abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13405138
Beste Swami, zal er op deze ontdekkingstochten ook geplunderd worden? Dan ben ik eventueel mezelf ter Uwer beschikking te stellen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 24 september 2003 @ 10:53:07 #102
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_13405216
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beste Swami, zal er op deze ontdekkingstochten ook geplunderd worden? Dan ben ik eventueel mezelf ter Uwer beschikking te stellen.
Uiteraard zal er geplunderd worden!
Dat is nou juist één van de leuke kanten van die baan!
Denk aan de Nederlandse zeevaarders, die de Indische landen van al hun schoonheden en rijkdommen wisten te beroven! Of Cortez, die de Inca's bloedig uitmoordde voor zijn eigen gewin!

Dus u gaat mee, als ik het goed begrijp? Dan wordt u mjn hoofd-plunderaar.

De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  woensdag 24 september 2003 @ 10:53:20 #103
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13405223
Je vergeet totaal ONZE ontdekkingsreizigers! Zoals Abel Tasman en ...

...Willem Barendz, zittend op zijn stoel, en tevens zijn broertje en zusje...

Herdenk hen.

woensdag 24 september 2003 @ 10:58:09 #104
Spiritual lovemachine.
pi_13405322
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:53 schreef Dodec het volgende:
Je vergeet totaal de Nederlandse ontdekkingsreizigers! Zoals Abel Tasman en ...
[afbeelding]
...Willem Barendz, zittend op zijn stoel, en tevens zijn broertje en zusje...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Herdenk hen.

Hoe kon ik Abel Tasman nou vergeten? "De man met de snor"... "El snorro grande"...
Persoonlijk heb ik wat minder met Willem Barendtz, omdat hij naar verluidt zijn huisvuil altijd in het water dumpte... wat de naam "Barendtzee" verklaart.
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_13405388
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:53 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Dus u gaat mee, als ik het goed begrijp? Dan wordt u mjn hoofd-plunderaar.
Vermits mijn sociale kalender het toelaat ben ik ten zeerste bereid tezamen met U en Uw geweldige crew verscheidene eilanden in den vreemde op niet mis te verstane wijze de kunst van het vredig mediteren, beschreven in Uw Vele Wijze Geschriften bij te brengen.

Ook de mogelijkheid voor nakomelingen te zorgen bij de plaatselijke vrouwelijke bevolking op voornoemde eilanden met een vergelijkbaar eerdergenoemd enthousiasme doet mij reeds rillen van blijde verwachting.

woensdag 24 september 2003 @ 11:06:40 #106
Spiritual lovemachine.
pi_13405486
Goed...
ik heb nu volgens mij genoeg bemanning bij elkaar weten te krijgen.

Het enige dat ik nog mis, is een ontdekkingsreizigersdiploma. Zonder dat diploma word je als ontdekkingsreiziger heden ten dage niet meer serieus genomen. Ik zou het lachertje van de ontdekkingsreizigersbranche zijn...

...maar nogmaals, waar kan ik dat felbegeerde papiertje halen?

Fotoboek.
pi_13405650
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:44 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er altijd users die het topic vrijwel meteen weer een nieuwe impuls weten te geven, zoals u.
Mijn dank daarvoor.
Had ik u trouwens al bedankt voor uw link naar de LOI -site?

Geen dank. Geen dank.
Wie?
  woensdag 24 september 2003 @ 11:20:13 #108
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13405730
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:58 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Hoe kon ik Abel Tasman nou vergeten? "De man met de snor"... "El snorro grande"...
Persoonlijk heb ik wat minder met Willem Barendtz, omdat hij naar verluidt zijn huisvuil altijd in het water dumpte... wat de naam "Barendtzee" verklaart.

Mja je hebt ook gelijk. Het is ook een beetje een mietje he. Beetje stranden op Nova Zembla. Heel laf op walrussen en ijsberen jagen.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:28:27 #109
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13405854
Welke kant op wilde u eigenlijk gaan varen Swami? Dan weet ik wat voor een kledij ik moet inpakken... Gaat u voor het zonnige zuiden, of het koude noorden...of...??
  woensdag 24 september 2003 @ 11:30:53 #110
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13405910
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:28 schreef Dreuzel het volgende:
Welke kant op wilde u eigenlijk gaan varen Swami? Dan weet ik wat voor een kledij ik moet inpakken... Gaat u voor het zonnige zuiden, of het koude noorden...of...??
het wilde westen!? het verre oosten!?
  woensdag 24 september 2003 @ 11:31:25 #111
Spiritual lovemachine.
pi_13405919
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:20 schreef Dodec het volgende:

[..]

Mja je hebt ook gelijk. Het is ook een beetje een mietje he. Beetje stranden op Nova Zembla. Heel laf op walrussen en ijsberen jagen.

Dat hij op walrussen en ijsberen joeg is tot dáár aan toe...
maar het feit dat hij zijn malafide huisvuil-praktijken voortzette (ditmaal verplaatste hij het naar Nova Zembla) is gewoon niet normaal meer.
Het heeft verdorie 25 jaar gekost voordat die klereboel daar weer een beetje was opgeruimd...maar nee, mijnheer Barendtz wist zogenaamd weer "van niets". Maar ondertussen wél profiteren van een huisvuil-vrij schip. De schoft.
Fotoboek.
pi_13405920
misschien kun je holletjes ontdekken, kan part time in het weekend
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:33:39 #113
Spiritual lovemachine.
pi_13405963
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:28 schreef Dreuzel het volgende:
Als ik u was, zou ik een uitgebreide garderobe inpakken danwel aanschaffen. Ik ben namelijk van plan om mijn robuuste schuit alle hoeken van deze wereld te laten zien.

Of koop gewoon een jas met afritsbare mouwen, dan zit u altijd goed.

Fotoboek.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:35:40 #114
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13405991
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:31 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Dat hij op walrussen en ijsberen joeg is tot dáár aan toe...
maar het feit dat hij zijn malafide huisvuil-praktijken voortzette (ditmaal verplaatste hij het naar Nova Zembla) is gewoon niet normaal meer.
Het heeft verdorie 25 jaar gekost voordat die klereboel daar weer een beetje was opgeruimd...maar nee, mijnheer Barendtz wist zogenaamd weer "van niets". Maar ondertussen wél profiteren van een huisvuil-vrij schip. De schoft.

En wij maar boeten met volle prullenbakken en rotzooi in het huis. Ik heb gehoord dat Vasco zojuist een controleur op zijn schip heeft. Zo zo! De goeien moeten het weer onder de kwaden ontgelden!
  woensdag 24 september 2003 @ 11:37:07 #115
Spiritual lovemachine.
pi_13406022
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:35 schreef Dodec het volgende:

[..]

En wij maar boeten met volle prullenbakken en rotzooi in het huis. Ik heb gehoord dat Vasco zojuist een controleur op zijn schip heeft. Zo zo! De goeien moeten het weer onder de kwaden ontgelden!

Vasco is al honderden jaren dood.
Fotoboek.
pi_13406041
Grote Swami, Kapitein Der Zeven Zeeën, Bevruchter Van Minstens Evenzovele Maagden:

De enige school voor ontdekkingsreizigers die ik tot nog toe heb kunnen ontdekken, is helaas reeds een ruïne:

quote:
Het beeld van Hendrik de Zeevaarder. Dit beeld staat in Lagos. De bekendste Portugees die de wereld ging verkennen. (Colombus niet, want dat was geen Portugees). In Sagres heeft hij een zeevaardersschool gehad. De restanten daarvan zijn nu nog steeds terug te vinden.
Bron
De Heilige Zoektocht gaat voort.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:38:27 #117
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13406047
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:37 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Vasco is al honderden jaren dood.

