abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2003 @ 08:43:46 #226
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_13427111
@ j22, Is er motorisch iets aan je nieuwste aanwinst iets gebeurd, want de 900 red arrow had toch maar 103 kW (140 pk), ik heb ook ff lopen zoeken, maar kan niets vinden van een 170 pk versie. Ietskes tuning gebeurd?

Buiten dat, super wagen, heerlijk om te rijden, veel in dat model gereden (auto van een vriend van mij) niet kapot te krijgen totdat er een boom op de weg sprong...

donderdag 25 september 2003 @ 08:53:12 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13427199
quote:
Op donderdag 25 september 2003 08:43 schreef knillis het volgende:
een boom op de weg sprong...
Heeft de boom overleefd
Of moet ik dit weekend extra bomen gaan knuffelen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 25 september 2003 @ 09:24:26 #228
48735 knillis
Pig in cyberspace
pi_13427560
Boom leeft nog steeds eigenlijk (en nog lang en gelukkig) de saab was echt einde latijn ondanks de bumpers van enorme afmetingen.
  donderdag 25 september 2003 @ 09:29:02 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13427615
Gelukkig maar
want anders moetst veel bomen gaan knuffelen. En ik heb het al zo druk dit weekend
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_13429403
goedemorgen.......
zonnetje schijnt weer vandaag
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_13429530
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:11 schreef ThaFreak het volgende:
goedemorgen.......
zonnetje schijnt weer vandaag
nu de lekkere temperaturen nog!

ook goedemorgen trouwens!

2825cc Single Turbo Beast
  donderdag 25 september 2003 @ 13:25:09 #232
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13432599
goedemorgen.

Wat een kutdag. mijn vriendin kan op zoek naar ander werk. contract wordt niet verlengd dit jaar. wat een kuteconomie

pi_13432994
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:25 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen.

Wat een kutdag. mijn vriendin kan op zoek naar ander werk. contract wordt niet verlengd dit jaar. wat een kuteconomie

Is niet de kuteconomie; het is het gevolg van para mensen (gaat namelijk een heel stuk beter dan half jaar terug)...
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  donderdag 25 september 2003 @ 13:44:36 #234
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13433070
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:41 schreef Ballebek het volgende:

[..]

Is niet de kuteconomie; het is het gevolg van para mensen (gaat namelijk een heel stuk beter dan half jaar terug)...

Maakt niet uit. ontslag is ontslag

pi_13433507
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:44 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Maakt niet uit. ontslag is ontslag

geen contract verlenging is niet helemaal t zelfde als ontslag, maargoed ik heb t zelf ook meegemaakt. en toen nog onterecht ook.

maar dat boeit allemaal niet. tis gewoon zwaar kloten.

pi_13433642
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:25 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen.

Da's idd wel klote voor haar (en voor jou natuurlijk ook) zeg!
Sterkte ermee!

Ben vanmorgen bij Philips TASS geweest, sjezus wat een suffe lullen zijn dat daar! We moeten voor school een onderzoek voor hen verrichten... Ben er binnen een uurtje al achter gekomen dat ik er voor geen goud zou willen werken.

* Metalfreak twijfelt steeds meer over z'n studie...

Don't let my username fool you...
pi_13434067
quote:
Op donderdag 25 september 2003 14:07 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Da's idd wel klote voor haar (en voor jou natuurlijk ook) zeg!
Sterkte ermee!

Ben vanmorgen bij Philips TASS geweest, sjezus wat een suffe lullen zijn dat daar! We moeten voor school een onderzoek voor hen verrichten... Ben er binnen een uurtje al achter gekomen dat ik er voor geen goud zou willen werken.

* Metalfreak twijfelt steeds meer over z'n studie...

nou kijk als je niemand kent in de IT business.... vergeet het, je komt nergens tussen, vna mijn klasgenoten heeft er nu 1 onlangs een baan gevonden, de rest is nog werkeloos... ik zit er zelfs nog aan te denken om toch maar naar de universiteit te gaan (een neger moet iets he), dus ja.. twijfelen... nu kappen is ook jammer maja, als je je P hebt is het mischien een idee om al meteen naar de uni te gaan....

oja en philips tass is inderdaad erg triest... supertechnisch, geen humor, formele cultuur... in 1 teken

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 25 september 2003 @ 15:39:54 #238
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13435960
quote:
Op donderdag 25 september 2003 14:26 schreef bier2k3 het volgende:

[..]
(een neger moet iets he)

wordt voetballer

Als ik jou was leerde ik zo lang mogelijk door. Economie heeft op het moment niet zo heel erg veel te bieden. Misschien tegen dat je uitgeleerd bent.

donderdag 25 september 2003 @ 15:41:21 #239
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13435999
quote:
Op donderdag 25 september 2003 14:02 schreef Ultimora het volgende:

[..]

geen contract verlenging is niet helemaal t zelfde als ontslag, maargoed ik heb t zelf ook meegemaakt. en toen nog onterecht ook.

maar dat boeit allemaal niet. tis gewoon zwaar kloten.

Precies. maar ja, dit is wel terecht. als er geen werk is, ben je ook geen mensen nodig. Bittere pil is wel dat ze haar het moeilijke werk laten doen omdat de mensen die al een vast contract hebben dat niet eens kunnen. over krom gedoe gesproken.
pi_13436808
quote:
Op donderdag 25 september 2003 15:41 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Precies. maar ja, dit is wel terecht. als er geen werk is, ben je ook geen mensen nodig. Bittere pil is wel dat ze haar het moeilijke werk laten doen omdat de mensen die al een vast contract hebben dat niet eens kunnen. over krom gedoe gesproken.

ut zuigt gewoon!!!

ennum thuis zitten is na een maand of 3 ook niet meer leuk hoor.. in de vakantie was het prachtig.. iedereen vrij veel feest (w00t 15 kilo deraan gezopen/gevreten/gefeest), maar nu begint het geld redelijk achteruit te lopen en der moet hier toch men huis betaald worden, de vaste lasten en men auto.. gelukkig kan ik wel iets doen om aan geld te komen (parttime gigolo) maar na 8 jaar naar school geweest te zijn is het redelijk frustrerend als je in je vakgebied, wat je ook nog leuk vindt (ik vind alles wat met internettechnologie te maken heeft prachtig), geen baan kunt krijgen, maar via het uitzendbureau tussen de allochtonen kunt gaan werken (schiet niet op, niet alleen omdat ze allochtoon zijn, maar meer nog omdat die mensen zo gruwelijk dom zijn (of doen) en al dat gezeik van moslims over amerika dit en amerika dat ben ik ook wel beu)....

nu ken ik wel elke dag gaan fitnessen (en men huis opruimen) maar ik wil ook graag iets extra`s gaan verdienen en het lijkt erop dat je dat op een normale manier niet meer kunt, serieus zwart werken of criminaliteit lijkt zo gek nog niet.... maar ach... het zal wel weer bijtrekken!!!!!

weer ff monsterboard afstruinen

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 25 september 2003 @ 16:22:01 #241
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13437277
Wat je zegt bier... alleen is mijn vriendin niet zwart.

Maar wel elke keer als haar contract ergens afloopt dan wordt het niet verlengd. dus ze krijgt binnenkort (hopelijk) haar 3e baan in 3 jaar tijd.

Je gaat dan ook serieus aan jezelf twijfelen ("waarom willen ze me niet?") maar ja, dat ligt niet aan jezelf maar je zit wel thuis uit je neus te eten.

pi_13437662
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:22 schreef Tjabbo het volgende:
Wat je zegt bier... alleen is mijn vriendin niet zwart.

Maar wel elke keer als haar contract ergens afloopt dan wordt het niet verlengd. dus ze krijgt binnenkort (hopelijk) haar 3e baan in 3 jaar tijd.

Je gaat dan ook serieus aan jezelf twijfelen ("waarom willen ze me niet?") maar ja, dat ligt niet aan jezelf maar je zit wel thuis uit je neus te eten.

met allochtoon bedoel ik niet perse zwart ... kan zijn joegoslaaf, neger, turk, marokaan, belg, enz... maar ook gewone nederlanders zijn vaak minder intelligent en ik baal er een beetje van om tussen dat soort lui rond te lopen (met hbo informatica het advies krijgen van uitzendbureau om ergens in een fabriekshal rond te lopen, lekker aan de lopende band), niet dat ik iets tegen die lui heb, maar kies ik ervoor om met die lui om te gaan doe ik het vrijwillig en noem ik ze vrienden ... maar ach.. het zal wel weer bijtrekken, alleen is het nu even helemaal slecht.. en zowiezo voor je vriendin ook, wordt na een jaar weer op 'straat' gezet terwijl ze waarschijnlijk een betere werkkracht is als sommige daar met een vastcontract, krom is het, maarja, wat moeten ze dan doen? iemand die er al 10 jaar werkt op straat zetten... het is gewoon nu voor werkzoekende slecht.. helaas!
gelijk hedde, kapot gade
pi_13437792
Een Red Arrow is geen 170 pk , hij is 155pk, dat zijn alle Red Arrows (zoek op autoweek ook maar op 1987 900 turbo). Ook als je het kenteken bij Remus checkt krijg je een vermogen van 155pk te zien. De 140pk versies zijn de iets nieuwere turbo's met kat. Dat heeft de mijne niet. Red Arrows zijn ook in 88 gebouwt, waarin de normale 900's dus een kat hadden (140pk) maar de Red Arrow is alleen als 8klepper zónder kat gebouwd, en dus 155pk.

Hoe iedereen hier bij 170 pk komt weedik niet... kan me niet herrneren dat ik dat heb getypt maar kan een foutje van mij geweest zijn..
Greetingssss

'99 MB E320 CDI T-model
pi_13438095
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:37 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Een Red Arrow is geen 170 pk , hij is 155pk, dat zijn alle Red Arrows (zoek op autoweek ook maar op 1987 900 turbo). Ook als je het kenteken bij Remus checkt krijg je een vermogen van 155pk te zien. De 140pk versies zijn de iets nieuwere turbo's met kat. Dat heeft de mijne niet. Red Arrows zijn ook in 88 gebouwt, waarin de normale 900's dus een kat hadden (140pk) maar de Red Arrow is alleen als 8klepper zónder kat gebouwd, en dus 155pk.

Hoe iedereen hier bij 170 pk komt weedik niet... kan me niet herrneren dat ik dat heb getypt maar kan een foutje van mij geweest zijn..
Greetingssss

met 155 pk mag je ook niet klagen hoor... t blijft wel een cool hok
pi_13438158
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:47 schreef Ultimora het volgende:

[..]

Je moet er van houden ......laat ik er nou net heeel veel van houden
'99 MB E320 CDI T-model
  donderdag 25 september 2003 @ 17:28:34 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13439123
ik blijg het echt niks vinden

Ik ben zo weg. Ik moet verhuizen Leuk hoor een bedrijf overnemen. Maar het personeel mag meteen gaan helpen met verhuizen
Word weer een zware avond

pi_13439188
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:49 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Je moet er van houden ......laat ik er nou net heeel veel van houden

Psst, 4wd weekend bij een Nissan dealer leuk om te laten zien wat een Benzje kan doen in de modder?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  donderdag 25 september 2003 @ 17:42:09 #248
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_13439449
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:47 schreef Ultimora het volgende:

[..]

idd goeie redenering een HOK
pi_13439569
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:37 schreef j22flyingdownwind het volgende:

Greetingssss

Dat is mijn fout denk ik.

Komt omdat een klasgenoot zijn 8v 900 getuned had naar 170pk, ben ik elke keer mee in de war.

Edit - Die GVD schijt wouten hadden me vandaag bijna te pakken ik reed vanmiddag rond 14;30 naar Ede, en tussen de A50 en Ede hadden ze een mobiel controle geplaatst. Ik reed 140 omdat ik 's ochtends al had gekeken of ze ergens stonden (Toen niet ), Kon nog net op tijd op de rem trappen.

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 25-09-2003 18:01]

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_13440028
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:31 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Psst, 4wd weekend bij een Nissan dealer leuk om te laten zien wat een Benzje kan doen in de modder?

Selles toch??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')