maarreuh, wat doe je nou hier dan?
Sterkte iig. Waar was dit eigenlijk?
quote:Is het weer eens zover?
Op dinsdag 23 september 2003 16:04 schreef xtravical het volgende:
Het was in terneuzen
die is in zijn maag en in zijn oor gestoken
Gadver, sterkte...
Waarom altijd in Terneuzen?
Hoe kwam het, die ruzie dan?
quote:Stel je er maar niet teveel bij voor, kon nogal eens tegenvallen anders
Op dinsdag 23 september 2003 16:12 schreef xtravical het volgende:
Er was niks en in 1 x begon hij tegen hem aan te schreeuwen en werd die neergestoken verdomme
ik hoop dat die neger voor altijd de bak in gaat dat die gewoon dood gaat
quote:damm das zwaar kut zeg
Op dinsdag 23 september 2003 16:03 schreef xtravical het volgende:
Waar de fok gaat dit heen
ik was op school was er een gevecht.. ik vond dat erg
hoor ik vervolgens iemand tegen men vriend roepen
Vervolgens word die neergestoken !
Gewoon mijn vriend voor me ogen neergestoken
ik vind dit niet meer normaal...
Denk ik hoor.
quote:Die mensen weten gewoon niet beter
Er was niks en in 1 x begon hij tegen hem aan te schreeuwen en werd die neergestoken verdomme
ik hoop dat die neger voor altijd de bak in gaat dat die gewoon dood gaat
(Heb het nu niet over negers maar over messentrekkers)
Die rivaliteit tussen door rassen gescheiden groepen daar loopt echt de spuigaten uit.
Bah.
quote:Godverdomme, kun jij niet gewoon gebanned blijven achterlijke aap met je domme opmerking.
Op dinsdag 23 september 2003 16:15 schreef plato424 het volgende:
hij was zeker extreem rechts
Sweder
quote:of marokaan dat zijn messen trekkertjes
Op dinsdag 23 september 2003 16:15 schreef type_29 het volgende:
Antiliaan?
quote:Slim van ze. Een mes is toch een stuk efficienter dan je blote vuisten.
Op dinsdag 23 september 2003 16:29 schreef martijntie het volgende:[..]
of marokaan dat zijn messen trekkertjes
stelletje mietjes durven niet als echte manne te vechten dus trekken ze maar hun mesje
Sweder
quote:Ik ben van de zomer voor het eerst in Terneuzen geweest. Twee dingen:
Op dinsdag 23 september 2003 16:04 schreef xtravical het volgende:
Het was in terneuzen
die is in zijn maag en in zijn oor gestoken
1. Sjeezus wat een high-volume coffeeshop hebben ze daar, ik moest notabene een nummertje trekken!
2. Sjeezus wat een hoeveelheid junks daar op straat.
Ik vond Terneuzen eigenlijk de meest trieste stad waar ik ooit geweest ben. Nog erger dan Rouen in Frankrijk, en onvergelijkbaar met welke stad waar ik in Nederland geweest ben.
Nou zal ik niet zeggen dat ik overal in Nederland geweest ben, maar ik vond wat ik van Terneuzen gezien heb triester dan wat ik van Rotterdam gezien heb.
Aan de andere kant heb je overal wel rotte appels.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:21 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Ik weet nog hoe graag wij vroeger met elkander ravotten op het schoolplein. Ik mis die tijd stees meer.
Groetjes,Sweder
volgens mij voor het eerst dat ik het met je eens ben
quote:Lekker betoog ben je aan het voeren. Medelijden gehalte daalt zienderogen
Op dinsdag 23 september 2003 16:27 schreef xtravical het volgende:
wtf het ligt niet aan de school maar aan die negers
[Dit bericht is gewijzigd door Topper_Harley op 23-09-2003 16:38]
quote:Of de school die die negers heeft toegelaten.
Op dinsdag 23 september 2003 16:27 schreef xtravical het volgende:
wtf het ligt niet aan de school maar aan die negers
quote:Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.
Op dinsdag 23 september 2003 16:29 schreef martijntie het volgende:[..]
of marokaan dat zijn messen trekkertjes
stelletje mietjes durven niet als echte manne te vechten dus trekken ze maar hun mesje
http://www1.ca.nizkor.org/hweb/orgs/american/adl/skinhead-international/skins-holland.html
En dat zijn dan Nederlanders.
Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.
Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.
Weet je vriend al hoe vreselijk veel geluk hij heeft gehad? Hij is aan zijn oor gewond, de steker heeft dus op zijn keel gericht maar gemist...
Echt hoor, medeleven tonen ok, maar als je gaat roepen dat die negers en marokkanen allemaal messentrekkers zijn, ben je zelf niks beter. Je lost niks op, je maakt het probleem alleen maar groter.
Edit:
Ik zie geen reacties meer. Geschrokken van wat ik hier schreef? Je bent geen kerel door een grote bek te hebben wanneer je iets aangedaan is. Je bent een kerel als je je hoofd erbij kunt houden tijdens moeilijke momenten. Jij bent echt niet de eerste die zoiets overkomt en je zult ook niet de laatste zijn.
Denk daar maar eens goed over na.
Ik hoop dat je vriend het redt.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 16:49]
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:[..]
Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.
http://www1.ca.nizkor.org/hweb/orgs/american/adl/skinhead-international/skins-holland.html
Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.
Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.
Weet je vriend al hoe vreselijk veel geluk hij heeft gehad? Hij is aan zijn oor gewond, de steker heeft dus op zijn keel gericht maar gemist...
Echt hoor, medeleven tonen ok, maar als je gaat roepen dat die negers en marokkanen allemaal messentrekkers zijn, ben je zelf niks beter. Je lost niks op, je maakt het probleem alleen maar groter.
quote:het kleine verschil is dat het bij marokkanen/antilianen stelsematig voorkomt, terwijl de problemen met neo-nazisten op 1 hand te tellen zijn
Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.
Edit:
Ik zie geen reacties meer. Geschrokken van wat ik hier schreef? Je bent geen kerel door een grote bek te hebben wanneer je iets aangedaan is. Je bent een kerel als je je hoofd erbij kunt houden tijdens moeilijke momenten. Jij bent echt niet de eerste die zoiets overkomt en je zult ook niet de laatste zijn.
dit is bovendien alweer bijna 20 jaar geleden
quote:
die neger
quote:Hoi kloon
Oh en ik denk niet dat iemand gewoon voor de gein denkt van. Heej dat vind ik een kneus. Hop mes tussen de ribber. Zal best wel iets voor gebeurd zijn denk je ook niet
quote:Uiteraard.
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:
quote:Nee, het verschil is dat tegenwoordig alleen de Marokkanen en Antillianen in de media voor komen, terwijl dat 20 jaar geleden de skinheads waren.
Op dinsdag 23 september 2003 16:56 schreef Marijnissen het volgende:
het kleine verschil is dat het bij marokkanen/antilianen stelsematig voorkomt, terwijl de problemen met neo-nazisten op 1 hand te tellen zijn
Skinheads maken tegenwoordig nog steeds slachtoffers, maar dan onder die Marokkanen en Antillianen die jij noemt. En dan lees jij en half Nederland er overheen, want het gaat 'toch maar om een allochtoon'.
Zoek het maar op. Ga maar naar de bibliotheek en zoek alle krantenartikelen maar op. Dan zul je zien dat als een Marokkaan of een Antilliaan iets doet het groot op de voorpagina staat, terwijl als een skinhead iets doet, het op pagina 4 komt te staan. Tussen het andere nieuws dat geen groot kader 'verdient'. Maar een dode is een dode, het maakt niet uit door wij hij gedood is, hij is niet meer levend.
Heb je er al eens over nagedacht wie er eigenlijk beslist dat een bericht een groot of een klein kader krijgt? Praat jij niet gewoon de media na zonder nadenken?
quote:Ah ja, 20 jaar geleden, dat was 'vroegah'. Dat geldt niet meer. 20 jaar geleden waren we nog primitief
dit is bovendien alweer bijna 20 jaar geleden
Ken je de uitdrukking: 'zij die het verleden vergeten zijn gedoemd het te herhalen'?
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 17:11]
Hoe bedoel je Generaliseren... Kan merken dat je praat uit ontwetendheid....
ik ontwetend? neej heb in die streken gevoetbald en zo rascitisch als de pest.
quote:misschien is het wel de waarheid?
Op dinsdag 23 september 2003 16:32 schreef Topper_Harley het volgende:[..]
Lekker betoog ben je aan het voeren. Medelijden gehalte daalt zienderogen
enne, waarom zou je medelijden moeten heben met messentrekkers?
quote:Helemaal mee eens !
Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.
quote:Oh zijn dat diezelfde allochtonen die hele steden terroriseren? Die zorgen dat mensen niet meer naar buiten kunnen? Die vragen of ze wat van je aanhebben of je hun richting op kijkt? Die graag hun mes laten zien?
Op dinsdag 23 september 2003 17:07 schreef RetepV het volgende:[..]
En dan lees jij en half Nederland er overheen, want het gaat 'toch maar om een allochtoon'.
quote:Waarom zou je niet moeten zeggen dat veel van dat "soort" messen trekt om niets? van de week ook weer bedreigd. je kan toch wel zien dat het veelal antilianen en marokkanen zijn?
Edit:
kijk eens naar het nieuws ofzo.
en dan NIET SBS6 of RTL4 maar NOS ofzo.
quote:Is dit niet smaad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |