Uiteraard wil ik mij indekken dat ik zometeen met een kutsmoes ontslagen wordt (Krijg ik zeker nieteen een uitkering)
Dus ik dacht aan een rechtsbijstand verzekering. Ik heb al eens even gegeken maar dat ging me 150 euro kosten ofzo. Kan ik me niet voorstellen.
Kan iemand zeggen waar ik me zo goedkoop mogenlijk kan laten verzekeren?
Alvast dank u
laat m ff in de stront zakken!!!
(heeft ook Rechtsbijstand, maar wist nie dat dat kon)
Enne ik wil toch een verzekering. Iemand?
quote:Ja Ja en je maar afvragen waarom die de Ziektewet aanpakken in de poltiek....
Op zondag 21 september 2003 18:48 schreef G-Plek het volgende:
Duik in de ziektewet, en ga iets anders zoeken joh....laat m ff in de stront zakken!!!
(heeft ook Rechtsbijstand, maar wist nie dat dat kon)
quote:Ga ook eens praten bij het CWI
Op zondag 21 september 2003 18:53 schreef Whatever123 het volgende:
Eigenlijk wil ik ze gewoon flink naaien. Schadevergoedingtje. Doorbetalen terwijl ik lekker thuiszit in afwachting van de uitslag van de geschillencommisie.
Dat valt me echt op he. Ik bedoel, dit is een goed forum met vele aardige behulpzame forumers maar echt een antwoord komt er meestal niet. Er wordt wat omheengebabbeld maar echt een oplossing komt er niet.
Komop. Niemand hier een goede rechtsbijstand verzekering die mij aangeraden kan worden?
En dan nog een antwoord: de rechtsbijstandverzekering zal je niet redden in het geschil dat je nu met je werkgever aan het krijgen bent:
quote:De beste optie is wellicht om een Rechtswinkel binnen te stappen óf een advocaat te zoeken. In elk geval: nergens mee akkoord gaan en niets tekenen, tenzij je zeker weet waar je mee bezig bent.
De rechtsbijstandverzekering kent een wachttermijn van drie maanden, te rekenen vanaf de ingangsdatum van de verzekering. Dit betekent dat u alleen een beroep kunt doen op de verzekering, als het geschil ontstaat ná de wachttermijn. Bron: www.nn.nl
Succes.
quote:Dat gevoel kun je beter maar weer vergeten; het conflict speelde al voor je je verzekerde en is daarom van dekking uitgesloten. (zg. brandend huis clausule)
Op zondag 21 september 2003 21:13 schreef Whatever123 het volgende:
Oke. Afgesloten bij achmea.Ik voel me nu al ontzorgd
quote:Zo éénvoudig ligt dat niet; er is sprake van een conflict wat al speelde toen je de verzekering afsloot.
Op zondag 21 september 2003 22:04 schreef Whatever123 het volgende:
Neehoor. Ik zie het aankomen, maar het is er nog niet
En juist door hoe eea in elkaar steekt zul je dat aan de verzekering moeten melden, omdat het een essentieel onderdeel is van je verdediging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |