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Stel dan ook niet zulke domme vragen

Hoe kunnen ze je nou op één plaats laten staan

en als er nou op mijn kaartje staat: Ingang E veld staanplaats.

lijkt me dat er ook een a,b,c,d zijn?
of denk ik nu te ingewikkeld na. en moet ik heel dat kaartje niet lezen. enzo.. ofzo..?
domme vragen bestaan niet.. domme antwoorden wel

pi_14745266
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:48 schreef pinquit het volgende:

[..]

of denk ik nu te ingewikkeld na. en moet ik heel dat kaartje niet lezen. enzo.. ofzo..?

Al die ingangen (voor het veld) komen gewoon uit op het veld...maakt dus niet veel uit door welke ingang je naar binnen moet/gaat.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_14745290
quote:

Ja A is ingang voor tribune Oost, B Tribune west etc.

Veldkaarten hebben 1 ingang en dan mag je overal staan waar je wilt en er staanplaatsen zijn.

Dus niet achter de hekken naast de beveiliging ofzo....

pi_14745298
quote:

[..]

is gewoon om de toegansmogelijkheden te vergroten. spreiding van de mensen zegmaar. dacht ik toch echt

[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 18-11-2003 23:53]

| Foto's |
pi_14745323
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:49 schreef MrData het volgende:

maakt dus niet veel uit door welke ingang je naar binnen moet/gaat.

Jawel... Er is er maar een ingang naar het veld open
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:56:17 #158
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_14745438
Met een L ingang veldkaartje kom je toch niet bij E of M (is die ook open?) binnen?
vijfhonderd stuks
pi_14745555
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:56 schreef Dirrrrk het volgende:
Met een L ingang veldkaartje
Ow zijn er toch 2 ingangen
Was bij Paul McCartney niet zo volgens mij

Ingang M is volgens mij de ingang van de podium, band etc. Dus ik denk het niet.

pi_14745602
Nog

19 uur 27 minuten 30 seconden

| Foto's |
  woensdag 19 november 2003 @ 00:26:09 #161
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_14746169
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:02 schreef MeAndMyself het volgende:
Nog

19 uur 27 minuten 30 seconden

nog 19.05 uur
  woensdag 19 november 2003 @ 00:29:32 #162
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_14746246
...dass wir fliegen.
pi_14746320
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:26 schreef peaceman het volgende:

[..]

nog 19.05 uur

Grr....als ik in zulke termen denk kan ik nooit slapen
  woensdag 19 november 2003 @ 00:36:30 #164
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_14746420
...dass wir fliegen.
  woensdag 19 november 2003 @ 00:49:36 #165
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14746652
heb mijn live cd van het concert in nijmegen 3 jaar geleden nog eens opgezet. voor het lieve bedragje van 65 piek nog gekocht op de platen- en cdbeurs in Utrecht
perfecte kwaliteit, prachtig sfeertje... heerlijk gewoon. DE voorbereiding voor morgen!
nu maar hopen dat ze er net zo'n geweldig optreden van maken als op RW...
  woensdag 19 november 2003 @ 00:55:59 #166
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_14746740
En nog twee voor het slapen gaan.

...dass wir fliegen.
  woensdag 19 november 2003 @ 01:20:50 #167
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14746971
happy happy joy joy
pi_14748180
De setlist van gisteravond in Parijs:

setlist:
01 2+2=5
02 sit down. stand up
03 where i end and you begin
04 lucky
05 backdrifts
06 go to sleep
07 just
08 creep
09 paranoid android
10 sail to the moon
11 a punchup at a wedding
12 airbag
13 myxomatosis
14 you and whose army?
15 the gloaming
16 idioteque
17 there there

Encore #1
18 fake plastic trees
19 national anthem / hunting bears
20 a wolf at the door
21 how to disappear completely

Encore #2:
22 karma police
23 true love waits
24 everything in its right place

24 nr's lekker hoor

pi_14748360
*spring spring spring*
Ik heb er zin in.
For great justice!
  woensdag 19 november 2003 @ 08:15:20 #170
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_14748474
Hmmm die setlist van Parijs... daar doe ik het voor...
Hopelijk aangevuld met I'm a wicked child....

Nog 11.15 uur...

pi_14748885
Woeiiii die playlist mogen ze inderdaad aanhouden No Surprises zou ook wel enorm gaaf zijn Iemand overigens nog enig idee hoe het met de garderobe zit in het Gelredome? Ik heb een staanplaats en kom vanaf Dordrecht met de trein... dus ik heb een jas bij me. Nou vraag ik me af of je die wel op kan hangen en of dat dak dicht is? Weet iemand dat? Anders ga ik óf dood van de hitte of ik ga dood van de kou (8) this is really happening (8) woeii!!! Ik heb er zin in
Delivered without an information leaflet
pi_14749028
Nog 11(,5) uur!!!! En dan spelen ze!!! Weet iemand of Asian Dub Foundation ofzo wat aan is? Is wel geinig toch?
Delivered without an information leaflet
pi_14749721
right een garderobe voor een packed Gelredome... ik dacht t nie.. gewoon twee longsleeves ken je dr een om je middel binden

Acoustische set van Thom en Johnny in Parijs werd gisteravend nog ff op ARTE uitgezonden ... pretty impressive... and now off to Arnhem..

pi_14750025
Ik zag gisteravond dat Thom Yorke vanavond bij Nova komt, ik zal het opnemen...
  woensdag 19 november 2003 @ 10:27:35 #175
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_14750722
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:42 schreef RichardQuest het volgende:
En nog maar 2

Ik ben nou het vervoer aan het regelen, weet iemand hoe laat het ongeveer afgelopen is? Het begint om 19.30. Radiohead duurt denk ik ongeveer anderhalf a 2 uur maar wanneer ADF afgelopen is

Tot hoe laat kan het maximaal duren? Ik zie namelijk dat de laatste trein om 23:22 vertrekt naar Eindhoven....

Ik ga met de auto vanaf Eindhoven. Je kunt anders wel met mij mee terugrijden (ik heb nog twee a drie plaatsen vrij).
  woensdag 19 november 2003 @ 10:31:59 #176
3498 Barb
Graduated Fool
pi_14750823
quote:
Op woensdag 19 november 2003 10:27 schreef pdiscs het volgende:
Ik ga met de auto vanaf Eindhoven. Je kunt anders wel met mij mee terugrijden (ik heb nog twee a drie plaatsen vrij).
Oh!!

Geldt dat ook voor mij?

Ik heb echt geen mogelijkheid tot vervoer terug en ben daarom al aan het proberen mijn kaartje te verkopen.
Mail me alsjeblieft op fokmail@chello.nl, aangezien het emailadres in jouw profiel niet zichtbaar is.

quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:31 schreef Barb het volgende:
Ik ben genoodzaakt mijn kaartje te verkopen, omdat ik niet aan vervoer kan komen en de trein is om diverse redenen helaas geen optie.

Ik ben te bereiken via fokmail@chello.nl

When I rush it hits me
pi_14750825
quote:
Op woensdag 19 november 2003 10:27 schreef pdiscs het volgende:

[..]

Ik heb het zelf al geregeld met de auto, maar er is nog iemand die geen vervoer heeft! Die wil denk ik heel graag met je mee, alleen bij mij kon het niet. Het is Barb met e-mail: fokmail@chello.nl

Mail haar want ze heeft een kaartje en geen vervoer

woensdag 19 november 2003 @ 10:42:39 #178
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_14751102
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:25 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ze spelen altijd zo veel nummers....da's wat anders dan Muse

Met die setlist kan ik leven Misschien wat meer Bends nummers

"Toevallig" naar Muse geweest in Brussel. Ze spelen inderdaad niet erg lang, maar het was wel errug goed!!!

Radiohead zal waarschijnlijk wat meer nummers spelen en vooral veel diversere nummers.

pi_14752241
Da's dus echt zowat de volledige HTTT die ze gisteren speelden?
Niet dat ik het erg vind hoor
Heb er zin in, nog twee lesjes geven, wat kopieren en dan op naar het Gelredome
pi_14752489
* Man_in_a_Shed heeft er ook zin in! Ik ben er zo rond 6 uur denk ik. Spannend! Zijn er nog meer mensen die ergens in een cafe gaan hangen als het concert afgelopen is? Mocht ik mijn trein toch missen (Ik hoop van niet) dan kan ik tenminste ergens zitten .
  woensdag 19 november 2003 @ 12:21:46 #181
67663 fractalis
we (all) search
pi_14753897
Iemand trouwens een idee wat ik het beste als bestemming bij de ANWB routeplanner in kan vullen?? Gelredome kent ie niet en op Arnhem zoeken is ook niet echt zorgvuldig zeg maar...
pi_14753925
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:21 schreef fractalis het volgende:
Iemand trouwens een idee wat ik het beste als bestemming bij de ANWB routeplanner in kan vullen?? Gelredome kent ie niet en op Arnhem zoeken is ook niet echt zorgvuldig zeg maar...
http://gelre.nt4all.nl/index_bereik.html
For great justice!
pi_14754004
damn op die setlist van Parijs staat geen Street Spirit
  woensdag 19 november 2003 @ 12:32:28 #184
67663 fractalis
we (all) search
pi_14754243
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:22 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

http://gelre.nt4all.nl/index_bereik.html

Thanks, dom dat ik nog niet op hun site gekeken had!
pi_14754491
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:25 schreef FrEeZzE het volgende:
damn op die setlist van Parijs staat geen Street Spirit
Maar wel CREEP!!!

Maar of ze dat ook vanavond gaan spelen... Geen idee... Ze veranderen de setlist erg vaak
Dus misschien vanavond wel street Spirit

pi_14755130
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar wel CREEP!!!

Maar of ze dat ook vanavond gaan spelen... Geen idee... Ze veranderen de setlist erg vaak
Dus misschien vanavond wel street Spirit

Dat zou prachtig zijn, op Glastonbury laatst, iedereen die meezong
  woensdag 19 november 2003 @ 13:30:36 #187
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14756156
het mooie van Radiohead is dat hun setlist er elke dag weer anders uitziet... das een echte band.
ik zit iig alweer klaar in mn radiohead-shirtje, nu nog wachten op mn vriendin die me over 3 uur komt ophalen en dan maar richting arnhem...

ik neem trouwens wel aan dat het dak dicht is hoor!

pi_14756443
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:30 schreef flaphead het volgende:
ik neem trouwens wel aan dat het dak dicht is hoor!
Tsja...waarom niet
pi_14756505
Zou het koud zijn in zo'n stadion?!
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
  woensdag 19 november 2003 @ 13:51:15 #190
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14756855
ik hoop het niet, heb maar een simpel shirtje aan... het is altijd bloedheet bij concerten, maarja, tis inderdaad wel een stadion...
pi_14757653
01 2+2=5
02 sit down. stand up
03 where i end and you begin
04 lucky
05 backdrifts
06 go to sleep
07 just
08 creep
09 paranoid android
10 sail to the moon
11 a punchup at a wedding
12 airbag
13 myxomatosis
14 you and whose army?
15 the gloaming
16 idioteque
17 there there

Encore #1
18 fake plastic trees
19 national anthem / hunting bears
20 a wolf at the door
21 how to disappear completely

Encore #2:
22 karma police
23 true love waits
24 everything in its right place

Dat speelden ze dus maandag in Parijs.
JEZUS WAT EEN PLAYLIST

pi_14757883
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:14 schreef SnapZ het volgende:
Dat speelden ze dus maandag in Parijs.
JEZUS WAT EEN PLAYLIST

Dat had TalkShowHost ook al gecopypaste
pi_14757979
Ik baal er eigenlijk wel van dat die titels vaak zo vreemd zijn van hun...

Ik kan al die nummers wel meezingen, maar kan niet zeggen wat de titel is als ik ze hoor

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 19-11-2003 14:28]

pi_14758017
Is het eigenlijk handig om een tas mee te nemen naar het concert? Die kun je daar zeker niet kwijt?
  woensdag 19 november 2003 @ 14:24:41 #195
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14758052
vind je de titels vreemd? is gewoon engels hoor. moet je eens naar Autechre of Aphex Twin kijken
pi_14758236
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:23 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Is het eigenlijk handig om een tas mee te nemen naar het concert? Die kun je daar zeker niet kwijt?
Nee is niet handig. Die kun je idd niet zo makkelijk kwijt.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:24 schreef flaphead het volgende:
vind je de titels vreemd? is gewoon engels hoor. moet je eens naar Autechre of Aphex Twin kijken
Ja dat wel. Maar meeste titels komen niet duidelijk terug in het nummer. Ik hoor Thom nergens regelmatig 2+2=5 zingen in het nummer
pi_14758603
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:30 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoor Thom nergens regelmatig 2+2=5 zingen in het nummer
quote:
Are you such a dreamer?
To put the world to rights?
I'll stay home forever
And two & two always
makes up five

I'll lay down the tracks
Sandbag & hide
January has April's showers
And two & two always
makes up five

Nou.. .
pi_14758776
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:41 schreef keeper het volgende:

[..]

[..]

Nou.. .

Ja oke
Maar het valt dan nog altijd niet zo duidelijk op als bij Creep bijvoorbeeld
pi_14758803
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:41 schreef keeper het volgende:

[..]

[..]

Nou.. .

En nu deze nummers:
  • Street Spirit
  • The Tourist
  • Paranoid Android
  • Subterranean Homesick Alien
  • Exit Music (for a film)
  • Packt Like Sardines...
  • Pyramid Song
  • Pul/Pull Revolving Doors
  • Hunting Bears
  • Talk Show Host
  • The National Anthem
  • Lull
  • Coke Babies
  • Planet Telex
  • Nou...ik hou maar op

woensdag 19 november 2003 @ 14:49:32 #200
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_14758837
    Whee, ik ben er klaar voor.

Fuck het voetbal.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_14758877
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:49 schreef I.R.Baboon het volgende:

Fuck het voetbal.

.
    pi_14758893
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:49 schreef I.R.Baboon het volgende:

Fuck het voetbal.

That's the (street) spirit!
    pi_14758941
    Ik ben er ook klaar voor! Alleen het voorprogramma zien te ontwijken en dan komt het wel goed denk ik!

ADF zijn een stelletje kneusen, maar das persoonlijk natuurlijk

Aldus.
    pi_14758997
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:53 schreef Z het volgende:

, maar das persoonlijk natuurlijk

|
    |
    \/

woensdag 19 november 2003 @ 14:57:48 #205
    11923 I.R.Baboon
    pi_14759073
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:51 schreef keeper het volgende:

[..]

.

Jij gaat GEEN voetbal kijken?
    pi_14759154
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Jij gaat GEEN voetbal kijken?
    Als ze bij Radiohead geen scherm met de wedstrijd hebben hangen (wat ik aanneem en ook wel hoop eik) lijkt me dat verdomd moeilijk.
      woensdag 19 november 2003 @ 15:02:35 #207
    11923 I.R.Baboon
    pi_14759230
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 14:59 schreef keeper het volgende:

[..]

Als ze bij Radiohead geen scherm met de wedstrijd hebben hangen (wat ik aanneem en ook wel hoop eik) lijkt me dat verdomd moeilijk.

Dan lijkt het me juist vrij makkelijk om geen voetbal te kijken.

Maar goed, ik snap wat je bedoelt.

pi_14759303
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Dan lijkt het me juist vrij makkelijk om geen voetbal te kijken.
    Ja sorry ik ben er dusdanig van in de war dat ik moeite heb met van die volzinnen .
    quote:
    Maar goed, ik snap wat je bedoelt.
    .
      woensdag 19 november 2003 @ 15:07:46 #209
    11923 I.R.Baboon
    pi_14759393
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:05 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja sorry ik ben er dusdanig van in de war dat ik moeite heb met van die volzinnen .
    [..]

.

Je kunt me trouwens herkennen aan die roos in mijn knoopsgat.
    pi_14759448
    Ik heb er zin in. Setlist van Parijs ziet er goed uit, maar ik heb liever Street Spirit ipv Creep, we zullen zien.

Praktische vraag: Hoe is het binnen in het stadion? Meestal is het behoorlijk warm bij een concert, maar nu is het een stadion. Is er een garderobe?

woensdag 19 november 2003 @ 15:14:23 #211
    25947 flaphead
    twisted shit.
    pi_14759570
    oja, ik heb nog een verzoekje voor iedereen die zich tijdens het concert door het thuisfront laat sms-en met alle wetenswaardigheden van het voetbalwedstrijd: GRAAG JE MOND HOUDEN! ook en vooral als het concert afgelopen is. dan kan ik tenminste nog met spanning de wedstrijd thuis on tape kijken. bij voorbaat dank
      woensdag 19 november 2003 @ 15:16:15 #212
    11923 I.R.Baboon
    pi_14759622
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:14 schreef flaphead het volgende:
    oja, ik heb nog een verzoekje voor iedereen die zich tijdens het concert door het thuisfront laat sms-en met alle wetenswaardigheden van het voetbalwedstrijd: GRAAG JE MOND HOUDEN! ook en vooral als het concert afgelopen is. dan kan ik tenminste nog met spanning de wedstrijd thuis on tape kijken. bij voorbaat dank
    Dat kan je echt wel vergeten dus. Dat gejuich en zo hoor je toch wel, en anders hoor je er iig wel mensen over praten op weg naar huis en zo.
    pi_14759679
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:09 schreef Citroentje het volgende:

Praktische vraag: Hoe is het binnen in het stadion? Meestal is het behoorlijk warm bij een concert, maar nu is het een stadion. Is er een garderobe?

In het begin zal het wel koud zijn, en later wat warmer als het vol is
    En geen idee op ze een garderobbe hebben. Ik denk het niet.
    pi_14759696
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:14 schreef flaphead het volgende:
    Zal je zien dat wanneer Thom net het refrein in wil zetten bij Street Spirit, een groot deel van het publiek in juichen uitbarst omdat Nederland heeft gescoord of gewonnen...
      woensdag 19 november 2003 @ 15:18:58 #215
    11923 I.R.Baboon
    pi_14759731
    Ik zou trouwens naast No Surprises en Street Spirit ook graag High and Dry willen horen.
    pi_14759807
    Heb helaas een zitplaats

Wou nog even een verrekijker gaan kopen. Enig idee waar ze goedkope hebben (zodat het niet zo'n probleem is als 'ie kapotvalt)?

pi_14759840
    Grote kans dat ze die voor het stadion verkopen. van die plastic toneelkijkertjes. Maar daar betaal je denk ik wel een euro of 10 voor....
    pi_14759889
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:21 schreef sunreal het volgende:
    Heb helaas een zitplaats

Wou nog even een verrekijker gaan kopen. Enig idee waar ze goedkope hebben (zodat het niet zo'n probleem is als 'ie kapotvalt)?

ach zitten hoeft toch geen probleem te zijn? Als je beetje gunstig zit kun je alles zelfs beter zien want je kijkt van boven op het podium. Vooral als je wat kleiner bent is staan niet altijd alles hoor, zie je vaak alleen de hoofden van die gasten en soms een stukkie lichaam nog.
    pi_14759902
    Hoe moet je in het gelredome betalen voor je drankjes? Chipkaart ofzo?
    pi_14759930
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Ik zou trouwens naast No Surprises en Street Spirit ook graag High and Dry willen horen.
    En Hunting Bears!
    Aldus.
    pi_14759965
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Je kunt me trouwens herkennen aan die roos in mijn knoopsgat.
    Ik houd gedurende het hele concert een pakje Jong Belegen in mijn rechterhand.
      woensdag 19 november 2003 @ 15:27:41 #222
    25947 flaphead
    twisted shit.
    pi_14760014
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Dat kan je echt wel vergeten dus. Dat gejuich en zo hoor je toch wel, en anders hoor je er iig wel mensen over praten op weg naar huis en zo.
    ik weet het, ik weet het daarom denk ik dat ik nadat het concert is afgelopen maar oordoppen in doe
    ik ben een groot voetballiefhebber en baal dat ik de belangrijkste wedstrijd van het jaar niet kan zien, maar ik hoop toch ook echt enorm dat de mensen tijdens het concert ook echt met het concert bezig zijn (net als ik), en we dus geen vreemde juich-partijen krijgen...
    pi_14760089
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:24 schreef Stranger het volgende:
    Hoe moet je in het gelredome betalen voor je drankjes? Chipkaart ofzo?
    Ja, OHRA's heten die dingen dacht ik .
    pi_14760125
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:30 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja, OHRA's heten die dingen dacht ik .

