Een stel amerikanen waren een feestje aan het bouwen in de ZOO van Baghdad, toen 1 op het lumineuze idee kwam om een tijger uit z'n hand te laten eten..
De tijger viel de soldaat aan, en toen heeft een collega de tijger doogeschoten door 3 schoten in z'n kop.
Je zou toch een beetje professionaliteit verwachten.
quote:Mya, stelletje enorme worsten, je kan het toch wel een beetje verwachten als je een TIJGER gaat lopen VOEREN, en dan het arme beest dat alleen maar uit instinct gaat toehappen maar doodknallen
Op zaterdag 20 september 2003 22:11 schreef gelly het volgende:Een stel amerikanen waren een feestje aan het bouwen in de ZOO van Baghdad, toen 1 op het lumineuze idee kwam om een tijger uit z'n hand te laten eten..
De tijger viel de soldaat aan, en toen heeft een collega de tijger doogeschoten door 3 schoten in z'n kop.
Je zou toch een beetje professionaliteit verwachten.
quote:zal ik je vertellen over een stel amerikaanse soldaten die vorige week (meen ik) 8 irakeze politieagenten doodschoten, omdat de amerikanen dachten dat het saddam-aanhangers waren...
Op zaterdag 20 september 2003 22:11 schreef gelly het volgende:Je zou toch een beetje professionaliteit verwachten.
stelletje hufers zijn het
quote:Het was een Bengaalse tijger en het was op het journaal.
Op zaterdag 20 september 2003 22:13 schreef Cronus het volgende:
Bron? De topicstarts van Gelly geloof ik niet meer...
quote:'t staat op FP, smoel houden met je pro-amerika gereutel hier
quote:NOS nieuws. In een item over het toenemende wantrouwen jegens de amerikaanse bezetters.
quote:Foutje, bedankt!
Op zaterdag 20 september 2003 22:14 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
zal ik je vertellen over een stel amerikaanse soldaten die vorige week (meen ik) 8 irakeze politieagenten doodschoten, omdat de amerikanen dachten dat het saddam-aanhangers waren...
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32674
quote:Ga jij eens rellen in het PF-topic.
Op zaterdag 20 september 2003 22:14 schreef Graveland het volgende:[..]
't staat op FP, smoel houden met je pro-amerika gereutel hier
quote:Kom op zeg, Cronus
quote:Daar twijfel ik ook al tijden aan.
quote:donder jij maar op
Op zaterdag 20 september 2003 22:15 schreef Cronus het volgende:[..]
Ga jij eens rellen in het PF-topic.
quote:Zo beter?
quote:
Militair schiet tijger dood in Bagdad ZooUitgegeven: 20 september 2003 18:57
BAGDAD - Een Amerikaanse militair heeft in de dierentuin van de Iraakse hoofdstad Bagdad een zeldzame Bengaalse tijger doodgeschoten. De directeur van Bagdad Zoo zei zaterdag dat de militair dronken was.
"De militairen kwamen 's avonds met eten en bier in gezelschap van een groep Iraakse politiemannen'', zei Adel Salman Musa over het incident dat donderdagavond plaatsvond. "Eén van de militairen, die volgens de Iraakse politie veel had gedronken, ging tegen het advies van zijn collega's in de kooi in en probeerde het dier te voeren. De tijger verwondde hem ernstig aan zijn arm'', vertelde Salman Musa. "Eén van de andere militairen schoot de tijger toen dood.''
"De militairen hebben het recht niet zich zo te gedragen. Dat was het dierbaarste en kostbaarste dier van de hele dierentuin. Hij was veertien jaar oud en hier geboren'', aldus Salman Musa. De Bengaalse tijger is een bedreigde en beschermde diersoort. In het wild bestaan nog maar 3.000 tot 4.500 van deze tijgers. Het Amerikaanse leger heeft bevestigd dat een militair de tijger heeft doodgeschoten en onderzoekt het incident.
In juli is de dierentuin weer opengesteld voor het publiek. Er wonen nu 44 dieren. De meeste zijn afkomstig uit paleizen van de verdreven president Saddam Hussein en zijn zoon Uday, die door Amerikaanse troepen is gedood. Tijdens de oorlog zijn de meeste dieren gestolen. Ze zijn gedood om te worden opgegeten of opgezet en verkocht.
http://nu.nl/news.jsp?n=207295&c=23
quote:ja
Op zaterdag 20 september 2003 22:16 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zo beter?
[..]
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:16 schreef Graveland het volgende:
't type mensen dat daar in 't leger zit is ook meestal zo dom als wat en heilig overtuigd van "The glory of the US of A"
quote:Nou, dit gaat wel weer wat ver in mijn opinie.
zal ik je vertellen over een stel amerikaanse soldaten die vorige week (meen ik) 8 irakeze politieagenten doodschoten, omdat de amerikanen dachten dat het saddam-aanhangers waren...
Als je daar elk dag collega's vermoord ziet worden door zogenaamde 'hulpbehoevende' irakezen, dan wordt je wel voorzichtig.
Eigenlijk moeten ze daar gewoon weg.
quote:Ze hebben hem dus juist geholpen
Nadat Saddam aan de macht kwam, werd de dierentuin verwaarloosd.
Btw is verwaarloost met een T! Prusters.
Die gore schietgrage pleureshonden worden zelf dronken, komen zelf te dicht bij de tijger.
Dat beest zit verdomme achter tralies..
Tuurlijk tis schrikken als je aangevallen wordt, maar waar haal je het gore lef vandaan een zeldzaam beest neer te knallen dat achter tralies zit.
Domme kut Amerikanen.
Hoop dat ze wat aan die gasten doen.
* het zijn zulke stoere ventjes, maar gaat er een vingertje af dan gaan ze al schijtend in hun broek als laffe honden meteen erop los knallen.
quote:mee eens
Op zaterdag 20 september 2003 22:17 schreef Greyfox het volgende:Eigenlijk moeten ze daar gewoon weg.
quote:'t Is maar een tijger hoor. Erg jammer, maar voor zoiets gaan ze écht geen persconferentie geven.
Op zaterdag 20 september 2003 22:17 schreef Ype het volgende:
Erg jammerlijk nieuws ja.
Er moet toch eindelijk wel een reactie van de VS komen, aangezien dit soort "foutjes" wel redelijk vaak voorkomen
quote:Het is wel met een d, slimmerik
Op zaterdag 20 september 2003 22:17 schreef Markster het volgende:[..]
Ze hebben hem dus juist geholpen
Btw is verwaarloost met een T! Prusters.
quote:die bewoners WILLEN de VS daar niet, het merendeel iig niet..
Op zaterdag 20 september 2003 22:17 schreef Greyfox het volgende:[..]
Nou, dit gaat wel weer wat ver in mijn opinie.
Als je daar elk dag collega's vermoord ziet worden door zogenaamde 'hulpbehoevende' irakezen, dan wordt je wel voorzichtig.
Eigenlijk moeten ze daar gewoon weg.
quote:ben je nu zo'n lamlul of is 't nep?
Op zaterdag 20 september 2003 22:18 schreef Cronus het volgende:[..]
't Is maar een tijger hoor. Erg jammer, maar voor zoiets gaan ze écht geen persconferentie geven.
quote:Wat nou, het is maar een tijger?
't Is maar een tijger hoor. Erg jammer, maar voor zoiets gaan ze écht geen persconferentie geven.
quote:8 politieagenten zijn wel mensen, er verder is het totaal nutteloos en als ik jouw kat of hond (als je die hebt) doodknal, loop je waarschijnlijk ook te janken en wil je me wel wat aandoen
quote:das 't onderwerp niet, maar toch is 't waar
Op zaterdag 20 september 2003 22:19 schreef Nachthavik het volgende:
Nederlandse foutjes vind ik meestal erger: Sebrenica.
quote:Het is wel meer dan een tijger. De bevolking ziet het dier kennelijk als een symbool van de wederopbouw na Saddam. En dan ga je als "bevrijder" zo'n dier om zeep helpen.
quote:Het eerste vrees ik.
Op zaterdag 20 september 2003 22:19 schreef Graveland het volgende:[..]
ben je nu zo'n lamlul of is 't nep?
quote:Jij vind een mensenleven minder belangrijk dan een dierenleven zo te horen?
Op zaterdag 20 september 2003 22:19 schreef Ype het volgende:[..]
Wat nou, het is maar een tijger?
Een diersoort waarvan er nog maar 3000 voorkomen staat niet in verhouding tot een diersoort waar er nog 6 miljard van bestaan.
quote:En wat is het nut van dat noemen in deze topic?
Op zaterdag 20 september 2003 22:19 schreef Nachthavik het volgende:
Nederlandse foutjes vind ik meestal erger: Sebrenica.
quote:Ja tuurlijk. Maar ik verwacht vervolgens geen persconferentie van Balkenende.
Op zaterdag 20 september 2003 22:20 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
8 politieagenten zijn wel mensen, er verder is het totaal nutteloos en als ik jouw kat of hond (als je die hebt) doodknal, loop je waarschijnlijk ook te janken en wil je me wel wat aandoen
quote:hij heeft het over dieren (al valt de mens daar soms ook onder
Op zaterdag 20 september 2003 22:20 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Jij vind een mensenleven minder belangrijk dan een dierenleven zo te horen?
quote:mensen die verkwistend tegenover de natuur en zijn vele facetten staan zijn misbaar
quote:Tis maar een vinger aka soldaat..
quote:Ja, en ons kabinet is zelfs 8 jaar na dato, paar maanden voor de verkiezingen opgestapt, wat een helden.
Op zaterdag 20 september 2003 22:21 schreef Ype het volgende:[..]
En wat is het nut van dat noemen in deze topic?
Natuurlijk is dat ook erg, en daar is toch ook enorm veel ophef over geweest
quote:Juist
Op zaterdag 20 september 2003 22:22 schreef Graveland het volgende:[..]
mensen die verkwistend tegenover de natuur en zijn vele facetten staan zijn misbaar
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:21 schreef Cronus het volgende:[..]
Ja tuurlijk. Maar ik verwacht vervolgens geen persconferentie van Balkenende.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:20 schreef gelly het volgende:
Het is wel meer dan een tijger. De bevolking ziet het dier kennelijk als een symbool van de wederopbouw na Saddam. En dan ga je als "bevrijder" zo'n dier om zeep helpen.
quote:Dus we hebben liever een gewonde soldaat dan een dood dier?
Op zaterdag 20 september 2003 22:22 schreef Brennie het volgende:[..]
Tis maar een vinger aka soldaat..
quote:Eerder even belangrijk.
quote:ja
Op zaterdag 20 september 2003 22:23 schreef Cronus het volgende:[..]
Dus we hebben liever een gewonde soldaat dan een dood dier?
quote:hangt er vanaf, een amerikaan vind ik niet meer erg....
quote:Wel bij zo'n dier en met zo'n verhaal.
[Dit bericht is gewijzigd door elcastel op 20-09-2003 22:25]
quote:Misschien was de soldaat wel gedood als de andere soldaat geen 3 kogels door het beest z'n kop had gejaagd.
Op zaterdag 20 september 2003 22:24 schreef Graveland het volgende:[..]
ja
quote:Dat dier had niet dood gehoeven, het deed gewoon wat z'n natuur is
quote:Dat mag in dit geval zeker vanzelfsprekend zijn ja
quote:Nee, we hebben liever slimme soldaten.
quote:Dat was dan zijn eigen domme schuld geweest.
Op zaterdag 20 september 2003 22:25 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Misschien was de soldaat wel gedood als de andere soldaat geen 3 kogels door het beest z'n kop had gejaagd.
quote:Ik stel een punt..
quote:Dan weet de rest tenminste dat ze niet met tijgers moeten gaan spelen.
Op zaterdag 20 september 2003 22:25 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Misschien was de soldaat wel gedood als de andere soldaat geen 3 kogels door het beest z'n kop had gejaagd.
quote:Nee hoor. De soldaten dienen gewoon bestraft te worden voor hun roekeloosheid. Maar om er nu zo'n rel van te maken vind ik een beetje overdreven.
Op zaterdag 20 september 2003 22:25 schreef gelly het volgende:[..]
Dat dier had niet dood gehoeven, het deed gewoon wat z'n natuur is
Je draait oorzaak en gevolg een beetje om.
quote:Normaal leren mensen van fouten, en deze man had als hij dood was niet meer kunnen leren van die fout.
Op zaterdag 20 september 2003 22:25 schreef gelly het volgende:[..]
Dat was dan zijn eigen domme schuld geweest.
quote:Als het om een geval apart ging was het wat minder erg, maar dat is helaas niet zo.
Op zaterdag 20 september 2003 22:26 schreef Cronus het volgende:[..]
Nee hoor. De soldaten dienen gewoon bestraft te worden voor hun roekeloosheid. Maar om er nu zo'n rel van te maken vind ik een beetje overdreven.
quote:Voor de Iraki's, het bevrijde volk, is het kennelijk belangrijk genoeg om er ophef om te maken. Maar jij als rechtse moralist weet natuurlijk wat het beste is voor het irakeese volk.
Nee hoor. De soldaten dienen gewoon bestraft te worden voor hun roekeloosheid. Maar om er nu zo'n rel van te maken vind ik een beetje overdreven.
quote:Sterker nog.. het doet je blijkbaar geen moer, en dat vind ik niet juist.
quote:dan zullen er een stuk meer amerikanen de cel in belanden...
Nee hoor. De soldaten dienen gewoon bestraft te worden voor hun roekeloosheid
[Dit bericht is gewijzigd door TimmyAsd op 20-09-2003 22:28]
quote:Dus dan kunnen we nog 3000 mensen op die manier lesgeven
Op zaterdag 20 september 2003 22:26 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Normaal leren mensen van fouten, en deze man had als hij dood was niet meer kunnen leren van die fout.
Ik weet wel zeker dat hij nu nooit meer met een tijger gaat spelen.
quote:Ja, veel liever een dronken idioot die zijn vinger kwijt raakt dan het doodschieten van een dier dat notabene achter tralies zat, die hij notabene zelf wilde "voeren" met zijn idiote dronken harses!
quote:Het gaat om het punt dat die soldaten, door hun eigen onachtzaamheid een gevaarlijke situatie creeéren, door een dier dat puur uit instinct handelt te gaan voeren, en dat ze dan dat arme dier, dat HEEL ERG ZELDZAAM is, doodknallen, dat noem ik verkwisting, en daar gaat de wereld aan kapot
quote:Jazeker. Ik vind dat we er voor een paar werken weer een moordenaar als Saddam aan het hoofd moeten zetten die het oude regime voor een tijdje terugbrengt. Eens kijken wat de Irakezen nou echt willen.
Op zaterdag 20 september 2003 22:27 schreef gelly het volgende:[..]
Voor de Iraki's, het bevrijde volk, is het kennelijk belangrijk genoeg om er ophef om te maken. Maar jij als rechtse moralist weet natuurlijk wat het beste is voor het irakeese volk.
quote:Helemaal mee eens!
Op zaterdag 20 september 2003 22:28 schreef Graveland het volgende:[..]
Het gaat om het punt dat die soldaten, door hun eigen onachtzaamheid een gevaarlijke situatie creeéren, door een dier dat puur uit instinct handelt te gaan voeren, en dat ze dan dat arme dier, dat HEEL ERG ZELDZAAM is, doodknallen, dat noem ik verkwisting, en daar gaat de wereld aan kapot
quote:iig niet dat die kutamerikanen in hun land blijven...
Op zaterdag 20 september 2003 22:28 schreef Cronus het volgende:[..]
Jazeker. Ik vind dat we er voor een paar werken weer een moordenaar als Saddam aan het hoofd moeten zetten die het oude regime voor een tijdje terugbrengt. Eens kijken wat de Irakezen nou echt willen.
quote:Ah, de wereld is weer zwart/wit. De amerikanen zijn goed, en Saddam is fout. Geen nuancering of uitzondering mogelijk. Dat zal ze leren, die irakezen.
Jazeker. Ik vind dat we er voor een paar werken weer een moordenaar als Saddam aan het hoofd moeten zetten die het oude regime voor een tijdje terugbrengt. Eens kijken wat de Irakezen nou echt willen.
quote:Dan moesten we ook eens een linkse president in de VS gooien en eens kijken wat het Amerikaanse volk dan wil
quote:We moeten het proberen te voorkomen, maar dit soort dingen gebeuren altijd.
Op zaterdag 20 september 2003 22:28 schreef Ype het volgende:[..]
Dus dan kunnen we nog 3000 mensen op die manier lesgeven
quote:Nu maak je er kiezen tussen twee kwaden van, er waren ook andere optie's. Ook in het geval van dit hele verhaal trouwens.
quote:vreemd genoeg denkt 50% van de wereldbevolking niet zo
Op zaterdag 20 september 2003 22:29 schreef Brennie het volgende:[..]
Helemaal mee eens!
quote:Deze reactie is ook hier niet gewenst.
Op zaterdag 20 september 2003 22:29 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik ben blij dat dit topic er is, zag het ook net op het journaal. Op de FP kan je niet reageren zonder dat je overbodig bent (doordat daar een lullo zit te modden) maar van mij mogen deze Amerikanen een kogel doo rhun eigen kop.
quote:En daarom moeten ze ook bestraft worden, zoiets doe je niet in het leger. Maar om dan maar meteen iemand zijn hand er af te laten happen of dood laten bijten door een tijger gaat wel een beetje ver, vind je ook niet?
Op zaterdag 20 september 2003 22:28 schreef Graveland het volgende:[..]
Het gaat om het punt dat die soldaten, door hun eigen onachtzaamheid een gevaarlijke situatie creeéren, door een dier dat puur uit instinct handelt te gaan voeren, en dat ze dan dat arme dier, dat HEEL ERG ZELDZAAM is, doodknallen, dat noem ik verkwisting, en daar gaat de wereld aan kapot
quote:Ja, ik lach me hier kapot man
Op zaterdag 20 september 2003 22:30 schreef Nachthavik het volgende:[..]
We moeten het proberen te voorkomen, maar dit soort dingen gebeuren altijd.
Altijd leuk die vs-bash topics.
quote:Helaas wel.
Op zaterdag 20 september 2003 22:30 schreef Graveland het volgende:[..]
vreemd genoeg denkt 50% van de wereldbevolking niet zo
quote:Ik zit te janken omdat ik met dit soort mensen in Nederland woon.
Op zaterdag 20 september 2003 22:31 schreef Ype het volgende:
Ja, ik lach me hier kapot man
quote:Nee, dat gaat niet te ver, er bestaat ook zoiets als een voedselketen, en hoezeer dat ontkent word, zonder onze technologie zouden we ergens onderaan staan
Op zaterdag 20 september 2003 22:31 schreef Cronus het volgende:[..]
En daarom moeten ze ook bestraft worden, zoiets doe je niet in het leger. Maar om dan maar meteen iemand zijn hand er af te laten happen of dood laten bijten door een tijger gaat wel een beetje ver, vind je ook niet?
quote:Democratie kun je niet al bombarderend en lukraak schietend afdwingen.
quote:Koud staal in je hand maakt nou eenmaal overmoedig... Ik ben het 100% met je eens...
Op zaterdag 20 september 2003 22:18 schreef Brennie het volgende:
Godverdomme wat ben ik hier kwaad om.
Hoorde het net op het nieuws.Die gore schietgrage pleureshonden worden zelf dronken, komen zelf te dicht bij de tijger.
Tuurlijk tis schrikken als je aangevallen wordt, maar waar haal je het gore lef vandaan een zeldzaam beest neer te knallen dat achter tralies zit.Domme kut Amerikanen.
* het zijn zulke stoere ventjes, maar gaat er een vingertje af dan gaan ze al schijtend in hun broek als laffe honden meteen erop los knallen.
![]()
![]()
quote:Amerikanen zijn over het algemeen veel aardiger dan Nederlanders, maar dat weet jij niet omdat je er nooit geweest bent, en dus gewoon lekker iedereen na gaat praten.
Op zaterdag 20 september 2003 22:32 schreef Brennie het volgende:[..]
Helaas wel.
Zat me vanavond al weer es te bedenken dat ik steeds meer kots op de mentaliteit van de samenleving.Zo'n bericht draagt daar alleen maar aan bij.
[Dit bericht is gewijzigd door Nachthavik op 20-09-2003 22:33]
quote:Bush is democratisch gekozen. Lijkt me irrelevant om nu te stellen dat we een linkse president daar aan het hoofd moeten zetten.
Op zaterdag 20 september 2003 22:30 schreef Ype het volgende:[..]
Dan moesten we ook eens een linkse president in de VS gooien en eens kijken wat het Amerikaanse volk dan wil
quote:Ja. Hij moet bestraft worden inderdaad.
En daarom moeten ze ook bestraft worden, zoiets doe je niet in het leger. Maar om dan maar meteen iemand zijn hand er af te laten happen of dood laten bijten door een tijger gaat wel een beetje ver, vind je ook niet?
quote:nee, marokkanen-bashtopics zijn leuk....
Op zaterdag 20 september 2003 22:30 schreef Nachthavik het volgende:[..]
We moeten het proberen te voorkomen, maar dit soort dingen gebeuren altijd.
Altijd leuk die vs-bash topics.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:18 schreef Brennie het volgende:
Godverdomme wat ben ik hier kwaad om.
Hoorde het net op het nieuws.Die gore schietgrage pleureshonden worden zelf dronken, komen zelf te dicht bij de tijger.
Tuurlijk tis schrikken als je aangevallen wordt, maar waar haal je het gore lef vandaan een zeldzaam beest neer te knallen dat achter tralies zit.Domme kut Amerikanen.
![]()
![]()
quote:I couldn't possibly care less
Op zaterdag 20 september 2003 22:32 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Ik zit te janken omdat ik met dit soort mensen in Nederland woon.
quote:Bush heeft die verkiezingen nooit gewonnen. Hij heeft zichzelf als winnaar uitgeroepen.
Op zaterdag 20 september 2003 22:33 schreef Cronus het volgende:[..]
Bush is democratisch gekozen. Lijkt me irrelevant om nu te stellen dat we een linkse president daar aan het hoofd moeten zetten.
quote:Wat een idiote generalisatie.
Op zaterdag 20 september 2003 22:33 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Amerikanen zijn over het algemeen veel aardiger dan Nederlanders, maar dat weet jij niet omdat je er nooit geweest bent, en dus gewoon lekker iedereen na gaat praten.
quote:Die was er af gehapt door een dier achter tralies, dat notabene door het slachtoffer zelf was geprovoceerd en na het incident geen gevaar meer betekende. Het hele doodschieten van die tijger was niet nodig geweest !
En de iraki's zullen wel vertrouwen hebben in dronken soldaten met wapens op zak..
quote:dan ga toch lekker in de VS wonen
Op zaterdag 20 september 2003 22:32 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Ik zit te janken omdat ik met dit soort mensen in Nederland woon.
quote:in haar fotoboek staat dat haar favo vakantieland de VS is, nu jij weer, ze had het overigens over de wereldbevolking in het algemeen, en het kan best dat amerikaanse mensen veel aardiger zijn, maar dat is het punt niet
Amerikanen zijn over het algemeen veel aardiger dan Nederlanders, maar dat weet jij niet omdat je er nooit geweest bent, en dus gewoon lekker iedereen na gaat praten.
quote:ja en ja
Op zaterdag 20 september 2003 22:34 schreef Nachthavik het volgende:
Zijn jullie ook blij dan als er een Amerikaanse soldaat doodgeschoten word?
Dat is het risico ofzo om een land te bezetten?
quote:De Amerikanen in Irak zijn niet democratisch gekozen, wat is je punt?
Op zaterdag 20 september 2003 22:33 schreef Cronus het volgende:[..]
Bush is democratisch gekozen. Lijkt me irrelevant om nu te stellen dat we een linkse president daar aan het hoofd moeten zetten.
quote:Ga maar eens een stukje op de weg rijden daar, je zult wat beleven.
Op zaterdag 20 september 2003 22:34 schreef mazaru het volgende:[..]
Wat een idiote generalisatie.
In ieder land leven "onaardige" mensen.
Dat heeft niets met een lengte- of breedtegraad te maken.
quote:Op vakantie zie je weinig en zeker niet de 'echte' Amerikaan.
Op zaterdag 20 september 2003 22:34 schreef Graveland het volgende:
in haar fotoboek staat dat haar favo vakantieland de VS is, nu jij weer, ze had het overigens over de wereldbevolking in het algemeen, en het kan best dat amerikaanse mensen veel aardiger zijn, maar dat is het punt niet
quote:Nee en ja
quote:Bedankt.. dankzij jou ben ik des te meer van overtuigd dat er inderdaad zat mensen rondlopen met een mentaliteitsgehalte van O.
quote:Idem ja en ja.
quote:Rot op kloon. Ik heb het niet over alle amerikanen of amerikaanse soldaten in het bijzonder.
quote:Totale onkul. Bush heeft volgens Amerikaanse wetten de verkiezingen gewonnen. Zoals ik al eerder een keer zei: het heeft geen zin eindeloos Nederlandse wetten op Amerikaanse te blijven projecteren en te stellen dat Bush daar niet hoort te zitten. Hij heeft nu eenmaal gewonnen. Accepteer je verlies.
Op zaterdag 20 september 2003 22:34 schreef elcastel het volgende:[..]
Bush heeft die verkiezingen nooit gewonnen. Hij heeft zichzelf als winnaar uitgeroepen.
en na al die selltvprogrammas, belachelijke berichten uit amerika over aanklachten en rechtszaken, de talkshows, bush enzovoorts enzovoorts begin ik toch duchtig te twijfelen aan de werkelijke waarde van de verenigde staten..
quote:mee eens is
Op zaterdag 20 september 2003 22:36 schreef Brennie het volgende:[..]
Bedankt.. dankzij jou ben ik des te meer van overtuigd dat er inderdaad zat mensen rondlopen met een mentaliteitsgehalte van O.
Had je die nml wel.. dan had je deze onzinnige en onbenullige, nietszeggende, zogenaamd kwetsende opmerking niet geplaatst.
Het slaat werkelijk nergens op.
quote:Welke waarde?
Op zaterdag 20 september 2003 22:37 schreef Jerruh het volgende:
de werkelijke waarde van de verenigde staten..
quote:Dat slaat nou echt als een tang op een varken.
Op zaterdag 20 september 2003 22:35 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Ga maar eens een stukje op de weg rijden daar, je zult wat beleven.
[..]Op vakantie zie je weinig en zeker niet de 'echte' Amerikaan.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
ja en ja
quote:Jullie vonden het zeker ook niets dat de VS (met veel andere landen) ons bevrijd heeft in WOII?
Op zaterdag 20 september 2003 22:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Idem ja en ja.
quote:Al ben ik het niet met je eens. Gelukkig is het niet mijn verlies.
Op zaterdag 20 september 2003 22:36 schreef Cronus het volgende:
Accepteer je verlies.
quote:Ik raad je aan te verhuizen.
Op zaterdag 20 september 2003 22:38 schreef Nachthavik het volgende:[..]
[..]Jullie vonden het zeker ook niets dat de VS (met veel andere landen) ons bevrijd heeft in WOII?
quote:dat is toch iets totaal anders en heeft niets te maken met de oorlog in irak en mijn standpunt over de amerikanen nu
[..]Jullie vonden het zeker ook niets dat de VS (met veel andere landen) ons bevrijd heeft in WOII?
quote:Tja we kunnen nu wel gaan discussiëren daarover, maar de VS kwam pas in aktie nadat zij waren aangevallen (Pearl Harbour). Anders waren we nu nog steeds derde rijk.
Op zaterdag 20 september 2003 22:38 schreef Nachthavik het volgende:
Jullie vonden het zeker ook niets dat de VS (met veel andere landen) ons bevrijd heeft in WOII?
Kortom die discussie verlies je...
[Dit bericht is gewijzigd door dennisdotcom op 20-09-2003 22:40]
quote:Mee eens.
Op zaterdag 20 september 2003 22:37 schreef Jerruh het volgende:
Het geeft mij alleen maar weer hoe belachelijk deze oorlog uit de verf komt en hoe desparate overmoedig de amerikanen hun vingertjes naar anderen en een tijger uitsteken..en na al die selltvprogrammas, belachelijke berichten uit amerika over aanklachten en rechtszaken, de talkshows, bush enzovoorts enzovoorts begin ik toch duchtig te twijfelen aan de werkelijke waarde van de verenigde staten..
quote:Generalisatie ten top, maar dat doe jij natuurlijk niet he.
Op zaterdag 20 september 2003 22:36 schreef Brennie het volgende:[..]
Bedankt.. dankzij jou ben ik des te meer van overtuigd dat er inderdaad zat mensen rondlopen met een mentaliteitsgehalte van O.
Had je die nml wel.. dan had je deze onzinnige en onbenullige, nietszeggende, zogenaamd kwetsende opmerking niet geplaatst.
Het slaat werkelijk nergens op.
quote:Kloon? Van wie dan?
Op zaterdag 20 september 2003 22:36 schreef gelly het volgende:
Rot op kloon. Ik heb het niet over alle amerikanen of amerikaanse soldaten in het bijzonder.
quote:Sja, het zijn dezelfde mensen die zeiken dat er over marokkanen niks gezegd mag worden, maar zelf enige kritiek op 2 amerikaanse soldaten niet dulden. Snap jij het ?
Op zaterdag 20 september 2003 22:38 schreef Brennie het volgende:
Is het nou werkelijk zo moeilijk te begrijpen dat het over 2 stomme kutmensen gaat en niet over Amerika in zijn algemeen?
Ongelofelijk.
quote:jawel, maar dat is het verleden
quote:Dat was toch goed? De VS bemoede zich toch ook niet met zaken waar zij niets mee te doen hadden?
Op zaterdag 20 september 2003 22:39 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Tja we kunnen nu wel gaan discussiëren daarover, maar de VS kwam pas in aktie nadat zij waren aangevallen (Pearl Harbour). Anders waren we nu nog steeds derde rijk.
Kortom die discussie verlies je...
[Dit bericht is gewijzigd door Nachthavik op 20-09-2003 22:41]
quote:is het nou werkelijk te begrijpen dat dit het zoveelste incident is dat getuigt van onnozel gedrag door de amerikaanse soldaten? en ik leg die link met de rest van de amerikanen omdat die naar ijn mening diezelfde onnozele provocaties hebben..
Op zaterdag 20 september 2003 22:38 schreef Brennie het volgende:
Is het nou werkelijk zo moeilijk te begrijpen dat het over 2 stomme kutmensen gaat en niet over Amerika in zijn algemeen?
Ongelofelijk.
en daarmee zeg ik: altijd de vinger naar een ander wijzen en de verantwoordelijkheid naar de achtergrond schuiven.
quote:donder op of lees het topic voor de verandering eens.
Op zaterdag 20 september 2003 22:40 schreef RemcoDelft het volgende:
BRON??? Of is dit weer zoiets triests van zo'n fascistische linkse bomenknuffelmoordenaar (dit kan ik evt. wel onderbouwen) die de United States of America zwart wil maken?
quote:Lees eerst het topic eens door voor je gaat blaten
BRON??? Of is dit weer zoiets triests van zo'n fascistische linkse bomenknuffelmoordenaar (dit kan ik evt. wel onderbouwen) die de United States of America zwart wil maken?
quote:Sorry maar jou opmerking van net zegt meeeer dan genoeg.
Op zaterdag 20 september 2003 22:39 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Generalisatie ten top, maar dat doe jij natuurlijk niet he.
[..]Kloon? Van wie dan?
quote:Deden ze dat nog steeds maar niet...
Op zaterdag 20 september 2003 22:40 schreef Nachthavik het volgende:
Dat was toch goed? De VS bemoede zich toch ook niet met zaken waar zij niets mee te doen hadden?
Hadden ze daar maar door Amerikanen moeten worden vermoord.
quote:Pleur nou eindelijk eens op met dat debielst mogelijke argument
quote:Maar dus je vind het maar niets dat ze ons toen gingen bevrijden (samen met andere landen)?
Op zaterdag 20 september 2003 22:41 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Deden ze dat nog steeds maar niet...
quote:nogmaals, wat heeft dit te maken met kwestie irak en ons standpunt nu?
Op zaterdag 20 september 2003 22:42 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Maar dus je vind het maar niets dat ze ons toen gingen bevrijden (samen met andere landen)?
quote:Leer lezen of rot op en ga je rukken
quote:Dat heb ik niet gezegd, ofwel ?
Op zaterdag 20 september 2003 22:42 schreef Nachthavik het volgende:
Maar dus je vind het maar niets dat ze ons toen gingen bevrijden (samen met andere landen)?
Wat wil je nou man met je domme opmerkingen. Amerika moet zich gewoon niet zoveel met de wereld bemoeien maar gewoon hun eigen land eens aanpakken.
quote:Als ze dat niet hadden gedaan waren ze zelf ook vroeger of later de klos geweest.
quote:Ik zeg daarvoor al dat ze niet de enige zijn, lezen is moeilijk he.
Op zaterdag 20 september 2003 22:41 schreef Ype het volgende:[..]
Pleur nou eindelijk eens op met dat debielst mogelijke argument
Ten eerste zijn ze lang niet de enige, heeft Hitler en Japan hen de oorlog verklaard en zat de economie daar in de slop en raakten ze er door de oorlog weer uit.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:43 schreef mazaru het volgende:
Als ze dat niet hadden gedaan waren ze zelf ook vroeger of later de klos geweest.
quote:Je bent in vorm, Ype
Op zaterdag 20 september 2003 22:42 schreef Ype het volgende:[..]
Leer lezen of rot op en ga je rukken
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:43 schreef Nachthavik het volgende:
Maar ik peer em uit deze discussie
quote:Hallo.... mag ik je er even aan herinneren dat het hier ging om mensen die een onschuldig, zeldzaam dier hebben afgeknald.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:43 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Ik zeg daarvoor al dat ze niet de enige zijn, lezen is moeilijk he.
Maar ik peer em uit deze discussie, geen zin om tegen hypocriete ui te gaan praten.
quote:lul niet, je komt met argumenten die nergens op slaan... probeer de VS niet steeds te redden... er is nl geen redden aan
Maar ik peer em uit deze discussie, geen zin om tegen hypocriete ui te gaan praten.
quote:Precies, opzouten jij hersenloos figuur
quote:En dat had je niet zien aankomen... Tsssk.
Op zaterdag 20 september 2003 22:44 schreef gelly het volgende:
Maak van dit topic nou niet weer een anti-amerika of pro-amerika topic
quote:Mensen die tegen de feiten opboksen halen er de gekste argumenten bij om nog een beetje gelijk te krijgen, neem nu Cronus...altijd andere dingen erbij halend
Op zaterdag 20 september 2003 22:44 schreef Brennie het volgende:[..]
Hallo.... mag ik je er even aan herinneren dat het hier ging om mensen die een onschuldig, zeldzaam dier hebben afgeknald.
Deze mensen zijn daar zelf verantwoordelijk voor.
Treffen zelf blaam.
What the fuck heeft woII en Amerika daar in zijn algemeenheid mee te maken.
Deze 2 soldaten waren fout.. klaar, punt uit.
quote:ok, het is een actie van twee ultiem domme zatte soldaten, maar is dit ook niet het zoveelste incident? ze schieten maar wat in het wilde weg, het lijkt meer op een hamburgerwestern dan op een echte oorlog, en dit incident is het zoveelste bewijs er van. Vind je het gek dt er dan anti-amerikaanse opmerkingen komen: het is het zoveelste bewijs dat de mentaliteit waarmee de amerikanen nu deze oorlog voeren gewoonweg onnozel en laks begint te worden..
Op zaterdag 20 september 2003 22:44 schreef gelly het volgende:
Maak van dit topic nou niet weer een anti-amerika of pro-amerika topic
quote:Jullie zijn toch geen kleine kinderen ? Neem je eigen verantwoordelijkheid zeg.
Op zaterdag 20 september 2003 22:46 schreef sooty het volgende:[..]
En dat had je niet zien aankomen... Tsssk.
quote:doe eens normaal.
Vergissing is menselijk !!
quote:dan nog, ze hebben wel ERG veel friendly fire incidentjes daar
Op zaterdag 20 september 2003 22:47 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
doe eens normaal.
quote:Zeg nou eerlijk; wat was je bedoeling precies met deze topic dan?
Op zaterdag 20 september 2003 22:47 schreef gelly het volgende:[..]
Jullie zijn toch geen kleine kinderen ? Neem je eigen verantwoordelijkheid zeg.
quote:Ja, prima als je dat aan de kaak wilt stellen, meer het gezever over Bush z'n verkiezing of WO II doet echt niet ter zake.
Op zaterdag 20 september 2003 22:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
ok, het is een actie van twee ultiem domme zatte soldaten, maar is dit ook niet het zoveelste incident? ze schieten maar wat in het wilde weg, het lijkt meer op een hamburgerwestern dan op een echte oorlog, en dit incident is het zoveelste bewijs er van. Vind je het gek dt er dan anti-amerikaanse opmerkingen komen: het is het zoveelste bewijs dat de mentaliteit waarmee de amerikanen nu deze oorlog voeren gewoonweg onnozel en laks begint te worden..
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 22:47 schreef gelly het volgende:[..]
Jullie zijn toch geen kleine kinderen ? Neem je eigen verantwoordelijkheid zeg.
quote:zo'n vergissing?
doe eens normaal.
"oeps! sorry dat ik je hele familie heb afgeslacht. dact dat het vogels waren..."
quote:Het is niet zijn bedoeling er een pro/contra discussie van te maken, infantiel figuur
Op zaterdag 20 september 2003 22:49 schreef sooty het volgende:[..]
Jij post dit bericht toch.
quote:Ik zit te spelen met een mes op mijn kamer op de eerste verdieping. Het raam staat open. Opeens floept het mes uit mijn handen en valt uit het raam. Jij loopt daar net onderdoor. OEPS
doe eens normaal.
quote:Jaja oke sorry daarvoor.
Op zaterdag 20 september 2003 22:49 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, prima als je dat aan de kaak wilt stellen, meer het gezever over Bush z'n verkiezing of WO II doet echt niet ter zake.
quote:En dat is het startschot voor ongenuanceerd braken over en weer ? Tijd dat OOG een beetje gaat veranderen, want als dit je instelling is..
Op zaterdag 20 september 2003 22:49 schreef sooty het volgende:[..]
Jij post dit bericht toch.
quote:Jongens, willen jullie aub niet zo op elkaar schelden ???
Op zaterdag 20 september 2003 22:40 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
donder op of lees het topic voor de verandering eens.
sukkel
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 20-09-2003 22:52]
quote:Daar heb je al een ander topic over
Op zaterdag 20 september 2003 22:51 schreef gelly het volgende:[..]
En dat is het startschot voor ongenuanceerd braken over en weer ? Tijd dat OOG een beetje gaat veranderen, want als dit je instelling is..
quote:Vergissing is menselijk !!
Op zaterdag 20 september 2003 22:51 schreef Ype het volgende:
Ik zit te spelen met een mes op mijn kamer op de eerste verdieping. Het raam staat open. Opeens floept het mes uit mijn handen en valt uit het raam. Jij loopt daar net onderdoor. OEPS
quote:groot gelijk.
Op zaterdag 20 september 2003 22:49 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, prima als je dat aan de kaak wilt stellen, meer het gezever over Bush z'n verkiezing of WO II doet echt niet ter zake.
maar ff tussendoor: het neerschieten van 8 irakese politieagent vind ik geen vergissing, doen ze geen research of iets dergelijks? en worden die soldaten niet duchtig in de gaten gehouden of op hun daden aangesproken??
quote:heb je 't topic gelezen? lijkt me niet
Op zaterdag 20 september 2003 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Jongens, willen jullie aub niet zo op elkaar schelden ???
![]()
quote:Heb je hem ook weer.
Op zaterdag 20 september 2003 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, willen jullie aub niet zo op elkaar schelden ???![]()
quote:Kappen nou
Op zaterdag 20 september 2003 22:52 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Heb je hem ook weer.
quote:Wedden dat die tijger dat ook die dronken halve zool zei!
Op zaterdag 20 september 2003 22:54 schreef gelly het volgende:[..]
Kappen nou
quote:Goed, wat ik me afvraag: Wat de hel is het nut van een feest in een fucking dierentuin ???
Op zaterdag 20 september 2003 22:56 schreef mazaru het volgende:[..]
Wedden dat die tijger dat ook die dronken halve zool zei!
quote:Volgens mij ben je zelf een dronken halve zool
Op zaterdag 20 september 2003 22:56 schreef mazaru het volgende:[..]
Wedden dat die tijger dat ook die dronken halve zool zei!
quote:Ik maak me meer zorgen over dronken soldaten met vuurwapens eigenlijk
Op zaterdag 20 september 2003 22:57 schreef Ype het volgende:[..]
Goed, wat ik me afvraag: Wat de hel is het nut van een feest in een fucking dierentuin ???
Genoeg lege plekken in Irak die prima geschikt zijn voor feesten, lijkt me. Eigenlijk vraag je er zo haast om
quote:Lekker vriendelijk figuur ben jij.
Op zaterdag 20 september 2003 22:57 schreef gelly het volgende:[..]
Volgens mij ben je zelf een dronken halve zool
quote:In een mooi afgesloten stuk woestijn zou ik er totaal geen problemen mee hebben eigenlijk. Hoewel er dan misschien nog mooie onschuldige woestijndieren zouden omkomen
Op zaterdag 20 september 2003 22:58 schreef gelly het volgende:[..]
Ik maak me meer zorgen over dronken soldaten met vuurwapens eigenlijk
quote:Inderdaad. Dronkenschap tijdens de dienst moet gewoon betraft worden, maar dat vindt men schijnbaar niet genoeg, men ziet een soldaat liever levend verscheurd worden door een tijger.
quote:Ze mogen nog niet naar huis van Rumsfeld.
Op zaterdag 20 september 2003 22:45 schreef elcastel het volgende:
Ze hadden met hun dronken kop beter hun mede-soldaat kunnen weggrijpen bij die tralies. Wat doen die gasten überhaupt met een wapen als ze dronken zijn.
quote:vind jij de mens nu echt superieur aan een dier?
Op zaterdag 20 september 2003 23:01 schreef Cronus het volgende:[..]
Inderdaad. Dronkenschap tijdens de dienst moet gewoon betraft worden, maar dat vindt men schijnbaar niet genoeg, men ziet een soldaat liever levend verscheurd worden door een tijger.
quote:Lijkt me vrij normaal en logisch.
Op zaterdag 20 september 2003 23:02 schreef Graveland het volgende:[..]
vind jij de mens nu echt superieur aan een dier?
quote:ik denk dat dit ook een teken is van onbezorgd gedrag: Ik krijg steeds meer het idee dat ze geen flauw benul hebben van de werkelijk situatie. Elke dag komen bekant soldaten om, en toch gaan er een paar zich bezuipen in een dierentuin, dan ben je zo kwetsbaar. Ik denk dat ze eerder van die "wij zijn onoverwinnelijk"mentaliteit af moeten voordat ze verder gaan met oorlog voeren..
quote:vind je? we zijn allemaal schepselen der natuur hoor, allemaal van dezelfde bouwstoffen gemaakt, ieder wezen heeft z'n eigen unieke eigenschappen
Op zaterdag 20 september 2003 23:03 schreef Cronus het volgende:[..]
Lijkt me vrij normaal en logisch.
quote:Nee hoor, ik hoop dat de VS eens naar dit soort acties kijkt en er iets aan doet. Maar volgens mij boeit het hen, net als jou, geen ene ruk.
Inderdaad. Dronkenschap tijdens de dienst moet gewoon betraft worden, maar dat vindt men schijnbaar niet genoeg, men ziet een soldaat liever levend verscheurd worden door een tijger.
quote:Ze mogen ook niet dronken met een wapen lopen van Bush.
Op zaterdag 20 september 2003 23:02 schreef schatje het volgende:
Ze mogen nog niet naar huis van Rumsfeld.
quote:Als ze niet eens dronken waren, is de actie nog veel debieler
Op zaterdag 20 september 2003 23:06 schreef KreKkeR het volgende:
Los van dat het een debiele actie was lees ik nergens dat de soldaten dronken waren.
Blijkt dit wel het geval vind ik het een bijna nog kwalijkere zaak dat dronken soldaten bewapend zijn.
quote:Dus als het aan jou ligt wordt er in het vervolg geen onderscheid meer gemaakt tussen de rechten van een dier en de rechten van een mens?
Op zaterdag 20 september 2003 23:05 schreef Graveland het volgende:[..]
vind je? we zijn allemaal schepselen der natuur hoor, allemaal van dezelfde bouwstoffen gemaakt, ieder wezen heeft z'n eigen unieke eigenschappen
quote:Hallo drama queen. De soldaat stak z'n eigen poten door de tralies, zijn fout, niet die van de tijger. Die tijger vormt geen gevaar zolang je met je fikken niet door de tralies komt.
quote:Als het aan mij ligt wel
Op zaterdag 20 september 2003 23:08 schreef Cronus het volgende:[..]
Dus als het aan jou ligt wordt er in het vervolg geen onderscheid meer gemaakt tussen de rechten van een dier en de rechten van een mens?
quote:wat zijn rechten? wat mij betrefd gelden er gewoon de wetten der natuur, dus de voedselketen..rechten is een slecht begrip omdat ze selectief zijn
Op zaterdag 20 september 2003 23:08 schreef Cronus het volgende:[..]
Dus als het aan jou ligt wordt er in het vervolg geen onderscheid meer gemaakt tussen de rechten van een dier en de rechten van een mens?
quote:Wat een onzin.
Op zaterdag 20 september 2003 23:09 schreef Ype het volgende:[..]
Als het aan mij ligt wel
quote:hij ging toch helemaal in die kooi.
Op zaterdag 20 september 2003 23:09 schreef gelly het volgende:[..]
Hallo drama queen. De soldaat stak z'n eigen poten door de tralies, zijn fout, niet die van de tijger. Die tijger vormt geen gevaar zolang je met je fikken niet door de tralies komt.
leve de matador!
quote:Is dat zo ? Dan was ie nog dommer dan ik dacht. De soldaat dan.
Op zaterdag 20 september 2003 23:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
hij ging toch helemaal in die kooi.
leve de matador!
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 23:10 schreef gelly het volgende:[..]
Wat een onzin.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 23:06 schreef Ype het volgende:[..]
Nee hoor, ik hoop dat de VS eens naar dit soort acties kijkt en er iets aan doet. Maar volgens mij boeit het hen, net als jou, geen ene ruk.
Kom op, Ype. Ik vind het hartstikke jammer dat dit gebeurd is en vind gewoon dat die soldaten bestraft moet worden volgens Amerikaanse wetten. Maar jij verwacht nu meteen een persconferentie en een extra uitzending van het NOS o.i.d. wat gewoon nergens op slaat. Het gaat hier om de acties van een paar individuele soldaten die niet eens op een patrouille of iets dergelijks waren.
quote:Dat is zo.
En de doodstraf is een wreed en ongepast iets in deze tijd en daar ben ik dus per definitie tegen.
quote:Natuurlijk, maar ik vind die mening totaal onzinnig
Op zaterdag 20 september 2003 23:11 schreef Ype het volgende:[..]
Mag ik even een mening hebben ja.
quote:Ik verwacht dat de VS een reactie geeft ja. Dat ze naar buiten laten merken dat dit soort gedrag aangepakt wordt.
Op zaterdag 20 september 2003 23:12 schreef Cronus het volgende:[..]
.
Kom op, Ype. Ik vind het hartstikke jammer dat dit gebeurd is en vind gewoon dat die soldaten bestraft moet worden volgens Amerikaanse wetten. Maar jij verwacht nu meteen een persconferentie en een extra uitzending van het NOS o.i.d. wat gewoon nergens op slaat. Het gaat hier om de acties van een paar individuele soldaten die niet eens op een patrouille of iets dergelijks waren.
[..]Dat is zo.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 23:11 schreef gelly het volgende:[..]
Is dat zo ? Dan was ie nog dommer dan ik dacht. De soldaat dan.
quote:bron: post van kozzmic op de eerste pagina.
De militairen kwamen 's avonds met eten en bier in gezelschap van een groep Iraakse politiemannen'', zei Adel Salman Musa over het incident dat donderdagavond plaatsvond. "Eén van de militairen, die volgens de Iraakse politie veel had gedronken, ging tegen het advies van zijn collega's in de kooi in en probeerde het dier te voeren. De tijger verwondde hem ernstig aan zijn arm'', vertelde Salman Musa. "Eén van de andere militairen schoot de tijger toen dood.''
hij dacht zeker dat de kooi een opslagplaats van chemische wapens waren (de putlucht die hij rook kwam vast van de kots van een van z ematen)
quote:Niet boeiend, ik ben ook vegetariër wat mij dus nog stoerder maakt
Op zaterdag 20 september 2003 23:13 schreef gelly het volgende:[..]
Natuurlijk, maar ik vind die mening totaal onzinnig
quote:Ik denk dat er best nog wel een woordje aan besteed wordt door iemand van de Bush-adminstratie. Maar een hele conferentie hoef je dus niet te verwachten.
Op zaterdag 20 september 2003 23:14 schreef Ype het volgende:[..]
Ik verwacht dat de VS een reactie geeft ja. Dat ze naar buiten laten merken dat dit soort gedrag aangepakt wordt.
Dat ze niet op patrouille waren maakt het alleen erger, want hoe komen ze dan aan wapens?
Lijkt me trouwens vrij logisch dat soldaten altijd wapens bij zich hebben, hè. Ook niet op patrouille kan er iets gebeuren. Ze bevinden zich nog steeds op vijandelijk gebied.
quote:ook als ze dronken zijn?
Op zaterdag 20 september 2003 23:16 schreef Cronus het volgende:[..]
Ik denk dat er best nog wel een woordje aan besteed wordt door iemand van de Bush-adminstratie. Maar een hele conferentie hoef je dus niet te verwachten.
Lijkt me trouwens vrij logisch dat soldaten altijd wapens bij zich hebben, hè. Ook niet op patrouille kan er iets gebeuren. Ze bevinden zich nog steeds op vijandelijk gebied.
quote:Kijk dat is jouw conclusie. Ik heb inhoudelijk niet eens gereageerd. Ik vind het gewoon dom van jou dat als jij wel dit topic Fok! is ver-SBS6'ed opent, dat jij je dan nog verbaast over de reakties hier. Onbegrijpelijk.
Op zaterdag 20 september 2003 22:51 schreef gelly het volgende:[..]
En dat is het startschot voor ongenuanceerd braken over en weer ? Tijd dat OOG een beetje gaat veranderen, want als dit je instelling is..
[Dit bericht is gewijzigd door sooty op 20-09-2003 23:18]
quote:Dan ga je daar toch ook niet feesten ???
Op zaterdag 20 september 2003 23:16 schreef Cronus het volgende:
Ze bevinden zich nog steeds op vijandelijk gebied.
quote:Een conferentie had ik ook niet voorgesteld, dat maakte jij ervan
Op zaterdag 20 september 2003 23:16 schreef Cronus het volgende:[..]
Ik denk dat er best nog wel een woordje aan besteed wordt door iemand van de Bush-adminstratie. Maar een hele conferentie hoef je dus niet te verwachten.
quote:Vandaar dat ik hoop dat ze een zware straf te wachten staat. Ze hebben niet alleen een stukje vertrouwen van de Irakezen geschaad, maar ook het imago van de VS als coalitiepartner te kakken gezet.
Op zaterdag 20 september 2003 23:18 schreef elcastel het volgende:[..]
Dan ga je daar toch ook niet feesten ???
Het is óf het één (wapens) óf het nader (drank). Dat lijkt me niet meer dan normaal, kun jedat niet laten, dan wacht je met feesten. Ik vind dat geen excuus.
quote:je bent erg hard aan het terugkrabbelen
Op zaterdag 20 september 2003 23:19 schreef Cronus het volgende:[..]
Vandaar dat ik hoop dat ze een zware straf te wachten staat. Ze hebben niet alleen een stukje vertrouwen van de Irakezen geschaad, maar ook het imago van de VS als coalitiepartner te kakken gezet.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 23:21 schreef Graveland het volgende:[..]
je bent erg hard aan het terugkrabbelen
daarnet zat je nog te roepen dat het maar een tijger is
Nee hoor. Maar ik zie niet in waarom Bush persoonlijk hier een speech voor zou moeten houden. Het is inderdaad 'maar' een tijger maar dat wil absoluut niet zeggen dat het Amerikaanse leger amateuristische acties als dit moet pikken.
quote:Gooi dat stukje op de hoop andere vergissingen, en je bent een vrij groot gedeelte van het vertrouwen kwijt. Je kunt het de militairen ook niet erg kwalijk nemen dat ze gefrustreerd raken door het non-beleid van de regering bush.
Op zaterdag 20 september 2003 23:19 schreef Cronus het volgende:[..]
een stukje vertrouwen
quote:Ik heb ook geen vertrouwen in Bak ellende en zijn non beleid, betekend dat dat ik morgen naar de zoo moet gaan en een paar beesten moet omleggen ?
Op zaterdag 20 september 2003 23:27 schreef gelly het volgende:
Je kunt het de militairen ook niet erg kwalijk nemen dat ze gefrustreerd raken door het non-beleid van de regering bush.
quote:De meeste soldaten die daar zitten schijnen juist pro-Bush te zijn, wat op zich logisch is, de gemiddelde soldaat zal fel anti-pacifist zijn en dan zit je bij Bush goed.
Op zaterdag 20 september 2003 23:27 schreef gelly het volgende:[..]
Gooi dat stukje op de hoop andere vergissingen, en je bent een vrij groot gedeelte van het vertrouwen kwijt. Je kunt het de militairen ook niet erg kwalijk nemen dat ze gefrustreerd raken door het non-beleid van de regering bush.
quote:Ooit een pacifistische soldaat gezien?
Op zaterdag 20 september 2003 23:30 schreef Cronus het volgende:[..]
De meeste soldaten die daar zitten schijnen juist pro-Bush te zijn, wat op zich logisch is, de gemiddelde soldaat zal fel anti-pacifist zijn en dan zit je bij Bush goed.
quote:Heeft op zich niks met feesten te maken, meer met hoe je het benadert dunkte me, maar dat lijkt me logisch...
Op zaterdag 20 september 2003 23:18 schreef elcastel het volgende:[..]
Dan ga je daar toch ook niet feesten ???
Het is óf het één (wapens) óf het nader (drank). Dat lijkt me niet meer dan normaal, kun jedat niet laten, dan wacht je met feesten. Ik vind dat geen excuus.
quote:Wat op zich ook logisch is, soldaten zullen over het algemeen de wat 'praktischere' mensen zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
Op zaterdag 20 september 2003 23:31 schreef Ype het volgende:[..]
Ooit een pacifistische soldaat gezien?
Trouwens, soldaten zijn over het algemeen niet de meest snuggere personen
quote:Je hebt in het leger gezeten?
(weet ik toevallig uit eigen ervaring).
quote:Je bent er een ?
Op zaterdag 20 september 2003 23:31 schreef Ype het volgende:(weet ik toevallig uit eigen ervaring
).
quote:Dat heb ik liever dan dat er weer ene Amerikaanse soldaat omkomt.
Op zaterdag 20 september 2003 22:49 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
zo'n vergissing?
"oeps! sorry dat ik je hele familie heb afgeslacht. dact dat het vogels waren..."
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Heeft op zich niks met feesten te maken, meer met hoe je het benadert dunkte me, maar dat lijkt me logisch...
quote:toch ook een ongeluk dan.
Op zaterdag 20 september 2003 22:51 schreef Ype het volgende:[..]
Ik zit te spelen met een mes op mijn kamer op de eerste verdieping. Het raam staat open. Opeens floept het mes uit mijn handen en valt uit het raam. Jij loopt daar net onderdoor. OEPS
quote:De meeste soldaten dachten daar een paar ( 2 of 3 ) maanden te zitten, en hadden al helemaal niet de verwachting een politie taak uit te moeten voeren. Ze kunnen dan nog zo pro-Bush zijn geweest in het begin, maar geloof me, velen zijn dat al tijden niet meer.
Op zaterdag 20 september 2003 23:30 schreef Cronus het volgende:[..]
De meeste soldaten die daar zitten schijnen juist pro-Bush te zijn, wat op zich logisch is, de gemiddelde soldaat zal fel anti-pacifist zijn en dan zit je bij Bush goed.
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 20-09-2003 23:39]
quote:Dus die nemen makkelijker dingen aan
Op zaterdag 20 september 2003 23:33 schreef Cronus het volgende:[..]
Wat op zich ook logisch is, soldaten zullen over het algemeen de wat 'praktischere' mensen zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
[..]Je hebt in het leger gezeten?
Wel jammer dat er alleen nog wat leeuwen en tijgers over zijn van de dierentuin, de rest is afgemaakt door de Irakezen
Een beer die was ontsnapt had 3 plunderaars van de dierentuig gedood onlangs, da's wel grappig
quote:Waar ik, mocht ik ooit zoiets doms hebben gedaan, hopelijk erg streng voor gestraft zal worden ja...
Op zaterdag 20 september 2003 23:34 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
toch ook een ongeluk dan.
quote:Hoezo dat ???
Op zaterdag 20 september 2003 23:34 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
toch ook een ongeluk dan.
quote:hoezo? je kan er toch niets aan doen dat je perongeluk een mes laat vallen.
Op zaterdag 20 september 2003 23:37 schreef Ype het volgende:[..]
Waar ik, mocht ik ooit zoiets doms hebben gedaan, hopelijk erg streng voor gestraft zal worden ja...
quote:die ene soldaat was wel een ontzettende tukker ja.
Op zaterdag 20 september 2003 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Hoezo dat ???
Je kan niet alles als een ongeluk beschouwen, veel zaken gebeuren met opzet, en ook dit...
maar dat die andere het leven van zijn kameraad wil redden is toch niets mis mee?
Enneuh mensen zijn altijd nog belangrijker dan dieren, dus zowieso, hoe dom ze ook zijn. 1 mensenleven boven 1 zo'n klote beest.
quote:Je ziet dus duidelijk niet 1 wat zo'n actie teweeg brengt onder de irakeze bevolking die toch al niet zo happig meer is op amerikanen. Het gaat niet eens om die tijger, maar meer wat die tijger betekende voor de irakeze bevolking.
Op zondag 21 september 2003 00:21 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
die ene soldaat was wel een ontzettende tukker ja.
maar dat die andere het leven van zijn kameraad wil redden is toch niets mis mee?
Enneuh mensen zijn altijd nog belangrijker dan dieren, dus zowieso, hoe dom ze ook zijn. 1 mensenleven boven 1 zo'n klote beest.
quote:wat kan 1 zo'n beest nou betekenen.
Op zondag 21 september 2003 00:24 schreef gelly het volgende:[..]
Je ziet dus duidelijk niet 1 wat zo'n actie teweeg brengt onder de irakeze bevolking die toch al niet zo happig meer is op amerikanen. Het gaat niet eens om die tijger, maar meer wat die tijger betekende voor de irakeze bevolking.
quote:Onzin. De gemiddelde Irakees is meer bezig met zijn elektriciteitsvoorziening, watervoorziening, telefoonverbindingen, werk en eten en drinken voor zijn familie. Die tijger heeft niet zo'n prioriteit.
Op zondag 21 september 2003 00:24 schreef gelly het volgende:[..]
Je ziet dus duidelijk niet 1 wat zo'n actie teweeg brengt onder de irakeze bevolking die toch al niet zo happig meer is op amerikanen. Het gaat niet eens om die tijger, maar meer wat die tijger betekende voor de irakeze bevolking.
quote:Ik mag niet met wapens spelen van mijn moeder.
Op zondag 21 september 2003 00:19 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
hoezo? je kan er toch niets aan doen dat je perongeluk een mes laat vallen.
quote:En dan mag het arme dier zomaar doodgeschoten worden omdat hunnie ook stout deden??
Op zondag 21 september 2003 00:27 schreef BAZZA het volgende:
En wat betekende dat beest wel niet dan? ze zagen ze vooral als de speeltjes van Uday waar hij zijn vijanden voor gooide.
Die beesten lieten ze rustig verhongeren hoor.
De tijger was niet een nationale trots van Irak.
quote:Oh ja, dat spul wat de Amerikanen nog steeds niet voor elkaar hebben (na hoeveel maanden is het nu ?) ?
Op zondag 21 september 2003 00:31 schreef sooty het volgende:[..]
Onzin. De gemiddelde Irakees is meer bezig met zijn elektriciteitsvoorziening, watervoorziening, telefoonverbindingen, werk en eten en drinken voor zijn familie. Die tijger heeft niet zo'n prioriteit.
Het scheelt dat het ontbreken daarvan goed voor je imago van de VS is.
En dan (weer eens) een stompzinnige actie.
En gut, de mensen hier moeten ons niet. Hoe kan dat nou ?
quote:ik denk dat het iets met Darwinisme heeft te maken
Op zondag 21 september 2003 01:05 schreef tvlxd het volgende:. Kijk, ik heb nu natuurlijk geen zin alles te lezen, maar is dit nu een Amerika-bush-topic, of gewoon een discussie over het morele recht van mensen om dieren dood te schieten?
quote:Deel 2 komt eraan
Op zondag 21 september 2003 01:05 schreef tvlxd het volgende:. Kijk, ik heb nu natuurlijk geen zin alles te lezen, maar is dit nu een Amerika-bush-topic, of gewoon een discussie over het morele recht van mensen om dieren dood te schieten?
quote:Dan maak je maar zin
quote:Uiteraard
Op zondag 21 september 2003 01:07 schreef schatje het volgende:[..]
Deel 2 komt eraan
![]()
.
quote:Daar kom je niet achter, luie drol. Het is overigens bash-topic.
quote:Ja, dan ben ik helemaal te ver heen om te antwoorden! Althans, ik neem aan, dat we binnen een uur deel XI hebben.
Op zondag 21 september 2003 01:07 schreef schatje het volgende:[..]
Deel 2 komt eraan
![]()
.
on-topic
Tijger is vijandig, ergo: dood. Allicht.
Tijger achter tralies: denk eens na, ofzo?
quote:Neuh.
Op zondag 21 september 2003 01:07 schreef Ype het volgende:[..]
Dan maak je maar zin
quote:Fuck, ik wist dat ik ergens een fout had gemaakt, dat is namelijk altijd zo!
Op zondag 21 september 2003 01:09 schreef sooty het volgende:[..]
Daar kom je niet achter, luie drol. Het is overigens bash-topic.
Anyway, bush, bash, same difference.
quote:Ah, je bent bezopen? Dat maakt het een ander verhaal
Op zondag 21 september 2003 01:09 schreef tvlxd het volgende:[..]
Neuh.
quote:Is het eigen schuld? Ja.
De mens is geen bedreigde soort.
quote:Tuurlijk, anders had ie alles netjes in 1 post gezet.
Op zondag 21 september 2003 01:11 schreef Ype het volgende:
Ah, je bent bezopen? Dat maakt het een ander verhaal
quote:Ik ben niet bezopen*.
Op zondag 21 september 2003 01:13 schreef elcastel het volgende:[..]
Tuurlijk, anders had ie alles netjes in 1 post gezet.
Kijk, ik lees iets en later lees ik iets anders en dat kan dan bepaalde gevolgen hebben. Tao, Yin-Yang, Ma'at, Popo, De Derde Weg, dat soort dingen.
quote:En dat is raar omdat?
Op zaterdag 20 september 2003 22:11 schreef gelly het volgende:
Oke, niet slim om dat beest te voeren, maar wel logisch dat ze het dier doodschieten op dat moment. Zou je niet hetzelfde gedaan hebben?
quote:Zulke reacties noemen ze over het algemeen bezopen
Op zondag 21 september 2003 01:15 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik ben niet bezopen*.
Kijk, ik lees iets en later lees ik iets anders en dat kan dan bepaalde gevolgen hebben. Tao, Yin-Yang, Ma'at, Popo, De Derde Weg, dat soort dingen.
quote:Dat klere*-beest zat in een kooi.
Op zondag 21 september 2003 01:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
En dat is raar omdat?
Oke, niet slim om dat beest te voeren, maar wel logisch dat ze het dier doodschieten op dat moment. Zou je niet hetzelfde gedaan hebben?
*: cholera
quote:Ik had de soldaat in zn been geschoten omdat ie in de eerste plaats al zo OERSTOM was om zoiets in een dronken bui te gaan doen.
Op zondag 21 september 2003 01:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
En dat is raar omdat?
quote:Ja, ja. Mijn intellect is gewoon te hoog.
Op zondag 21 september 2003 01:15 schreef Ype het volgende:[..]
Zulke reacties noemen ze over het algemeen bezopen
quote:Daar moet ik je gelijk in geven*
Op zondag 21 september 2003 01:16 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ja, ja. Mijn intellect is gewoon te hoog.
denk ik
quote:Ik probeerde eens zwanen te gaan aaien toen ik stoned én dronken was, gelukkig was de slootkant te stijl.
Op zondag 21 september 2003 01:16 schreef Ype het volgende:[..]
Ik had de soldaat in zn been geschoten omdat ie in de eerste plaats al zo OERSTOM was om zoiets in een dronken bui te gaan doen.
Waarom hadden ze uberhaubt wapens mee op een feest?
quote:En stond er geen bezopen iemand naast je met een gun.
Op zondag 21 september 2003 01:17 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik probeerde eens zwanen te gaan aaien toen ik stoned én dronken was, gelukkig was de slootkant te stijl.
quote:Het is oorlog daar heb ik net gehoord.
Op zondag 21 september 2003 01:19 schreef SunChaser het volgende:
Waarom hadden ze uberhaubt wapens mee op een feest?
quote:LaPo, deel 2 iemand?
Op zondag 21 september 2003 01:22 schreef elcastel het volgende:[..]
Het is oorlog daar heb ik net gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |