abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2004 @ 16:27:16 #151
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_17483229
Gezocht: Kamer of appartement in Amsterdam

ik zoek woonruimte tot ¤ 370 (¤ 400 met breedband internet) in centrum, zuid of elders in de omgeving van de wibautstraat. Minimaal 12m2, wel rokend.

mail me op michael [at] mediaconcepts.nl
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_17484235
Woonruimte gezocht in Amsterdam of Rotterdam.
Een klein kamertje is al genoeg, maar het liefst iets van 16 vierkante meter of groter!
Een zelfstandige woonruimte zou nog veel fijner zijn, maar ja, je moet ergens beginnen, dus ik ben niet veeleisend.

Mail me op mariska9203 at hotmail punt com

Dankjewel
Bedankt!
help showercap naar de 1250 eerste bezoekers :-) http://www.karpis.com/mariska/
check my pictures!
site moet nog ge-update worden enzo, maar ach :-)
pi_17513932
GEZOCHT:

Appartementje of ruime kamer in Tilburg.
Ons studentenhuis is door de gemeente afgebroken dus nu zoek ik z.s.m. andere woonruimte.
Ben wel een beetje verwend, want ik woonde voor de sloop midden in het centrum, dus ik zou wel graag in de buurt van het centrum wonen:)
Weet iemand toevallig iets voor mij?
pi_17618137
Gezocht.

Studentenkamer in Amsterdam voor max 300 euro. Een kamer op zichzelf zou ook mooi zijn maar dat zal wel niet lukken voor die prijs.
Ik ga met ingang van begin september (nieuwe schooljaar) in Amsterdam naar school. Dus als jij dan afgestudeerd bent of gewoon weg gaat, reageer dan even.
  maandag 15 maart 2004 @ 13:22:18 #155
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_17728981
Te koop aangeboden:
Riant & Luxe 2-kamer Appartement in Rotterdam

Klik op foto voor volledige omschrijving

Omschrijving

-Direct te betrekken ruim appartement met vrij uitzicht -

Keurig onderhouden twee kamer hoekappartement op de 1e verdieping van een in 2001 opgeleverd complex. De woning wordt gekenmerkt door een hoog afwerkingsniveau dat onder andere tot uitdrukking komt in de luxe keuken en badkamer. Het appartement is gelegen nabij de Slinge, dit houd in dat alle voorzieningen zich binnen handbereik bevinden o.a. winkels en de metro.

Bijna de gehele woning is voorzien van een prachtige, niet van echt te onderscheiden, houtlook vinylvloer. Verder beschikt de woning over een ruime loggia/serre met uitzicht over de groene woonomgeving. Door de ligging op de hoek beschikt de woning over veel glasoppervlakte. Verwarming en warm water door middel van een c.v. ketel. Het complex beschikt over een lift en in de onderbouw bevindt zich een gemeenschappelijke fietsenberging. De woning is geheel voorzien van dubbel glas. V.v.E is actief, de bijdrage +/-¤ 65,-- per maand. De erfpacht is voor een periode van 50 jaar afgekocht.

Indeling:

1e Verdieping: entree, hal, vrij hangend toilet met fontein. Vanuit de lichte L-vormige woonkamer van 9.81m x 5.00m/3.88m heeft u toegang via een openslaande deur tot de serre/loggia. De luxe keuken is voorzien van een neutraal modern keukenblok met diverse inbouwapparatuur. Hoofdslaapkamer van 4.00m x 3.00m. Badkamer van 2.90m x 2.60m met een whirlpool, aparte douche en een wastafel. Verder is er nog een inpandige bergruimte met aansluiting voor de wasmachine en opstelling van de c.v.-ketel (bj 2001).

Vraagprijs ¤164.500

Meer info en afspraken via ABC Makelaardij

[ Bericht 5% gewijzigd door Rtificial op 16-03-2004 16:23:08 ]
pi_17740371
fanatieke gamer zoekt huisgenoot voor in Enschede.

¤.250,- p.m.

ICQ# 149939393
pi_17840105
Ik dan ook maar:
Kamer of appartementje gezocht in Utrecht.
Prijs max. 350 euros
Liefst eigen facaliteiten (wc, douche, keuken)
Reageer maar!
pi_17852478
hoe zit het tegenwoordig met anti-kraak mogelijkheden in Amsterdam? Is er nog wel eens wat aanbod
pi_17918255
en nog maar eens: ik zoek een kamer(tje) in Rotterdam, Den haag of Amsterdam. Verder stel ik (vrijwel) geen eisen. Ik heb alleen een bed nodig en een douche en een keuken waar ik zo nu en dan eens wat kan opwarmen.
email me alsjeblieft als je iets weet: mariskanhl@hotmail.com
help showercap naar de 1250 eerste bezoekers :-) http://www.karpis.com/mariska/
check my pictures!
site moet nog ge-update worden enzo, maar ach :-)
pi_17982679
Wegens het niet doorgaan van een verkoop opnieuw in de verkoop met nieuwe prijs:
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 09:56 schreef Hezhi het volgende:
[TK] AANGEBODEN praktijk-/kantoorruimte met woning te DEN HAAG
het object betreft een bedrijfs- /praktijk- /kantoorruimte aan de Eerbeeklaan 1 te Den Haag met een daarboven gelegen woning aan de Beekbergenstraat 24. (het betreft een hoekpand) (nabij Apeldoornselaan)

Kantoorruimte/praktijkruimte met bovengelegen etage (woning) en binnentrap, geheel inpandig gerenoveerd door architektenbureau. Zeer geschikt als woon/werk eenheid. (voor bijvoorbeeld architectenbureau, bouwkundigbureau, makelaar, uitzendbureau, fysiotherapeut, reclamebureau, ict-bedrijf etc.)

Indeling:
Eerbeeklaan 1 - Kantoorruimte ca 75 m2 (geheel doorgebroken), keuken, hal met toegang tot moderne toiletruimte en binnentrap naar 1e (woon) verdieping; achtertuin met stenen schuur. Oppervlakte ca 90 m2.
Beekbergenstraat 24 - Woonetage (1e etage) overloop; woon-eetkamer ca 5.85x3.25/1.8 en 6.1x3.5; voorzijkamer ca 3.55x4 met kastenwand; zijkamer ca 3.95x2.12, toilet douchecombinatie ca 4x1.2 mer ligbad, toilet en wastafel; moderne complete keuken met ingebouwde apparatuur; balkon. Oppervlakte ca 83 m2.

Eerbeeklaan 1 - 125.000 euro K.K.
Beekbergenstraat 24 - 107.500 euro K.K.

meer info op V&A
  dinsdag 30 maart 2004 @ 14:52:04 #161
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_18062708
Ook ik probeer het maar eens via deze weg:

Gezocht: Kamer in VLISSINGEN

Omdat ik volgend jaar met mijn studie ga beginnen in Vlissingen ben ik op zoek naar een kamer die ik kan huren vanaf juli of augustus 2004. Liefst niet meer dan ¤225 per maand.

Ik ben nog een jonge student (17 jaar, word 18 in september) maar ben een sociaal en betrokken persoon en ik hoop een gezellig doch serieus studentenhuis te vinden .

Alle reacties zijn welkom!
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_18070028
Ik ook nog maar eens:

Kamer gezocht voor een leuke 19-jarige studente aan de RUG in Groningen:

- niet duurder dan ¤ 300,-
- 20 vierkante meter of meer
- graag in het (nabije) centrum

Heb je iets en wil je mij graag blij maken, laat het me dan even weten!!!
pi_18152515
Te huur aangeboden: kamer in Groningen. Mail naar kamer@tbstr.demon.nl. Advertentie staat ook op andere sites.

2 jongens (21) zoeken een sociale, relaxte huisgenote, 20 jaar of ouder. Kamer +- 6 bij 3½, 3 grote ramen met eigen wastafel. Huis recentelijk compleet gerenoveerd. Keuken in nieuwstaat (vaatwasser, vriezer e.d.). Vertel wat over jezelf bij reactie!

Lokatie: Tuinbouwstraat, 9717JH
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 1-5-2004
Huurprijs: ¤ 300,- incl (230 excl + 70 gas, water, licht, gemeenteheffingen)
Oppervlakte: 20 m2
Gewenst geslacht: vrouwelijk
Inschrijven gemeente OK? ja
Roken OK? ja
Huisdieren OK? nee
Aantal huisgenoten: 2
Gemeubileerd: nee
Keuken: gedeelde keuken
Douche: gedeelde douche
Toilet: gedeeld toilet
Onderhoudsstaat: uitstekend
Geslacht adverteerder: man

[ Bericht 1% gewijzigd door Knakker op 03-04-2004 16:23:20 ]
pi_18152590
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 20:21 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik ook nog maar eens:

Kamer gezocht voor een leuke 19-jarige studente aan de RUG in Groningen:

- niet duurder dan ¤ 300,-
- 20 vierkante meter of meer
- graag in het (nabije) centrum

Heb je iets en wil je mij graag blij maken, laat het me dan even weten!!!
Schrijf je gewoon in bij de IN
  maandag 5 april 2004 @ 08:44:44 #165
69813 Bobo12
slurp-slurp
pi_18186559
MET SPOED, GEZOCHT TE HUUR!!!!!!

Een collega ( gezin met 2 kleine kinderen) van mij, zoekt met spoed( per eind April) een eengezinswoning TE HUUR in de Hoekse Waard.
Het liefs in Oud-Beijerland.
Richthuurprijs: ¤ 750,=
geniet....., en drink met (je) mate(n)
pi_18203270
Gezocht voor mijn toekomstige schoonzusje
=>kamer in Nijmegen voor volgend studie jaar (dus ergens in juni/juli/augustus opleverbaar)
De kamer moet gewoon netjes zijn, niet een bezemkast, gezellige huisgenoten.

eventuele leuke bijkomstigheden:
dichtbij station of KUN, internet, balkon/tuin/buitenzitgelegenheid, raam

Mijn schoonzusje is 22 jaar en gaat de master neuroscience volgen aan de KUN, woont nu in Soest, studeert nog aan de VU.
Verder actief met Iers dansen, of ze dat blijft doen in Nijmegen weet ik niet.
Voorvragen of aanbiedingen kun je naar het adres in mijn profiel mailen. Dan stuur ik alles door.
pi_18221203
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 16:10 schreef Roellio het volgende:

[..]

Schrijf je gewoon in bij de IN
Bij IN heb je het eerste jaar van je inschrijving alleen de mogelijkheid om in een studentenflat terecht te komen. Dat wil ik ABSOLUUT niet! Vandaar dat ik daar niet ingeschreven sta.
pi_18221269
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 16:05 schreef Knakker het volgende:
Te huur aangeboden: kamer in Groningen. Mail naar kamer@tbstr.demon.nl. Advertentie staat ook op andere sites.

2 jongens (21) zoeken een sociale, relaxte huisgenote, 20 jaar of ouder. Kamer +- 6 bij 3½, 3 grote ramen met eigen wastafel. Huis recentelijk compleet gerenoveerd. Keuken in nieuwstaat (vaatwasser, vriezer e.d.). Vertel wat over jezelf bij reactie!

Lokatie: Tuinbouwstraat, 9717JH
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 1-5-2004
Huurprijs: ¤ 300,- incl (230 excl + 70 gas, water, licht, gemeenteheffingen)
Oppervlakte: 20 m2
Gewenst geslacht: vrouwelijk
Inschrijven gemeente OK? ja
Roken OK? ja
Huisdieren OK? nee
Aantal huisgenoten: 2
Gemeubileerd: nee
Keuken: gedeelde keuken
Douche: gedeelde douche
Toilet: gedeeld toilet
Onderhoudsstaat: uitstekend
Geslacht adverteerder: man
Hallo!
Ik heb een paar dagen geleden op deze advertentie gereageerd via een andere site! Maar ik verwachte eigenlijk toch al niet dat het iets zou worden aangzien ik eerstejaars ben en dus nog geen 20...
pi_18386752
quote:
Op maandag 5 april 2004 20:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Gezocht voor mijn toekomstige schoonzusje
=>kamer in Nijmegen voor volgend studie jaar (dus ergens in juni/juli/augustus opleverbaar)
De kamer moet gewoon netjes zijn, niet een bezemkast, gezellige huisgenoten.

eventuele leuke bijkomstigheden:
dichtbij station , internet, balkon/tuin/buitenzitgelegenheid, raam

Mijn schoonzusje is 22 jaar en gaat de master neuroscience volgen aan de KUN, woont nu in Soest, studeert nog aan de VU.
Verder actief met Iers dansen, of ze dat blijft doen in Nijmegen weet ik niet.
Voorvragen of aanbiedingen kun je naar het adres in mijn profiel mailen. Dan stuur ik alles door.
Ik heb nog even met haar gesproken. En er staat tegenover een nieuwe kamer in Nijmegen een kamer in Soest. Het is een individuele kamer met douche, toilet en keuken.
Dus misschien is er iemand die zijn master vanuit nijmegen in Utrecht wil doen. Dan zou dit een simpele ruil zijn.

Stuur reacties maar naar het emailadres in mijn profiel.
pi_18388323
Laat ik het ook eens hier proberen.

Ik zoek woonruimte in EDE. Op dit moment heb ik vrij weinig eisen omdat woonruimte in Ede moeilijk te vinden is. Omgeving ede is ook nog te doen, zolang het maar op fiets afstand is

Mocht je iets weten zou ik het zeer op prijs stellen als je me een mailtje zou willen sturen Reacher_Apenstaartje_tweakers.net

Voor vragen etc ook het zelfde mailadres
  dinsdag 13 april 2004 @ 12:01:14 #171
3415 Webby
1 omhoog!
pi_18388536
Gezocht, Hilversum

woonruimte te huur gezocht in hilversum tot max 450 euro de maand.
Geen gedeelde dingen btw.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_18391900
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 10:45 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik heb nog even met haar gesproken. En er staat tegenover een nieuwe kamer in Nijmegen een kamer in Soest. Het is een individuele kamer met douche, toilet en keuken.
Dus misschien is er iemand die zijn master vanuit nijmegen in Utrecht wil doen. Dan zou dit een simpele ruil zijn.

Stuur reacties maar naar het emailadres in mijn profiel.
Klinkt interessant
Ik ga even vragen aan een vriend die in Nijmegen woont....
Kan ik mooi die kamer nemen!!
pi_18454478
Gezocht :

Woonruimte in de omgeving Driebergen / Doorn (Eventueel ook richting Veenendaal of Zeist) voor een werkende jonge vrouw (20 jaar).

- Maximaal ¤400 per maand.
- Gelieve geen gedeelde faciliteiten.

Alle tips zijn welkom!

E-mail : Estherjansenx@hotmail.com
  vrijdag 16 april 2004 @ 14:23:33 #174
3415 Webby
1 omhoog!
pi_18468184
dat mensen hier ook serieus hele huizente koop aanbieden zeg...
  vrijdag 16 april 2004 @ 14:24:19 #175
3415 Webby
1 omhoog!
pi_18468200
(dat was buttercup btw)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')