Mee eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:58 schreef furanku het volgende:
Momenteel de Casshern Soundtrack aan het downloaden. Deze OST is gewoon zo goed he![]()
Prachtige film, met prachtige muziek.
Volgens mij heet ze hikaru (ook wel hikki)quote:Op zondag 30 januari 2005 04:10 schreef kikker69 het volgende:
Utada is geweldig en Ayumi haar trance cd's helemaal te gek.
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:39 schreef SubSun het volgende:
Volgens mij heet ze voluit Utada Hikaru, wordt ze in Azie ook wel Hikki genoemd, maar haar engelse album heeft ze uitgebracht onder de naam Utada. (Blijbaar omdat Amerikanen Hikaru niet kunnen uitspreken
)
Die plaatjes van die clip zien er inderdaad erg gaaf uit, doet me al snel denken aan FInal Fantasy bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:51 schreef summerscent het volgende:
Die clips die door Utada Hikaru's man zijn geregisseerd zijn erg mooi.
[[url=http://img199.exs.cx/img199/6130/uh6te.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alle clips afkomstig van Deep River zijn erg schitterend (ze maakt dan ook de duurste clips van alle Japanse artiesten). Behalve Hikari die valt erg tegen, daar zit ze de hele clip af te wassen.
Maar First Love vind ik haar mooiste lied. Deep River en Dareka no Negai ga Kanau Koro zijn goede tweedes.
[[url=http://img179.exs.cx/img179/2449/fl5yi.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik heb de laaste singel van Gackt al beluisterd en valt wat tegen. Bside "kono yoru ga owa ru mae ni" is zelfs slecht. Maar Nakashima Mika's nieuwe single 'Sakurairo Maukoro" is wel erg mooie ballad.
Hier is een lyricsite in romaji van Utada Hikaru met de Engelse vertalingen erbij.
Voor de geinteresseerden: Gacktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
gackt heeft ook model gestaan voor enkele manelijke Final Fantasy figuren
weet niet meer welke ,was ooit een topic over gackt in B&H
Ik heb mijn Moments single van Ayumi Hamasaki in een Chinese winkel in Rotterdam gekocht.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef summerscent het volgende:
Ik zou echt niet weten waar je Japanse cd/dvd in NL kan kopen.
En thanx MissMSX voor de link. Ik heb nog nooit zo hard gelachen [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |