abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16037880
STUDENTE GEZOCHT

Leuk studentenhuis in Eindhoven heeft kamer vrij!!!

Wij bieden:

- Kamer van 12 m2 per 1 februari beschikbaar voor +/- 220 € per maand
- Gezamenlijke badkamer, keuken en tuin
- Het huis is van alle gemakken voorzien
- Ligt op 5 min fietsen van Fontys en 10 min van de TU en centrum/stratum
- Drie gezellige huisgenoten (vrouw, man, man) en een tuinkonijn

Wij zoeken een leuke en spontane huisgenote!

De kijkavond is dinsdag 13 januari van 19.30 tot 22.00 uur.
Heb je interesse, mail dan even wat over jezelf naar:
fionadelangen@hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door notepad op 08-01-2004 12:49]

pi_16045805
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:29 schreef notepad het volgende:
STUDENTE GEZOCHT

Leuk studentenhuis heeft kamer vrij!!!

Wij bieden:

- Kamer van 12 m2 per 1 februari beschikbaar voor +/- 220 � per maand
- Gezamenlijke badkamer, keuken en tuin
- Het huis is van alle gemakken voorzien
- Ligt op 5 min fietsen van Fontys en 10 min van de TU en centrum/stratum
- Drie gezellige huisgenoten (vrouw, man, man) en een tuinkonijn

Wij zoeken een leuke en spontane huisgenote!

De kijkavond is dinsdag 13 januari van 19.30 tot 22.00 uur.
Heb je interesse, mail dan even wat over jezelf naar:
fionadelangen@hotmail.com

Als het in Rotterdam of omgeving is weet ik een geinteresseerde!
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:16:11 #78
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16045873
Is Eindhoven kastanova, notepad had eerst een nieuw topic gemaakt vandaar dat ik het weet.
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:59:24 #79
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_16053124
KAMER GEZOCHT IN GRONINGEN!

Ik zoek dus een kamer voor onbepaalde tijd in Groningen. Hoeft niet per se in het centrum te zijn zolang de kamer maar groter is dan 16m2.

Kom op mensen! Voor een spontane jongeman hebben jullie toch wel een kamertje?!

.
pi_16063474
Eeej Hallo
Weet iemand nog een leuk adresje voor een gezellige studente in Vlissingen. Ik begin daar vanaf september met mijn opleiding en zoek dus een ruime kamer met internet mogelijkheden. Alle tips zijn welkom en ik ben niet super kieskeurig als het er maar geen ranzige boel is en ook kamers van 5M2 hoeven voor mij niet want daar wordt je ook zo depri van .
Nou hopelijk tot snel!!
Groetjessss
Alma
pi_16102141
Woonruimte in Zoetermeer aangeboden.

Het is niet mijn huis, maar die van mijn ouders .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

In kindvriendelijke straat, schitterend aan park (rosarium)gelegen, in prima staat van onderhoud verkerende eengezinswoning met zonnige achtertuin (Z-W) met berging en achterom. Winkelcentrum, gezondheidscentrum, openbaar vervoer, scholen en recreatiegebied Noord-Aa op korte afstand.
Indeling: entree, hal, meterkast nette half open woon-keuken met veel kastruimte en vrij uitzicht op park. Sfeervolle tuingerichte woon- eetkamer met uitbouw sfeervolle open haard(gas). Gehele begane grond voorzien van licht frans-eiken vloer (1 ½ jaar oud) Portaal met toilet en trap.
1e Verdieping: overloop met grote trapkast, 3 slaapkamers. Nette badkamer met ligbad, douche, wastafel en toilet.
2e Verdieping: overloop met CV opstelling, badgeiser en w.m.a. Slaapkamer en bergvliering . Dakterras aan voorzijde met prachtig uitzicht over wijkpark.
Bijzonderheden: Schilderwerk uitgevoerd in september 2003.
Aanvaarding: in overleg, vier weken na oplevering nieuwbouw, planning 3e kwartaal 2004.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

foto's http://www.home.zonnet.nl/sjoerd87/verkoop/

Vraagprijs is ¤229.000,-

Vragen mogen wel naar mij, dan geef ik je het telefoonnummer van mn pa + e-mail

[Dit bericht is gewijzigd door Mute_Me op 09-01-2004 14:55]

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_16135381
Groningen, student gezocht

Mijn zus gaat op stage op 1 Februari voor een half jaar.
Ze heeft een grote kamer in het midden van de stad.
Iets van 25 vierkante meter in de Gelkinge straat.
en kost iets van 250 euro/ maand.
Een mooie kamer, voor een goede prijs op een misschien wel betere lokatie dus.
Ben je geinteresseerd of heb je vragen mail haar dan op nadiathiel@hotmail.com of mail mijzelf want ik ben vaker online dan zij.
milan_thiel@hotmail.com

"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_16160642
Gezocht:

Woonruimte (kamer) voor mezelf (vrouw, 23, werkend, m.i.v. september weer studerend). Ik ben sociaal, gezellig en niet rokend.

Ik zoek in stad of omgeving Utrecht (Nieuwegein, Zeist, Woerden etc.) of in de stad Amsterdam. Niet de makkelijkste plekken om woonruimte te zoeken maar okee ik probeer het toch

Maximaal 300 euro p.m.

Beloning:

50 euro!!

pi_16171047
Met spoed een betaalbare kamer voor een vriendin gezocht in Breda, Dordrecht, Zwijndrecht.
Ze rookt niet en is schoon en sociaal in omgang.
Mail @ speeding_dutchman@lycos.nl

Alvast bedankt ,
Chi

[Dit bericht is gewijzigd door Crashcat op 12-01-2004 02:24]

なんだっけ
  dinsdag 13 januari 2004 @ 12:12:23 #85
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_16215653
Groningen
100 EURO beloning.

2 broers zoeken zelfstandige woonruimte voor max 700 euro.
Mail snel en incasseer 100 euro!

Heel erg bedankt alvast!

pi_16227998
GEZOCHT Kamer LEIDEN!!!

Ik (Milou, bijna 18) ga het aankomende jaar in Leiden studeren, biofarmacie aan de uni. Wie heeft of weet een kamer die vrij komt/staat? Ik heb namelijk een lange reistijd...

ALLE tips en reacties zijn welkom, ik stel verder geen eisen behalve (waarschijnlijk) internetaansluiting.

Thanx

dinsdag 13 januari 2004 @ 19:11:52 #87
32613 rensie
morituri te salutant
pi_16229262
GEZOCHT: kamer Groningen

Studente Nederlands aan de RuG zoekt kamer in de stad. En dan echt in de stad (niet in Vinkhuizen of Lewenborg ofzo).
Maximaal 300 euro incl en kabelinternet is een pré. Geen gedoe met studentenverenigingen (ben ik zelf ook niet lid van) en geen hospik of hospita (gewoon met een stel studenten).
Minimaal 20m2. Ik rook niet, veroorzaak geen (weinig dan ) overlast en ben ook niet bijzonder veeleisend.
Dus weet je iets voor me? Laat het dan even weten:

viking84@zonnet.nl

[b] en nou wil ik niemand meer horen over die dooie leraar, word er gek van! [/b]
pi_16229984
Gezocht:
Kamer in de buurt van Veenendaal.

Heb je een kamer te huur in of in de buurt van Veenendaal, of weet je er een die te huur is? Deze afstuderende, niet rokende student uit Lichtenvoorde (studerend in Enschede) is namelijk op zoek naar een kamer vanaf 01-02-2004.

Mijn emailadres staat in mijn profiel, of reageer in dit topic.
Alvast bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door SlaadjeBla op 13-01-2004 19:39]

pi_16241389
Gezocht:
Woonruimte (kamer) voor mezelf (man, 24, werkend. Ik ben sociaal, gezellig en rokend).

Ik zoek in stad of omgeving Utrecht (Nieuwegein, Zeist, Woerden etc.) Prijs max 400.- euro. Parkeerruimte is een pre. zie profiel voor mail adres.

dinsdag 20 januari 2004 @ 21:14:17 #90
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_16440433
[GEZ] Groningen: Kamer! (met spoed)
- Een kamer in of dichtbij het centrum
- Ik en een maat willen op kamers (dus voor 2 pers)
- Niet al te duur
- Ruimte (m2) maakt niet heel veel uit

Als iemand wat heeft mail ons alsjeblieft op: defoque@yahoo.co.uk

pi_16441396
Gezocht:

Woonruimte in Veenendaal of directe omgeving. Max. 270 euro per maand. Liefst een 1- of 2 kamer flatje, in elk geval wel met eigen keukentje en badkamer, hoe klein ook.

Mail maar naar het adres in mijn profiel.

pi_16444068
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:44 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Gezocht:

Woonruimte in Veenendaal of directe omgeving. Max. 270 euro per maand. Liefst een 1- of 2 kamer flatje, in elk geval wel met eigen keukentje en badkamer, hoe klein ook.

Mail maar naar het adres in mijn profiel.

2 posts hoger sta ik, ook in Veenendaal.
Ik heb inmiddels een kamer weten te regelen, maar die voldoet niet aan jouw eisen. Ga er maar vanuit dat je dat ook niet gaat redden. De kamers zijn er zeer schaars heb ik gemerkt.

Desalniettemin succes.

pi_16444123
Hoeft niet perse een kamer te zijn, gewoon huisje mag ook. De woningstichting heeft veel van zulke woningen, alleen moet je daar 30 jaar op wachten.
pi_16446895
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:56 schreef piet_pelle het volgende:
Groningen, student gezocht

Mijn zus gaat op stage op 1 Februari voor een half jaar.
Ze heeft een grote kamer in het midden van de stad.
Iets van 25 vierkante meter in de Gelkinge straat.
en kost iets van 250 euro/ maand.
Een mooie kamer, voor een goede prijs op een misschien wel betere lokatie dus.
Ben je geinteresseerd of heb je vragen mail haar dan op nadiathiel@hotmail.com of mail mijzelf want ik ben vaker online dan zij.
milan_thiel@hotmail.com

Just to let you know zodat er niet meer gereageerd wordt voor niets.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_16458545
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:58 schreef CdFMarshall het volgende:
Gezocht:

Woonruimte in Nijmegen. GEEN kamer, klein appartement wel. Eventueel ruil.

Momenteel woonachtig in soutterain op loopastand van centrum en station.

woensdag 21 januari 2004 @ 14:50:13 #96
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_16458623
Schiedam vlakbij t centrum
3 slaapkamers..
1 woonkamer duh....
ruime badkamer met apart toilet
keuken, en dat voor de prijs van bijna 600 pleuro inlcusief gas water licht huur etc...
alleen 1 probleem, ik woon er samen met mijn vriendin, en niemand kan er meer bij.... moet namelijk 1 kamer ombouwen tot baby kamer
*Zucht* waarom nou toch?
Ik mis je lieverd, tot over een paar weken.
pi_16603490
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 09:56 schreef Hezhi het volgende:
[TK] AANGEBODEN praktijk-/kantoorruimte met woning te DEN HAAG
het object betreft een bedrijfs- /praktijk- /kantoorruimte aan de Eerbeeklaan 1 te Den Haag met een daarboven gelegen woning aan de Beekbergenstraat 24. (het betreft een hoekpand) (nabij Apeldoornselaan)

Kantoorruimte/praktijkruimte met bovengelegen etage (woning) en binnentrap, geheel inpandig gerenoveerd door architektenbureau. Zeer geschikt als woon/werk eenheid. (voor bijvoorbeeld architectenbureau, bouwkundigbureau, makelaar, uitzendbureau, fysiotherapeut, reclamebureau, ict-bedrijf etc.)

Indeling:
Eerbeeklaan 1 - Kantoorruimte ca 75 m2 (geheel doorgebroken), keuken, hal met toegang tot moderne toiletruimte en binnentrap naar 1e (woon) verdieping; achtertuin met stenen schuur. Oppervlakte ca 90 m2.
Beekbergenstraat 24 - Woonetage (1e etage) overloop; woon-eetkamer ca 5.85x3.25/1.8 en 6.1x3.5; voorzijkamer ca 3.55x4 met kastenwand; zijkamer ca 3.95x2.12, toilet douchecombinatie ca 4x1.2 mer ligbad, toilet en wastafel; moderne complete keuken met ingebouwde apparatuur; balkon. Oppervlakte ca 83 m2.

Eerbeeklaan 1 - 124.500 euro K.K.
Beekbergenstraat 24 - 117.500 euro K.K.

meer info op V&A

Na een mislukte verkoop, opnieuw in de verkoop. Dus voor een ieder die nog een leuk woonwerkpand zoekt (met 2 apparte adressen).

emailen kan naar: bit_babe at hotmail punt com

pi_16648154
Gezocht: appartement/Zelfstandige woonruimte in Zwolle. Max. huur rond de 500EUR. Als het even kan in een gezellige wijk met parkeerruimte.
ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
pi_16649627
Gezocht: appartement in Rotterdam, liefst aan de Vierambachtstraat of zijstraat daarvan. Max. huur 400 euro excl.
pi_16659779
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:50 schreef CdFMarshall het volgende:
Ik zal het nog even verduidelijken..

AANGEBODEN: Soutterain in Nijmegen, 5 min. lopen van centrum en centraal station. Huur 375,-Euro inclusief alles! Woonkamer 4x4, slaapkamer 3x3, badkamer 1x4. Open keuken bij woonkamer inbegrepen.

Ben ZEEER geinteresseerd! Omdat je mailadres er niet bij staat, wil je mij mailen?
Scary but true!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')