maarreuh, wat doe je nou hier dan?
Sterkte iig. Waar was dit eigenlijk?
quote:Is het weer eens zover?
Op dinsdag 23 september 2003 16:04 schreef xtravical het volgende:
Het was in terneuzen
die is in zijn maag en in zijn oor gestoken
Gadver, sterkte...
Waarom altijd in Terneuzen?
Hoe kwam het, die ruzie dan?
quote:Stel je er maar niet teveel bij voor, kon nogal eens tegenvallen anders
Op dinsdag 23 september 2003 16:12 schreef xtravical het volgende:
Er was niks en in 1 x begon hij tegen hem aan te schreeuwen en werd die neergestoken verdomme
ik hoop dat die neger voor altijd de bak in gaat dat die gewoon dood gaat
quote:damm das zwaar kut zeg
Op dinsdag 23 september 2003 16:03 schreef xtravical het volgende:
Waar de fok gaat dit heen
ik was op school was er een gevecht.. ik vond dat erg
hoor ik vervolgens iemand tegen men vriend roepen
Vervolgens word die neergestoken !
Gewoon mijn vriend voor me ogen neergestoken
ik vind dit niet meer normaal...
Denk ik hoor.
quote:Die mensen weten gewoon niet beter
Er was niks en in 1 x begon hij tegen hem aan te schreeuwen en werd die neergestoken verdomme
(Heb het nu niet over negers maar over messentrekkers)
Die rivaliteit tussen door rassen gescheiden groepen daar loopt echt de spuigaten uit.
Bah.
quote:Godverdomme, kun jij niet gewoon gebanned blijven achterlijke aap met je domme opmerking.
Op dinsdag 23 september 2003 16:15 schreef plato424 het volgende:
hij was zeker extreem rechts
Sweder
quote:of marokaan dat zijn messen trekkertjes
Op dinsdag 23 september 2003 16:15 schreef type_29 het volgende:
Antiliaan?
quote:Slim van ze. Een mes is toch een stuk efficienter dan je blote vuisten.
Op dinsdag 23 september 2003 16:29 schreef martijntie het volgende:[..]
of marokaan dat zijn messen trekkertjes
stelletje mietjes durven niet als echte manne te vechten dus trekken ze maar hun mesje
Sweder
quote:Ik ben van de zomer voor het eerst in Terneuzen geweest. Twee dingen:
Op dinsdag 23 september 2003 16:04 schreef xtravical het volgende:
Het was in terneuzen
die is in zijn maag en in zijn oor gestoken
1. Sjeezus wat een high-volume coffeeshop hebben ze daar, ik moest notabene een nummertje trekken!
2. Sjeezus wat een hoeveelheid junks daar op straat.
Ik vond Terneuzen eigenlijk de meest trieste stad waar ik ooit geweest ben. Nog erger dan Rouen in Frankrijk, en onvergelijkbaar met welke stad waar ik in Nederland geweest ben.
Nou zal ik niet zeggen dat ik overal in Nederland geweest ben, maar ik vond wat ik van Terneuzen gezien heb triester dan wat ik van Rotterdam gezien heb.
Aan de andere kant heb je overal wel rotte appels.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:21 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Ik weet nog hoe graag wij vroeger met elkander ravotten op het schoolplein. Ik mis die tijd stees meer.
Groetjes,Sweder
volgens mij voor het eerst dat ik het met je eens ben
quote:Lekker betoog ben je aan het voeren. Medelijden gehalte daalt zienderogen
Op dinsdag 23 september 2003 16:27 schreef xtravical het volgende:
wtf het ligt niet aan de school maar aan die negers
[Dit bericht is gewijzigd door Topper_Harley op 23-09-2003 16:38]
quote:Of de school die die negers heeft toegelaten.
quote:Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.
Op dinsdag 23 september 2003 16:29 schreef martijntie het volgende:[..]
of marokaan dat zijn messen trekkertjes
stelletje mietjes durven niet als echte manne te vechten dus trekken ze maar hun mesje
http://www1.ca.nizkor.org/hweb/orgs/american/adl/skinhead-international/skins-holland.html
En dat zijn dan Nederlanders.
Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.
Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.
Weet je vriend al hoe vreselijk veel geluk hij heeft gehad? Hij is aan zijn oor gewond, de steker heeft dus op zijn keel gericht maar gemist...
Echt hoor, medeleven tonen ok, maar als je gaat roepen dat die negers en marokkanen allemaal messentrekkers zijn, ben je zelf niks beter. Je lost niks op, je maakt het probleem alleen maar groter.
Edit:
Ik zie geen reacties meer. Geschrokken van wat ik hier schreef? Je bent geen kerel door een grote bek te hebben wanneer je iets aangedaan is. Je bent een kerel als je je hoofd erbij kunt houden tijdens moeilijke momenten. Jij bent echt niet de eerste die zoiets overkomt en je zult ook niet de laatste zijn.
Denk daar maar eens goed over na.
Ik hoop dat je vriend het redt.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 16:49]
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:[..]
Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.
http://www1.ca.nizkor.org/hweb/orgs/american/adl/skinhead-international/skins-holland.html
Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.
Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.
Weet je vriend al hoe vreselijk veel geluk hij heeft gehad? Hij is aan zijn oor gewond, de steker heeft dus op zijn keel gericht maar gemist...
Echt hoor, medeleven tonen ok, maar als je gaat roepen dat die negers en marokkanen allemaal messentrekkers zijn, ben je zelf niks beter. Je lost niks op, je maakt het probleem alleen maar groter.
quote:het kleine verschil is dat het bij marokkanen/antilianen stelsematig voorkomt, terwijl de problemen met neo-nazisten op 1 hand te tellen zijn
Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.
Edit:
Ik zie geen reacties meer. Geschrokken van wat ik hier schreef? Je bent geen kerel door een grote bek te hebben wanneer je iets aangedaan is. Je bent een kerel als je je hoofd erbij kunt houden tijdens moeilijke momenten. Jij bent echt niet de eerste die zoiets overkomt en je zult ook niet de laatste zijn.
dit is bovendien alweer bijna 20 jaar geleden
quote:
die neger
quote:Hoi kloon
Oh en ik denk niet dat iemand gewoon voor de gein denkt van. Heej dat vind ik een kneus. Hop mes tussen de ribber. Zal best wel iets voor gebeurd zijn denk je ook niet
quote:Uiteraard.
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:
quote:Nee, het verschil is dat tegenwoordig alleen de Marokkanen en Antillianen in de media voor komen, terwijl dat 20 jaar geleden de skinheads waren.
Op dinsdag 23 september 2003 16:56 schreef Marijnissen het volgende:
het kleine verschil is dat het bij marokkanen/antilianen stelsematig voorkomt, terwijl de problemen met neo-nazisten op 1 hand te tellen zijn
Skinheads maken tegenwoordig nog steeds slachtoffers, maar dan onder die Marokkanen en Antillianen die jij noemt. En dan lees jij en half Nederland er overheen, want het gaat 'toch maar om een allochtoon'.
Zoek het maar op. Ga maar naar de bibliotheek en zoek alle krantenartikelen maar op. Dan zul je zien dat als een Marokkaan of een Antilliaan iets doet het groot op de voorpagina staat, terwijl als een skinhead iets doet, het op pagina 4 komt te staan. Tussen het andere nieuws dat geen groot kader 'verdient'. Maar een dode is een dode, het maakt niet uit door wij hij gedood is, hij is niet meer levend.
Heb je er al eens over nagedacht wie er eigenlijk beslist dat een bericht een groot of een klein kader krijgt? Praat jij niet gewoon de media na zonder nadenken?
quote:Ah ja, 20 jaar geleden, dat was 'vroegah'. Dat geldt niet meer. 20 jaar geleden waren we nog primitief
dit is bovendien alweer bijna 20 jaar geleden
Ken je de uitdrukking: 'zij die het verleden vergeten zijn gedoemd het te herhalen'?
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 17:11]
Hoe bedoel je Generaliseren... Kan merken dat je praat uit ontwetendheid....
ik ontwetend? neej heb in die streken gevoetbald en zo rascitisch als de pest.
quote:misschien is het wel de waarheid?
Op dinsdag 23 september 2003 16:32 schreef Topper_Harley het volgende:[..]
Lekker betoog ben je aan het voeren. Medelijden gehalte daalt zienderogen
enne, waarom zou je medelijden moeten heben met messentrekkers?
quote:Helemaal mee eens !
Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.
quote:Oh zijn dat diezelfde allochtonen die hele steden terroriseren? Die zorgen dat mensen niet meer naar buiten kunnen? Die vragen of ze wat van je aanhebben of je hun richting op kijkt? Die graag hun mes laten zien?
Op dinsdag 23 september 2003 17:07 schreef RetepV het volgende:[..]
En dan lees jij en half Nederland er overheen, want het gaat 'toch maar om een allochtoon'.
quote:Waarom zou je niet moeten zeggen dat veel van dat "soort" messen trekt om niets? van de week ook weer bedreigd. je kan toch wel zien dat het veelal antilianen en marokkanen zijn?
Edit:
kijk eens naar het nieuws ofzo.
en dan NIET SBS6 of RTL4 maar NOS ofzo.
quote:Is dit niet smaad?
quote:Precies. Met een mes dan wat rondsteken is terecht, ja toch.
Op dinsdag 23 september 2003 17:08 schreef Brugmatic het volgende:
Pfff aan je eigen reacties te zien..... TERECHT...Hoe bedoel je Generaliseren... Kan merken dat je praat uit ontwetendheid....
ik ontwetend? neej heb in die streken gevoetbald en zo rascitisch als de pest.
quote:Er zijn ook heel veel goeie hoor...
Maargoed, ik hoop dat alles goed komt met je vriend. Aangezien de buik toch een erg zwakke plek is.
quote:Maakt het leven wel spannender
Op dinsdag 23 september 2003 17:12 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Precies. Met een mes dan wat rondsteken is terecht, ja toch.
quote:
quote:Of een mongooltje, net als jij?
Op dinsdag 23 september 2003 17:17 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
quote:OMG, mijn mond valt open van jouw reactie. Ben jij zo gigantisch naief of gewoon enorm dom/achterlijk... hahahahaha skinheads maken meer slachtoffers dan Marokkanen/Antillianen. Zeker nog nooit in Amsterdam(-WEST) geweest? Shiiiit, doe je ogen eens open!!
Op dinsdag 23 september 2003 17:07 schreef RetepV het volgende:Skinheads maken tegenwoordig nog steeds slachtoffers, maar dan onder die Marokkanen en Antillianen die jij noemt. En dan lees jij en half Nederland er overheen, want het gaat 'toch maar om een allochtoon'.
Zoek het maar op. Ga maar naar de bibliotheek en zoek alle krantenartikelen maar op. Dan zul je zien dat als een Marokkaan of een Antilliaan iets doet het groot op de voorpagina staat, terwijl als een skinhead iets doet, het op pagina 4 komt te staan. Tussen het andere nieuws dat geen groot kader 'verdient'. Maar een dode is een dode, het maakt niet uit door wij hij gedood is, hij is niet meer levend.
[Dit bericht is gewijzigd door MaSTaH_KiLLaH op 23-09-2003 17:19]
quote:Wil de gene die zei dat nederlanders dit niet doen graag even opstaan en zich doodschamen?
Edit:
Sterkte!
quote:Was wel beter geweest, had-ie alleen een gummetje tegen z'n knar gehad.
Op dinsdag 23 september 2003 17:20 schreef heijx het volgende:
Iets zegt me dat het niet op het Stedelijk Gymnasium was.
Sterkte!
quote:Je mist compleet mijn point.
Op dinsdag 23 september 2003 17:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom zou je niet moeten zeggen dat veel van dat "soort" messen trekt om niets? van de week ook weer bedreigd. je kan toch wel zien dat het veelal antilianen en marokkanen zijn?kijk eens naar het nieuws ofzo.
en dan NIET SBS6 of RTL4 maar NOS ofzo.
Hoeveel mensen hier begrijpen eigenlijk dat het nieuws je alleen maar dingen laat zien die 'actueel' zijn en dat er iemand is die beslist wat 'actueel' is? Dat jij dus maar selectief nieuws te zien krijgt?
Heb je er al eens bij stil gestaan waarom het 'nieuws' op de TV helemaal niet 'nieuws' maar 'journaal' wordt genoemd? Dat komt omdat ze maar een selectie van het nieuws van die dag geven, en die selectie wordt door iemand gemaakt aan de hand van wat 'actueel' is en goed bekeken wordt. De minder actuele dingen zie je gewoon niet, daar moet je kranten voor lezen. En niet één krant, maar meerdere. Elke krant is wel gekleurd. Zo lang je dat niet doet heb je een mening die jij zelf heel belangrijk vindt, maar die in werkelijkheid waardeloos is.
Je geeft zelf al aan dat jouw mening gebaseerd is op die kleine selectie van de gebeurde dingen op een dag die het journaal laat zien. De waarde van jouw mening is net zo groot als de selectie van het nieuws dat je te zien krijgt. Met Fok! is dat al iets meer dan alleen het journaal, maar Fok! is natuurlijk ook alleen maar een selectie van een selectie.
Mijn post wordt te lang, ik hou het hier bij.
Ik geef alleen nog even mijn mening dat de grootste ellende altijd te vinden is daar waar de mensen elkaar het minst begrijpen en ze zich het meest terugtrekken in hun eigen kliek. Wat dat betreft beschrijf ik inderdaad het grensvlak tussen de allochtonen en autochtonen van Nederland.
Maar besef dat een grensvlak TWEE kanten heeft. Jouw houding tegenover allochtonen is in feite net zo'n probleem als de houding van allochtonen tegenover jou. De houding is namelijk helemaal niet het probleem, de breedte van het grensvlak DAT is het probleem. En die breedte wordt door BEIDE partijen in stand gehouden.
Maar goed, blijf geloven dat jouw mening Nederland gaat redden...
quote:Doe jij je ogen ook eens open. Jij verandert de betekenis van mijn tekst in je hoofd zo effe van 'skinheads maken ook slachtoffers' naar 'skinheads maken meer slachtoffers dan allochtonen'.
Op dinsdag 23 september 2003 17:18 schreef Mischa het volgende:[..]
OMG, mijn mond valt open van jouw reactie. Ben jij zo gigantisch naief of gewoon enorm dom/achterlijk... hahahahaha skinheads maken meer slachtoffers dan Marokkanen/Antillianen. Zeker nog nooit in Amsterdam(-WEST) geweest? Shiiiit, doe je ogen eens open!!
Wie is er hier nu niet goed bij zijn hoofd?
Beetje conclusies trekken uit verkeerd gelezen informatie. Tsk, ik heb het nog eens terug gelezen en ik zie echt niet waar ik schrijf wat jij beweert hoor.
Mijn mond valt open van de plaat die jij voor je hoofd hebt. Wat heb jij op school gedaan behalve met je vrienden omgaan?
Het meest achterlijke is nog dat je mijn tekst er gewoon bij quote ook nog, hahahahaha.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 17:32]
Eziekel 25:17
The Path of the righteous man is beset on all sides, by the inequities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed are those, who in the name of charity and justice, shepard the weak, through the valley of darkness. For he is truly his brother's keeper, and the finder of lost children. And I will STRIKE down upon thee with GREAT vengeance and FURIOUS anger, THOSE, who attempt to poison and destroy my brothers! And you will know, my name is the LORD, when I lay my vengeance upon thee!
quote:Dan is de slachtoffer alvast al weggegaan uit verveling.
Op dinsdag 23 september 2003 17:37 schreef Vampier het volgende:
Een beetje neger trekt tenminste nog zijn gun en zegt voor ie schiet :-Bijbeltekst-
quote:Als ze dat mes niet trekken hoef ik niet met m'n vingertje te wijzen.
Op dinsdag 23 september 2003 17:31 schreef kingmob het volgende:
Stelletje klootviolen, kappen met die wijzende vingertjes.
Snappen jullie dan niet dat DAT juist de problemen veroorzaakt. Ga maar lekker door met de volgende aankomende messentrekker over het randje te duwen, dan kan je lekker weer je wereldbeeld bevestigd zien. Fijn is dat he?
^$^%$(*^%)(@
Dom geouwehoer dit zeg, je hoeft niet mensen te verdedigen OM het verdedigen hoor...
quote:Geweldige film
Op dinsdag 23 september 2003 17:37 schreef Vampier het volgende:
Een beetje neger trekt tenminste nog zijn gun en zegt voor ie schiet :Eziekel 25:17
The Path of the righteous man is beset on all sides, by the inequities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed are those, who in the name of charity and justice, shepard the weak, through the valley of darkness. For he is truly his brother's keeper, and the finder of lost children. And I will STRIKE down upon thee with GREAT vengeance and FURIOUS anger, THOSE, who attempt to poison and destroy my brothers! And you will know, my name is the LORD, when I lay my vengeance upon thee!
quote:Uiteraard. Beetje kankeren is veel gevaarlijker dan met messen mensen doodsteken.
Op dinsdag 23 september 2003 17:16 schreef Jerruh het volgende:
tis gewoon weer een triest incident, gemaakt door een personage en niet door een heel volk. Het is gewoon een schande dat jongeren steeds vaker met messen over straat gaan en dat mensen elkaar om het minste geringste al doodsteken. het feit dat mensen zich laten opjutten wat betreft rassen volkeren en da soort zaken vind ik veel gevaarlijker dan het feit dat mensen messcherper zijn geworden...
quote:Er zijn gedurende de vorige eeuw miljoenen mensen in Europa omgekomen in de strijd om dit soort mentaliteit uit te bannen. En buiten Europa blijven vanwege dit soort ideeen miljoenen mensen omkomen.
Een 'neger' is geen cent meer of minder waar dan jij of ik!
Dat de dader van deze (overigens walgelijke) actie toevallig een 'neger' is wil niet zeggen dat alleen 'negers' misdaden plegen.
Maar ach, als de dader blank was geweest, dan had je daar natuurlijk geen expliciete melding van gemaakt.
Organisaties zoals Kafka hebben kennelijk wel degelijk nog altijd bestaansrecht.
quote:De Joodse Defensie Liga ook
Op dinsdag 23 september 2003 17:54 schreef motown het volgende:
Organisaties zoals Kafka hebben kennelijk wel degelijk nog altijd bestaansrecht.
quote:20 jaar terug waren er niet zo veel buitenlanders, om nog maar niet te spreken over de generatie hangjongeren die nu overlast veroorzaken.
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:Een verhaal over skinheads
Op dat moment zijn een paar skinheads wel het ergste om over te schrijven ja, maar tijden veranderen.
Nofi trouwens, het is vreselijk dat je je vriend zo hebt moeten verliezen, en elke moordenaar is een moordenaar, welke kleur dan ook.
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 23-09-2003 17:59]
quote:Ik verdedig niemand, ik beschuldig eenieder die op deze manier bijdraagt aan het probleem. Maar blijkbaar is dat te ingewikkeld voor je?
Op dinsdag 23 september 2003 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als ze dat mes niet trekken hoef ik niet met m'n vingertje te wijzen.
Dom geouwehoer dit zeg, je hoeft niet mensen te verdedigen OM het verdedigen hoor...
Het grootste probleem is dat mensen in hun hoofd het overgrote deel al uitmaken voor iets, zonder dat ook echt te hebben meegemaakt. In de trein gaat er werkelijk NIEMAND naast een marokkaan zitten, dan kan er immers ook niks vervelends gebeuren. In de hoofden van iedereen die liever gaat staan hebben ze deze jongen al veroordeeld. Dat is wat ze onthouden, niet dat er niks gebeurd is...
Zelfs als je overduidelijk ziet dat je met een nette kerel te maken hebt, kun je er nog vanuit gaan dat de stoel naast hem leeg is. Dit is een werklijk gigantische aanwijzing dat er iets mis is met de gemiddelde persoon in die trein en niet per definitie met die marokkaan. Bangmakerij door de media, en we slikken het allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 23-09-2003 18:02]
quote:Well, als jij met een mes op zak loopt en je wordt bedreigd door een hele grote neger die je in elkaar wil gaan slaan. Wat doe jij dan? Trek jij dan niet je mes omdat je jezelf daarmee onder de mensen schaart die je verfoeit?
Op dinsdag 23 september 2003 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ze dat mes niet trekken hoef ik niet met m'n vingertje te wijzen.Dom geouwehoer dit zeg, je hoeft niet mensen te verdedigen OM het verdedigen hoor...
Nee, natuurlijk niet, jij denkt niet na trekt je mes en gaat dreigen. En als die beregrote neger op je af komt zul je hem nog steken ook. En dan ben je niets beter dan een allochtoon die steekt,
Is het dan niet al fout gegaan op het moment dat je dat mes op zak stak?
Als jij geen mes op zak had gehad, was je dan ueberhaupt wel in die situatie gekomen?
Met andere woorden: jij praat alsof dingen je gewoon overkomen, en het is voor jou dus altijd een ander zijn schuld.
Well, dan zal er NOOIT een oplossing zijn, is het wel? Jij bent voor jezelf in je hoofd al NOOIT degene die iets op kan lossen, het is namelijk altijd een ander zijn schuld.
Daar is een naam voor: 'looser'.
quote:Waarom bestaat de meerderheid van de gevangenen dan uit allochtonen? Komt zeker door de extreem-rechtse justitie die alle neo-nazi's vrijspreekt
Op dinsdag 23 september 2003 17:07 schreef RetepV het volgende:
Nee, het verschil is dat tegenwoordig -blaat blaat-
Het feit dat jij voor een voorbeeld van geweld door neo-nazi's moet teruggrijpen naar een artikel van bijna 20 jaar geleden zegt toch al genoeg, terwijl criminaliteit door allochtonen zo'n beetje dagelijks gebeurd.
Volgens mij heb je je iets teveel laten hersenspoelen door organisaties als Kafka
[Dit bericht is gewijzigd door Marijnissen op 23-09-2003 18:06]
Ik bedoel dr maar alleen mee dat ONGEACHT (voordat je weer gaat flippen) de huidskleur/geaardheid/soortbedovertrek NIEMAND het recht heeft te gaan steken!
En als het dan bekent wordt wie het heeft gedaan, logisch dus dat er mensen met vingertjes gaan wijzen.
quote:Ik denk eerder afkeer wegens het feit dat ik vroeger als ik ruzie had, altijd werd opgewacht door een allochtoon, en niet door een Nederlander.
Op dinsdag 23 september 2003 17:58 schreef kingmob het volgende:
Bangmakerij door de media, en we slikken het allemaal.
De media zorgt er alleen voor dat steeds meer mensen durven te zeggen dat het nou inderdaad 'toch weer die allochtonen' zijn.
quote:Ik heb nooit een mes op zak en zal ik niet hebben ook. Dus heb ik in dat geval pure pech. En aan "als" doen we niet, want dat mag ik ook nooit als ik iets te klagen heb over een allochtoon.
Op dinsdag 23 september 2003 18:00 schreef RetepV het volgende:[..]
Well, als jij met een mes op zak loopt en je wordt bedreigd door een hele grote neger die je in elkaar wil gaan slaan. Wat doe jij dan? Trek jij dan niet je mes omdat je jezelf daarmee onder de mensen schaart die je verfoeit?
quote:Zie boven. Het interesseert me niet wie of wat er steekt. Het gaat mij erom dat iemand dat ding uberhaupt al mee heeft.
Nee, natuurlijk niet, jij denkt niet na trekt je mes en gaat dreigen. En als die beregrote neger op je af komt zul je hem nog steken ook. En dan ben je niets beter dan een allochtoon die steekt,
quote:Hee er begint wat te dagen!
Is het dan niet al fout gegaan op het moment dat je dat mes op zak stak?
quote:Nee want mensen die die dingen mee nemen hebben iets op hun geweten en zijn meestal sociaal onderlegd tot crimineel te noemen.
Als jij geen mes op zak had gehad, was je dan ueberhaupt wel in die situatie gekomen?
quote:Waar zeg ik dat? Is het je al eens opgevallen dat je jezelf tegenlult?
Met andere woorden: jij praat alsof dingen je gewoon overkomen, en het is voor jou dus altijd een ander zijn schuld.
quote:He? Waar heb je het over? Ga eens iets anders doen dan huilen!
Well, dan zal er NOOIT een oplossing zijn, is het wel? Jij bent voor jezelf in je hoofd al NOOIT degene die iets op kan lossen, het is namelijk altijd een ander zijn schuld.Daar is een naam voor: 'looser'.
En het is loser.
quote:Nee dus, want het is duidelijk dat het erger wordt gevonden dat het door een allochtoon erger wordt gevonden. Ik vind het allerminst logisch dat er dan met vingertjes wordt gewezen naar mensen. Dat terwijl iedereen 'innocent untill proven guilty' zou moeten zijn.
Op dinsdag 23 september 2003 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ho nou effe, niet meteen zo hoor...Ik bedoel dr maar alleen mee dat ONGEACHT (voordat je weer gaat flippen) de huidskleur/geaardheid/soortbedovertrek NIEMAND het recht heeft te gaan steken!
En als het dan bekent wordt wie het heeft gedaan, logisch dus dat er mensen met vingertjes gaan wijzen.
quote:Da's bijzonder, bij mij waren het altijd sjonnies, autochtonen dus. Misschien zijn jouw ervaringen geen model voor alle allochtonen. Nee, het zou toch niet waar zijn?
Ik denk eerder afkeer wegens het feit dat ik vroeger als ik ruzie had, altijd werd opgewacht door een allochtoon, en niet door een Nederlander.
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 23-09-2003 18:08]
quote:Ik loop niet met een mes op zak. Ik vind een mes een smerig wapen.
Op dinsdag 23 september 2003 18:00 schreef RetepV het volgende:[..]
Well, als jij met een mes op zak loopt en je wordt bedreigd door een hele grote neger die je in elkaar wil gaan slaan. Wat doe jij dan? Trek jij dan niet je mes omdat je jezelf daarmee onder de mensen schaart die je verfoeit?
En ik ben mans genoeg om zowiezo die grote neger in elkaar te meppen
quote:En eerst was het een neger
Op dinsdag 23 september 2003 18:08 schreef xtravical het volgende:
Nou het was dus een marrokaan van 13 jaar !!! die hem heeft neergestoken... hij ligt nu dus in slechte toestand in et ziekenhuis
quote:Je kent het verschil tussen een neger en een marokkaan niet?
Nou het was dus een marrokaan van 13 jaar !!! die hem heeft neergestoken... hij ligt nu dus in slechte toestand in et ziekenhuis
quote:Is voor hem waarschijnlijk allemaal hetzelfde.
Op dinsdag 23 september 2003 18:10 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
En eerst was het een neger
Maar hoe oud is die vriend van jou dan, als die marrokaan 13 is?
quote:Volgens mij gaat het de komende tijd flink onweren op jouw school.
quote:Ook nofi, maar 20 jaar geleden waren er hier al Indonesiers, Ambonezen, Turken, Antillianen, etc.
Op dinsdag 23 september 2003 17:58 schreef NiteSpeed het volgende:
20 jaar terug waren er niet zo veel buitenlanders, om nog maar niet te spreken over de generatie hangjongeren die nu overlast veroorzaken.
20 jaar geleden woonde jij zeker in Bloemendaal ofzo?
quote:Nee hoor, er kijken gewoon meer mensen naar het nieuws als het over allochtonen gaat dan als het over skinheads gaat. Nieuws raakt ook een keertje uitgekauwd, iedereen weet nu wel dat skinheads enge mannen zijn die mensen vermoorden. Nu zijn de allochtonen aan de beurt.
Op dat moment zijn een paar skinheads wel het ergste om over te schrijven ja, maar tijden veranderen.
quote:Het was niet leuk, ik ken de hele situatie daar in Hilversum. Ik weet nog hoe ik gewoon mijn evenwicht verloor toen ik het de volgende morgen hoorde. Als ik er te veel over ga nadenken wordt ik boos en bitter dat er mensen zijn die andere mensen vermoorden en wordt ik nog bozer op mensen die proberen een 'schuld' bij een bepaalde bevolkingsgroep te leggen omdat ze niet zonder zondebok kunnen.
Nofi trouwens, het is vreselijk dat je je vriend zo hebt moeten verliezen, en elke moordenaar is een moordenaar, welke kleur dan ook.
Maar ik heb maar één vriend verloren, in Afghanistan, Irak, Oezbekistan, Israel, waar dan ook waar oorlog is, zijn mensen die iedereen hebben verloren die ze ooit kenden. Dat vind ik nog veel erger, dat is mijn pijn en trauma maar dan x-tig keer vermenigvuldigd.
Het klinkt misschien erg, maar aan deze thread storen mij de racistische opmerkingen tientallen keren meer dan het feit dat er weer een jongen is neergestoken. Het is erg dat dat soort dingen nog steeds gebeurt, maar de haat die door diverse mensen vervolgens wordt opgeroepen is iets waar ik me als Nederlander voor doodschaam.
Ik ben ook niet boos om xtravical's reactie, ik kan me wel voorstellen hoe hij zich nu voelt. Maar ik hoop wel dat hij naar redelijke mensen luistert in plaats van dat groepje fascisten hier na gaat brallen.
quote:In de VS is de meerderheid van de bajesgasten neger ja. Hoe het hier in Nederland verdeeld is wil ik wel eens weten, kom eens met een linkje...?
Op dinsdag 23 september 2003 18:00 schreef Marijnissen het volgende:
Waarom bestaat de meerderheid van de gevangenen dan uit allochtonen? Komt zeker door de extreem-rechtse justitie die alle neo-nazi's vrijspreekt
quote:Ja sorry hoor, ik haal iets uit mijn EIGEN ERVARING erbij! Dat dat 20 jaar geleden gebeurd is en ik er NU NOG STEEDS kwaad bij wordt zegt denk ik wel hoeveel indruk het op mij gemaakt heeft.
Het feit dat jij voor een voorbeeld van geweld door neo-nazi's moet teruggrijpen naar een artikel van bijna 20 jaar geleden zegt toch al genoeg, terwijl criminaliteit door allochtonen zo'n beetje dagelijks gebeurd.
quote:Kafka geeft tenminste broninformatie, jij alleen een mening.
Volgens mij heb je je iets teveel laten hersenspoelen door organisaties als Kafka
quote:http://www.fhj.nl/afstudeerwerk/tdaamen/Corridor/corridorachtergrond.htm
Op dinsdag 23 september 2003 18:17 schreef RetepV het volgende:[..]
In de VS is de meerderheid van de bajesgasten neger ja. Hoe het hier in Nederland verdeeld is wil ik wel eens weten, kom eens met een linkje...?
Nog geen 10% vd bevolking veroorzaakt meer dan de helft van de gevangenispopulatie. En dit telt niet eens 2e generatie allochtonen mee...
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?PA=37264&D1=a&D2=0&D3=a&D4=0&D5=(l-11)-l&DM=SLNL&LA=nl&TT=2
quote:Kan je nagaan hoe boos mensen zijn die dat dagelijks nog meemaken.¨
Ja sorry hoor, ik haal iets uit mijn EIGEN ERVARING erbij! Dat dat 20 jaar geleden gebeurd is en ik er NU NOG STEEDS kwaad bij wordt zegt denk ik wel hoeveel indruk het op mij gemaakt heeft.
quote:Nee, Kafka geeft GEEN broninformatie. Kafka liegt en bedriegt, waar ze al herhaaldelijk voor veroordeeld zijn.
Kafka geeft tenminste broninformatie, jij alleen een mening.
Hulde !!
(moet ik nog meer zeggen??)
quote:Wat een onzin! Ga terug in je hol en hou je mond dicht...
Op dinsdag 23 september 2003 18:17 schreef RetepV het volgende:
Kafka geeft tenminste broninformatie, jij alleen een mening.
quote:[Taalpurist mode]
Op dinsdag 23 september 2003 18:29 schreef acorn het volgende:
RetepV is de ENIGSTE die realistisch blijft!!Hulde !!
(moet ik nog meer zeggen??)
En I Disagree, hij heeft zeer goede punten maar staat zeker niet alleen.
quote:20 jaar geleden bestond hij waarschijnlijk nog geeneens
Op dinsdag 23 september 2003 18:13 schreef RetepV het volgende:[..]
Ook nofi, maar 20 jaar geleden waren er hier al Indonesiers, Ambonezen, Turken, Antillianen, etc.
20 jaar geleden woonde jij zeker in Bloemendaal ofzo?
[..]
quote:Zal ik jou eens door een bushokkie tieven? kut-newbie
Op dinsdag 23 september 2003 18:30 schreef janimie het volgende:[..]
20 jaar geleden bestond hij waarschijnlijk nog geeneens
Leeftijd zegt niet alles
quote:Jemig, als dit forum al agressiefiteit opwekt tussen verschillende users, hoe moet dat dan in het echt. Ik bedoel, het is niet een rustige, kalme opmerking...
Op dinsdag 23 september 2003 18:29 schreef Mischa het volgende:[..]
Wat een onzin! Ga terug in je hol en hou je mond dicht...
quote:En je hebt nog wel een heart-o-gram als avatar.
Op dinsdag 23 september 2003 18:34 schreef acorn het volgende:[..]
Jemig, als dit forum al agressiefiteit opwekt tussen verschillende users, hoe moet dat dan in het echt. Ik bedoel, het is niet een rustige, kalme opmerking...
In het echte leven ontwijk je (ik wel in ieder geval) zulke confontaties, simpelweg omdat sommige mensen hun handen niet thuis kunnen houden omdat ik ze verbaal zou afslachten. En dat laatste komt denk ik door hun lage intellect, en niet omdat ik zo uitzonderlijk briljant ben.
quote:ik zocht ook al her en der op het internet naar dat stukje nieuws, nog niks gevonden, wellicht omdat het slachtoffer nog leeft of omdat de dader toch Nederlands blijkt te zijn
Op dinsdag 23 september 2003 18:33 schreef Disorder het volgende:
Staat dit niet ergens als een nieuwsbericht op een lokaal tv krantje toevallig? Hoe weet je bijvoorbeeld dat het een 13 jarige Marokkaan is?
quote:je zou er haast van staan te kijken
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:
quote:Hij zit er op school, en het is zijn eigen vriend, dan kom je wel dingen te weten ja. Herinner je je die vermoorde jongen uit Rotterdam nog? Doodgeschoten vanwege een sneeuwballengevecht. Die zat ook bij mij op school, en ik wist het ook veel eerder dan er op teletekst ofzo dingen te lezen waren.
Op dinsdag 23 september 2003 18:33 schreef Disorder het volgende:
Staat dit niet ergens als een nieuwsbericht op een lokaal tv krantje toevallig? Hoe weet je bijvoorbeeld dat het een 13 jarige Marokkaan is?
quote:ik hoor het dan toch liever van een agent die de dader heeft opgepakt
Op dinsdag 23 september 2003 18:37 schreef xtravical het volgende:
Hoe ik et weet.. doordat ik vrienden van hem heb gesproken
quote:Hmm *zet me aan het denken*
Op dinsdag 23 september 2003 18:36 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
En je hebt nog wel een heart-o-gram als avatar.
In het echte leven ontwijk je (ik wel in ieder geval) zulke confontaties, simpelweg omdat sommige mensen hun handen niet thuis kunnen houden omdat ik ze verbaal zou afslachten. En dat laatste komt denk ik door hun lage intellect, en niet omdat ik zo uitzonderlijk briljant ben.
quote:en maar meteen gan schelden hoor, leeftijd zegt wat dat betrefd een hoop
Op dinsdag 23 september 2003 18:31 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Zal ik jou eens door een bushokkie tieven? kut-newbie
Leeftijd zegt niet alles
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:39 schreef acorn het volgende:[..]
Hmm *zet me aan het denken*
Je hebt gelijken die heartagram is van HIM en ik ben fan van HIM, dus dat heeft er niets mee te maken geloof ik (Ik ken dat ding niets anders als HET logo van HIM
![]()
Maar evengoed goeie comment
quote:Jouw manier van spellen en grammaticale incorrectheid zegt mij ook genoeg
Op dinsdag 23 september 2003 18:40 schreef janimie het volgende:[..]
en maar meteen gan schelden hoor, leeftijd zegt wat dat betrefd een hoop
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:43 schreef vosss het volgende:
Is het nog de moeite om ff bij te lezen of issie al dood en wordt er verder alleen nog maar wat gegeneraliseerd in dit topic?
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:03 schreef xtravical het volgende:
Waar de fok gaat dit heen
ik was op school was er een gevecht.. ik vond dat erg
hoor ik vervolgens iemand tegen men vriend roepen
Vervolgens word die neergestoken !
Gewoon mijn vriend voor me ogen neergestoken
ik vind dit niet meer normaal...
quote:
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:20 schreef xtravical het volgende:
Verwachten jullie van mij dat ik dat uitgekotste kuttuig nou nog respect ga geven en een goede naam ga geven?
Het zijn wel altijd de negers hoor en dan kan je niet gaan ontkennen dat dat weer generaliseren is!
Die [/b]neger[/b] gaat lang de bak in
quote:
quote:Het gebeurde voor je ogen, dus wat was het nou: neger of Marokkaan?
quote:Ik vermoed zelf dat het om een kameleon gaat.
Op dinsdag 23 september 2003 18:40 schreef Leonardo1504 het volgende:
Aan het begin van het topic was het nog een neger en nu is het opeens een Marokkaan?
quote:en uiteindelijk blijkt het dan weer om een smurf te gaan...
Op dinsdag 23 september 2003 18:44 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik vermoed zelf dat het om een kameleon gaat.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:08 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
En ik ben mans genoeg om zowiezo die grote neger in elkaar te meppen
.
quote:Ik geloof dat het een marrokaan was....
Op dinsdag 23 september 2003 18:44 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Het gebeurde voor je ogen, dus wat was het nou: neger of Marokkaan?
quote:ja doe ik ekspress,
Op dinsdag 23 september 2003 18:42 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Jouw manier van spellen en grammaticale incorrectheid zegt mij ook genoeg
quote:En dat je jezelf verlaagt zegt mij ook genoeg.
Op dinsdag 23 september 2003 18:50 schreef janimie het volgende:[..]
ja doe ik ekspress,
ik verlaag me tot het nivo van de rest van de joesers
quote:dat zal best,
Op dinsdag 23 september 2003 18:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
En dat je jezelf verlaagt zegt mij ook genoeg.
quote:Als dat niet waar blijkt te zijn zou het een misselijke streek zijn om een excuus te hebben om Allochtonen te bashen. Maar laten we er maar van uit gaan dat het echt gebeurd is.
Op dinsdag 23 september 2003 18:54 schreef janimie het volgende:[..]
dat zal best,
ik vraag me namelijk echt af of dit hele neersteek-verhaal echt gebeurt is.
quote:dat bedoel ik dus
Op dinsdag 23 september 2003 18:52 schreef Leonardo1504 het volgende:
Èn Terneuzen he? Maar TS woont in Almere volgens mij ... Als ik me niet vergis.
quote:En hoe zit het met die Marokkaan die eerst een paar keer een neger was?
Op dinsdag 23 september 2003 19:16 schreef xtravical het volgende:
Terneuzen - de redeEn dat er almere staat is een hele andere reden die ik nu niet ga uitleggen
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:19 schreef xtravical het volgende:
hallo er staan verdomme 100 negers om heen das punt 1
en bovendien iemand licht van kleur bijv. een (half) surinamer lijkt heel veel op een marrokaan
En nu is me duidelijk gemaakt dat et om een marrokaan ging
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter
quote:Zeg dan ook duidelijk dat de school 'De Rede' heet, met hoofdletters en aanhalingstekens graag voor de verduidelijking.
Op dinsdag 23 september 2003 19:24 schreef xtravical het volgende:
JANIMIE DE REDE !!!!! KIJK EENS !!!!! godverdomme
quote:Nee, maar de steker wel. Hij studeerde milieukunde in Wageningen (waar anders) alwaar hij de opleiding tot milieuterrorist volgde zoals zijn grote voorbeeld Volkert-de-moordenaar.
Op dinsdag 23 september 2003 19:24 schreef plato424 het volgende:
was die jongen die is neergestoken extreem rechts?
quote:Jezus wat erg man..
Op dinsdag 23 september 2003 20:34 schreef xtravical het volgende:
hij ligt dus in et ziekenhuis nu nog onbekend of et erg is et gaat iig niet goed met em
quote:Weet ik nix van
Op dinsdag 23 september 2003 19:27 schreef V-Unit het volgende:
Bij mij op school isset het ook 2x gebeurd!
Verder stoor ik mij er erg aan dat een aantal mensen op dit forum: 1)Het slachtoffer onmiddelijk verdacht maken en suggereren dat deze het op enige wijze zou hebben uitgelokt. 2)Aan de hand daarvan het oordeel geven dat hij zijn verdiende loon heeft. Mensen, we zijn hier in West-Europa, zelfs schelden mag toch geen reden zijn om iemand neer te steken?!!
Hopelijk komt de vriend van TS er snel weer bovenop...
quote:Normaal zijn het altijd die kutchinezen.
Ik ben vanaf vandaag op stage dus ik heb er eigenlijk nog nix van gehoord.
ff vragen aan iemand uit mijn MSN-lijst ondertusse....
Zeker in een week met twee andere steekpartijen lijkt het me dat een steekpartij op een school met een (waarschijnlijk) 13 jarige dader, ook wel het nieuws haalt.
quote:Thomas wilde ook altijd bewijs.
Op woensdag 24 september 2003 00:16 schreef calvobbes het volgende:
En is er ook nog een onafhankelijke bron van dit verhaal?Zeker in een week met twee andere steekpartijen lijkt het me dat een steekpartij op een school met een (waarschijnlijk) 13 jarige dader, ook wel het nieuws haalt.
quote:Als die zo een grote bek heeft als dat jij hebt kan ik me indenken dat hij een mes tussen de ribben krijgt.
Op dinsdag 23 september 2003 19:24 schreef xtravical het volgende:
JANIMIE DE REDE !!!!! KIJK EENS !!!!! godverdomme
Nog maals. Ik kan niet geloven dat iemand gewoon over straat loopt en denkt. Zo jou ga ik neer steken met je bloedkop. Er zal vast wel iets gebeurd zijn er voor.
Niet dat neer steken de oplossing is.
quote:
Een 14-jarige jongen uit Terneuzen is dinsdagmiddag in zijn buik gestoken door een 13-jarige Terneuzenaar. Dat gebeurde tijdens ruzie van jongeren in de Akkerwindelaan in Terneuzen.Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis waar hij direct werd geopereerd.De 13-jarige jongen is aangehouden en in verzekering gesteld.
De aanleiding van de ruzie is nog niet bekend, de politie stelt een onderzoek in naar de toedracht.
quote:Kleine kinders ook altijd in Terneuzen
Op woensdag 24 september 2003 00:40 schreef calvobbes het volgende:
Nou op Omroep Zeeland word de steekpartij gemeld:
[..]
Tje dan ben j vreselijk bekrompe.. niet normaal.
Kheb vroeger ook wel eens klappe gehad.. sloeg echt totaal nergens op.
En "noem" het generalisatie" maar het zijn toch echt veel allochtonen die ruzie maken/zoeken.
Ik woon in Groningen en ik heb het regelmatig mee gemaakt dat een groepje buitlanders ruzie zocht, gewoon omdat ze dat leuk vonden/vinden. Op dat soort lui ik... MAar ik wil cker niet alle buitenlanders over een kam scheren, maar het is nu toch wel een identikatie van d dat de 2de generatie allochtonen niet volgns Nederlandse normen en waarden leven.
NB: ik wens j heel veel sterkte met j vriend, en ik hoop dat alles goed komt, al zal hij een vreselijk trauma er aan over houden. Trust me, been there done that
wat een ziek gebeuren in ons land
en hoe denkt de regering hier over?
Sterkte voor je vriend overigens..
quote:Tja, Chechpoint loopt inderdaad als een trein, maar dat komt omdat ze uit alle windstreken daar naartoe komen..
Op dinsdag 23 september 2003 16:32 schreef RetepV het volgende:[..]
Ik ben van de zomer voor het eerst in Terneuzen geweest. Twee dingen:
1. Sjeezus wat een high-volume coffeeshop hebben ze daar, ik moest notabene een nummertje trekken!
quote:Wat een bullshit.. Sorry hoor, maar ik loop al 23 jaar in Terneuzen rond en ik zie er nog geen 2% van het aantal dat ik hier in R'dam tegenkom..
2. Sjeezus wat een hoeveelheid junks daar op straat.
quote:Dat het triest is kan ik niet ontkennen...
Ik vond Terneuzen eigenlijk de meest trieste stad waar ik ooit geweest ben. Nog erger dan Rouen in Frankrijk, en onvergelijkbaar met welke stad waar ik in Nederland
quote:Omdat ze in Terneuzen nog denken dat het stoer is...
Nou zal ik niet zeggen dat ik overal in Nederland geweest ben, maar ik vond wat ik van Terneuzen gezien heb triester dan wat ik van Rotterdam gezien heb.
quote:Tja, alleen zijn die rotte appels in Terneuzen zogenaamd stoer.. En willen alle pubertjes ze ook graag kennen omdat je dan lekker macho kan doen in de nieuwstraat want je hebt gave vrienden...
Aan de andere kant heb je overal wel rotte appels.
BTW Topicstarter, wie was die vriend van je ?
Volgens mij ken ik weinig 14 jarigen in Terneuzen nog maar goed..
M'n ma zal er wel voor zorgen, die werkt nog op kinderafdeling in Terneuzen.. Of ligt hij in Gent ?
quote:Jij zou je als mod helemaal moeten schamen! Het neutrale voorbeeld geven!
Op dinsdag 23 september 2003 16:48 schreef RemCow het volgende:[..]
![]()
Zou iedereen dit even willen lezen. Dank u.
quote:Hoezo mag hij geen EIGEN mening hebben dan ??
Op woensdag 24 september 2003 07:38 schreef Spellbinder het volgende:[..]
Jij zou je als mod helemaal moeten schamen! Het neutrale voorbeeld geven!
quote:Heej het was toch opeens gebeurd zonder aan leiding
Een 14-jarige jongen uit Terneuzen is dinsdagmiddag in zijn buik gestoken door een 13-jarige Terneuzenaar. Dat gebeurde tijdens ruzie van jongeren in de Akkerwindelaan in Terneuzen.
quote:Hmmm. Op school zei je toch? Meestal is heeft de Omroep daar wel oren naar...
[..]
quote:
Eeeej angel ;-)
Tja ik ken de rede natuurlijk niet dit is gewoon een site door mij gemaakt en dat er dan van die leuke jongens zijn die er een heel mooi verhaaltje overschrijvengrz Xtravical
Maar het algehele niveau van de gemiddelde Nederlandse jeugd op middelbare scholen is ook bedroevend laag. En dan heb ik het niet (alleen) over de schoolprestaties, maar vooral over de sociale vaardigheden.
Waarom moet de overheid ineens aktiviteiten/buurthuizen/etc verzinnen voor jongeren van 14/15/16/17 jaar oud. Ga gvd zelf eens wat ondernemen, i.p.v. rondhangen.
Ga voetballen oid.
Naar mijn mening zijn de problemen met de jeugd (in het algemeen!) volledig te danken aan het gebrek aan sociale vaardigheden. Als de jeugd wat meer getriggered wordt om in het verenigingsleven te gaan (scouting/sport) zullen de problemen heel hard dalen.
(ben trouwens enorm pissig op het besluit om de subsidie kranen van de scouting dicht te draaien).
Wie is dat mennekke eigenlijk die neergestoken is?
quote:Nee dan gaat het goedkomen ja!!
Op woensdag 24 september 2003 01:42 schreef Joesoef het volgende:
M'n ma zal er wel voor zorgen, die werkt nog op kinderafdeling in Terneuzen..
quote:Ik kan het alleen niet terugvinden op de site
[..]
quote:Stond op een pagina waar (blijkbaar) tijdelijk de lokale nieuwtjes staan.
Op woensdag 24 september 2003 11:51 schreef janimie het volgende:Ik kan het alleen niet terugvinden op de site
Nu staat er o.a. dit:
quote:
Op de Terneuzense middelbare scholen De Rede en het Zeldenrust-Steelantcollege, zal uitgebreid worden gepraat over een steekpartij waarbij dinsdagmiddag twee leerlingen waren betrokken. Een 14-jarige raakte ernstig gewond toen hij tijdens een ruzie in de Akkerwindelaan door een 13-jarige in zijn buik werd gestoken.De dader is aangehouden door de politie en opgesloten. De rectoren van hun scholen zijn geschokt door het incident.
quote:nee hij heeft gelijk
Op woensdag 24 september 2003 07:38 schreef Spellbinder het volgende:[..]
Jij zou je als mod helemaal moeten schamen! Het neutrale voorbeeld geven!
quote:
Op zondag 7 september 2003 03:10 schreef xtravical het volgende:
ik ben in elkaar geslagen
door een chinees...
ter...h..r!met een stoel nog wel
Ik had broodje gekocht bij de AH dus ik ga zitten, komt die chinees in 1 x "zegt u et maal" ik kijk zo is verward ik zeg zo "wat bedoeld u?" dondert ze me van me stoel af begint ze met die stoel op me in te slaan "OPDONDELEN JIJ ! WEGWEZEN !"
Vind ik redelijk aso
quote:
Op zondag 7 september 2003 03:10 schreef xtravical het volgende:
ik ben in elkaar geslagen
door een chinees...
ter...h..r!met een stoel nog wel
Ik had broodje gekocht bij de AH dus ik ga zitten, komt die chinees in 1 x "zegt u et maal" ik kijk zo is verward ik zeg zo "wat bedoeld u?" dondert ze me van me stoel af begint ze met die stoel op me in te slaan "OPDONDELEN JIJ ! WEGWEZEN !"
Vind ik redelijk aso
quote:Nou je kan het wel ontkennen, sterker nog, je hebt het zelf al ontkracht:
Het zijn wel altijd de negers hoor en dan kan je niet gaan ontkennen dat dat weer generaliseren is!
quote:Ik wens die vriend van je overigens veel sterkte toe.
En hoe het was ontstaan 2 andere hadden ruzie en toen kwam die dikke lelijke kutmarokaan met ze mes tegen chris
quote:Als je je het zelf bij de feiten zou houden en niet zo vaag zou doen, dan was er niks te zeiken.
Op woensdag 24 september 2003 15:20 schreef xtravical het volgende:
zeik niet zo en ga buiten spelen
Door dit topic te gebruiken om buitenlanders op 1 hoop te gooien maak je er zelf een janboel van...
Maar goed, hoe is het ondertussen met die Chris? Ligt die nog in het ziekenhuis?
quote:Of alvast de toekomstige vaders/moeders te castreren/sterriliseren
Op woensdag 24 september 2003 15:34 schreef U-lerZzZ het volgende:
Weer een reden om later geen kinderen te nemen.
quote:als het een maat van je is, dan heb je met heul die schijtbezoektijden geen ruk van doen
Op woensdag 24 september 2003 15:31 schreef xtravical het volgende:
Ja hij ligt nog in et ziekenhuis in ernsitge situatie en ik ga er zo heen
weet iemand toevallig de bezoektijden
anders doe ik me voor als familie van hem
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:41 schreef xtravical het volgende:[..]
Of alvast de toekomstige vaders/moeders te castreren/sterriliseren
Sorry voor deze agressieve methode, maar dan bedenken messentrekkers zich in de toekomst wel 100 keer voordat ze zoiets doen. Onschuldige mensen neersteken is 1 van de lafste dingen die je kunt doen.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 25-09-2003 10:37]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
quote:
Op woensdag 24 september 2003 20:14 schreef xtravical het volgende:
neeeeee zo stabiel als wat!
En ik hoop dat chris gauw weer thuis is
Maar kereltje... ga nou niet een vergeldingsactie plannen. Dat is helemaal nergens voor nodig. Hij krijgt zijn straf heust wel dat hoef jij niet te doen. Het is overigens ook niet stoer...
quote:Volgens z'n zus was het 2 keer buik, en die fietspomp dat klopt wel..
Op woensdag 24 september 2003 15:07 schreef xtravical het volgende:
mensen loop me niet steeds te verbeteren ik heb et al moeilijk genoeg
en ja de krant maakt het altijd spannender dan dat et is
want Chris zo heet de jongen die is neergestoken werd eerst door die turk met een fietspomp op ze hoofd geslagen en daarna in ze maag en in ze oor gestoken.En hoe het was ontstaan 2 andere hadden ruzie en toen kwam die dikke lelijke kutmarokaan met ze mes tegen chris
quote:Dus eerst was het een Neger, toen een Marokkaan en nu is het weer een Turk?
Op woensdag 24 september 2003 20:21 schreef xtravical het volgende:
Alleen nou gaat die turk toch best wel pijn hebben want ze zijn al met ze allen plannen aan et maken om die turk zo veel mogelijk te laten lijden :-/
Ach ja zijn verdiende loon trouwensEn ik hoop dat chris gauw weer thuis is
Wat ik ff niet begrijp is dat het eerst een neger was, en daarna een Turk? Maar goed dat maakt ook weinig uit, hopelijk krijgt ie een zware straf. Speel niet eigen rechter, want dat lost echt niets op. Je kan het alleen maar verergeren (vooral als diegene meer vrienden blijkt te hebben dan dat jij kan optrommelen )
Ik heb heel toepasselijk het nummer Zwart, wit van Frank Boeijen opstaan.
quote:goeie keuze om dat nummer te draaien
Op donderdag 25 september 2003 09:41 schreef Sidekick het volgende:
Gelukkig gaat het weer wat beter.
.......{knip}............Ik heb heel toepasselijk het nummer Zwart, wit van Frank Boeijen opstaan.
quote:Gelukkig dat het goed met Chris is afgelopen.
Alleen nou gaat die turk toch best wel pijn hebben want ze zijn al met ze allen plannen aan et maken om die turk zo veel mogelijk te laten lijden :-/
Maar dat jij eerst even de negers zwart maakt:
quote:Daarna komt vertellen dat het een Marokkaan is:
Verwachten jullie van mij dat ik dat uitgekotste kuttuig nou nog respect ga geven en een goede naam ga geven?
Die neger gaat lang de bak in
quote:
quote:En de dader daarna toch maar even een Turk noemt:
Op dinsdag 23 september 2003 19:23 schreef Vampier het volgende:en weer mijn beeld van de Marokkaan bevestigd
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter
quote:Dat is wel heel erg triest van je.
Ach ja zijn verdiende loon trouwens
Hoe erg het ook is wat is gebeurd met Chris, hou je voortaan even in ja? En als je perse moet vermelden wat de afkomst is, doe het dan goed en wacht dan tot je het zeker weet
Overigens breng je jezelf (en je toekomst) bijna zeker in de problemen als je deze Turk gaat terugpakken. Dus ik zou nog eens even goed nadenken voor je zoiets gaat doen
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:16 schreef KreKkeR het volgende:
Maar dat jij eerst even de negers zwart maakt:
quote:"Neger", "Marokkaan", "Turk", wat was hij nou precies?
Of maakt het jou soms niet uit, omdat het toch allemaal een andere kleur heeft?
Bah.
Voor de duidelijkheid: ik vind het ook een opluchting dat die jongen in het ziekenhuis er weer bovenop komt, maar jouw mentaliteit staat mij absoluut niet aan. En als je die stoere praat over fysieke wraak serieus meent, dan ben je geen haar beter dan diegene die je vriend heeft neergestoken.
quote:En ik sluit hier bij de meeste aan, meneer de TS.
Op donderdag 25 september 2003 22:58 schreef motown het volgende:[..]
"Neger", "Marokkaan", "Turk", wat was hij nou precies?
Of maakt het jou soms niet uit, omdat het toch allemaal een andere kleur heeft?
Bah.
Voor de duidelijkheid: ik vind het ook een opluchting dat die jongen in het ziekenhuis er weer bovenop komt, maar jouw mentaliteit staat mij absoluut niet aan. En als je die stoere praat over fysieke wraak serieus meent, dan ben je geen haar beter dan diegene die je vriend heeft neergestoken.
quote:Ik als woordvoerder van de blanke gemeenschap in Nederland (BGN) wil mij van de posts van de TS distantieren. Wij van de BGN betreuren deze uitspraken, en gaan natuurlijk zo spoedig mogelijk stappen ondernemen, om dit lid (de TS, red.) in het gareel te brengen.
Op vrijdag 26 september 2003 10:18 schreef U-lerZzZ het volgende:
Teringblanke!!!!!
quote:Lijkt me verstandig. Anders ben ik genoodzaakt om hem het land uit te zetten.
Op vrijdag 26 september 2003 10:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik als woordvoerder van de blanke gemeenschap in Nederland (BGN) wil mij van de posts van de TS distantieren. Wij van de BGN betreuren deze uitspraken, en gaan natuurlijk zo spoedig mogelijk stappen ondernemen, om dit lid (de TS, red.) in het gareel te brengen.
[Dit bericht is gewijzigd door sopper op 26-09-2003 10:38]
quote:Moeten we ineens over Amerikanen hebben, jongen?
Op vrijdag 26 september 2003 16:06 schreef xtravical het volgende:
hahahaha blaat lekker verder
wel altijd zeiken die amerikanen zijn altijd hetzelfde
is er weer een neergschoten
goh het is weer een amerikaan hoor
dat is geen discriminatie komt et woord neger of turk ofzo er in voor is het direct een racist
Zie je waar je vergelijking mank gaat?!
quote:
quote:
quote:jammer, ik wou hem net quoten
Op vrijdag 26 september 2003 16:20 schreef sop het volgende:
Ik heb ook geen problemen dat je iemand een neger, turk of Amerikaan noemt hoor.
.................{knip}................................
quote:nee maar das maybe nog wel zieliger :| dan ben je toch ongeveer van glijk niveau van de gene die je vriend neerstak :|
Op vrijdag 26 september 2003 16:14 schreef xtravical het volgende:
jullie zeiken derover dat ik racist ben omdat ik zeg neger turk of marrokaan of wat dan ook
terwijl je dat wel mag doen bij amerikanen
en btw ik zeg niet dat IK iets ga doen hoor lees maar goed
quote:Je durft gewoon niets meer te zeggen!!!
Op vrijdag 26 september 2003 16:32 schreef xtravical het volgende:
boeit mij niks
Je kan me nog meer vertellen hoor, maar volgens mij integreren die allochtonen prima. Onder elkaar, dat wel.
Voor de rest kwam het geheel op mij over als je reinste slapstick. De TS mag wel eens een cursus "schrijven van een samenhangend verhaal" gaan volgen.
quote:Dan nege(e)r je TS en beperk je je tot de feiten, zo simpel is het...!
Op vrijdag 26 september 2003 16:39 schreef Spotmatic het volgende:
Van wat ik van de TS heb begrepen: eerst was er een Turk, die sloeg de vriend van de TS neer met een fietspomp, vervolgens kwam er een neger, die stak 'm met een mes in zijn oorlel, en vervolgens, als ware het een estafette, gaf hij het mes door aan een Marokkaan die de vriend van de TS in de buik stak.Je kan me nog meer vertellen hoor, maar volgens mij integreren die allochtonen prima. Onder elkaar, dat wel.
Voor de rest kwam het geheel op mij over als je reinste slapstick. De TS mag wel eens een cursus "schrijven van een samenhangend verhaal" gaan volgen.
quote:Nee, dat is ook niet aardig als je dat over Amerikanen zegt, want dat is discriminerend. Terwijl het racistisch is om alle negers op een hoop te schuiven met ongefundeerde beschuldigingen.
Op vrijdag 26 september 2003 16:14 schreef xtravical het volgende:
jullie zeiken derover dat ik racist ben omdat ik zeg neger turk of marrokaan of wat dan ook
terwijl je dat wel mag doen bij amerikanen
en btw ik zeg niet dat IK iets ga doen hoor lees maar goed
Allebei erg, misschien is racisme iets erger.
kan jij een koerd, irakees, turk en marrokaan uit elkaar halen?
nee he
klaag dan niet zo
quote:Het gaat er niet om dat je ze niet uit elkaar kan houden. Het gaat om dit soort posts van jou:
Op vrijdag 26 september 2003 17:12 schreef xtravical het volgende:
...
kan jij een koerd, irakees, turk en marrokaan uit elkaar halen?
...
quote:(tja je zegt zelf al dat het een generaliserende opmerking is)
Die neger gaat lang de bak in
of deze:
quote:
bij elk post met tekst kan Xtravical wel wat gaan leren, lijkt het erop
quote:Die jongen was prima in orde. voor een neger/turk/marrokaan dan hè.
Op vrijdag 26 september 2003 19:37 schreef Aars_Koek het volgende:
Schijt terneuzen![]()
Was er vlakbij aan het werk ma heb enkel ziekenwagen gehoord ma verder eigenlijk niks van meegekregen maar als je GVD 13 ben en al met messen loopt te zwaaien zit er toch wel iets niet helemaal goed in die bol van dat gastje.
quote:Ok misschien was ie verder ok maar ik vin het tegenwoordig nogal erg vaak voor komen dat als iemand ruzie heb er gelijk maar met messen en pistolen wordt gezwaaid.
Op vrijdag 26 september 2003 20:47 schreef sop het volgende:[..]
Die jongen was prima in orde. voor een neger/turk/marrokaan dan hè.
Gebruik dan je vuisten en mag de sterkste winnen en dan basta.
Maarja dat schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen en iemand overhoop steken/schieten wel
quote:en hoe gaat het verder met die jongen?
Op vrijdag 26 september 2003 22:11 schreef xtravical het volgende:
die gast zit nu in middelburg die is aangehouden en aangeklaagd voor poging tot moord alleen die eikel hoeft nog maar 10 dagen te zitten!
![]()
![]()
![]()
quote:Aangeklaagd voor poging tot moord is een goed bericht.
die gast zit nu in middelburg die is aangehouden en aangeklaagd voor poging tot moord alleen die eikel hoeft nog maar 10 dagen te zitten!
![]()
![]()
![]()
En die 10 dagen is waarschijnlijk het voorarrest ofzo?
quote:Inderdaad! Bij mij op school zaten ook een neger, Turk en Marokkaan, en die hadden niet eens wapens op zak! Echt triest!
Op vrijdag 26 september 2003 20:47 schreef sop het volgende:[..]
Die jongen was prima in orde. voor een neger/turk/marrokaan dan hè.
Voor een neger/Turk/Marokkaan dan hè.
Sarcasm i assume?
quote:Ben heel erg benieuwd naar de straf van deze jongen
![]()
![]()
![]()
Ik heb een vriend wiens buurman een neef heeft waarvan een kennis ook een neger als buurman heeft, en die schijnt best okee te zijn.
Dus.
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 05:26 schreef L.Denninger het volgende:
En nou allemaal even kappen met dat generaliseren.Ik heb een vriend wiens buurman een neef heeft waarvan een kennis ook een neger als buurman heeft, en die schijnt best okee te zijn.
Dus.
http://www.shitschool.nl/chris
dat is van chris die is neergestoken zijn verhaal vanuit het ziekenhuis
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 11:16 schreef xtravical het volgende:
Voor de mensen die het willen wetenhttp://www.shitschool.nl/chris
dat is van chris die is neergestoken zijn verhaal vanuit het ziekenhuis
quote:Met zulke taal zou ik beter oppassen, anders gebeurt het zo weer.
Hey!
ik heb nix tegen turken (IK BEN ZELF OOK BUITENLANDS,DUSS)
MAAR NU BEN IK ZE SPUUGZAT!!! waarom vraag je??
Laat ik me ff voorstellen,..
ik ben Chris Wong-Chung (precies die,ja)
Ik ben die 14 jarige terneuzense jongen die neergestoken is!!
Voor alle leerlingen van de De Rede,ZSC enz.. breng ik de boodschap dat die
klootzakken; onderandere Mo(of mohammed) Ragier~nogiets
en dan vooral DIE STOMME DIKKE KLOTE RAMAZAN mij
met zn drieen probeerden te vemoorden (motherfucking letterlijk bedoeld)
Ragier(of hoe je GVD zn naam ook spelt) probeert een goeie maat van me (Antoon Grimbergh)
zowat totaal-los te slaan(bloed neus-lip),waar verdomme zn vriendin en tevens
mijn nicht bijstaat(Elize Proost).
Net wanner ik Antoon wil helpen,komt die vetzak Ramazan aankakkan!
OPROTTEN!! zegt ie.
ik loop door
hij houd me tegen
mo/mohammed geeft hem een fiets pomp
Slaat die vette klootzak mij met die pomp tegen die zijkant van mn hoofd!!
ik sla hem in zn smoel
hij trekt zn mes
en STEEKT ME GVD 2X in mn buik!!
ik zit nu met pijn en de moeite om te lopen in et ziekenhuis!!
Zodra ik hier weg ben klaag ik die flikker en zn vrienden aan en
eis schadevergoeding!!
maja,..in iedergeval weten jullie nu wat er gebeurt is!
hou rekening met die gasten,want voor je et weet fokken ze je op
als nodig met 3 tegen 1 ,want zo laf zijn ze!!
dit was alles!
mzzl
Chris Wong-Chung
Wat doen jullie daar op school zeg! Iig geen Nederlands leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |