Het lijkt me een onmogelijke vraag, but can try anyway..
Heb nu alle rollers van alle geurtjes die ik heb, en ze zeggen toch altijd dat duurder beter is... ?? NOT..
quote:Die van rexona zijn wel goed en volgens mij laten die ook geen witte strepen achter
Op dinsdag 23 september 2003 19:21 schreef Vuitton het volgende:
Ik zoek een echt goede, anti-transpirante (dus geen vlekken !!) en ook één die GEEN zweetgeur doorlaat.Het lijkt me een onmogelijke vraag, but can try anyway..
Heb nu alle rollers van alle geurtjes die ik heb, en ze zeggen toch altijd dat duurder beter is... ?? NOT..
quote:Volgens de reclame is ie perfect inderdaad
Op dinsdag 23 september 2003 19:25 schreef Esmee het volgende:[..]
Die van rexona zijn wel goed en volgens mij laten die ook geen witte strepen achter
quote:int eggie ook
Op dinsdag 23 september 2003 19:29 schreef Thenex het volgende:[..]
Volgens de reclame is ie perfect inderdaad
quote:Klopt, geen overheersende geur (vrijwel neutraal) en doorzichtige samenstelling, dus geen vlekken.
Op dinsdag 23 september 2003 19:32 schreef HeatWave het volgende:
Deoleen, kost een paar stuivers, heb je ook wat.
Minst favoriet is Sanex, daar kreeg ik enorme uitslag van
quote:Deoleen vind ik echt niets!
quote:Dat heb je alleen bij de blauwe (zonder alcohol) deoleen. Dat ruikt naar chloor. De rode deoleen ruik je niet. Prima deodorant!
Op dinsdag 23 september 2003 19:56 schreef the shining het volgende:[..]
Deoleen vind ik echt niets!
Ik ga er nog meer van 'stinken' als wanneer ik geen deo op zou doen. En ik krijg die geur niet meer uit mijn kleren..
Misschien niet ik wel wat verkeerd
quote:ja idd het werkt echt heel goed en kost eigenlijk helemaal niets
Op dinsdag 23 september 2003 19:47 schreef Mackenzie het volgende:
Odorex Extra Dry. Tis niet echt een deo, maar je moet het voor je gaat slapen op je oksels deppen. Werkt supergoed! En tis maar 3 euro ofzo.
Hij is wel duur, maar je doet er onwijs lang mee. Me broertje die ook overmatig zweet, gebruikt hem ook. En heeft nu bijna nergens meer last van.
quote:Ik heb Sanex met talg. Dan zweet je niet.
Op dinsdag 23 september 2003 22:56 schreef vinniel83 het volgende:
Ik gebruik geen rexona of sanex meer, daarvan ga ik alleen maar erger zweten.
Ik gebruik nu deo van vogue deze werkt bij mij het beste.
quote:Niet iedereen scheert zijn okselhaar.
Op dinsdag 23 september 2003 20:00 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Nivea creme onder je oksels smeren, en daarna vogue etoilledat helpt wel
quote:Jij knipt het zeker bij??
Op woensdag 24 september 2003 08:19 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Niet iedereen scheert zijn okselhaar.
Afhankelijk van hoe dik mijn portemonnee is als ik een deo ga kopen ga ik voor de
deoroller van Fa (bij een dunne portemonnee) of de Bocage van Lancome (bij een dikke)
quote:Ik weiger om er als een Neandertaler bij te lopen.
Op woensdag 24 september 2003 08:20 schreef schatje het volgende:[..]
Jij knipt het zeker bij??
quote:idd het kost een paar stuivers, maar deoleen is perfect!
Weet niet of ik het goed geschreven heb.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 07:33 schreef Sanne het volgende:
Deoleen
Gewoon een keer in de 5 dagen (ik doe voor de zekerheid 3) voor het slapen opspuiten en je transpireert dus helemaal NIET!
Als ik ga sporten zweet ik overal, alleen m'n oksels zijn dan nog droog!
Alleen moet je dan geen andere deo's meer gebruiken, dan werkt het niet meer. Tis wel prijzig, ik geloof 16 euro ofzo maar je doet er ook heel lang mee (aangezien je 't maar 2x in de week op hoeft te doen!)
quote:Is dat wel gezond dan?? Ik bedoel, t heeft toch ook een functie om te zweten. Lijkt me wel handig, daar niet van, maar ik zou het niet zo snel gebruiken, omdat het me een beetje boel chemisch lijkt...
Op woensdag 24 september 2003 17:01 schreef Loutje het volgende:
Ik gebruik syneo5, dat is net zoiets als die odorex alleen hoef je hierbij niet te deppen en te wassen en al die rompslomp.Gewoon een keer in de 5 dagen (ik doe voor de zekerheid 3) voor het slapen opspuiten en je transpireert dus helemaal NIET!
Alleen moet je dan geen andere deo's meer gebruiken, dan werkt het niet meer. Tis wel prijzig, ik geloof 16 euro ofzo maar je doet er ook heel lang mee (aangezien je 't maar 2x in de week op hoeft te doen!)
onder mn oksel stinkt hij ook echt onwijs. hoewel de spray niet stinkt.
quote:Ik vind het wel meevallen met die blauwe deoleen. Die ruikt bij mij naar niks eigenlijk... Ik heb de rooie nog niet geprobeerd, ik heb altijd de blauwe en het liefst de spray. Ik heb t idee dat de roller iets beter werkt, maar het duurt langer voordat die droog is en ik ben niet zo'n geduldig tiepje
Op dinsdag 23 september 2003 19:59 schreef DaZilva het volgende:
Dat heb je alleen bij de blauwe (zonder alcohol) deoleen. Dat ruikt naar chloor. De rode deoleen ruik je niet. Prima deodorant!
Al die deo's met geurtjes is leuk enzo, maar ze werken bij mij echt niet.
quote:Ja, tis wel vrij chemisch natuurlijk! Het geeft ook vlekken in je kleren, daarom moet je het ook 's avonds op doen. Maar ik heb er verder nog geen gezondheidsproblemen van gekregen hoor!
Op woensdag 24 september 2003 17:22 schreef BredeW het volgende:[..]
Is dat wel gezond dan?? Ik bedoel, t heeft toch ook een functie om te zweten. Lijkt me wel handig, daar niet van, maar ik zou het niet zo snel gebruiken, omdat het me een beetje boel chemisch lijkt...
quote:Nee, is niet waar.. en hij geeft nog witte vlekken ook nog.
Op dinsdag 23 september 2003 19:34 schreef IJzercookie het volgende:
Rexona werkt bij mij super. Maar Deoleen is echt goed spul voor mensen die heel veel zweten!
Ik heb nu Sanex (speciaal tegen het zweten, weet niet precies welke) en deze lijkt te werken.
quote:Ruikt super ! ( en blijft super ruiken !)
Op woensdag 24 september 2003 17:18 schreef Lil-WoMaN het volgende:
nivea balance
Boven blokkeert deo de feromonen waardoor een stuk aantrekkingskracht afneemt! Bovendien worden vrouwen rustig van de lichaamsgeur van een man...
quote:
Op woensdag 24 september 2003 07:33 schreef Sanne het volgende:
Deoleen
quote:Ik heb deze een aantal keren gehad maar dan zweet ik juist erger dan normaal, weet ook niet hoe dit kan. Ik zweet zowiezo meer dan normaal en gebruik samen met mijn deo ook Odorex Ultra Dry dan blijf ik nagenoeg de hele dag wel droog.
Op dinsdag 23 september 2003 23:17 schreef KingLysandus het volgende:[..]
Ik heb Sanex met talg. Dan zweet je niet.
Deoleen heb ik ook geprobeerd en dat werkt bij mij ook voor geen meter.
quote:
Rexona en deoleen las ik veel. Mja, ik ben beste ook nog niet tegengekomen.
De geurtjes, oke heel fijn allemaal, maar de werking ken flink bagger wezen!
quote:Ik denk dat de meeste deos wel tegen het zweten zijn
Op donderdag 25 september 2003 12:04 schreef ramsesii het volgende:[..]
Nee, is niet waar.. en hij geeft nog witte vlekken ook nog.
Ik heb nu Sanex (speciaal tegen het zweten, weet niet precies welke) en deze lijkt te werken.
quote:Vóór je deo koopt ruik je er toch aan
Op woensdag 24 september 2003 20:47 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
deoleen is echt niet goed!
blijf er gewoon mee zweten en had eerst die roller gekocht en toen ik eraan rook d8 ik :onder mn oksel stinkt hij ook echt onwijs. hoewel de spray niet stinkt.
Lijkt me btw niet gezond, maar dat is wat anders
quote:Hoe heet dit spul dan ???
Op maandag 29 september 2003 19:56 schreef d.n3rd het volgende:
Mijn vriendin danst en als ze dan een show moet doen ergens dan smeert ze er een speciale creme op waardoor je helemaal niet meer zweet. Ook geen natte vlekken ofzo (daarvoor is het eigenlijk ook). Dit spul werkt wel een week lang ofzo door een keer opsmeren.Lijkt me btw niet gezond, maar dat is wat anders
MITCHUM
Is volgensmij niet in Nederland te koop, maar wel in Engeland en ik dacht ook in Australie
Ik gebruikte de roller, je gaat er gewoon NIET van zweten onder je oksels, wel iets meer tussen je borsten of op je bovenlip, maar geen plekken en echt geen zweet onder je oksel.
Mocht iemand weten waar je deze wel in Nederland kan kopen dan hoor ik het graag!
Geen idee, maar Odorex extra dry doet hetzelfde. Geweldig spul. Ik had altijd last van zweetvlekjes (geen sterke geur, maar toch niet fijn), ookal deed ik niets. Sinds ik dit spul ebruik niet meer. *Wow Mike het is geweldig*quote:Op dinsdag 30 september 2003 18:36 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Hoe heet dit spul dan ???
Nooit last van gehad?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:28 schreef RemCOW het volgende:
Rexona![]()
![]()
.
Wat een KUT deo. Heb in een aantal kleren paar prachtige vlekken. Dat spul gaat vreselijk in de kleren zitten. Voor mij nooit meer die deo.
(cobalt blue roller)
quote:Op dinsdag 23 september 2003 19:25 schreef Esmee het volgende:
[..]
Die van rexona zijn wel goed en volgens mij laten die ook geen witte strepen achter
Werkelijk, dit spul heerst! Deoleen werkte op een gegeven moment gewoon niet meer bij mij.quote:Op woensdag 24 september 2003 17:01 schreef Loutje het volgende:
Ik gebruik syneo5, dat is net zoiets als die odorex alleen hoef je hierbij niet te deppen en te wassen en al die rompslomp.
Gewoon een keer in de 5 dagen (ik doe voor de zekerheid 3) voor het slapen opspuiten en je transpireert dus helemaal NIET!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |