quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:36 schreef Svensson het volgende:
Leg ff uit wat je bedoelt, hier kan ik niks mee.
quote:nou door inositol in tRNA kunnen er meerdere baseparen hybridiseren, erg irritant soms.
Op dinsdag 23 september 2003 10:36 schreef Svensson het volgende:
Leg ff uit wat je bedoelt, hier kan ik niks mee.
maar soms ook handig
quote:Dat lijkt me dan juist heel erg bewonderenswaardig, maar ik studeer dan ook geen biologie...
Op dinsdag 23 september 2003 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
nou door inositol in tRNA kunnen er meerdere baseparen hybridiseren, erg irritant soms.
maar soms ook handig
quote:Kom op zeg,
Op dinsdag 23 september 2003 10:43 schreef jogy het volgende:
Die Quadruplatische modulatie van de perdinatiebeheerder zit er ook elke dag naast..
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:48 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Kom op zeg,
Doe niet net alsof franumaterialisme invloed heeft op het congruentiequotiënt van de quadruplatische modulatie....terwijl iedereen weet dat speculummagnetische octetverhogingen de oorzaken zijn van vibrotiocannulisme en stereovulvaverschijnselen!
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:48 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
stereovulvaverschijnselen!
quote:Wat!?! ik heb de confarmonitische data zelf getrimoticeerd met mijn Cardanalistische Cornameter en die zit er nooit naast.
Op dinsdag 23 september 2003 10:48 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Kom op zeg,
Doe niet net alsof franumaterialisme invloed heeft op het congruentiequotiënt van de quadruplatische modulatie....terwijl iedereen weet dat speculummagnetische octetverhogingen de oorzaken zijn van vibrotiocannulisme en stereovulvaverschijnselen!
Tsk!
quote:Zaten de batterijtjes er wel in?
Op dinsdag 23 september 2003 10:51 schreef jogy het volgende:[..]
Wat!?! ik heb de confarmonitische data zelf getrimoticeerd met mijn Cardanalistische Cornameter en die zit er nooit naast.
Tsk!
quote:Oeps
Op dinsdag 23 september 2003 10:55 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Zaten de batterijtjes er wel in?
quote:oh tja ik ben nou eenmaal niet echt gecharmeerd van wobblepairing
Op dinsdag 23 september 2003 11:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
sjeez BB, wat een blaat topic!
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 11:55 schreef jogy het volgende:[..]
Oeps
.
quote:Heeft u inmiddels de inositol al onder flagmatische pseudo-controle weten te krijgen? Of is de magnetische manuflosol soms onder invloed van een curiosaflux?
Op woensdag 24 september 2003 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:de flagmatische psuedo activiteit van de inositol is nu stabiel. Maar mijn fragmenterende qairtenaire peptide glucanen storen de interne natrium balans op zo'n wijze dat de herstel qoefficient van permatuurmeter fluctueert buiten zijn eigen berijk en dus een dusdanige standaard deviatie heeft dat de waarden niet betrouwbaar genoeg zijn voor een curiosaflux stabilisatie.
Op woensdag 24 september 2003 16:25 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Heeft u inmiddels de inositol al onder flagmatische pseudo-controle weten te krijgen? Of is de magnetische manuflosol soms onder invloed van een curiosaflux?
quote:Een storing van de fragmenterende qairtenaire peptide glucanen?Een storing van de fragmenterende qairtenaire peptide glucanen??!!!! Mijn hemel! En de bioclysmaturbine...heeft u die wel in zijn prolifinarische tussenstand gezet? Anders vrees ik het ergste... aangezien metafisische stradivaria zo ontzettend kunnen fluctueren, dat een statistisch correcte metafoorcannulatie compleet kan escaleren.
Op woensdag 24 september 2003 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
de flagmatische psuedo activiteit van de inositol is nu stabiel. Maar mijn fragmenterende qairtenaire peptide glucanen storen de interne natrium balans op zo'n wijze dat de herstel qoefficient van permatuurmeter fluctueert buiten zijn eigen berijk en dus een dusdanige standaard deviatie heeft dat de waarden niet betrouwbaar genoeg zijn voor een curiosaflux stabilisatie.
quote:gelukkig werken wij in een een hermetische afgesloten canaliserende ruimte. waardoor de metaforische storingen worden opgevangen binnen een matrix van di en tri- meren van de absorbens die nodig is voor de fragmenterende glucanen. Het quartnaire verval kan worden gecompenseerd door teriare stabilisatie conjucturen.
Op woensdag 24 september 2003 16:35 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Een storing van de fragmenterende qairtenaire peptide glucanen?Een storing van de fragmenterende qairtenaire peptide glucanen??!!!! Mijn hemel! En de bioclysmaturbine...heeft u die wel in zijn prolifinarische tussenstand gezet? Anders vrees ik het ergste... aangezien metafisische stradivaria zo ontzettend kunnen fluctueren, dat een statistisch correcte metafoorcannulatie compleet kan escaleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |