abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13386850
Waar de fok gaat dit heen
ik was op school was er een gevecht.. ik vond dat erg
hoor ik vervolgens iemand tegen men vriend roepen
Vervolgens word die neergestoken !
Gewoon mijn vriend voor me ogen neergestoken
ik vind dit niet meer normaal...
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:04:03 #2
24236 sopper
da mini rulezzz
pi_13386878
jezus, hoe gaat het met hem?
chupacabra!!
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:04:13 #3
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_13386882
bah wat erg.
is het goed afgelopen?

maarreuh, wat doe je nou hier dan?

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_13386889
Sjezus, straks krijgen we ook overal metaaldetectors op school.

Sterkte iig. Waar was dit eigenlijk?

dinsdag 23 september 2003 @ 16:04:31 #5
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_13386898
welke school is dat
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
pi_13386905
Het was in terneuzen
die is in zijn maag en in zijn oor gestoken
pi_13386934
Ziek
pi_13386944
Sterkte !
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_13386972
, ik dacht dat school wel een veilige plek was
Sterkte ermee en ook voor die vriend van je...
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:06:27 #10
24236 sopper
da mini rulezzz
pi_13386974
Ligt ie in het ziekenhuis?
chupacabra!!
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:06:28 #11
19840 Libris
Live from Singapore
pi_13386977
Ernstig gewond? en waar?
pi_13387027
He getsie! Dat is niet zo fijn
Veel sterkte en beterschap voor je vriend!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_13387034
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:04 schreef xtravical het volgende:
Het was in terneuzen
Is het weer eens zover?

Gadver, sterkte...

Waarom altijd in Terneuzen?

Hoe kwam het, die ruzie dan?

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_13387176
Er was niks en in 1 x begon hij tegen hem aan te schreeuwen en werd die neergestoken verdomme
ik hoop dat die neger voor altijd de bak in gaat dat die gewoon dood gaat
pi_13387194
waar gat het toch heen, kreeg ook vandaag te horen dat iemand van me school was doodgeschoten
pi_13387220
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:12 schreef xtravical het volgende:
die neger
pi_13387264
quote:
Er was niks en in 1 x begon hij tegen hem aan te schreeuwen en werd die neergestoken verdomme
Stel je er maar niet teveel bij voor, kon nogal eens tegenvallen anders
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:15:49 #18
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_13387291
Antiliaan?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_13387364
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:03 schreef xtravical het volgende:
Waar de fok gaat dit heen
ik was op school was er een gevecht.. ik vond dat erg
hoor ik vervolgens iemand tegen men vriend roepen
Vervolgens word die neergestoken !
Gewoon mijn vriend voor me ogen neergestoken
ik vind dit niet meer normaal...

damm das zwaar kut zeg
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_13387368
Het kon best zijn dat die neger gewoon iets vroeg aan hem. En dat hij hem toen negeerde. Dat is natuurlijk vragen om problemen! Die neger dacht toen dat die vriend heel arrogant is en hielp hem eigenlijk door het jezus uit hem te steken!

Denk ik hoor.

pi_13387378
quote:
Die mensen weten gewoon niet beter
Terugsteken is volgens mij bij dat mestrek volk het enige waar ze naar luisteren.

(Heb het nu niet over negers maar over messentrekkers)

pi_13387408
Erg slecht weer dit.

Die rivaliteit tussen door rassen gescheiden groepen daar loopt echt de spuigaten uit.

Bah.

In Southern Sun
pi_13387412
humz... weer eentje die rijp is voor 8 uur dienstverlening en een aai over zijn bolletje.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_13387421
sterkte man..!!
pi_13387429
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:15 schreef plato424 het volgende:
hij was zeker extreem rechts
Godverdomme, kun jij niet gewoon gebanned blijven achterlijke aap met je domme opmerking.
pi_13387436
Verwachten jullie van mij dat ik dat uitgekotste kuttuig nou nog respect ga geven en een goede naam ga geven?
Het zijn wel altijd de negers hoor en dan kan je niet gaan ontkennen dat dat weer generaliseren is!
Die neger gaat lang de bak in
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:21:17 #27
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_13387481
Ik weet nog hoe graag wij vroeger met elkander ravotten op het schoolplein. Ik mis die tijd stees meer.
Groetjes,

Sweder

[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:21:57 #28
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13387503
Wat een shitschool.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13387712
wtf het ligt niet aan de school maar aan die negers
pi_13387763
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:15 schreef type_29 het volgende:
Antiliaan?
of marokaan dat zijn messen trekkertjes
stelletje mietjes durven niet als echte manne te vechten dus trekken ze maar hun mesje
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:31:36 #31
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_13387842
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:29 schreef martijntie het volgende:

[..]

stelletje mietjes durven niet als echte manne te vechten dus trekken ze maar hun mesje

Slim van ze. Een mes is toch een stuk efficienter dan je blote vuisten.
Groetjes,

Sweder

[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
pi_13387863
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:04 schreef xtravical het volgende:
Het was in terneuzen
Ik ben van de zomer voor het eerst in Terneuzen geweest. Twee dingen:

1. Sjeezus wat een high-volume coffeeshop hebben ze daar, ik moest notabene een nummertje trekken!

2. Sjeezus wat een hoeveelheid junks daar op straat.

Ik vond Terneuzen eigenlijk de meest trieste stad waar ik ooit geweest ben. Nog erger dan Rouen in Frankrijk, en onvergelijkbaar met welke stad waar ik in Nederland geweest ben.

Nou zal ik niet zeggen dat ik overal in Nederland geweest ben, maar ik vond wat ik van Terneuzen gezien heb triester dan wat ik van Rotterdam gezien heb.

Aan de andere kant heb je overal wel rotte appels.

pi_13387864
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:21 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Ik weet nog hoe graag wij vroeger met elkander ravotten op het schoolplein. Ik mis die tijd stees meer.
Groetjes,

Sweder

volgens mij voor het eerst dat ik het met je eens ben

In Southern Sun
pi_13387870
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:27 schreef xtravical het volgende:
Lekker betoog ben je aan het voeren. Medelijden gehalte daalt zienderogen

[Dit bericht is gewijzigd door Topper_Harley op 23-09-2003 16:38]

If you can't stand the heat, get out of the kitchen
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:35:23 #35
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13387953
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:27 schreef xtravical het volgende:
Of de school die die negers heeft toegelaten.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13388164
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:29 schreef martijntie het volgende:

[..]

Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.

http://www1.ca.nizkor.org/hweb/orgs/american/adl/skinhead-international/skins-holland.html

En dat zijn dan Nederlanders.

Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.

Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.

Weet je vriend al hoe vreselijk veel geluk hij heeft gehad? Hij is aan zijn oor gewond, de steker heeft dus op zijn keel gericht maar gemist...

Echt hoor, medeleven tonen ok, maar als je gaat roepen dat die negers en marokkanen allemaal messentrekkers zijn, ben je zelf niks beter. Je lost niks op, je maakt het probleem alleen maar groter.

Edit:

Ik zie geen reacties meer. Geschrokken van wat ik hier schreef? Je bent geen kerel door een grote bek te hebben wanneer je iets aangedaan is. Je bent een kerel als je je hoofd erbij kunt houden tijdens moeilijke momenten. Jij bent echt niet de eerste die zoiets overkomt en je zult ook niet de laatste zijn.

Denk daar maar eens goed over na.

Ik hoop dat je vriend het redt.

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 16:49]

FOK!fossiel dinsdag 23 september 2003 @ 16:48:50 #37
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_13388401
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:

[..]

Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.

http://www1.ca.nizkor.org/hweb/orgs/american/adl/skinhead-international/skins-holland.html

Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.

Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.

Weet je vriend al hoe vreselijk veel geluk hij heeft gehad? Hij is aan zijn oor gewond, de steker heeft dus op zijn keel gericht maar gemist...

Echt hoor, medeleven tonen ok, maar als je gaat roepen dat die negers en marokkanen allemaal messentrekkers zijn, ben je zelf niks beter. Je lost niks op, je maakt het probleem alleen maar groter.

Zou iedereen dit even willen lezen. Dank u.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_13388616
quote:

[..]

Edit:

Ik zie geen reacties meer. Geschrokken van wat ik hier schreef? Je bent geen kerel door een grote bek te hebben wanneer je iets aangedaan is. Je bent een kerel als je je hoofd erbij kunt houden tijdens moeilijke momenten. Jij bent echt niet de eerste die zoiets overkomt en je zult ook niet de laatste zijn.

het kleine verschil is dat het bij marokkanen/antilianen stelsematig voorkomt, terwijl de problemen met neo-nazisten op 1 hand te tellen zijn

dit is bovendien alweer bijna 20 jaar geleden

[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
  dinsdag 23 september 2003 @ 17:03:02 #39
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13388786
Diegene die stak moesten ze in een heropvoedingsgesticht flikkeren.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 23 september 2003 @ 17:04:17 #40
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13388824
quote:
die neger
pi_13388855
quote:
Hoi kloon
Dag kloon
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  dinsdag 23 september 2003 @ 17:05:50 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13388871
Dus alle negers lopen met mes op zak. En zullen die ook gebruiken.
Is dit wat ze noemen bekrompen denken

Oh en ik denk niet dat iemand gewoon voor de gein denkt van. Heej dat vind ik een kneus. Hop mes tussen de ribber. Zal best wel iets voor gebeurd zijn denk je ook niet

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13388901
quote:
Uiteraard.
Messen trekken als reactie op wat schreeuwen is terecht.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13388912
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:56 schreef Marijnissen het volgende:
het kleine verschil is dat het bij marokkanen/antilianen stelsematig voorkomt, terwijl de problemen met neo-nazisten op 1 hand te tellen zijn
Nee, het verschil is dat tegenwoordig alleen de Marokkanen en Antillianen in de media voor komen, terwijl dat 20 jaar geleden de skinheads waren.

Skinheads maken tegenwoordig nog steeds slachtoffers, maar dan onder die Marokkanen en Antillianen die jij noemt. En dan lees jij en half Nederland er overheen, want het gaat 'toch maar om een allochtoon'.

Zoek het maar op. Ga maar naar de bibliotheek en zoek alle krantenartikelen maar op. Dan zul je zien dat als een Marokkaan of een Antilliaan iets doet het groot op de voorpagina staat, terwijl als een skinhead iets doet, het op pagina 4 komt te staan. Tussen het andere nieuws dat geen groot kader 'verdient'. Maar een dode is een dode, het maakt niet uit door wij hij gedood is, hij is niet meer levend.

Heb je er al eens over nagedacht wie er eigenlijk beslist dat een bericht een groot of een klein kader krijgt? Praat jij niet gewoon de media na zonder nadenken?

quote:
dit is bovendien alweer bijna 20 jaar geleden
Ah ja, 20 jaar geleden, dat was 'vroegah'. Dat geldt niet meer. 20 jaar geleden waren we nog primitief .

Ken je de uitdrukking: 'zij die het verleden vergeten zijn gedoemd het te herhalen'?

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 17:11]

dinsdag 23 september 2003 @ 17:08:32 #45
68104 Brugmatic
that's some freaky shit !
pi_13388939
Pfff aan je eigen reacties te zien..... TERECHT...

Hoe bedoel je Generaliseren... Kan merken dat je praat uit ontwetendheid....

ik ontwetend? neej heb in die streken gevoetbald en zo rascitisch als de pest.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it...
  dinsdag 23 september 2003 @ 17:09:15 #46
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13388970
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:32 schreef Topper_Harley het volgende:

[..]

Lekker betoog ben je aan het voeren. Medelijden gehalte daalt zienderogen

misschien is het wel de waarheid?

enne, waarom zou je medelijden moeten heben met messentrekkers?

pi_13389001
quote:

[..]

Helemaal mee eens !
  dinsdag 23 september 2003 @ 17:10:25 #48
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13389003
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 17:07 schreef RetepV het volgende:

[..]

En dan lees jij en half Nederland er overheen, want het gaat 'toch maar om een allochtoon'.

Oh zijn dat diezelfde allochtonen die hele steden terroriseren? Die zorgen dat mensen niet meer naar buiten kunnen? Die vragen of ze wat van je aanhebben of je hun richting op kijkt? Die graag hun mes laten zien?
  dinsdag 23 september 2003 @ 17:11:20 #49
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13389019
quote:

[..]

Edit:

Waarom zou je niet moeten zeggen dat veel van dat "soort" messen trekt om niets? van de week ook weer bedreigd. je kan toch wel zien dat het veelal antilianen en marokkanen zijn?

kijk eens naar het nieuws ofzo.
en dan NIET SBS6 of RTL4 maar NOS ofzo.

pi_13389020
quote:
Is dit niet smaad?
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')