abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13358669
Tja ik ben nog iedere jaar met mijn ouders op wintersport geweest dat beviel me uitstekend! Maar nou wil het geval dat ze dit jaar niet gaan en de komende jaren ook niet (ivm verbouwing van ons huis)
Dus ik baal natuurlijk als een stekker, maar ik wil gewoon wel op wintersport!

Weet iemand een redelijk goede en goedkope wintersport plaats/appartement/hotel/pension in Oostenrijk of Frankrijk voor 2 á 3 personen??

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 22 september 2003 @ 14:32:47 #2
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_13358820
Kijk eens bij de operators Husk en Snowtrex, staan leuke reizen bij. Deze twee operators zijn volgens mij wel de goedkoopste. Als je ook nog buiten het hoogseizoen gaat is het helemaal snel bekeken.
pi_13359028
ik ben vorig jaar met mijn vriendin via www.snowexpress.nl gegaan. Super geregeld, en veel keus. Kiek maar 'ns mien jong!
Chiel Montagne for President!!
pi_13359093
Moet het per sé in de krokusvakantie zijn..??
Of mag het ook in het laagseizoen, want dan zou ik lastminute gaan. Met de auto dan weliswaar, maar dan kan je echt supergoedkoop. (148 euro voor 8 dagen incl pas in Frankrijk)
pi_13359300
Kijk es op www.husk.nl. Daar hebben ze ook nog wel goede en goedkope aanbiedingen...

veel pezier iig al

greetz

Boost

Live to ride, ride with your heart
pi_13359305
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:43 schreef Frenkie het volgende:
Of mag het ook in het laagseizoen, want dan zou ik lastminute gaan. Met de auto dan weliswaar, maar dan kan je echt supergoedkoop. (148 euro voor 8 dagen incl pas in Frankrijk)
is dat prijs p.p.??
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
pi_13359456
www.bizztravel.nl

Ik ben met deze reisorganisatie met aantal vrienden naar Valfrejus geweest. Was lekker goedkoop en plaatsje zelf was ook niet zo duur. T is wel een kleinskigebied... dus misschien voor jou al niet zo leuk meer.

pi_13363185
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:43 schreef Frenkie het volgende:
Moet krokus zijn, ik kan geen vrij van school regelen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_13365296
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:01 schreef Dezz het volgende:

[..]

Moet krokus zijn, ik kan geen vrij van school regelen

dan vroeg boeken en veel sparen!
pi_13373196
www.husk.nl lijkt me wel aantrekkelijk
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:12:45 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_13385301
www.sportura.nl is soms nog net wat goedkoper dan www.husk.nl
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_13385339
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:12 schreef XL het volgende:
Oh bedankt
pi_13385826
Wij willen eind feb. begin maart gaan en ik zit erover te denken om gewoon vliegtickets naar Geneve te nemen (Easyjet, totaal prijs van ongeveer 60 euro p.p., dus dat is zeer ok), maar weet iemand hier een leuk hotel/chalet/etc. rondom Geneve (Frankrijk/Zwitserland) zodat we niet nog een keer 4 uur in de bus moeten zitten om ergens te komen?

En wat zijn een beetje de leuke plaatsen om heen te gaan? We gaan niet voor het uitgaansleven (lees: skihut gedoe) ofzo, maar wel een beetje gezellig natuurlijk..

Alvast bedankt!!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_13434948
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:32 schreef jellyrose het volgende:
Wij willen eind feb. begin maart gaan en ik zit erover te denken om gewoon vliegtickets naar Geneve te nemen (Easyjet, totaal prijs van ongeveer 60 euro p.p., dus dat is zeer ok), maar weet iemand hier een leuk hotel/chalet/etc. rondom Geneve (Frankrijk/Zwitserland) zodat we niet nog een keer 4 uur in de bus moeten zitten om ergens te komen?

En wat zijn een beetje de leuke plaatsen om heen te gaan? We gaan niet voor het uitgaansleven (lees: skihut gedoe) ofzo, maar wel een beetje gezellig natuurlijk..

Alvast bedankt!!

mmm ik weet niet, maar met Husk heb je wel én appartement én busreis én skipas (dat is het belangrijkste vind ik) inbegrepen
Of wil je persé niet met de bus??
pi_13434994
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:12 schreef XL het volgende:
Maar sportura is geen lid meer van de SGR! Let daar op!
pi_13435629
quote:
Op donderdag 25 september 2003 15:01 schreef Dezz het volgende:

[..]

mmm ik weet niet, maar met Husk heb je wel én appartement én busreis én skipas (dat is het belangrijkste vind ik) inbegrepen
Of wil je persé niet met de bus??

Nou, het is onze pre-huwelijksreis [we trouwen in feb en gaan pas later in het jaar echt op vakantie] en we willen het liefst het meeste geld uitgeven aan de accomodatie (dus een mooi chaletje of hotelkamer met open haard, zwembad en dat soort ongein..), dus waarschijnlijk moeten we het wel los doen.. vandaar dat het zeg maar een soort 'eigen vervoer' (in ons geval dan vliegtuig) reis wordt!
Red de zeehond!
pi_13436883
quote:
Op donderdag 25 september 2003 15:27 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Nou, het is onze pre-huwelijksreis [we trouwen in feb en gaan pas later in het jaar echt op vakantie] en we willen het liefst het meeste geld uitgeven aan de accomodatie (dus een mooi chaletje of hotelkamer met open haard, zwembad en dat soort ongein..), dus waarschijnlijk moeten we het wel los doen.. vandaar dat het zeg maar een soort 'eigen vervoer' (in ons geval dan vliegtuig) reis wordt!

Oh zo, ik snap het

Kan je wel iets aanraden als je veel geld aan je accomodatie wil uitgeven Het ligt in Oostenrijk in Grossarl (Salzburgerland)

http://www.edelweiss-grossarl.at/ kijk daar maar eens.

pi_13438022
Ziet er leuk uit!!!! Weet je ook nog wat in Zwitsterland of Frankrijk toevallig?
Red de zeehond!
pi_13448690
Ik zit dit jaar in de skicommissie en moet dus een skireis voor m'n studievereniging organiseren. Het is de bedoeling dat er zoveel mensen meegaan tegen een zo laag mogelijke prijs. Vorig jaar zijn ze voor 300 euro (skipas, busreis, voedselpakket en appartement) naar les deux alps geweest.. dus wij willen een soortgelijk iets organiseren.

We streven naar 50 man en een bedrag van maximaal 350 euro (excl. skihuur, les en uitgaan)... als we op een hoger bedrag uitkomen, is de kans namelijk niet zo groot dat de studentjes mee willen.

Maar goed,
welke plaatsen zijn niet al te duur, kan je goed skieën en heeft een leuke apres-ski?

We hebben al voor Mayerhofen en Val Thorens gekeken, maar de offertes die we hebben gekregen vielen nogal tegen

Suggesties?

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_13453573
Ik zie altijd hele groepen studenten met de bus naar Frankrijk gaan. En eerlijk gezegd snap ik nooit dat die mensen met die hoge opleidingen daarvoor kiezen. Natuurlijk, de Franse gebieden zijn groter, de reis meestal goedkoper. Maar studenten gaan toch meer voor de apres-ski en Oostenrijk is wat dat betreft veel gezelliger. Bovendien is het eten en met name de drank vele malen goedkoper dan in de Franse gebieden. Dus wat je meer betaald aan de reis verdien je zeker wel terug op eten en drinken.

Ik zou kijken naar Kirchberg, Gerlos, Saalbach, Mayerhofen, Ischgl, etc.

350 euro is trouwens wel een erg laag budget, zeker als je uitgaan er bij rekent. Dat bedrag ben je in Nederland al kwijt als je een week lang elke avond op stap gaat.

pi_13463855
Goed lezen Frenkie:
quote:
maximaal 350 euro (excl. skihuur, les en uitgaan
Dus 350 voor reis en verblijfplaats!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 21:52:05 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13906143
weet iemand een goedkope oplossing om om het weekend 2 dagen te gaan skien. Dus zo goedkoop mogelijk hotel. Klein gebied om de skipas goedkoop te houden. Met de trein of met de auto. Iemand enig idee wat zo iets zou moeten kosten. En heeft die gene er ervaring mee?

Ik heb ooit het plan gehad om een auto te kopen. en dan om het weekend heen en weer te rijden. Om 2 dagen te skiën in oostenrijk of frankrijk. Mooiste zal dus grens gebieden zijn. Zo dat de reis met de auto lekker kort is. Gebied hoeft niet groot te zijn. Want je bent er maar 2 volle dagen?

Ik kan helaas niet veel vinden. Wie weet dat iemand hier leuke tipjes heeft en of ervaringen?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 13:03:29 #24
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_13963204
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 17:29 schreef Liejannuh het volgende:
Goed lezen Frenkie:
[..]

Dus 350 voor reis en verblijfplaats!

Nou zoals ik al in een ander topic heb gezegd, het is gelukt voor 299... zonder uitgaan dan heh Frenkie
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_13963220
Wij gaan dit jaar met een groep naar les menuiers, 10 dagen, 299 euro all-in! Alles behalve de snowboard huur!

Je moet echt proberen met een groep mee te gaan ,dat scheelt enorm!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')