Willem Barendz ook.
Laten we nu hier geen Willem-Vasco bash topic van maken.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:39:07 #118
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_13406064
Mooi topic
  woensdag 24 september 2003 @ 11:41:30 #119
Spiritual lovemachine.
pi_13406122
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Grote Swami, Kapitein Der Zeven Zeeën, Bevruchter Van Minstens Evenzovele Maagden:

De enige school voor ontdekkingsreizigers die ik tot nog toe heb kunnen ontdekken, is helaas reeds een ruïne:
[..]

De Heilige Zoektocht gaat voort.

Het is een stap.
Een kleine stap op het pad van Heilige progressie.
Maar wel een belangrijke stap.

Zelf heb ik dit gevonden, maar ik kijk een beetje op tegen die malle pakjes die iedereen aanmoet. Zoals u weet hou ik van een stijlvolle outfit en heb ik een pesthekel aan uniformen en apenpakkies.

Fotoboek.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:43:08 #120
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13406159
Pas je wel op? Je bent niet de enigste met een droom namelijk.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:44:15 #121
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13406180
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:33 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Als ik u was, zou ik een uitgebreide garderobe inpakken danwel aanschaffen. Ik ben namelijk van plan om mijn robuuste schuit alle hoeken van deze wereld te laten zien.

Of koop gewoon een jas met afritsbare mouwen, dan zit u altijd goed.

Oké!
- Dikke winterjas (met afritsbare mouwen) - Check!
- Sjaal - Check!
- Bikini - Check!
- Regenjas - Check!
- Slippers - Check!
- Lange broeken - Check!
- Truien - Check!
- T-shirts - Check!
- Korte broeken - Check!
- Winterschoenen - Check!
- Zonnebril - Check!
  woensdag 24 september 2003 @ 11:47:18 #122
Spiritual lovemachine.
pi_13406249
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:38 schreef Dodec het volgende:

[..]

Willem Barendz ook.
Laten we nu hier geen Willem-Vasco bash topic van maken.

Om de dood van Willem maal ik niet.

Vasco daarentegen...

...God hebbe zijn ziel. Vasco da Gama, geroemd om zijn improvisatievermogen en zijn technische vaardigheden. Zo wist hij een oud blikje tot een fietspomp om te bouwen en een bic-pen tot een raketwerper. Dat kwam altijd van pas tijdens de eenzame en barre tochten over het water. Slechts weinigen weten dit, maar Da Gama was de inspiratiebron voor de televisieseries "McGyver" en "The A-team".
Wat een techneut was het toch.Nóg minder mensen weten dat er later zelfs een doe-het-zelf zaak vernoemd is naar Da Gama, maar de uitspraak is in de loop der eeuwen een beetje verbasterd.

Fotoboek.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:49:04 #123
Spiritual lovemachine.
pi_13406287
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:43 schreef Dodec het volgende:
Pas je wel op? Je bent niet de enigste met een droom namelijk.[afbeelding]
Ach ja... Bill Cosby...moge hij rusten in vrede.
Fotoboek.
  woensdag 24 september 2003 @ 11:53:00 #124
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13406368
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:47 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Nóg minder mensen weten dat er later zelfs een doe-het-zelf zaak vernoemd is naar Da Gama, maar de uitspraak is in de loop der eeuwen een beetje verbasterd.
Hé, dat wist ik niet. Dat had ik niet verwacht overigens. Van het polo-shirt weet ik het weer wel, Marco en zo he, maar dat is ook algemeen bekend. Volgens mij slaag jij wel voor je diploma!
  woensdag 24 september 2003 @ 11:54:14 #125
Spiritual lovemachine.
pi_13406387
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:53 schreef Dodec het volgende:
Volgens mij slaag jij wel voor je diploma!
Denkt u echt?
Dan zou ik de op één na gelukkigste man op aarde zijn !
Fotoboek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')