Eerst de specs.:
Ford Mustang GT 2003
Motortype: V8
Cilinderinhoud: 4601 cc
Peekaatjes: Een mooi rond getal van 400 @ 6000 rpm
Koppel: 528 Nm @ 3500 rpm
Top: vermoedelijk 280 km/h.
Ouwe deeltjes:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Slowchat] MG XPower SV, 5.0 V8 @ 410 PK
[Chat] PTA Slowchat Emme Lotus 422T
[SLOWCHAT] Audi A8 4.2 V8 @ 430nm
[Slowchat Deel 44]De machtige Volvo 440!
[Slowchat deel 45] De Rover 45
Heb ik alleen het laatste stuk van 't vorige topic gemist...
[Dit bericht is gewijzigd door jojomen4 op 20-09-2003 13:23]
quote:Nou, mooie Quattroporte
Op zaterdag 20 september 2003 13:15 schreef jojomen4 het volgende:
Gaaf ding, ik vind de nieuwe Maserati Quattroporte mooooi. Die zou ik wel willen hebben.
quote:Onbekend, nog niet getest, ik schat hem hooguit op 4,5 seconden op 100 km/h.
Op zaterdag 20 september 2003 13:28 schreef Toryu het volgende:
strak bakkie
En accceleratie?
quote:Ja, hier kun je ook een vergelijking mee maken.
Op zaterdag 20 september 2003 13:28 schreef Coppertop het volgende:
Wow, de oude lijn van de '69 Fastback zit er weer in. Ik ben vlieft!
quote:Daar zijn we je dankbaar voor, en waar is iedereen nou als ik vraag een chat te volposten?
Op zaterdag 20 september 2003 13:13 schreef Metalfreak het volgende:
Hehe, had ik toch eens een goeie ingeving...Heb ik alleen het laatste stuk van 't vorige topic gemist...
Strak in Bayside Blue gespoten.. en zag er fonkel nieuw uit dus ik neem aan dat hij overgespoten was... damn wat een mooie wagen
Was een super dag. En Ballebek denkt het er vast en zeker het zelfde over
PS
ik bedoel natuurlijk dat we niet harder gereden hebben dan 120
We waren nog aan het versnellen
quote:ONGEHOORD ZO HARD GA JE TOCH NIET RIJDEN!!!!!
Op zaterdag 20 september 2003 20:50 schreef ook_gek het volgende:
Zo ben weer terug van de IAA met Ballebek en het was
Veel moois gezien. We hebben nog jacht gemaakt op een BMW 645 op de openbare weg!!!! ( is niet eens uit ) Maar met 220 wilde dat niet echt lukkenEn ik was te laat voor een foto. ( was nog vroeg ) Op de terug weg ook nog een bentley gezien die ook nog niet uit was. En die stond bij ons in een rij bij het stoplicht en weer was ik te laat
Was een super dag. En Ballebek denkt het er vast en zeker het zelfde over
PS
ik bedoel natuurlijk dat we niet harder gereden hebben dan 120
[afbeelding]We waren nog aan het versnellen
quote:klopt daarom hebben we hem naar de 210 gejaagt
Op zaterdag 20 september 2003 21:21 schreef -Eddow- het volgende:[..]
ONGEHOORD ZO HARD GA JE TOCH NIET RIJDEN!!!!!
![]()
Eerst aangehouden worden op een stukje 50 weg waar ik 90 reed () om te blazen en vervolgens te horen te krijgen dat ik maar iets rustiger moet rijden met de mist (geen mist in de wijde omtrek maar affijn).
Ook_Gek opgehaald en toen lekker door de mist die er opeens was (tot aan de Duitse Grens) gereden.
Grens over, gas open. Gemiddeld 190 gereden; was helemaal niemand op de weg behalve een paar suffe Nederlanders met sleurhutten.
En ja, die 645Ci is best wel snel; we reden 200 en dat ding reed langs alsof we stilstonden! Ook_Gek snel me digicam erbij maar zelfs top speed was ie nergens meer te bekennen.
Tip voor alle mensen do NOT hoor je me, NOT ask about Ook_Gek Secret Weapon... Ik raad dit aan; ik kan uit eigen ervaring spreken dat je dat namelijk niet wil weten wat of hoe het is!
quote:hoe lang hebben we gedaan over de heen weg eigelijk. We waren er zo
Op zaterdag 20 september 2003 21:32 schreef Ballebek het volgende:
Jaja, het was me het dagje welEerst aangehouden worden op een stukje 50 weg waar ik 90 reed (
) om te blazen en vervolgens te horen te krijgen dat ik maar iets rustiger moet rijden met de mist (geen mist in de wijde omtrek maar affijn).
Ook_Gek opgehaald en toen lekker door de mist die er opeens was (tot aan de Duitse Grens) gereden.
Grens over, gas open. Gemiddeld 190 gereden; was helemaal niemand op de weg behalve een paar suffe Nederlanders met sleurhutten.En ja, die 645Ci is best wel snel; we reden 200 en dat ding reed langs alsof we stilstonden! Ook_Gek snel me digicam erbij maar zelfs top speed was ie nergens meer te bekennen.
Tip voor alle mensen do NOT hoor je me, NOT ask about Ook_Gek Secret Weapon... Ik raad dit aan; ik kan uit eigen ervaring spreken dat je dat namelijk niet wil weten wat of hoe het is!
Maar belangrijker. We hebben een porsche 911 er uit gereden met een volvo V40 diesel
Rijden we op een gegeven moment 200 of zo. Zegt Ballebek. Zo er heeft een motor haast. ik kijk achter me. Hoor iets en ze reden voor ons Dikke 250 op zeker. Tering man die gingen echt snel. 2 achter elkaar
En mede PTA mensen. Ik heb Ballebek goed gekeurd. Het is een top mannetje Heb een geweldige dag gehad
En we hebben samen in zijn nieuwe auto gezeten
Schakel veilig of schakel niet
Oh ja, ik heb z'n zusje niet kunnen zien; die was ziek
Maar heb wel gezegd dat ik van de week langsdrop om is ff te keuren
oja en tha_freak...
quote:looooooooool
Op zaterdag 20 september 2003 00:38 schreef ThaFreak het volgende:[..]
hier een paar speciaal voor jou dan:
![]()
![]()
![]()
quote:ook daar willen we foto's van
Op zaterdag 20 september 2003 22:15 schreef Ballebek het volgende:
Ja ik weet, ik moet de foto's online zetten...
Ik ga eerst maar is ff slapen; ben best wel verrot na zo'n dagje tuffen en ouwehoeren + ook nog is naar vrouwen auto's kijken.Oh ja, ik heb z'n zusje niet kunnen zien; die was ziek
Maar heb wel gezegd dat ik van de week langsdrop om is ff te keuren
enneuh, volgende x spring ik er bij arnhem bij in
Ballebek, is Ook_gek nog welkom op de meet??
Ook_gek, en nog even van die geheim wapen, dat ik pas later ook mocht weten, het is beloofd, hé?
quote:he! pak jij 'ns een originelere user icon
Op zaterdag 20 september 2003 23:33 schreef Extremini het volgende:
Wat een verhaal, Ook_gek en ballebek. En een BMW 645Ci uittrekken in een V40! Respect!Dacht ik eerst dat jullie nog naar IAA gingen, zal me wel vergissen.
Ook_gek, en nog even van die geheim wapen, dat ik pas later ook mocht weten, het is beloofd, hé?
quote:haha grappig,
Op zaterdag 20 september 2003 23:36 schreef Xtreem het volgende:[..]
he! pak jij 'ns een originelere user icon
heeft jullie username iets met auto's te maken ofzo... omdat jullie allebei ongeveer dezelfde naam hebben, en een km-teller als avater...
quote:dunno..... bij mij komt het van http://www.xtreemcars.cjb.net .... mijn oude site......
Op zaterdag 20 september 2003 23:47 schreef -moi- het volgende:[..]
haha grappig,
heeft jullie username iets met auto's te maken ofzo...
omdat jullie allebei ongeveer dezelfde naam hebben, en een km-teller als avater...
quote:Hehehe, wat grappig.
haha grappig,
omdat jullie allebei ongeveer dezelfde naam hebben, en een km-teller als avater...
quote:'t is een RS4, uiteraard helaas niet door mij gereden.... (beter goed gejat dan slecht gesoept
Op zaterdag 20 september 2003 23:58 schreef Extremini het volgende:[..]
Hehehe, wat grappig.
Zeg maar dat we gewoon tweelingsbroertjes zijn.Trouwens, die van mij is wel echt, is die van jou ook echt? Ik kan de model ervan niet echt herkennen.
quote:Is de jouwe uit een Benz? w124 misschien?
Op zaterdag 20 september 2003 23:58 schreef Extremini het volgende:
Hehehe, wat grappig.
Zeg maar dat we gewoon tweelingsbroertjes zijn.Trouwens, die van mij is wel echt, is die van jou ook echt? Ik kan de model ervan niet echt herkennen.
quote:Zo, jij hebt al vroeg te veel gezopen zodat je niet meer kan lezen
Wat een verhaal, Ook_gek en ballebek. En een BMW 645Ci uittrekken in een V40! Respect!Dacht ik eerst dat jullie nog naar IAA gingen, zal me wel vergissen.
Die BMW 645Ci heeft ONS eruit gereden. We reden al 200 komt dat ding langs zetten alsof we stil stonden
Die 911 hebben we ingehaald
En we zijn OOK bij de IAA geweest, anders rijden we niet in Duitsland zo idioot vroeg immers
Ook_Gek is wel goed gekeurd voor de PTA Meet hoor
Hij schijnt ook een goede leverancier van vrouwelijk schoon te zijn. Hij moet alleen zijn geheime wapen thuis laten vind ik; dat kunnen we die boeren niet aandoen!!!
quote:Uhh,,, Kijk is goed
haha grappig,
quote:Dan zal hij wel een grotere giertank hebben dan die boeren, niet?
Op zondag 21 september 2003 09:28 schreef Ballebek het volgende:Hij moet alleen zijn geheime wapen thuis laten vind ik; dat kunnen we die boeren niet aandoen!!!
quote:Had ie maar op je fotoboek moeten klikken
Op zondag 21 september 2003 09:41 schreef Ballebek het volgende:
Weet je wat ook grappig is? Ik ken Ook_Gek eigenlijk al een jaartje of 5; kwamen we ook gisterenavond pas achter
quote:Nee, het is in een E55 AMG oude model, van een vriend. Vannacht bij Blaasbalgweg vlakbij Waalwijk of in buurt geloof ik. Hij is gebluedprint. Trouwens, fijn dat je opmerkte, toen ik hem nam, en hem in mijn avatar zette, merkte niemand dat eens op.
Op zondag 21 september 2003 01:01 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Is de jouwe uit een Benz? w124 misschien?
quote:Alleen waar van precies is niet bekend. Maar we hadden beiden zo iets van. ik ken je smoel ergens van
Op zondag 21 september 2003 09:41 schreef Ballebek het volgende:
Weet je wat ook grappig is? Ik ken Ook_Gek eigenlijk al een jaartje of 5; kwamen we ook gisterenavond pas achter
quote:Is me wel opgevallen, maar dacht dat je die gewoon ergens vanaf geript had. (net zoals die van mij, moet ook maar eens voor een andere gaan zorgen)
Op zondag 21 september 2003 11:56 schreef Extremini het volgende:[..]
Nee, het is in een E55 AMG oude model, van een vriend. Vannacht bij Blaasbalgweg vlakbij Waalwijk of in buurt geloof ik. Hij is gebluedprint. Trouwens, fijn dat je opmerkte, toen ik hem nam, en hem in mijn avatar zette, merkte niemand dat eens op.
quote:En nog steeds in Matrix stijl...
Op zondag 21 september 2003 16:23 schreef ook_gek het volgende:
die van mij is ook gejat maar ik heb hem beroemd gemaakt
Waar komt 'ie dan eigenlijk vandaan?
quote:Ooit een gekregen via mail
Op zondag 21 september 2003 16:24 schreef Metalfreak het volgende:[..]
En nog steeds in Matrix stijl...
Waar komt 'ie dan eigenlijk vandaan?
quote:iid op tijd refreshen (foto van je eigen auto bijv??) en deze is gejat uit TFTF (of uit 2F2F).
Op zondag 21 september 2003 16:19 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Is me wel opgevallen, maar dacht dat je die gewoon ergens vanaf geript had. (net zoals die van mij, moet ook maar eens voor een andere gaan zorgen)
quote:Ja, deze is idd gejat van TFTF. Maar ik zal eens kijken of ik een van deze dagen creatief kan zijn met Photoshop. Trouwens die van jou doet 't bij mij niet.
Op zondag 21 september 2003 19:10 schreef PeuRac het volgende:[..]
iid op tijd refreshen (foto van je eigen auto bijv??) en deze is gejat uit TFTF (of uit 2F2F).
Maar 't is kermis hier in 't dorp, dus dat veranderen van die avatar zal niet gauw gebeuren...
quote:Vaag, bij mij doet ie het wel. (heb em niet op de HD van deze pc staan)
Op zondag 21 september 2003 19:19 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, deze is idd gejat van TFTF. Maar ik zal eens kijken of ik een van deze dagen creatief kan zijn met Photoshop. Trouwens die van jou doet 't bij mij niet.
Maar 't is kermis hier in 't dorp, dus dat veranderen van die avatar zal niet gauw gebeuren...
Misschien iets in je instellingen?
Zie je em hier wel?
quote:Kijk maar eens paar de eigenschappen van je avatar en dan naar de url:
Op zondag 21 september 2003 19:29 schreef PeuRac het volgende:[..]
Vaag, bij mij doet ie het wel. (heb em niet op de HD van deze pc staan)
Zie je em hier wel? [afbeelding]
quote:Hier zie ik 'm dus idd wel, maar onder je username dus niet...
Op zondag 21 september 2003 19:29 schreef PeuRac het volgende:[..]
Vaag, bij mij doet ie het wel. (heb em niet op de HD van deze pc staan)
Zie je em hier wel? [afbeelding]
quote:ik hem em toen op mn HD opgeschlagen en ge-up-load naar Fok! dus hij zou t gewoon moeten doen. Ik mis dus (bij mijn weten) nix
Op zondag 21 september 2003 19:31 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Kijk maar eens paar de eigenschappen van je avatar en dan naar de url:
je mist een letter
http://www.wacha.nl/temp/Carvatar/Carvatar_080.jp
quote:Je hebt je webicoon aan staan, kijk maar even onder je profiel dan zul je zient dat hij je webicon gebruikt en niet je geuploade
Op zondag 21 september 2003 19:35 schreef PeuRac het volgende:[..]
ik hem em toen op mn HD opgeschlagen en ge-up-load naar Fok! dus hij zou t gewoon moeten doen. Ik mis dus (bij mijn weten) nix
Ik baal er nog steeds van dat Ook_Gek niet snel genoeg was om mijn digicam te pakken voor een foto
pics worden geupload..
Foto's volgen
quote:foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's, foto's,
Op zondag 21 september 2003 21:15 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hey luitjes ik heb de Saab nu thuis staanDam wat rijdt dat goed zeg
Heeeerlijk turbogeluid, lekker sturen, lekker schakelen, radiootje aan, schuifdakje open
Ben er erg blij mee!
Foto's volgen
Saab Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
Saab
quote:Had hem allang opgemerkt, en dacht al dat het van een Benz was, maar had nog niet de moeite genomen om offtopic genoeg te gaan en het te vragen
Op zondag 21 september 2003 11:56 schreef Extremini het volgende:
Nee, het is in een E55 AMG oude model, van een vriend. Vannacht bij Blaasbalgweg vlakbij Waalwijk of in buurt geloof ik. Hij is gebluedprint. Trouwens, fijn dat je opmerkte, toen ik hem nam, en hem in mijn avatar zette, merkte niemand dat eens op.
Bovendien zijn dit soort fotootjes 95% van de tijd gejat van een ander dus dacht dat dat bij deze ook wel zou zijn
quote:Cruising all day long
Op zondag 21 september 2003 21:15 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hey luitjes ik heb de Saab nu thuis staanDam wat rijdt dat goed zeg
Heeeerlijk turbogeluid, lekker sturen, lekker schakelen, radiootje aan, schuifdakje open
Ben er erg blij mee!
Foto's volgen
Verder kan ik jullie vertellen mensen, zon bak is echt super! De vorm, de stoelen, super!
De stoelen verdienen nog een compliment, dus bij deze
quote:
Op zondag 21 september 2003 16:19 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Is me wel opgevallen, maar dacht dat je die gewoon ergens vanaf geript had. (net zoals die van mij, moet ook maar eens voor een andere gaan zorgen)
quote:Eindelijk valt wordt er wat gezegd van mijn plaatje.
Op zondag 21 september 2003 22:36 schreef Oosthoek het volgende:
Bovendien zijn dit soort fotootjes 95% van de tijd gejat van een ander dus dacht dat dat bij deze ook wel zou zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 21-09-2003 23:06]
quote:Benz fotooooos!
Op zondag 21 september 2003 22:58 schreef Extremini het volgende:[..]
[..]Eindelijk valt wordt er wat gezegd van mijn plaatje.
Ik kan je echt verzekeren dat deze niet geript is ofzo, dit is echt eigen zelfgemaakt werk! Deze heb ik met Kodak DC3200 genomen vorige week. Van die Benz is de uitlaat ook nog eens vervangen, die heeft trouwens al 360.000 km gelopen, en die trekt gruwelijk op.
quote:360.000 km moet toch geen probleem zijn voor een Mercedes of wel? Maar ik blijf erbij dat Mercedes lelijke auto's maakt...
