Weet iemand een redelijk goede en goedkope wintersport plaats/appartement/hotel/pension in Oostenrijk of Frankrijk voor 2 á 3 personen??
veel pezier iig al
greetz
Boost
quote:is dat prijs p.p.??
Op maandag 22 september 2003 14:43 schreef Frenkie het volgende:
Moet het per sé in de krokusvakantie zijn..??
Of mag het ook in het laagseizoen, want dan zou ik lastminute gaan. Met de auto dan weliswaar, maar dan kan je echt supergoedkoop. (148 euro voor 8 dagen incl pas in Frankrijk)
Ik ben met deze reisorganisatie met aantal vrienden naar Valfrejus geweest. Was lekker goedkoop en plaatsje zelf was ook niet zo duur. T is wel een kleinskigebied... dus misschien voor jou al niet zo leuk meer.
quote:Moet krokus zijn, ik kan geen vrij van school regelen
Op maandag 22 september 2003 14:43 schreef Frenkie het volgende:
Moet het per sé in de krokusvakantie zijn..??
Of mag het ook in het laagseizoen, want dan zou ik lastminute gaan. Met de auto dan weliswaar, maar dan kan je echt supergoedkoop. (148 euro voor 8 dagen incl pas in Frankrijk)
quote:dan vroeg boeken en veel sparen!
Op maandag 22 september 2003 17:01 schreef Dezz het volgende:[..]
Moet krokus zijn, ik kan geen vrij van school regelen
quote:Oh bedankt
Op dinsdag 23 september 2003 15:12 schreef XL het volgende:
www.sportura.nl is soms nog net wat goedkoper dan www.husk.nl
En wat zijn een beetje de leuke plaatsen om heen te gaan? We gaan niet voor het uitgaansleven (lees: skihut gedoe) ofzo, maar wel een beetje gezellig natuurlijk..
Alvast bedankt!!
quote:mmm ik weet niet, maar met Husk heb je wel én appartement én busreis én skipas (dat is het belangrijkste vind ik) inbegrepen
Op dinsdag 23 september 2003 15:32 schreef jellyrose het volgende:
Wij willen eind feb. begin maart gaan en ik zit erover te denken om gewoon vliegtickets naar Geneve te nemen (Easyjet, totaal prijs van ongeveer 60 euro p.p., dus dat is zeer ok), maar weet iemand hier een leuk hotel/chalet/etc. rondom Geneve (Frankrijk/Zwitserland) zodat we niet nog een keer 4 uur in de bus moeten zitten om ergens te komen?En wat zijn een beetje de leuke plaatsen om heen te gaan? We gaan niet voor het uitgaansleven (lees: skihut gedoe) ofzo, maar wel een beetje gezellig natuurlijk..
Alvast bedankt!!
quote:Maar sportura is geen lid meer van de SGR! Let daar op!
Op dinsdag 23 september 2003 15:12 schreef XL het volgende:
www.sportura.nl is soms nog net wat goedkoper dan www.husk.nl
quote:Nou, het is onze pre-huwelijksreis [we trouwen in feb en gaan pas later in het jaar echt op vakantie] en we willen het liefst het meeste geld uitgeven aan de accomodatie (dus een mooi chaletje of hotelkamer met open haard, zwembad en dat soort ongein..), dus waarschijnlijk moeten we het wel los doen.. vandaar dat het zeg maar een soort 'eigen vervoer' (in ons geval dan vliegtuig) reis wordt!
Op donderdag 25 september 2003 15:01 schreef Dezz het volgende:[..]
mmm ik weet niet, maar met Husk heb je wel én appartement én busreis én skipas (dat is het belangrijkste vind ik) inbegrepen
Of wil je persé niet met de bus??
quote:Oh zo, ik snap het
Op donderdag 25 september 2003 15:27 schreef jellyrose het volgende:[..]
Nou, het is onze pre-huwelijksreis [we trouwen in feb en gaan pas later in het jaar echt op vakantie] en we willen het liefst het meeste geld uitgeven aan de accomodatie (dus een mooi chaletje of hotelkamer met open haard, zwembad en dat soort ongein..), dus waarschijnlijk moeten we het wel los doen.. vandaar dat het zeg maar een soort 'eigen vervoer' (in ons geval dan vliegtuig) reis wordt!
Kan je wel iets aanraden als je veel geld aan je accomodatie wil uitgeven Het ligt in Oostenrijk in Grossarl (Salzburgerland)
http://www.edelweiss-grossarl.at/ kijk daar maar eens.
We streven naar 50 man en een bedrag van maximaal 350 euro (excl. skihuur, les en uitgaan)... als we op een hoger bedrag uitkomen, is de kans namelijk niet zo groot dat de studentjes mee willen.
Maar goed,
welke plaatsen zijn niet al te duur, kan je goed skieën en heeft een leuke apres-ski?
We hebben al voor Mayerhofen en Val Thorens gekeken, maar de offertes die we hebben gekregen vielen nogal tegen
Suggesties?
Ik zou kijken naar Kirchberg, Gerlos, Saalbach, Mayerhofen, Ischgl, etc.
350 euro is trouwens wel een erg laag budget, zeker als je uitgaan er bij rekent. Dat bedrag ben je in Nederland al kwijt als je een week lang elke avond op stap gaat.
quote:Dus 350 voor reis en verblijfplaats!
maximaal 350 euro (excl. skihuur, les en uitgaan
Ik heb ooit het plan gehad om een auto te kopen. en dan om het weekend heen en weer te rijden. Om 2 dagen te skiën in oostenrijk of frankrijk. Mooiste zal dus grens gebieden zijn. Zo dat de reis met de auto lekker kort is. Gebied hoeft niet groot te zijn. Want je bent er maar 2 volle dagen?
Ik kan helaas niet veel vinden. Wie weet dat iemand hier leuke tipjes heeft en of ervaringen?
quote:Nou zoals ik al in een ander topic heb gezegd, het is gelukt voor 299... zonder uitgaan dan heh Frenkie
Op vrijdag 26 september 2003 17:29 schreef Liejannuh het volgende:
Goed lezen Frenkie:
[..]Dus 350 voor reis en verblijfplaats!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |