quote:Op dinsdag 23 september 2003 09:56 schreef Hezhi het volgende:
[TK] AANGEBODEN praktijk-/kantoorruimte met woning te DEN HAAG
het object betreft een bedrijfs- /praktijk- /kantoorruimte aan de Eerbeeklaan 1 te Den Haag met een daarboven gelegen woning aan de Beekbergenstraat 24. (het betreft een hoekpand) (nabij Apeldoornselaan)
Kantoorruimte/praktijkruimte met bovengelegen etage (woning) en binnentrap, geheel inpandig gerenoveerd door architektenbureau. Zeer geschikt als woon/werk eenheid. (voor bijvoorbeeld architectenbureau, bouwkundigbureau, makelaar, uitzendbureau, fysiotherapeut, reclamebureau, ict-bedrijf etc.)
Indeling:
Eerbeeklaan 1 - Kantoorruimte ca 75 m2 (geheel doorgebroken), keuken, hal met toegang tot moderne toiletruimte en binnentrap naar 1e (woon) verdieping; achtertuin met stenen schuur. Oppervlakte ca 90 m2.
Beekbergenstraat 24 - Woonetage (1e etage) overloop; woon-eetkamer ca 5.85x3.25/1.8 en 6.1x3.5; voorzijkamer ca 3.55x4 met kastenwand; zijkamer ca 3.95x2.12, toilet douchecombinatie ca 4x1.2 mer ligbad, toilet en wastafel; moderne complete keuken met ingebouwde apparatuur; balkon. Oppervlakte ca 83 m2.
Eerbeeklaan 1 - 125.000 euro K.K.
Beekbergenstraat 24 - 107.500 euro K.K.
meer info op V&A
Schrijf je gewoon in bij de INquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:21 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik ook nog maar eens:
Kamer gezocht voor een leuke 19-jarige studente aan de RUG in Groningen:
- niet duurder dan ¤ 300,-
- 20 vierkante meter of meer
- graag in het (nabije) centrum
Heb je iets en wil je mij graag blij maken, laat het me dan even weten!!!
Bij IN heb je het eerste jaar van je inschrijving alleen de mogelijkheid om in een studentenflat terecht te komen. Dat wil ik ABSOLUUT niet! Vandaar dat ik daar niet ingeschreven sta.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
Schrijf je gewoon in bij de IN
Hallo!quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:05 schreef Knakker het volgende:
Te huur aangeboden: kamer in Groningen. Mail naar kamer@tbstr.demon.nl. Advertentie staat ook op andere sites.
2 jongens (21) zoeken een sociale, relaxte huisgenote, 20 jaar of ouder. Kamer +- 6 bij 3½, 3 grote ramen met eigen wastafel. Huis recentelijk compleet gerenoveerd. Keuken in nieuwstaat (vaatwasser, vriezer e.d.). Vertel wat over jezelf bij reactie!
Lokatie: Tuinbouwstraat, 9717JH
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 1-5-2004
Huurprijs: ¤ 300,- incl (230 excl + 70 gas, water, licht, gemeenteheffingen)
Oppervlakte: 20 m2
Gewenst geslacht: vrouwelijk
Inschrijven gemeente OK? ja
Roken OK? ja
Huisdieren OK? nee
Aantal huisgenoten: 2
Gemeubileerd: nee
Keuken: gedeelde keuken
Douche: gedeelde douche
Toilet: gedeeld toilet
Onderhoudsstaat: uitstekend
Geslacht adverteerder: man
Ik heb nog even met haar gesproken. En er staat tegenover een nieuwe kamer in Nijmegen een kamer in Soest. Het is een individuele kamer met douche, toilet en keuken.quote:Op maandag 5 april 2004 20:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Gezocht voor mijn toekomstige schoonzusje
=>kamer in Nijmegen voor volgend studie jaar (dus ergens in juni/juli/augustus opleverbaar)
De kamer moet gewoon netjes zijn, niet een bezemkast, gezellige huisgenoten.
eventuele leuke bijkomstigheden:
dichtbij station , internet, balkon/tuin/buitenzitgelegenheid, raam
Mijn schoonzusje is 22 jaar en gaat de master neuroscience volgen aan de KUN, woont nu in Soest, studeert nog aan de VU.
Verder actief met Iers dansen, of ze dat blijft doen in Nijmegen weet ik niet.
Voorvragen of aanbiedingen kun je naar het adres in mijn profiel mailen. Dan stuur ik alles door.
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:45 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb nog even met haar gesproken. En er staat tegenover een nieuwe kamer in Nijmegen een kamer in Soest. Het is een individuele kamer met douche, toilet en keuken.
Dus misschien is er iemand die zijn master vanuit nijmegen in Utrecht wil doen. Dan zou dit een simpele ruil zijn.
Stuur reacties maar naar het emailadres in mijn profiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |