abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13340138
Mijn baas wil me eruithebben. Ben ik mooi klaar mee. Hij zit erop te spinnen om mij op iets te kunnen betrappen. En hij heeft me al eens voor iets heel lulligs een 'officieele waarschuwing' gegeven. Stom natuurlijk dat ik liever de vrede wou bewaren ipv bezwaar aan te tekenen tegen een onterechte waarschuwing. Nou kreeg ik laatst weer op mijn flikker voor iets piepkleins wat ik niet eens gedaan had >:( Ik zie waarschuwing nummer 2 al liggen. Nog 1 keer een verpreking en ik wordt gewipt.

Uiteraard wil ik mij indekken dat ik zometeen met een kutsmoes ontslagen wordt (Krijg ik zeker nieteen een uitkering)

Dus ik dacht aan een rechtsbijstand verzekering. Ik heb al eens even gegeken maar dat ging me 150 euro kosten ofzo. Kan ik me niet voorstellen.

Kan iemand zeggen waar ik me zo goedkoop mogenlijk kan laten verzekeren?

Alvast dank u

zondag 21 september 2003 @ 18:48:06 #2
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13340161
Lid worden van de vakbond. Zij geven ook steun op dit soort vraagstukken.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
pi_13340178
Duik in de ziektewet, en ga iets anders zoeken joh....

laat m ff in de stront zakken!!!

(heeft ook Rechtsbijstand, maar wist nie dat dat kon)

pi_13340215
Je kunt sowieso beroep aantekenen tegen je ontslag als het zover komt.Dan moet het naar de geschillenkamer voordat er een ontslag-vergunning afgegeven kan worden. Als jij dan kan bewijzen voor de geschillenkamer dat het ontslag onrechtmatig gaat het hele feest voor je baas al niet door.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_13340251
En gesnapt worden voor ziek melden terwijl je dat niet bent? DAT is pas een reden voor ontslag.

Enne ik wil toch een verzekering. Iemand?

zondag 21 september 2003 @ 18:53:35 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13340287
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:48 schreef G-Plek het volgende:
Duik in de ziektewet, en ga iets anders zoeken joh....

laat m ff in de stront zakken!!!

(heeft ook Rechtsbijstand, maar wist nie dat dat kon)

Ja Ja en je maar afvragen waarom die de Ziektewet aanpakken in de poltiek....
Mensen zoals jij zijn daar schuldig aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13340296
Eigenlijk wil ik ze gewoon flink naaien. Schadevergoedingtje. Doorbetalen terwijl ik lekker thuiszit in afwachting van de uitslag van de geschillencommisie.
  zondag 21 september 2003 @ 18:58:50 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13340402
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:53 schreef Whatever123 het volgende:
Eigenlijk wil ik ze gewoon flink naaien. Schadevergoedingtje. Doorbetalen terwijl ik lekker thuiszit in afwachting van de uitslag van de geschillencommisie.
Ga ook eens praten bij het CWI
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13342765
Nog iemand iet's te zeggen over rechtsbijstand?

Dat valt me echt op he. Ik bedoel, dit is een goed forum met vele aardige behulpzame forumers maar echt een antwoord komt er meestal niet. Er wordt wat omheengebabbeld maar echt een oplossing komt er niet.

Komop. Niemand hier een goede rechtsbijstand verzekering die mij aangeraden kan worden?

zondag 21 september 2003 @ 21:00:47 #10
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_13343331
De oplossing is in dit geval dat je gewoon even een rondje gaat bellen of surfen. De hoogte van de premie is afhankelijk van een aantal persoonlijk omstandigheden.

En dan nog een antwoord: de rechtsbijstandverzekering zal je niet redden in het geschil dat je nu met je werkgever aan het krijgen bent:

quote:
De rechtsbijstandverzekering kent een wachttermijn van drie maanden, te rekenen vanaf de ingangsdatum van de verzekering. Dit betekent dat u alleen een beroep kunt doen op de verzekering, als het geschil ontstaat ná de wachttermijn. Bron: www.nn.nl
De beste optie is wellicht om een Rechtswinkel binnen te stappen óf een advocaat te zoeken. In elk geval: nergens mee akkoord gaan en niets tekenen, tenzij je zeker weet waar je mee bezig bent.

Succes.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_13343621
Oke. Afgesloten bij achmea.

Ik voel me nu al ontzorgd

pi_13344989
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:13 schreef Whatever123 het volgende:
Oke. Afgesloten bij achmea.

Ik voel me nu al ontzorgd

Dat gevoel kun je beter maar weer vergeten; het conflict speelde al voor je je verzekerde en is daarom van dekking uitgesloten. (zg. brandend huis clausule)
pi_13345063
Neehoor. Ik zie het aankomen, maar het is er nog niet
pi_13345337
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:04 schreef Whatever123 het volgende:
Neehoor. Ik zie het aankomen, maar het is er nog niet
Zo éénvoudig ligt dat niet; er is sprake van een conflict wat al speelde toen je de verzekering afsloot.

En juist door hoe eea in elkaar steekt zul je dat aan de verzekering moeten melden, omdat het een essentieel onderdeel is van je verdediging.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')