Dat zijn speciale munten die je in lange wachtrijen voor een automaat moet kopen?
      woensdag 19 november 2003 @ 15:31:24 #225
    56951 Najra
    ---------------
    pi_14760126
    Ik ga na het concert gewoon keihard 2-0 zingen. Kijken of ik zo mensen blij kan maken.
      woensdag 19 november 2003 @ 15:32:52 #226
    56951 Najra
    ---------------
    pi_14760167
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:31 schreef Najra het volgende:
    Ik ga na het concert gewoon keihard 2-0 zingen. Kijken of ik zo mensen blij kan maken.
    En dan komen ze thuis en dan hebben we verloren.

hu hu hu

pi_14760177
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:31 schreef Citroentje het volgende:

Dat zijn speciale munten chipkaarten die je in lange wachtrijen voor een automaat moet kopen?

En daarna kun je ze ook wel weer inleveren dacht ik. Maar dan met andere lange rijen.
    pi_14760303
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:31 schreef Citroentje het volgende:

[..]

Dat zijn speciale munten die je in lange wachtrijen voor een automaat moet kopen?

quote:
    Ja, maar in Gelredome hanteert men een apart betalingssysteem. Wat dit is en hoe het werkt vindt u hieronder beschreven.

Betaalsysteem d.m.v. Ohra cards

In Gelredome hebben we gekozen voor een betaalsysteem (Ohra cards) waarmee de consumpties afgerekend kunnen worden.
    De reden hiervan is dat betalen d.m.v. een chipkaart een veel hogere afhandelingssnelheid heeft dan betalen met contant geld. (geen wisselgeld).

De Ohra card kan op de promenade gekocht worden bij de 25 automaten die verspreid staan op de promenade.
    Er zijn 3 verschillende kaarten en wel ter waarde van ¤ 5, ¤ 10, en ¤ 20
    U kunt een Ohra card op verschillende manieren kopen.

1.Door middel van bankbiljetten (5,10 en 20 biljetten).
    2.Door middel van pin, Eurocard en Visa (zie gebruiksaanwijzing op automaat)
    3.Door middel van chipper/chipknip

Tevens worden er tijdens evenementen contant Ohra’s verkocht in diverse mobiele kassa huisjes. (echter geen pin). U kunt hier ook geld wisselen.

Als u nog geld op de kaart heeft en u wil dit na afloop terugwisselen dan is dit mogelijk in de vier blauwe teruggave automaten die in de hoeken van de promenade staan.
    Tijdens evenementen wordt tevens 1 kassa in de bak een kwartier voor afloop van het evenement in gebruik genomen als terugwisselkassa.

woensdag 19 november 2003 @ 15:41:27 #229
    21578 Elvislives
    Fietstas, Pumista
    pi_14760449
    OHRA kaarten heten ze ja, is een kaart met een chip erin. Je kan ze kopen bij heel veel automaten op de promenade.

handig om te weten: je kan met papiergeld en pin, chip betalen. Inwisselen is inderdaad mogelijk, maar dat kan dan maar weer bij 4 automaten in het hele GD (ja afzetters zijn t wel).

maar om hun terug te pakken, een tip: bestel je drinken, eten wat dan ook, als t druk is, de gene die je helpt toetst dan het bedrag in, dan moet je je ohra kaart invoeren en op JA drukken...........maar als die persoon zich net omdraait om jouw bier te pakken, druk dan op nee......lukt vaak en je wordt gratis zat

No chingues con mi barrio!
    Vamos el TRI!
    pi_14760570
    Irritant zeg, die kaarten. Ze gokken er gewoon op dat het gros van de mensen zich moet haasten om de laatste trein te halen en dus besluit de resterende paar euro's maar niet terug te gaan halen

Afgezien daarvan krijg ik er steeds meer zin in. Nog een kwartiertje, en dan naar de trein

En ook ik wil graag Street Spirit horen

woensdag 19 november 2003 @ 15:47:50 #231
    11923 I.R.Baboon
    pi_14760651
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:45 schreef thaleia het volgende:
    Irritant zeg, die kaarten. Ze gokken er gewoon op dat het gros van de mensen zich moet haasten om de laatste trein te halen en dus besluit de resterende paar euro's maar niet terug te gaan halen

Afgezien daarvan krijg ik er steeds meer zin in. Nog een kwartiertje, en dan naar de trein

En ook ik wil graag Street Spirit horen

Oh, jij komt ook.

Ik denk dat ik namens batuwu nog wel wat lichamelijkheden moet overbrengen.

pi_14760685
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Ik denk dat ik namens batuwu nog wel wat lichamelijkheden moet overbrengen.
    Dat kan batuwu ook makkelijk zelf, want die is er ook
    pi_14760807
    De "vergeet de kaartjes niet"-sms naar Miko is zojuist verzonden
      woensdag 19 november 2003 @ 15:56:20 #234
    11923 I.R.Baboon
    pi_14760936
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 15:49 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat kan batuwu ook makkelijk zelf, want die is er ook

Fuck, weer een versiertruc mislukt.
      woensdag 19 november 2003 @ 15:57:32 #235
    24054 search64
    Avec le grande
    pi_14760983
    Veel plezier en tot straks!
    "He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
      woensdag 19 november 2003 @ 16:18:44 #236
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_14761711
    Mensen heel veel plezier en ik zie jullie daar!!!! Leve Radiohead!!!!!!!!!!!
    pi_14762044
    De ballen
    pi_14762568
    Ik heb op het laatste moment besloten ook te gaan. Ach, het is toch om de hoek en ik heb free tickets.
    Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
    pi_14763361
    quote:
    Op woensdag 19 november 2003 16:44 schreef starshine-girl het volgende:
    Ik heb op het laatste moment besloten ook te gaan. Ach, het is toch om de hoek en ik heb free tickets.
    niet TE enthousiast
    Whaaaaa Free pron ;)
      woensdag 19 november 2003 @ 17:18:36 #240
    63598 bigshadow
    Fan van iedereen
    pi_14763640
    iedereen have fun! Ik hoop het ook te hebben
    pi_14777256
    Het was weer erg gaaf

Geen creep vandaag maar wel Street Spirit

En ik 'heb de setlist van de geluidsman gekregen Sorry I.R.

pi_14777389
    Nou, dat was weer Radiohead zoals het hoort
    Ik was aan het begin even bang dat ik het niet echt wat zou gaan vinden, die opening met There There vind ik zo langzamerhand wat afgezaagd, en van 2+2=5 en Lucky raakte ik ook niet bepaald in extase (mijn gezelschap wel)

Maar het kwam allemaal goed. Alles wat ik wilde horen kwam wel voorbij, aanvankelijk vond ik de HTTT-nummers het best uit de verf komen (Paranoid Android vond ik vanavond bijvoorbeeld nogal bloedeloos gebracht), maar de tweede helft van het concert was bijna voortdurend echt goed, zowel de oudere als de nieuwere nummers. Ze hadden er zelf ook wel zin in vandaag naar mijn idee, maar dat hebben ze eigenlijk altijd wel.

Mijn vrees voor een veel te massale show met slecht geluid bleek gelukkig ook onterecht, toen wij rond half 7 binnenkwamen konden we nog tot heel ver vooraan komen, en daar was het geluid heel okee. We zijn deze keer maar eens voor Ed (links) gegaan ipv Johnny, ter variatie

Hoogtepunten:
    - Sit down/stand up
    - Everything in its right place
    - we suck young blood
    - Where I end and you begin
    - toch ook wel weer Exit music
    o ja, Street Spirit toch ook wel

pi_14777580
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 00:40 schreef thaleia het volgende:
    Hoogtepunten:
    - Sit down/stand up
    - Everything in its right place
    - we suck young blood
    - Where I end and you begin
    - toch ook wel weer Exit music
    o ja, Street Spirit toch ook wel
    Mag ik daar even KARMA POLICE aan toevoegen?

Wat een show, inderdaad de tweede helft was zwaar beter dan de eerste helft, maar echt hulde en respect!!

Trouwens wat deed FLIP van de Trip met een camera op z'n schouder tussen de geluidsmannen?

pi_14777621
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 00:49 schreef FrEeZzE het volgende:
    Mag ik daar even KARMA POLICE aan toevoegen?
    Vooral toen het effe fout ging
    Oh, en er zullen wel mensen zijn die het niks vonden, maar ik vond die voetbal-fragmenten en het feit dat ze de uitslag even kwamen melden wel erg grappig. Ze besteedden er ook weer niet zoveel aandacht aan dat het voor mij irritant werd, ik kon er wel om lachen
      donderdag 20 november 2003 @ 00:54:20 #245
    51157 Dirrrrk
    zo niet, dan toch
    pi_14777675
    Ik was er al om 15:00 ofzo.. Dus helemaal vooraan bij de ingang en ook helemaal vooraan het podium tegen het hek aan, ter hoogte van Johnny
    Helaas was het podium wel heel hoog (2,5 meter ofzo) en kon ik Colin en Phil niet goed zien... Maargoed het was wel heel erg vet
    Ze speelden ook nog Karma Police (ging niet helemaal goed bij Johnny op de piano ).

Ehm nouja het was gewoon geweldig!

Trouwens een vriend van me had én een setlist én een plectrum (waarschijnlijk van Thom)

vijfhonderd stuks
    pi_14777740
    woei geweldig

echt zooooo gaaf

en ik heb nog fokkertjes gezien ook

Radiohead

Nobody ever seems to remember life is a game we play
    pi_14777763
    Hoeveel setlists waren er daar in godsnaam wel niet in omloop?
    pi_14777787
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 00:58 schreef thaleia het volgende:
    Inderdaad, kzag ook een blonde meid met een setlist lopen, vluchtend voor iedereen die 'm wilde hebben
      donderdag 20 november 2003 @ 00:59:54 #249
    51157 Dirrrrk
    zo niet, dan toch
    pi_14777789
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 00:58 schreef thaleia het volgende:
    Voor elk bandlid 1 neem ik aan.. Dus 5? En je moest natuurlijk vooraan staan
    vijfhonderd stuks
    pi_14777824
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 00:59 schreef Dirrrrk het volgende:

Voor elk bandlid 1 neem ik aan.. Dus 5? En je moest natuurlijk vooraan staan

En dan nog een paar bij de heren van het geluid en het licht, de mensen die de gitaars telkens aangaven en waarschijnlijk nog wel een stuk of 20 andere
      donderdag 20 november 2003 @ 01:03:47 #251
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_14777874
    Het was wederom super! Wereldband, wereldconcert, volgende keer weer!!!!!!
      donderdag 20 november 2003 @ 01:04:23 #252
    3498 Barb
    Graduated Fool
    pi_14777887
    .

Top-concert.
    Ben blij dat ik heb kunnen gaan. Ben nog blijer dat ik ook weer terug kon komen, .
    Thx pdiscs, .

When I rush it hits me
      donderdag 20 november 2003 @ 01:05:02 #253
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_14777908
    WAANZINNIG GAAF WAS HET
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      donderdag 20 november 2003 @ 01:05:16 #254
    51157 Dirrrrk
    zo niet, dan toch
    pi_14777913
    quote:
    Op donderdag 20 november 2003 01:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En dan nog een paar bij de heren van het geluid en het licht, de mensen die de gitaars telkens aangaven en waarschijnlijk nog wel een stuk of 20 andere

Ja maar die gooiden ze geloof ik niet het publiek in En daar zat vast geen zwart tape aan
    vijfhonderd stuks
    pi_14777972
    d'r stonden wel verdomd eigenaardig alleen maar 2 meter gasten voor m'n neus trouwens..

Geluid was overigens super, stond rechts van de geluidsmannen (PA toch? ) en was super!

pi_14777996
    Oh, trouwens, het voorprogramma vond ik wel vermakelijk, maar niet erg eh, gevarieerd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')