abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2003 @ 20:14:46 #1
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_13342193
Ik waarschuw u allen alvast: Verwacht niet al te veel van deze Goldie Hawn-bevattende musical waar onze Norton even zingend voorbij komt huppelen in z'n duivelspakje.

Nouja, ik overdrijf. Het past alleen niet echt in het straatje van Norton, als ik eerlijk ben. Zo zet je Fight Club, AHX, 25th Hour opeens naast zoiets als Everyone Says I Love You. En da's best eng.

Maar het is nog wel te doen hoor .

Maargoed:

Het verhaal gaat over een familie met Goldie Hawn als liefhebbende moeder.. Alan Alden als stiefpa, W dy Allen als biologische pa, Drew Barrymore als een van de dochters en Norton als de klunzige doch lieve Holden.

Holden vraagt Schuyler (Drew) ten huwelijk en aangezien iedereen maar aanneemt dat ze ja gezegd heeft, wordt de trouwdatum vastgezet. Maar moederke Steffi nodigt vlak voor het huwelijk een ex-crimineel (Tim Roth in een zeer amusante rol) uit waar Schuyler natuurlijk smoorverliefd op wordt. Ondertussen wil Joe (Woody Allen) zelfmoord plegen omdat keer op keer z'n vriendin er vandoor gaat en zit een kleine Laura (Natalie Portman) met zichzelf in de knoop omdat ze maar geen vriendje krijgt. Uiteindelijk komt alles weer goed, want hey.. het is wel een musical he .

Al met al is het, vind ik, een rasechte baggerfilm. Maar het zingen en dansen van Norton (in pakje!) maakt alles goed .

Wat vonden jullie ervan? .

pi_13342340
quote:
Op zondag 21 september 2003 20:14 schreef BlaatschaaP het volgende:

Wat vonden jullie ervan? .

Het gedeelte dat ik heb gezien vond ik zwaar kut. Dat zal de rest dan ook wel zijn.
For great justice!
  zondag 21 september 2003 @ 20:43:28 #3
24529 GSX-MAN
Zinvol geweld.....
pi_13342909
Woody Allen? Ik weet weer genoeg
...Killed my mother. She tasted like chicken. I hate chicken......
pi_13342918
Ik houd niet van musicals, maar ja, het is wel een film van Woody Allen he!
Ik vond het een echte typische Allen-film (alleen dat zingen.....tsja.... je kunt niet alles hebben he, maar het was niet echt storend, het werkte bij 8 Femmes ook).
Ik vind altijd dat het bij de Woody Allen films zo is dat het plot niet zoveel uitmaakt, maar het gaat om de sfeer.
En de sfeer is altijd goed.
pi_13343035
maar das juist zo leuk aan edward norton hij doet wat hij leuk vind, daarom heeft ie ook keeping the faith gedaan. hij kan trouwens echt niet zingen, wat erg leuk is dat woody allen het alsnog in de film gelaten heeft.
  maandag 22 september 2003 @ 11:11:30 #6
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_13354327
Ik vond hem ook bagger. Ik heb het laatste half uur dan ook niet gezien.
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')