Ik heb alleen niet meegekregen wie er uiteindelijk gewonnen heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 20-09-2003 21:26]
quote:JEUJ!!! ROELTJE!!!
Op zaterdag 20 september 2003 21:24 schreef kkknurft het volgende:
Roel
wie is dat?
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 21:26 schreef Drumkruk het volgende:[..]
JEUJ!!! ROELTJE!!!
wie is dat?
quote:www.telegraaf.nl
ROEL WINT NATIONAAL JUNIOR SONGFESTIVALHILVERSUM - De 14-jarige Roel uit Goes vertegenwoordigt Nederland tijdens het Junior Eurovisie Songfestival op 15 november in Kopenhagen. Met zijn lied 'Mijn ogen zeggen alles' won Roel zaterdagavond in Amsterdam de nationale finale van het Songfestival voor kinderen tussen 8 en 15 jaar.
Roel kreeg zowel van de vakjury als van het publiek de meeste punten. Het winnende lied is door de 14-jarige zelf geschreven en gecomponeerd. 'Mijn ogen zeggen alles' gaat over een man die volledig is verlamd en alleen met zijn ogen kan communiceren.
Aan de eerste editie van het Songfestival voor kinderen doen zestien landen mee. Evenals de nationale finale zal de AVRO ook de internationale finale op 15 november rechtstreeks uitzenden.
De liedjes van de negen deelnemers aan de nationale finale zijn op cd gezet. Het winnende lied verschijnt ook als single.
quote:Idd wel een beetje nichterig.
Op zaterdag 20 september 2003 23:00 schreef LenL het volgende:
die roel is veeeeeeel te nichterig, valerie had moeten winnen! (die zag er trouwens ook stukken beter uit).
Hij kan leuk nummers schrijven maar laat hem niet zingen. Beetje te geknepen allemaal.
alleen dit aspect al maakt dit veel zinvoller dan Idols
quote:Tja en als alle zangers nu zelf hun nummers gaan schtijven dan zijn de schrijvers met een fantastisch talent voor schrijven maar het helaas niet zelf kunnen zingen dus broodloos. Dat is de kant die we op willen.
Op zondag 21 september 2003 01:36 schreef evert het volgende:
zelfgeschreven nummers, en dan 14 jaar.....alleen dit aspect al maakt dit veel zinvoller dan Idols
Maargoed ontopic weer
Ik heb ook de making of gezien, waar ze stukjes auditie uitzonden. Dat was echt vreselijk vergeleken bij het uiteindelijke resultaat. Maar de tekst hebben ze dus echt zelf geschreven.
Valerie vond ik trouwens ook de beste, zij had tenminste uitstraling en een goede podium act.
quote:Het is net begonnen!
Op zaterdag 15 november 2003 19:07 schreef SunChaser het volgende:
Hoelaat begint het? Wil het iig opnemen. Ik denk niet dat Roel ver komt. De andere landen zijn ook goed.
quote:Haha
Op zaterdag 15 november 2003 20:05 schreef Heero het volgende:
't is begonnen, fantastisch begin van Griekenland..
quote:Haha, inderdaad, zag ik ook meteen.
Haha
Onze flappie!
Wedden dat flappie toch wint? .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |