Sta met een prachtige vrouw te praten,.... maar besluit naar huis te gaan. Terwijl ik naar de uitgang loop, kom ik een hele mooie meid tegen die ik eerder die avond in een andere kroeg heb gesproken. Jaartje of 24, slim, erg mooi (veel bekijks van de alle aanwezige gasten). We praten en hebben super veel lol en dezelfde humor.
Lichten gaan aan, sluitingstijd. We lopen samen naar buiten, zoeken fietsen, het moment.... ok ik breng haar wel even thuis... en dan... ga je nog even mee naar binnen vraagt ze. 4 uur snachts, geen bekenden te zien, je bent zat en dus... juist. Een echt zeer mooie vrouw waarmee je lol hebt gehad vraagt of je aub mee naar binnen gaat.... f u c k!
Via een paar omwegen houd ik de boot af, waardoor ze nog meer aandringt.... Ik wordt helemaal gek... de bier reclame maar dan anders als je begrijpt wat ik bedoel. Uiteindelijk wordt het haar duidelijk dat ik een vriendin heb en zeg ik dat ik ga. Ik geef haar 3 kussen op haar wang en fiets weg....
Koelle vent of een sjappie?
[Dit bericht is gewijzigd door NattePuf op 22-09-2003 13:22]
quote:sowieso had je niet mee moeten gaan naar haar huis, dus ik vind t dom. Maar niet dom dat je niets hebt gedaan daaro
Op maandag 22 september 2003 13:19 schreef NattePuf het volgende:
Zaterdagavond; mijn vriendin is het weekend weg en ik ga met 2 vrienden een beetje drinken en de stad in. Heb veel gedronken en heb mede daarom 'een goede babbel'. Ik spreek veel dames en heb een prima avond. Vrienden zijn inmiddels naar huis omdat ze iets te veel op hadden. Ik voelde me nog steeds prima.Sta met een prachtige vrouw te praten,.... maar besluit naar huis te gaan. Terwijl ik naar de uitgang loop, kom ik een hele mooie meid tegen die ik eerder die avond in een andere kroeg heb gesproken. Jaartje of 24, slim, erg mooi (veel bekijks van de alle aanwezige gasten). We praten en hebben super veel lol en dezelfde humor.
Lichten gaan aan, sluitingstijd. We lopen samen naar buiten, zoeken fietsen, het moment.... ok ik breng haar wel even thuis... en dan... ga je nog even mee naar binnen vraagt ze. 4 uur snachts, geen bekenden te zien, je bent zat en dus... juist. Een echt zeer mooie vrouw waarmee je lol hebt gehad vraagt of je aub mee naar binnen gaat.... f u c k!
Via een paar omwegen houd ik de boot af, waardoor ze nog meer aandringt.... Ik wordt helemaal gek... de bier reclame maar dan anders als je begrijpt wat ik bedoel. Uiteindelijk wordt het haar duidelijk dat ik een vriendin heb en zeg ik dat ik ga. Ik geef haar 3 kussen op haar wang en fiets weg....
Het had een heftige avond kunnen worden.
quote:Fock that man
Op maandag 22 september 2003 13:20 schreef baukel het volgende:
goed gedaan ;-)
L O S E R
Dik neuken man, sjeesss wat een schande zeg. Ben je nou een man of niet
* Viper® merkt dat er weinig mensen eens zijn met zijn besluit.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper_74 op 22-09-2003 13:22]
quote:Laat me raden, je wordt binnenkort 15 en zou graag eens voor het eerst seks hebben ?
Op maandag 22 september 2003 13:21 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Fock that man
L O S E R
Dik neuken man, sjeesss wat een schande zeg. Ben je nou een man of niet
[Dit bericht is gewijzigd door El_Diablo op 22-09-2003 13:23]
quote:Hoezo "uiteindelijk"
Uiteindelijk wordt het haar duidelijk dat ik een vriendin heb en zeg ik dat ik ga.
quote:Nee, een meid van 24 alleen over straat laten fietsen om 4 uur 's nachts is gallant.
Op maandag 22 september 2003 13:20 schreef Patriesje het volgende:[..]
sowieso had je niet mee moeten gaan naar haar huis, dus ik vind t dom. Maar niet dom dat je niets hebt gedaan daaro
Goed gedaan joh.
quote:En daarom ben jij ook vrijgezel
Op maandag 22 september 2003 13:21 schreef Viper_74 het volgende:* Viper® merkt dat er weinig mensen eens zijn met zijn besluit.
quote:niet mee naar binnen dan
Op maandag 22 september 2003 13:23 schreef gooddaddy het volgende:[..]
Nee, een meid van 24 alleen over straat laten fietsen om 4 uur 's nachts is gallant.
Goed gedaan joh.
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:22 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Laat me raden, je wordt binnenkort 15 en zou graag eens voor het eerst seks hebben ?
You bastard, hoe wist je dat
Tja, ik zou het nog steeds gedaan hebben, maarja karakter verschilt. Waarschijnlijk had ik er achteraf ook wel spijt van gehad
En op het moment zelf ben ik toch te zat/te mieterig (net als de TS) om naar binnen te gaan dussuh.
* Viper_74 is nou ook weer stoer ?
Je had haar allang duidelijk moeten maken dat je al een vriendin hebt!
Het is al een paar jaar geleden, soms heb ik er spijt van (ben ondertussen weer single en ze zijn nog steeds leuk) maar soms ben ik er ook wel weer trots op. Dat ik zo sterk ben geweest en zo. Zie het gewoon als kracht. Probeer er trouwens niet je vriendin mee te bewijzen dat haar serieus neemt, ze zal het toch niet begrijpen en alsnog boos worden
quote:wellicht is zij de dame die een blauwtje liep en wil nu
Op maandag 22 september 2003 13:27 schreef Schrikkie het volgende:
e-mail adres van ts is niet echt mannelijk, sandravanhoog@hotmail
quote:Ik ben trots op je !!!
Zaterdagavond; mijn vriendin is het weekend weg en ik ga met 2 vrienden een beetje drinken en de stad in. Heb veel gedronken en heb mede daarom 'een goede babbel'. Ik spreek veel dames en heb een prima avond. Vrienden zijn inmiddels naar huis omdat ze iets te veel op hadden. Ik voelde me nog steeds prima.Sta met een prachtige vrouw te praten,.... maar besluit naar huis te gaan. Terwijl ik naar de uitgang loop, kom ik een hele mooie meid tegen die ik eerder die avond in een andere kroeg heb gesproken. Jaartje of 24, slim, erg mooi (veel bekijks van de alle aanwezige gasten). We praten en hebben super veel lol en dezelfde humor.
quote:koel wel, cool niet
Op maandag 22 september 2003 13:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Ben je al "koel" als je niet vreemdgaat.....??
Hij had het toch minstens al lang kunnen zeggen dat ie al een vriendin heeft?
Dat komt na een uur praten toch allang naar voren of ligt dat aan mij?
quote:Spijker op z'n kop!
Op maandag 22 september 2003 13:35 schreef Dante_A het volgende:
Het is al een paar jaar geleden, soms heb ik er spijt van (ben ondertussen weer single en ze zijn nog steeds leuk) maar soms ben ik er ook wel weer trots op. Dat ik zo sterk ben geweest en zo. Zie het gewoon als kracht. Probeer er trouwens niet je vriendin mee te bewijzen dat haar serieus neemt, ze zal het toch niet begrijpen en alsnog boos worden
(Mailadres is gezamelijk adres van aantal mensen.. verder ook niet relevant)
Tja is waar, maar voor het naar huis brengen van iemand ga ik me niet schuldig voelen. Er is nog niet eens gezoent..... Echter is het moeilijk uit te leggen, maar ik denk dat dit in mijn geval ook niet nodig is.
quote:Nah, een meid wegbrengen 's nachts is bij mij heus niet een hint voor sex oid.
Op maandag 22 september 2003 13:39 schreef killer_mac het volgende:
Ben ik nou de enige die vindt dat hij ook oneerlijk is geweest tegen over het meisje met wie hij is mee gefietst?Hij had het toch minstens al lang kunnen zeggen dat ie al een vriendin heeft?
Waarom zou het uberhaubt aan ons zijn om dat te beoordelen? Ik denk dat je de algemeen geldende normen over vreemdgaan best kent, heb je Fok niet voor nodig.
quote:Was vreemd gesprek, moeilijk uit te leggen. Ik weet niet eens hoe oud ze is, wat ze doet etc..., alleen haar naam, maar dat maakt het juist wel lache. En het was geen paar uur... 40 minuten
Op maandag 22 september 2003 13:39 schreef killer_mac het volgende:
Ben ik nou de enige die vindt dat hij ook oneerlijk is geweest tegen over het meisje met wie hij is mee gefietst?Hij had het toch minstens al lang kunnen zeggen dat ie al een vriendin heeft?
Op zich kan zoiets natuurlijk heel spannend zijn, maar je moet van tevoren weten of het kan.
Zelf kan ik er niet echt over oordelen, het hangt af van het moment. Als de sleur in je relatie zit dan zou je het eerder overwegen dan wanneer je nog helemaal verliefd bent op je vriendin.
[Dit bericht is gewijzigd door Morphs op 22-09-2003 13:59]
Overigens in dit kader een mooi quote
quote:
Als je later op sterven ligt zul je meer spijt hebben van de meisjes die je hebt laten lopen dan van de mannen die je gedood hebt
quote:Wat denk je zelf?
Op maandag 22 september 2003 13:19 schreef NattePuf het volgende:[..]
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:58 schreef Frenkie het volgende:
Wil je nou een schouderklopje ofzo..?? Wat wil je anders met dit topic.
quote:D'r valt niet veel te discussieren..
Op maandag 22 september 2003 14:06 schreef NattePuf het volgende:[..]
Wat dacht je van een discussie.., de reden van elke topic. Zoals je leest hebben veel mensen hierover een mening....
iedereen zegt OF goed zo, (de meesten) OF je had haar moeten neuken..
punt..
moreel is het goed wat je gedaan hebt, sexueel niet
PUNT
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:27 schreef tvlxd het volgende:
Je hebt een vriendin en je besluit niet vreemd te gaan.. Nou, nou, een schouderklopje verdien je wel, hoor!
quote:Ik denk dat minimaal 60% gelogen is
Op maandag 22 september 2003 17:11 schreef Jape het volgende:
Maar denk dat genoeg mannen anders gehandeld zouden hebben...
Verder heb je de juiste keuze gemaakt door niet mee naar binnen te gaan. Je hebt een vriendin. Dan doe je zoiets niet.
dus je krijgt een net een voldoende want je had haar eigenlijk niet naar huis moeten brenge
Nog ff algemeen vraagje: Als je vriendje ontzettend loopt te flirten met een meisje op msn, via smsjes en telfoontjes is dit oneerlijk voor zijn vriendin die daar niks van af weet?
quote:Dat je dr thuis gebracht hebt en mee naar binnen bent gegaan vind ik al erg genoeg
quote:Hij ging helemaal niet mee naar binnen
Op maandag 22 september 2003 19:30 schreef Duna het volgende:[..]
Dat je dr thuis gebracht hebt en mee naar binnen bent gegaan vind ik al erg genoeg
quote:au, de waarheid doet pijn
Op maandag 22 september 2003 13:58 schreef Frenkie het volgende:
Als je later op sterven ligt zul je meer spijt hebben van de meisjes die je hebt laten lopen dan van de mannen die je gedood hebt
quote:Gelijk in, maar de situatie versterkte het primaire oerinstinkt met aardig wat factortjes. Ik ben dan ook blij dat er niets gebeurd is.... zeker toen ik wakker werd.
Op maandag 22 september 2003 22:28 schreef Yo_whatever het volgende:
Maar ff een vraagje, het lijkt haast dat je het best moeilijk vond om 'haar te laten gaan' en dat je het knap van jezelf vind dat je niet mee naar binnen geweest. Maar als je dol bent op je vriendin is toch toch geen enkel punt? Dan ben je daar toch niet zo mee bezig??
quote:huhu dat was juist the issue smart ass
Op maandag 22 september 2003 19:09 schreef Frenkie het volgende:
Ze was dus niet leuk genoeg om even te wippen. dat is wel duidelijk
quote:Gerechtigheid
Op maandag 22 september 2003 18:00 schreef BB-King het volgende:
Zal je straks net zien dat je vriendin dat weekend wel met een ander heeft gekrikt.
quote:Juist een goede redenatie
Op maandag 22 september 2003 17:55 schreef hallodagg het volgende:
het is vrij logisch maar ik snap dat je er wel ff van moest slikken....er zijn namelijk meer lekkere/lieve/mooie meisjes/vrouwen op de werelddus je krijgt een net een voldoende want je had haar eigenlijk niet naar huis moeten brenge
![]()
quote:Jouw IQ stijgt ook niet boven de lengte van je jongeheer uit
Op maandag 22 september 2003 19:09 schreef Frenkie het volgende:
Ze was dus niet leuk genoeg om even te wippen. dat is wel duidelijk
quote:Vreemdgaan is iets anders dan met iemand mee naar huis gaan of bij iemand in bed gaan liggen...om het nog maar een stapje verder te brengen...sexen en zoenen mag niet, maar de rest mag toch echt geen probleem zijn.
Op maandag 22 september 2003 13:20 schreef Patriesje het volgende:[..]
sowieso had je niet mee moeten gaan naar haar huis, dus ik vind t dom. Maar niet dom dat je niets hebt gedaan daaro
quote:Niet dus. Anders was het wel gebeurd.
Op maandag 22 september 2003 23:04 schreef NattePuf het volgende:
huhu dat was juist the issue smart assWel dus
tenzij ik voor iedere keer dat ik vreemdging weer een schop onder me hol kreeg
quote:Typisch een voorbeeld van iemand die met deze situatie, al schrijf je anders, geen serieuze ervaring heeft (gehad). Was dit wel het geval geweest dan had je het toch wat anders bekeken.... for sure!
Op donderdag 25 september 2003 10:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
Niet dus. Anders was het wel gebeurd.
Maar goed als ik voor iedere keer dat ik niet vreemd was gegaan een schouderklopje zou willen hebben, dan was ik nog wel 20 cm kortertenzij ik voor iedere keer dat ik vreemdging weer een schop onder me hol kreeg
![]()
quote:Ghehehehe mensenkennis dat siert je niet
Op vrijdag 26 september 2003 09:21 schreef NattePuf het volgende:
Typisch een voorbeeld van iemand die met deze situatie, al schrijf je anders, geen serieuze ervaring heeft (gehad). Was dit wel het geval geweest dan had je het toch wat anders bekeken.... for sure!
Voor de rest natuurlijk een erg 'koelle' bijdrage van je.Want daar gaat het toch om he.... pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |