quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kwam je dan nog wel klaar als ze zo was uitgewoond met haar vibo?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:39 schreef zwartedoos het volgende:
mmm heerlijk als je partner je bij je haren pakt en hem er zelf inramt![]()
Ach ja, ieder z'n meug he.quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:07 schreef KonnieKipke het volgende:
ik doe het met liefde... ik spuit een doosje vol en lik het zo weer leeg...
kom op zeg, lekkerquote:
en komt je eikel al voorbij de uvula?quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:56 schreef Metro2005 het volgende:
mijn dinnetje is goed aan het oefenen gegaan naar aanleiding van dit topic.
bedankt fok
* kwib attendeert vriendin op deze postquote:Op zaterdag 4 december 2004 09:56 schreef Metro2005 het volgende:
mijn dinnetje is goed aan het oefenen gegaan naar aanleiding van dit topic.
bedankt fok
Als je dit soort dingen zegt zou je het zelf eigenlijk ook eens moeten proberen eh........quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Solitarias het volgende:
blijven oefenen! No pain no gain!
dan heb ik het nog niet over mijn paal van 25 cm gehad,quote:Op dinsdag 23 september 2003 14:16 schreef GameCube het volgende:
De dames die melden dat ze er wel mee om kunnen gaan, hoeveel krijgen jullie weg? Ik bedoel het lijkt me toch niet prettig om een lul van 19 cm helemaal in je keel te hebben?!
Nee joh, gewoon steeds een beetje en als je het moeilijk krijgt stop je weer en ga je een volgende keer weer aan de slag...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:02 schreef Nastybtch het volgende:
Hmm, ik vind dat oefenen ook maar niks, ik sluit me totaal bij lucienne2 aanhoe vaak moet je dat in godsnaam oefenen dan? tot je helemaal over de persoon heen kotst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |