abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13383127
ik weet niet welk ander topic ik dit moet plaatsen

maar iig ik zwem regelmatig, en omdat ik lenzen draag wou ik een duikbrilletje kopen, je kent ze wel die alleen je ogen bedekken maar niet je mond/neus. En dan wil ik een goedkope voor paar euro, tot nu toe alleen de duur speedo's gezien, iemand enig idee waar die goedkope troep verkrijgbaar is, ben al bij bart smit en toys r us geweest hehe maar die hebben nisk

pi_13383275
Als je regelmatig zwemt zou ik zo'n speedo kopen. Anders kan je regelmatig opzoek gaan naar zo'n goedkoop rot ding.
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
pi_13383322
ik zou die chloorbrilletjes van die goedkope merken niet vertrouwen als je je lenzen niet kwijt wil raken, want mijn ervaring met die dingen is dat ze of lekken, of ineens kapot gaan (bandje wat los gaat of doorbreekt ofzo)
als ik jou was zou ik toch voor een speedo brilletje gaan
en anders bij veel zwembaden verkopen ze die brilletjes ook, en bij een recreatief bad vaak ook de goedkope..
pi_13383453
Ikzelf zwem al een jaar of twee met een zwembril van de HEMA. Wel de silicon versie dus ietsje duurder maar mijn ervaring met goedkopere brillen is dat je die om het baantje leeg moet gooien omdat ze vollopen met water.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_13383575
ok ik zou eens bij de hema kijken,

hoe duur zijn die sillicone gevallen?

pi_13383615
Je moet het goedkoopste brilletje kopen dat er is, ik heb er namelijk één van 2,50 euro en die dingen gaan jaren mee. Als ik een nieuwe moet kopen komt dat of doordat ik hem kwijt ben, of daardat het elastiekje versleten is. Owja, ik zwem zo'n 3x in de week...
Het is er 1 zonder rubber/siliconen of andere troep bij je ogen, dat gaat toch alleen maar kapot en lekt alleen maar. Gewoon 2 plasticen ooggevallen, die perfect afsluiten. een elastiekje en een touwtje...
Ik koop ze altijd op toernooien..., in winkels moet je goed zoeken
pi_13384051
Aangezien topicstarter geen 2dehands zoekt, maar een goedkope nieuwe, verplaatst naar sport
pi_13398318
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 13:51 schreef machtigekees het volgende:
ik weet niet welk ander topic ik dit moet plaatsen

maar iig ik zwem regelmatig, en omdat ik lenzen draag wou ik een duikbrilletje kopen, je kent ze wel die alleen je ogen bedekken maar niet je mond/neus.

Een duikbril bedekt wel je neus, jij zoekt een zwembril.

Bij elk zwembad/sportzaak moet het te krijgen zijn. Ik heb laatst een Speedo gehaald, ¤5,95.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')