Op zondag 21 september 2003 22:58 schreef Extremini het volgende:[..]
[..]Eindelijk valt wordt er wat gezegd van mijn plaatje.
Ik kan je echt verzekeren dat deze niet geript is ofzo, dit is echt eigen zelfgemaakt werk! Deze heb ik met Kodak DC3200 genomen vorige week. Van die Benz is de uitlaat ook nog eens vervangen, die heeft trouwens al 360.000 km gelopen, en die trekt gruwelijk op.
quote:Moet ie gemakkelijk aankunnen mits je hem goed blijft onderhouden. De Benz van m'n moeder heeft zo'n 270.000 op de klok en valt zowat uit elkaar, de benz van m'n pa heeft een ruime 3 ton op de klok en loopt nog als 'n naaimachine!
Op zondag 21 september 2003 22:58 schreef Extremini het volgende:
Eindelijk valt wordt er wat gezegd van mijn plaatje.Ik kan je echt verzekeren dat deze niet geript is ofzo, dit is echt eigen zelfgemaakt werk! Deze heb ik met Kodak DC3200 genomen vorige week. Van die Benz is de uitlaat ook nog eens vervangen, die heeft trouwens al 360.000 km gelopen, en die trekt gruwelijk op.
quote:Mijn vader had er 1 met 150KM op de klok en hij was al zo gaar als het maar kon
Op maandag 22 september 2003 01:11 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Moet ie gemakkelijk aankunnen mits je hem goed blijft onderhouden. De Benz van m'n moeder heeft zo'n 270.000 op de klok en valt zowat uit elkaar, de benz van m'n pa heeft een ruime 3 ton op de klok en loopt nog als 'n naaimachine!
En dan ligt niet aan het leeftijdsverschil van 2 jaar.
Goede morgen
Zeg, als jullie nog eens door Arnhem gaan op weg naar de IAA, dan spring ik wel ff achterop, of op het dak ofzo
quote:Zeg heb jij zelf geen auto
Op maandag 22 september 2003 09:14 schreef Viper_74 het volgende:
Morgen sjappieZeg, als jullie nog eens door Arnhem gaan op weg naar de IAA, dan spring ik wel ff achterop, of op het dak ofzo
quote:in de auto van deze avatar heeft Luc een keer meegereden van Apeldoorn naar Zwolle... en dat ging ALLEJEZUS HARD! tis een Audi RS4 met BB tuning Stage II 450pk en 560Nm koppel zo ff uit me hoofd dat ding trok bij 260 nog net zo hard als bij de 100.. echt ongelovelijk.
Op zaterdag 20 september 2003 23:51 schreef Xtreem het volgende:[..]
dunno..... bij mij komt het van http://www.xtreemcars.cjb.net .... mijn oude site......
en die avatar: dat wil ik gewoon nog een x
Weer een nieuwe week begonnen...
* Metalfreak is een beetje gaar...
quote:Heey
Op maandag 22 september 2003 10:03 schreef Metalfreak het volgende:
GoeiemorgenWeer een nieuwe week begonnen...
* Metalfreak is een beetje gaar...
CRX is zeker nietjes gedaan
Zo en nu weer snel door werken
quote:Werken???
Op maandag 22 september 2003 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek kan je de IAA foto,s naar me mailenCRX is zeker nietjes gedaan
Zo en nu weer snel door werken
Dank je, ik vind het zelf ook erg netjes geworden.
En rijden doet 'ie weer lekker
Kan dadelijk alweer naar huis
quote:Jep ik ga vanavond al naar iemand toe. Effe z,n PC maken
Op maandag 22 september 2003 13:03 schreef Ballebek het volgende:
Hey Ook_Gek;
Ga je nog wat doen vanavond?
Is laatste dag mooi weer waarschijnlijk...
PS
Foto,s waar blijven ze
quote:Viel me ook op.
Op maandag 22 september 2003 16:24 schreef -Eddow- het volgende:
Tis rustig vandaag...
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 22-09-2003 16:27]
quote:Hoeveel cm is 'ie?
Op maandag 22 september 2003 16:29 schreef bier2k3 het volgende:
w00t w00t... net men nieuwe ferrari bestelt... over een tijdje weer lekker racen!!!
quote:Eindelijk wat versnapering hier.
Op maandag 22 september 2003 16:29 schreef bier2k3 het volgende:
w00t w00t... net men nieuwe ferrari bestelt... over een tijdje weer lekker racen!!!
Metalfreaks CRX
quote:Dat was duidelijk ooit / vroeger /lang geleden een Pontiac
Op maandag 22 september 2003 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Die laatste vind ik wel leuk eigelijk
Die eerst WTF is dat dan
quote:Volgens mij is 't het eerste model Toyota Celica... (lijkt er tenminste verdacht veel op...)
Op maandag 22 september 2003 16:56 schreef Xtreem het volgende:[..]
Dat was duidelijk ooit / vroeger /lang geleden een Pontiac
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:17 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Volgens mij is 't het eerste model Toyota Celica... (lijkt er tenminste verdacht veel op...)
dat zie ik er niet in, maar ik geloof je meteen
quote:Volgens mij niet. Er zijn kleine verschillen, ik denk dat dit wel een amerikaan is.
Op maandag 22 september 2003 17:17 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Volgens mij is 't het eerste model Toyota Celica... (lijkt er tenminste verdacht veel op...)
De celica:http://www.ultimate-tuning.com/images/Euhtuning/030202/FC997.jpeg
quote:Dus wel, let maar eens op het kleine lampje aan de zijkant...
Op maandag 22 september 2003 17:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Volgens mij niet. Er zijn kleine verschillen, ik denk dat dit wel een amerikaan is.
De celica:http://www.ultimate-tuning.com/images/Euhtuning/030202/FC997.jpeg
[afbeelding]
Een Celica dus
quote:ik zal morgen als ie der is eens een foto maken
Op maandag 22 september 2003 16:33 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hoeveel cm is 'ie?
die Ferrari dan he...![]()
quote:jazeker!
Op maandag 22 september 2003 16:36 schreef Extremini het volgende:[..]
Eindelijk wat versnapering hier.
Heb je wel een auto, als ik dat weten mag?
Zag net op de duitse TV dat alle snelwegen waar je nu onbeperkt door mag crossen per 1 januari 160km wegen worden
Voor zover ik het begrepen had; dit was op ZDF btw...
quote:Schandalig!!!! Daar gaat de trots van Duitsland, nu niet meer met 200 km/h cruisen, maar nog met een vaartje van 'maar' 160 km/h.
Op maandag 22 september 2003 19:22 schreef Ballebek het volgende:
Zag net op de duitse TV dat alle snelwegen waar je nu onbeperkt door mag crossen per 1 januari 160km wegen worden
Natuurlijk niet voordat ik weer verdacht wordt.
quote:.......misschien gaat dat wel net als het radardetector verbod in NL.... weer uitgesteld?
quote:Ik heb te een chipje
Op maandag 22 september 2003 19:43 schreef VanDread het volgende:[..]
trouwes 210 met een v40 diesel? hoe oud is die dan want onze heb et er maar moeilijk mee, volges mij is het een wat oudere motor
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 22-09-2003 21:39]
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:35 schreef Extremini het volgende:
Weet iemand wat PeuRac nou met een begravenisauto moet? Begravenisondernemer lijkt me niks voor hem, maar ik kan natuurlijk ook naast zitten.
Dat staat enkele posts verder
Gewoon om als prive auto te gebruiken. Om mee naar school te gaan e.d.
Lijkt me super vreed, wil em dan aanpassen om in te kunnen slapen. En verder orgineel laten.
quote:Oh, ja, ik had al gelezen en aangepast, nu zie ik je post eronder. Het is wel grappig, ben je echt van plan hiermee nog op de PTA mee te aankoment?
Op maandag 22 september 2003 21:39 schreef PeuRac het volgende:[..]
![]()
![]()
Dat staat enkele posts verder
Gewoon om als prive auto te gebruiken. Om mee naar school te gaan e.d.
Lijkt me super vreed, wil em dan aanpassen om in te kunnen slapen. En verder orgineel laten.
quote:Als ik er een optijd kan vinden wel. Maar gezien de prijzen en het geringe aanbod (geloof me, er zijn veel meer Ferrari's te koop als begrafenis auto's, over exlusiviteit gesproken). Denk ik dat ik de aanschaf van een dergelijke auto op de lange baan schuif.
Op maandag 22 september 2003 21:40 schreef Extremini het volgende:[..]
Oh, ja, ik had al gelezen en aangepast, nu zie ik je post eronder. Het is wel grappig, ben je echt van plan hiermee nog op de PTA mee te aankoment?
Ik zie het al voor me. Een begavenisstoet op PTA meet.
Gewoon omdat er veel te weining is om een goede keuze te kunnen maken en omdat ze helemaal nouwelijks op gas of diesel te krijgen zijn (het inbouwen van gas is ook niet goedkoop).
Als je wat vind, meld het dan. Maar ik denk niet dat ik er een heb voor de meet (moet waarschijnlijk een 2e auto kopen ook, omdat mn vriendin al heeft gezegd dat ze weigerd in te stappen dan - wat ik kan begrijpen).
quote:vandaag nog even gezocht, maar kan nieks vinden
Op maandag 22 september 2003 21:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
Als ik er een optijd kan vinden wel. Maar gezien de prijzen en het geringe aanbod (geloof me, er zijn veel meer Ferrari's te koop als begrafenis auto's, over exlusiviteit gesproken). Denk ik dat ik de aanschaf van een dergelijke auto op de lange baan schuif.
Gewoon omdat er veel te weining is om een goede keuze te kunnen maken en omdat ze helemaal nouwelijks op gas of diesel te krijgen zijn (het inbouwen van gas is ook niet goedkoop).
Als je wat vind, meld het dan. Maar ik denk niet dat ik er een heb voor de meet (moet waarschijnlijk een 2e auto kopen ook, omdat mn vriendin al heeft gezegd dat ze weigerd in te stappen dan - wat ik kan begrijpen).
quote:Thanx ik heb ook nog gezocht (er was toch geen flikker te doen op mn stage) maar kon (helaas) ook niks vinden.
Op maandag 22 september 2003 21:58 schreef Ultimora het volgende:[..]
vandaag nog even gezocht, maar kan nieks vinden
Ik ga binnenkort maar een bij het bedrijf langs wat er schuldig ( ) aan is dat ik begrafenisauto's zo gaaf vind.
misschien hebben zei nog ideen (of zelfs een bijbaan
)
quote:Nop nergens last van hoor. Ik heb het gewoon druk
Ook_Gek is ook opvallend afwezig; misschien is ie wagenziek na het ritje met mij door Duitsland
quote:Ik begrijp je wel, mensen die niet willen opvallen doen hiermee de miskoop van hun leven. Maar ik vind ook wel logisch dat begravenisauto's zeldzamer zijn dan Ferarri's, etc. Ik snap je wel dat je ook eentje wil, ik heb soort gedachten ook beetje vroeger gehad.
Op maandag 22 september 2003 21:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
Als ik er een optijd kan vinden wel. Maar gezien de prijzen en het geringe aanbod (geloof me, er zijn veel meer Ferrari's te koop als begrafenis auto's, over exlusiviteit gesproken). Denk ik dat ik de aanschaf van een dergelijke auto op de lange baan schuif.
Logisch toch, dat je ook zo'n auto gaat nemen.
quote:Dat valt vaak vies tegen, vergeet niet dat zo'n auto verlengt en verhoogt wordt, en opnieuw ingericht.
Op maandag 22 september 2003 22:20 schreef Extremini het volgende:[..]
Ik begrijp je wel, mensen die niet willen opvallen doen hiermee de miskoop van hun leven. Maar ik vind ook wel logisch dat begravenisauto's zeldzamer zijn dan Ferarri's, etc. Ik snap je wel dat je ook eentje wil, ik heb soort gedachten ook beetje vroeger gehad.
Het verbaast me niet als zulke auto's zo populair zijn, een paar redenen goeie redenen hiervoor:
1. Zulke auto's vallen nog meer op dan zulke ferarri's. Dat vinden bepaalde personen wel leuk om hiermee te opvallen.
2. Het overgrote deel van de bevolking wil ze niet, vaak zijn dat wat oudere mensen, net als autoverkopers, dus de prijzen zitten dan ook echt laag met dit soort auto's.
3. Héél véél ruimte, en heeft weinig gereden (maar 5 km ofzo).Logisch toch, dat je ook zo'n auto gaat nemen.
De auto wordt voor een ombouw HELEMAAL leeg gehaald (zelfs het dashboard), dan verlengen ze hem, vervolgens verhoogd (niet altijd). Daarna maken ze het dashboard er weer in, de bak achter (waar de kist op ligt), en daarna de stoelen en werken ze em af.
En de auto's rijden ook nog eens nix (50.000 km na 25 jaar )
Ik ben bang dat de meeste afgereden worden, en dan een enkeltje krijgen.
quote:Ik verwardde de productieproces van begraveniswagens met ambulances, daar worden ze in Duitsland wel van de lopende band afgerold, maar toch dom van me, ik had moeten weten dat zulke auto's tuurlijk handgemaakt zijn.
Op maandag 22 september 2003 22:29 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat valt vaak vies tegen, vergeet niet dat zo'n auto verlengt en verhoogt wordt, en opnieuw ingericht.
De auto wordt voor een ombouw HELEMAAL leeg gehaald (zelfs het dashboard), dan verlengen ze hem, vervolgens verhoogd (niet altijd). Daarna maken ze het dashboard er weer in, de bak achter (waar de kist op ligt), en daarna de stoelen en werken ze em af.
quote:Watte.
Op maandag 22 september 2003 22:31 schreef Bastiaan1986 het volgende:
Ziet er strak uit!
quote:Het kost giga veel tijd (=werk (=geld))
Op maandag 22 september 2003 22:40 schreef Extremini het volgende:[..]
Ik verwardde de productieproces van begraveniswagens met ambulances, daar worden ze in Duitsland wel van de lopende band afgerold, maar toch dom van me, ik had moeten weten dat zulke auto's tuurlijk handgemaakt zijn.
Ik wens je toch nog veel succes met zoeken ernaar.
En je kunt ze super luxe krijgen (heel veel accesoires en automatisch, bijv een elek uitschuifbare la waar de kist op ligt), en ook heel kaal (niet verhoogd, geen extra zij/binnen verlichting, ed)
quote:Waar zit jij dan met je dachten
Op maandag 22 september 2003 22:31 schreef Bastiaan1986 het volgende:
Ziet er strak uit!
quote:Ja, dat wist ik al.
Op maandag 22 september 2003 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Het kost giga veel tijd (=werk (=geld))En je kunt ze super luxe krijgen (heel veel accesoires en automatisch, bijv een elek uitschuifbare la waar de kist op ligt), en ook heel kaal (niet verhoogd, geen extra zij/binnen verlichting, ed)
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 22-09-2003 23:02]
quote:Nog erger, een 6-serie
Op maandag 22 september 2003 17:02 schreef Extremini het volgende:
[afbeelding]Dit schijnt ooit een 5-serie geweest te zijn....
Die foto van die SLR en die Maybach zijn zo geil man
de rest eigelijk ook
quote:Ik ga zo ff photoshoppen; komt eraan dus...
Op dinsdag 23 september 2003 01:15 schreef ook_gek het volgende:
ballebek waar blijven de foto,sDie foto van die SLR en die Maybach zijn zo geil man
de rest eigelijk ook
quote:Ah dat is lief
Op dinsdag 23 september 2003 07:28 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ik ga zo ff photoshoppen; komt eraan dus...
Leuk nu gaan ze dus naar 7 hoog nieuwe coax kabel moeten trekken, dat gaat weer opschieten...
het zou maar eens meezitten..
quote:Hey man, ben je ook nog naar de IAA geweest in "De Tank" ?
Op dinsdag 23 september 2003 10:59 schreef Thermo het volgende:
fijn, upc komt chello installen @ nieuwe kot, vent snokt aan de coax kabel want wil hem wat langer ( slim uhh ) en breekt de kabel af in de buis natuurlijk.. "oeps"Leuk nu gaan ze dus naar 7 hoog nieuwe coax kabel moeten trekken, dat gaat weer opschieten...
het zou maar eens meezitten..
Vanavond foto's online op me eigen server; krijg het niet geupload namelijk...
quote:Maar wij gingen ook te snel voor die 850
Op dinsdag 23 september 2003 11:38 schreef Ballebek het volgende:[..]
Hey man, ben je ook nog naar de IAA geweest in "De Tank" ?
Heb nog gekeken of ik een Vulva 850 met Nederlandsch kenteken zou zien maar ja, zoals je misschien wel gezien hebt was het stervens druk!Vanavond foto's online op me eigen server; krijg het niet geupload namelijk...
Het is een fijne tijd bij thermo
quote:Vertel dan
Op dinsdag 23 september 2003 12:32 schreef Thermo het volgende:
IAA is nog een mooier verhaal....Het is een fijne tijd bij thermo
quote:Hoi!
Op dinsdag 23 september 2003 12:32 schreef Thermo het volgende:
IAA is nog een mooier verhaal....Het is een fijne tijd bij thermo
Kbnen wel nieuwschierig :-)
quote:Weet de site niet maar de kosten wel:
Op dinsdag 23 september 2003 12:53 schreef -Eddow- het volgende:
Heey
Wie weet die site nog waar op stond hoeveel een flitspaal kost??
Kosten flitspaal in de bebouwde kom: ƒ 12.000,=
Bijkomende aansluiting en bekabeling: ƒ 4.000,=
Toevoeging van een matrixpaneel met de vermelding U rijdt te snel ƒ 17.000,=
Plaatsing van alleen een matrixpaneel kost circa ƒ 15.000,=
Een radarcameraset (roulerend over maximaal vijf palen) kost ƒ 70.000,=. Deze radarcamera werkt tweezijdig.
Onderhoudskosten en keuring / ijking kost jaarlijks circa ƒ 1.000,=
Alle bedragen zijn exclusief BTW.
quote:Thnx !!
Op dinsdag 23 september 2003 13:39 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Weet de site niet maar de kosten wel:
Kosten flitspaal in de bebouwde kom: ƒ 12.000,=
Bijkomende aansluiting en bekabeling: ƒ 4.000,=
Toevoeging van een matrixpaneel met de vermelding U rijdt te snel ƒ 17.000,=
Plaatsing van alleen een matrixpaneel kost circa ƒ 15.000,=
Een radarcameraset (roulerend over maximaal vijf palen) kost ƒ 70.000,=. Deze radarcamera werkt tweezijdig.
Onderhoudskosten en keuring / ijking kost jaarlijks circa ƒ 1.000,=
Alle bedragen zijn exclusief BTW.
Ik hoop dat het guldens zijn
quote:Ja, ik wil het ook wel horen/lezen...
Op dinsdag 23 september 2003 12:41 schreef Ballebek het volgende:[..]
Vertel dan
Heb lekker vrij vandaag, komt wel goed uit met de kermis in het dorp...
quote:is inderdaad in guldens....
Op dinsdag 23 september 2003 13:50 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Thnx !!
![]()
Ik hoop dat het guldens zijn
quote:Zou dat stuk band dat we geraakt hebben op de weg van hem zijn
Op dinsdag 23 september 2003 12:41 schreef Ballebek het volgende:[..]
Vertel dan
quote:kan de nieuwe voorkant zijn:
Op dinsdag 23 september 2003 16:29 schreef Extremini het volgende:
Heb net een zware dag gehad, maar goed. Ik heb onlangs een Subaru Imprza gezien met iets bijzonders, geen soepogen, maar andere koplampen die beetje lijken op Volvo V/S40.
Zag wel veel beter uit, moet ik zeggen.
quote:Als ik de plaatje zie, dan denk ik dat ze de motorkap toch vebreed hebben, met booskijkers dus. Leren die lui bij Impreza niet hoe je de koplampen uit moeten zien.
Op dinsdag 23 september 2003 17:01 schreef Ultimora het volgende:[..]
kan de nieuwe voorkant zijn:
ROT-EVEN-EEN-STUKKIE-OP-NAAR-RECHTS :p
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 17:57 schreef Ballebek het volgende:
Paar plaatjes IAA:http://home.zonnet.nl/t3knoid/
Hier zie je dus duidelijk dat ook_gek veel te laat was. Niet echt een kleurtje voor een Bentley.
s ie wel echt? Want hij blinkt nniet vanaf (chroom) terwijl het bij de meeste cilindermotors wel het geval is, bij de SLR (motorkap open) is het me niet duidelijk of dit ook het geval is, want hij is ook nogal plastic-achtig.
EDIT: Ook_Gek en ik dachten eerst ook dat het plastic was; daarom hebben we het ff getest...
Oh en ballebek heeft in de SLR gezeten
quote:*note to self* volgendjaar geneve / IAA ben ik er ook....
Op dinsdag 23 september 2003 18:32 schreef ook_gek het volgende:
JA ja die waren wel zeker echt jha.
Sterker nog we zijn er achter gekomen dat het van titanium wasOh en ballebek heeft in de SLR gezeten
quote:brute pics
Op dinsdag 23 september 2003 17:57 schreef Ballebek het volgende:
Paar plaatjes IAA:http://home.zonnet.nl/t3knoid/
quote:hehehe heb je nu al een fanclub
Op dinsdag 23 september 2003 19:03 schreef jacco het volgende:
Goedenavondvraagje wie is er als noob op slh ingelogd ?
quote:betere vraag:
quote:Ik ken zo niemand uit tilburg. Maar moet daarbij ook bekennen dat ik niet alle honderd leden ken
Op dinsdag 23 september 2003 19:10 schreef Xtreem het volgende:[..]
betere vraag:
voor mijn deur (Tilburg noord) staat een medio jaren tachtig Civic, met een grote Street legal sticker op z'n raam. Dat ding rijd al maanden (zo niet langer) met een deuk(je) midden op de plek waar het logo zit/zat op de motorkap.
Is hij lid of een wannabee? (waarom ik dit vraag: gezien de rest van het gezelschap dat altijd bezig is daar vermoed ik nogal dat hij geen lid is...)
Misschien helpt een foto me al iets verder op weg
Dat loopt bere fijn
heb verder nog in een C180 Compressor automaat lopen trappen (opm; zet NOOIT het ESP uit, met nat weer om daarna het gas in te trappen).
quote:dat gaat moeilijk worden
Op dinsdag 23 september 2003 19:15 schreef jacco het volgende:[..]
Ik ken zo niemand uit tilburg. Maar moet daarbij ook bekennen dat ik niet alle honderd leden ken
Misschien helpt een foto me al iets verder op weg
quote:ff ander vraagje... kan je op een '98 civic coupé ook creme kleurig leer krijgen? had vandaag een gast die dat had, maar hij wist niet of dat origineel was.. ik had het iig nog nooit gezien..
quote:Zeker niet er staat copyright op.....
Op dinsdag 23 september 2003 19:17 schreef Xtreem het volgende:[..]
dat gaat moeilijk worden
geen (digi)cam
maar die street legal stickers zijn voor iedereen verkrijgbaar?
quote:Bij mijn weten niet. alleen zwart
Op dinsdag 23 september 2003 19:18 schreef Ultimora het volgende:[..]
ff ander vraagje... kan je op een '98 civic coupé ook creme kleurig leer krijgen? had vandaag een gast die dat had, maar hij wist niet of dat origineel was.. ik had het iig nog nooit gezien..
quote:Waar is deel 3 van je auto
Op dinsdag 23 september 2003 19:45 schreef jacco het volgende:[..]
Bij mijn weten niet. alleen zwart
quote:Dat kan de ex-bolide zijn van een SLH member. Was het er een met een Ground Design bodykit? of ben je daar niet zo in thuis?
Op dinsdag 23 september 2003 20:20 schreef StephanL het volgende:[..]
Waar is deel 3 van je auto
Nog vandaag een mooie civic coupe gezien. Zo te zien een volledige bodykit, zag er namelijk erg goed uit allemaal. Het was een zwarte en reed in Leiden. Nu weet ik niet of jij alle honda's uti je hoofd weet
Maar deel 3 komt volgende week.
Beware..................
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 20:51 schreef jacco het volgende:
@ Extremini we zitten maar te dollen hoor
De vraag dus: Als je geflitst wordt in Nederland, en je rijbewijs in beslag wordt genomen, mag je dan wel rijden in Duitsland?
Want Duitsers vinden het geen gegronde redenen als je rijbewijs in Nederland in beslag genomen is wegens te hard rijden. Dus de Nederlandse wet is daar volgens mij niet van toepassing in Duitsland, dus dat je rijbewijs niet in beslag hoort te genomen worden.
Of is daar een Europese wet van toepassing?
quote:He, je moet je niet zo aangevallen voelen en niet overal wat achter zoeken. We hadden gewoon een lolletje en daar was jij het slachtoffer van. Ik heet je dan ook van harte welkom terug in #PTA.
Op dinsdag 23 september 2003 20:59 schreef Extremini het volgende:Nou, hier reageer ik maar even nu het nog kan. Ik heb echt geen idee waarom ik bepaalde dingen niet mag weten, alsof ik niet betrouwbaar ben ofzo. Maar 1 ding, ik hoor niet bij de PTA-harde kern, en dat wil ik ook niet, vind ik niet nodig. Maar dat ik niks mag weten.
![]()
Maar goed, kan iemand mij helpen met deze vraag?De vraag dus: Als je geflitst wordt in Nederland, en je rijbewijs in beslag wordt genomen, mag je dan wel rijden in Duitsland?
Want Duitsers vinden het geen gegronde redenen als je rijbewijs in Nederland in beslag genomen is wegens te hard rijden. Dus de Nederlandse wet is daar volgens mij niet van toepassing in Duitsland, dus dat je rijbewijs niet in beslag hoort te genomen worden.Of is daar een Europese wet van toepassing?
Maar ik ga nu echt weg naar mijn auto om even wat puntjes op de i te zetten.
grtz
quote:Op je eerste stukje wou ik zeggen dat we maar aan het dollen waren op de chat en de kick was maar een geintje!!! Gewoon terugkomen joh, niets aan de hand!
Op dinsdag 23 september 2003 20:59 schreef Extremini het volgende:
Nou, hier reageer ik maar even nu het nog kan. Ik heb echt geen idee waarom ik bepaalde dingen niet mag weten, alsof ik niet betrouwbaar ben ofzo. Maar 1 ding, ik hoor niet bij de PTA-harde kern, en dat wil ik ook niet, vind ik niet nodig. Maar dat ik niks mag weten.![]()
Maar goed, kan iemand mij helpen met deze vraag?
De vraag dus: Als je geflitst wordt in Nederland, en je rijbewijs in beslag wordt genomen, mag je dan wel rijden in Duitsland?
Want Duitsers vinden het geen gegronde redenen als je rijbewijs in Nederland in beslag genomen is wegens te hard rijden. Dus de Nederlandse wet is daar volgens mij niet van toepassing in Duitsland, dus dat je rijbewijs niet in beslag hoort te genomen worden.
Tweede stukje: Is heel simpel zonder rijbewijs mag je niet rijden op de openbare weg!
quote:Nieuw pispaaltje gevonden jongens?
Op dinsdag 23 september 2003 21:03 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Is heel simpel zonder rijbewijs mag je niet rijden op de openbare weg!
Ook niet in het buitenland; je hebt immers GEEN rijbewijs meer.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:39 schreef Xtreem het volgende:[..]
brute pics
quote:Geen dank
Op dinsdag 23 september 2003 21:28 schreef Ballebek het volgende:[..]
Nieuw pispaaltje gevonden jongens?
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat we dat niet meer zouden doen, alleen tegen die riddertjes die wel is af en toe een stap proberen te wagen in de wereld die PTA Chat heet
[..]
Dank u
quote:Dat maak ik zelf wel uit ja
Op woensdag 24 september 2003 08:44 schreef Ballebek het volgende:
Moguh luie flikkers
Môgguh, billebak.
quote:kom jij maar gerust langs
Op woensdag 24 september 2003 01:09 schreef bier2k3 het volgende:
starts up irc....
Ikke wel; heb net een persoon gesproken die een Lambo uit '65 van Nicolas Cage heeft overgekocht
Binnenkort is een kijkje daar nemen met uiteraard een flink aantal foto's
quote:Zo dan. Dat klinkt leuk!!!!
Op woensdag 24 september 2003 13:09 schreef Ballebek het volgende:
Zijn we alweer uitgepraat?
Niemand die meer wat boeiends meemaakt volgens mij!Ikke wel; heb net een persoon gesproken die een Lambo uit '65 van Nicolas Cage heeft overgekocht
Binnenkort is een kijkje daar nemen met uiteraard een flink aantal foto's
quote:what´s up?
Op woensdag 24 september 2003 13:10 schreef GizartFRL het volgende:
Woei!*happy happy joy joy*
quote:1 oktober beurs van Berlage Amsterdam, officiële onthulling van de Nissan 350 Z
Op woensdag 24 september 2003 13:11 schreef Ultimora het volgende:[..]
what´s up?
Drank en drank en eten inbegrepen.
Geil ding man, ging alleen nie top het gas.
quote:mmmm raar
Op zondag 21 september 2003 11:56 schreef Extremini het volgende:[..]
quote:Hier bij de makro staat er ook al 1 lang te koop
Op woensdag 24 september 2003 13:18 schreef GizartFRL het volgende:
En ik heb vanmiddag in Drachten ook nog een Clio V6 gespot.Geil ding man, ging alleen nie top het gas.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
mmmm raar
[afbeelding]
hier was jij dus bij?
quote:Woon jij vlak bij de makro dan
Op woensdag 24 september 2003 13:26 schreef Boink het volgende:[..]
Hier bij de makro staat er ook al 1 lang te koop
Als i het geld had zou ik hem meteen kopen
quote:Mjah
Op woensdag 24 september 2003 14:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Woon jij vlak bij de makro dan
quote:Leuk bij Sweex in de buurd dus
Op woensdag 24 september 2003 14:26 schreef Boink het volgende:[..]
Mjah
quote:Kijk nou eens goed! Alsof jullie aan mij twijfelen.
Op woensdag 24 september 2003 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
mmmm raar
[afbeelding]
hier was jij dus bij?
Note: Als het jullie niet opgevallen was, kijk dan goed wat het verschil is in de positie van de wijzer.
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 24-09-2003 14:53]
quote:hey i don´t give fuck.. maargoed ik zie t verschil ook nie.. en lekker boeiend.
Op woensdag 24 september 2003 14:52 schreef Extremini het volgende:[..]
Kijk nou eens goed! Alsof jullie aan mij twijfelen.
Ik weet vrijwel zeker dat er geen tellerafwijking was, want hij is ook nog sneller. En ik kan het weten.
Note: Als het jullie niet opgevallen was, kijk dan goed wat het verschil is in de positie van de wijzer.
quote:Ik zie echt 0,0 verschil, maargoed.
Op woensdag 24 september 2003 14:52 schreef Extremini het volgende:
Kijk nou eens goed! Alsof jullie aan mij twijfelen.Ik weet vrijwel zeker dat er geen tellerafwijking was, want hij is ook nog sneller. En ik kan het weten.
Nee, ik maak wat dat betreft niks mee..
Heb al 2 weken niet gewerkt ( ) heb geen vrienden/familie met net zo'n overmatige intresse in auto's als ik...
quote:Eventjes dan. Die foto op tuftufclub-host hangt zit op 270. Ik ga dus ruim over 280 (getund). Even je bril bijpakken zou echt helpen.
Op woensdag 24 september 2003 14:55 schreef Ultimora het volgende:[..]
hey i don´t give fuck.. maargoed ik zie t verschil ook nie.. en lekker boeiend.
quote:Ik zie wel verschil er zit nog een streepje voor de aanduiding van 270
Op woensdag 24 september 2003 14:52 schreef Extremini het volgende:[..]
Kijk nou eens goed! Alsof jullie aan mij twijfelen.
Ik weet vrijwel zeker dat er geen tellerafwijking was, want hij is ook nog sneller. En ik kan het weten.
* Boink gelooft je
BTW wat zit iedereen op Extrimini te zeiken, als we 1x over ultimora ze fout gaan ouwehoeren dan flipt iedereen en nu doet iedereen vrolijk mee....
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 24-09-2003 15:19]
quote:het interesseert me niet, maar dat streepje voor 270 zit rechts van de 280.... het streepje van de 280 is bij Extrimini niet te zien
Op woensdag 24 september 2003 15:15 schreef Boink het volgende:[..]
Ik zie wel verschil er zit nog een streepje voor de aanduiding van 270
* Boink gelooft je
[sub] BTW wat zit iedereen op Extrimini te zeiken, als we 1x over ultimora ze fout gaan ouwehoeren dan flipt iedereen en nu doet iedereen vrolijk mee....
quote:De positie van de teller is exact hetzelfde. Het streepje van de 280 valt buiten beeld bij je usericon
Op woensdag 24 september 2003 15:14 schreef Extremini het volgende:
Eventjes dan. Die foto op tuftufclub-host hangt zit op 270. Ik ga dus ruim over 280 (getund). Even je bril bijpakken zou echt helpen.
Lekker boeie
quote:En anders post je ff het originele plaatje.. Dan is iedereen blij en
Op woensdag 24 september 2003 15:14 schreef Extremini het volgende:[..]
Eventjes dan. Die foto op tuftufclub-host hangt zit op 270. Ik ga dus ruim over 280 (getund). Even je bril bijpakken zou echt helpen.
quote:Dat zeg ik
Op woensdag 24 september 2003 15:19 schreef Xtreem het volgende:
het interesseert me niet, maar dat streepje voor 270 zit rechts van de 280.... het streepje van de 280 is bij Extrimini niet te zien
quote:Verzin het zelf dan ipv mij na te praten
Op woensdag 24 september 2003 15:23 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Dat zeg ik
quote:Hell yeah! super vette bak! was het de oude of de nieuwe versie?
Op woensdag 24 september 2003 14:38 schreef Ultimora het volgende:
vandaag ook nog een Clio V6 gespot! hehe bij onze overburen (handelaar) die heeft er een staan.
quote:oude... occassion.. ik zal em ff op internet uitzoeken wat ie kost. bij renault rotterdam hebben ze er ook 2 trouwens (en een nieuwe) daar loopt een klasgenoot van mij stage, vandaar dat ik dat weet
Op woensdag 24 september 2003 16:41 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
Hell yeah! super vette bak! was het de oude of de nieuwe versie?
Oh en Ulti Werkt perfect hoor
Je aantal posts omhoog krikken is niet stoer op deze manier
quote:Zag alleen de achterbumper, maar was wel mooi.
Op dinsdag 23 september 2003 20:22 schreef jacco het volgende:[..]
Dat kan de ex-bolide zijn van een SLH member. Was het er een met een Ground Design bodykit? of ben je daar niet zo in thuis?
Maar deel 3 komt volgende week.
Beware..................
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 24-09-2003 17:52]
orgineel
jou versie erover heen, je kan dat duidelijk zien aan de kleur...
maakt mij verder nix uit, alleen geef het dan gewoon toe, dan zijn we klaar.
quote:Het nieuwe type Clio V6 staat bij de Renault Dealer in Heiloo
Op woensdag 24 september 2003 17:14 schreef -Eddow- het volgende:
Hier een pic
kan wel 1x een foto maken als iemand dat leuk vind...
quote:Tommy R De vries
Op woensdag 24 september 2003 17:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb jou plaatje over die van de tuftufclub geplakt en het past precies... dus niet meer zeggen dat het niet zo is want het is dus WEL zo....orgineel
[afbeelding]jou versie erover heen, je kan dat duidelijk zien aan de kleur...
[afbeelding]maakt mij verder nix uit, alleen geef het dan gewoon toe, dan zijn we klaar.
[Dit bericht is gewijzigd door -Eddow- op 24-09-2003 18:07]
quote:T gaat niet alleen om de avatar...
Op woensdag 24 september 2003 18:06 schreef Metalfreak het volgende:
Wat een gezeik over iemands avatar...
quote:LOL
Op woensdag 24 september 2003 18:06 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Tommy R De vries
quote:en het verhaal erom heen, wat blijkbaar 1 leugen is
Op woensdag 24 september 2003 18:06 schreef Metalfreak het volgende:
Wat een gezeik over iemands avatar...
quote:ja, dus?
Op woensdag 24 september 2003 18:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
LOL
[..]en het verhaal erom heen, wat blijkbaar 1 leugen is
quote:wat heeft het voor zin om dan de post van iemand te lezen....
Op woensdag 24 september 2003 18:18 schreef Ultimora het volgende:[..]
ja, dus?
quote:wat voor een V40 ?
quote:het ging helaas anders om.. was verkeerd begrepen..
Op woensdag 24 september 2003 18:28 schreef TroyK het volgende:[..]
wat voor een V40 ?
T4 ?
quote:MAAR,ze hebben wel 1 porsche ingehaald
Op woensdag 24 september 2003 18:30 schreef Ultimora het volgende:[..]
het ging helaas anders om.. was verkeerd begrepen..
quote:Welke nummer heb je eigenlijk? (tenminste, het is toch een echte Red-Arrow?),
Op woensdag 24 september 2003 19:55 schreef j22flyingdownwind het volgende:
M'n aapie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
k vind em nog steeds stoer.
quote:Het is nummer 68... of 63 (weet het niet zeker
Op woensdag 24 september 2003 19:59 schreef PeuRac het volgende:[..]
Welke nummer heb je eigenlijk? (tenminste, het is toch een echte Red-Arrow?),
k vind em nog steeds stoer.
-edit- dat kopere plaatje op het dashboardkassie is het Red Arrow typeplaatje
quote:En voor dat plaatje doe je het nu he....
Op woensdag 24 september 2003 20:03 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Het is nummer 68... of 63 (weet het niet zeker
) En het is zeker een originele Red Arrow ja
Zijn er maar 150 van
Niet echt mijn favoriete model auto, maar 't zal vast en zeker wel lekker rijden... Veel plezier ermee.
quote:Weet ik allemaal (een klasgenoot van me heeft 3 Saab dealers thuis).
Op woensdag 24 september 2003 20:03 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Het is nummer 68... of 63 (weet het niet zeker
) En het is zeker een originele Red Arrow ja
Zijn er maar 150 van
Alleen jammer dat hij 'maar' 170pk heeft. Er zijn versies met 210pk (geen Red-Arrow)
Hoewel, dit komt ook wel vooruit denk ik.
Al wel 220k gereden zag ik
quote:Heb je ook wel gelijk in. Dat ie super fijn rijdt weet ik al, mn tante rijdt al 27 jaar nix anders als Saab, vanaf haar 18e tot nu (een 9-3 D). Alleen die eigenwijsheid he (sleutel in de middenconsole, en allen als ie in de achteruit staat eruit kunnen
Op woensdag 24 september 2003 20:25 schreef j22flyingdownwind het volgende:
220k is niet zo veel voor 16 jaar vind ik zelfHij rijdt superlekker, turbo hoor je keihard fluiten
En het is een auto die in mijn mening een klassieker in wording is
Dat geluid is geweldig, en gewoon Saab.
hij heeft een kans om een klasieker te worden, al weet ik niet of ik over 20 jr er nog steeds een zou willen
quote:Ja klopt hij heeft op marktplaats en autotrader gestaan
Op woensdag 24 september 2003 20:43 schreef Ultimora het volgende:
Cool as Fuck zo'n bakhehe ik was deze volgens mij ook al eens tegen gekomen op internet ergens.. kan dat?
quote:We reden in een Volvo V40 1.9 Diesel. We hebben die BMW dus niet ingehaald. Maar wel geprobeerd maar met 220 kom je niet echt in de buurd als de ander dik 250 rijd
Op woensdag 24 september 2003 18:28 schreef TroyK het volgende:[..]
wat voor een V40 ?
T4 ?
We hebben wel een porsche er uit gereden die ons vrij hard in haalde. En op een gegeven moment zijn we er voor gekomen omdat hij opeens traag ging rijden. Hij heeft nog een tijdje achter ons gehangen maar bij de 200+ was het
quote:maarreeh (no offence) hoeveel kleuren is dat ding eigenlijk, als ik zo eens naar het rode gedeelte kijk, word ik al bang voor allemaal foute kleurcode's..
Op woensdag 24 september 2003 20:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Ja klopt hij heeft op marktplaats en autotrader gestaan
Wat je zegt van saab.
Contakt sleutel in het midden. En pas er uit kunnen halen als je hem in z,n achteruit zet De eerste keer snapte ik er ECHT niks van
Ik zit nog steeds te denken aan een saab 93 coupé
Ik vind die dingen toch wel uber vet
quote:De portier is een keer opnieuw gespoten na een blaasjes-behandeling. Heb nu ff de auto in de wax gezet en er geen kleurverschil...
Op woensdag 24 september 2003 20:58 schreef Ultimora het volgende:[..]
maarreeh (no offence) hoeveel kleuren is dat ding eigenlijk, als ik zo eens naar het rode gedeelte kijk, word ik al bang voor allemaal foute kleurcode's..
quote:Ach niet iedereen heeft smaak, kan je ook nix aan doen
Op woensdag 24 september 2003 21:04 schreef ook_gek het volgende:
Alleen mensen met een G kunnen zo een lelijke bak kiezen
Maar als je er maar plezier mee hebt
quote:oh dat scheelt alweer.. rood is namelijk zo'n tering kleur om te spuiten.. dan kan je somsw beter de hele auto gaan spuiten..
Op woensdag 24 september 2003 21:07 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
De portier is een keer opnieuw gespoten na een blaasjes-behandeling. Heb nu ff de auto in de wax gezet en er geen kleurverschil...
quote:Wanneer gaan we eens blubber rijden dan
Op woensdag 24 september 2003 21:08 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Ach niet iedereen heeft smaak, kan je ook nix aan doen
quote:Kom maar met die ML van je pa
Op woensdag 24 september 2003 21:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wanneer gaan we eens blubber rijden dan
Me vader is nog niet met z,n bak de blubber in gegaan namelijk. Moet dus wel eens een keer gaan gebeuren
Buiten dat, super wagen, heerlijk om te rijden, veel in dat model gereden (auto van een vriend van mij) niet kapot te krijgen totdat er een boom op de weg sprong...
quote:Heeft de boom overleefd
Op donderdag 25 september 2003 08:43 schreef knillis het volgende:
een boom op de weg sprong...
quote:nu de lekkere temperaturen nog!
Op donderdag 25 september 2003 11:11 schreef ThaFreak het volgende:
goedemorgen.......
zonnetje schijnt weer vandaag
ook goedemorgen trouwens!
Wat een kutdag. mijn vriendin kan op zoek naar ander werk. contract wordt niet verlengd dit jaar. wat een kuteconomie
quote:Is niet de kuteconomie; het is het gevolg van para mensen (gaat namelijk een heel stuk beter dan half jaar terug)...
Op donderdag 25 september 2003 13:25 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen.Wat een kutdag. mijn vriendin kan op zoek naar ander werk. contract wordt niet verlengd dit jaar. wat een kuteconomie
quote:Maakt niet uit. ontslag is ontslag
Op donderdag 25 september 2003 13:41 schreef Ballebek het volgende:[..]
Is niet de kuteconomie; het is het gevolg van para mensen (gaat namelijk een heel stuk beter dan half jaar terug)...
quote:geen contract verlenging is niet helemaal t zelfde als ontslag, maargoed ik heb t zelf ook meegemaakt. en toen nog onterecht ook.
Op donderdag 25 september 2003 13:44 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Maakt niet uit. ontslag is ontslag
maar dat boeit allemaal niet. tis gewoon zwaar kloten.
quote:Da's idd wel klote voor haar (en voor jou natuurlijk ook) zeg!
Op donderdag 25 september 2003 13:25 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen.Wat een kutdag. mijn vriendin kan op zoek naar ander werk. contract wordt niet verlengd dit jaar. wat een kuteconomie
Ben vanmorgen bij Philips TASS geweest, sjezus wat een suffe lullen zijn dat daar! We moeten voor school een onderzoek voor hen verrichten... Ben er binnen een uurtje al achter gekomen dat ik er voor geen goud zou willen werken.
* Metalfreak twijfelt steeds meer over z'n studie...
quote:nou kijk als je niemand kent in de IT business.... vergeet het, je komt nergens tussen, vna mijn klasgenoten heeft er nu 1 onlangs een baan gevonden, de rest is nog werkeloos... ik zit er zelfs nog aan te denken om toch maar naar de universiteit te gaan (een neger moet iets he), dus ja.. twijfelen... nu kappen is ook jammer maja, als je je P hebt is het mischien een idee om al meteen naar de uni te gaan....
Op donderdag 25 september 2003 14:07 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Da's idd wel klote voor haar (en voor jou natuurlijk ook) zeg!
Sterkte ermee!Ben vanmorgen bij Philips TASS geweest, sjezus wat een suffe lullen zijn dat daar! We moeten voor school een onderzoek voor hen verrichten... Ben er binnen een uurtje al achter gekomen dat ik er voor geen goud zou willen werken.
* Metalfreak twijfelt steeds meer over z'n studie...
oja en philips tass is inderdaad erg triest... supertechnisch, geen humor, formele cultuur... in 1 teken
quote:wordt voetballer
Op donderdag 25 september 2003 14:26 schreef bier2k3 het volgende:[..]
(een neger moet iets he)
Als ik jou was leerde ik zo lang mogelijk door. Economie heeft op het moment niet zo heel erg veel te bieden. Misschien tegen dat je uitgeleerd bent.
quote:Precies. maar ja, dit is wel terecht. als er geen werk is, ben je ook geen mensen nodig. Bittere pil is wel dat ze haar het moeilijke werk laten doen omdat de mensen die al een vast contract hebben dat niet eens kunnen. over krom gedoe gesproken.
Op donderdag 25 september 2003 14:02 schreef Ultimora het volgende:[..]
geen contract verlenging is niet helemaal t zelfde als ontslag, maargoed ik heb t zelf ook meegemaakt. en toen nog onterecht ook.
maar dat boeit allemaal niet. tis gewoon zwaar kloten.
quote:ut zuigt gewoon!!!
Op donderdag 25 september 2003 15:41 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Precies. maar ja, dit is wel terecht. als er geen werk is, ben je ook geen mensen nodig. Bittere pil is wel dat ze haar het moeilijke werk laten doen omdat de mensen die al een vast contract hebben dat niet eens kunnen. over krom gedoe gesproken.
ennum thuis zitten is na een maand of 3 ook niet meer leuk hoor.. in de vakantie was het prachtig.. iedereen vrij veel feest (w00t 15 kilo deraan gezopen/gevreten/gefeest), maar nu begint het geld redelijk achteruit te lopen en der moet hier toch men huis betaald worden, de vaste lasten en men auto.. gelukkig kan ik wel iets doen om aan geld te komen (parttime gigolo) maar na 8 jaar naar school geweest te zijn is het redelijk frustrerend als je in je vakgebied, wat je ook nog leuk vindt (ik vind alles wat met internettechnologie te maken heeft prachtig), geen baan kunt krijgen, maar via het uitzendbureau tussen de allochtonen kunt gaan werken (schiet niet op, niet alleen omdat ze allochtoon zijn, maar meer nog omdat die mensen zo gruwelijk dom zijn (of doen) en al dat gezeik van moslims over amerika dit en amerika dat ben ik ook wel beu)....
nu ken ik wel elke dag gaan fitnessen (en men huis opruimen) maar ik wil ook graag iets extra`s gaan verdienen en het lijkt erop dat je dat op een normale manier niet meer kunt, serieus zwart werken of criminaliteit lijkt zo gek nog niet.... maar ach... het zal wel weer bijtrekken!!!!!
weer ff monsterboard afstruinen
Maar wel elke keer als haar contract ergens afloopt dan wordt het niet verlengd. dus ze krijgt binnenkort (hopelijk) haar 3e baan in 3 jaar tijd.
Je gaat dan ook serieus aan jezelf twijfelen ("waarom willen ze me niet?") maar ja, dat ligt niet aan jezelf maar je zit wel thuis uit je neus te eten.
quote:met allochtoon bedoel ik niet perse zwart
Op donderdag 25 september 2003 16:22 schreef Tjabbo het volgende:
Wat je zegt bier... alleen is mijn vriendin niet zwart.Maar wel elke keer als haar contract ergens afloopt dan wordt het niet verlengd. dus ze krijgt binnenkort (hopelijk) haar 3e baan in 3 jaar tijd.
Je gaat dan ook serieus aan jezelf twijfelen ("waarom willen ze me niet?") maar ja, dat ligt niet aan jezelf maar je zit wel thuis uit je neus te eten.
Hoe iedereen hier bij 170 pk komt weedik niet... kan me niet herrneren dat ik dat heb getypt maar kan een foutje van mij geweest zijn..
Greetingssss
quote:met 155 pk mag je ook niet klagen hoor... t blijft wel een cool hok
Op donderdag 25 september 2003 16:37 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Een Red Arrow is geen 170 pk , hij is 155pk, dat zijn alle Red Arrows (zoek op autoweek ook maar op 1987 900 turbo). Ook als je het kenteken bij Remus checkt krijg je een vermogen van 155pk te zien. De 140pk versies zijn de iets nieuwere turbo's met kat. Dat heeft de mijne niet. Red Arrows zijn ook in 88 gebouwt, waarin de normale 900's dus een kat hadden (140pk) maar de Red Arrow is alleen als 8klepper zónder kat gebouwd, en dus 155pk.Hoe iedereen hier bij 170 pk komt weedik niet... kan me niet herrneren dat ik dat heb getypt maar kan een foutje van mij geweest zijn..
Greetingssss
quote:Je moet er van houden ......laat ik er nou net heeel veel van houden
Op donderdag 25 september 2003 16:47 schreef Ultimora het volgende:[..]
met 155 pk mag je ook niet klagen hoor... t blijft wel een cool hok
Ik ben zo weg. Ik moet verhuizen Leuk hoor een bedrijf overnemen. Maar het personeel mag meteen gaan helpen met verhuizen
Word weer een zware avond
quote:Psst, 4wd weekend bij een Nissan dealer leuk om te laten zien wat een Benzje kan doen in de modder?
Op donderdag 25 september 2003 16:49 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Je moet er van houden ......laat ik er nou net heeel veel van houden
![]()
quote:idd goeie redenering een HOK
Op donderdag 25 september 2003 16:47 schreef Ultimora het volgende:[..]
met 155 pk mag je ook niet klagen hoor... t blijft wel een cool hok
quote:Dat is mijn fout denk ik.
Op donderdag 25 september 2003 16:37 schreef j22flyingdownwind het volgende:Hoe iedereen hier bij 170 pk komt weedik niet... kan me niet herrneren dat ik dat heb getypt maar kan een foutje van mij geweest zijn..
Greetingssss
Komt omdat een klasgenoot zijn 8v 900 getuned had naar 170pk, ben ik elke keer mee in de war.
Edit - Die GVD schijt wouten hadden me vandaag bijna te pakken ik reed vanmiddag rond 14;30 naar Ede, en tussen de A50 en Ede hadden ze een mobiel controle geplaatst. Ik reed 140 omdat ik 's ochtends al had gekeken of ze ergens stonden (Toen niet
), Kon nog net op tijd op de rem trappen.
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 25-09-2003 18:01]
quote:Selles toch??
Op donderdag 25 september 2003 17:31 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Psst, 4wd weekend bij een Nissan dealer leuk om te laten zien wat een Benzje kan doen in de modder?
quote:Dus jij wilt de overheid niet eens sponsoren in deze barre tijden?
Op donderdag 25 september 2003 17:47 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat is mijn fout denk ik.
Komt omdat een klasgenoot zijn 8v 900 getuned had naar 170pk, ben ik elke keer mee in de war.
Edit - Die GVD schijt wouten hadden me vandaag bijna te pakken
ik reed vanmiddag rond 14;30 naar Ede, en tussen de A50 en Ede hadden ze een mobiel controle geplaatst. Ik reed 140 omdat ik 's ochtends al had gekeken of ze ergens stonden (Toen niet
), Kon nog net op tijd op de rem trappen.
quote:Tuurlijk niet, zolang zei niet doen wat ik wil (MEER ASFALT), krijgen ze van mij niks (ook niet als het eigenlijk wel moet - bezwaarschrift)
Op donderdag 25 september 2003 18:14 schreef Boink het volgende:[..]
Dus jij wilt de overheid niet eens sponsoren in deze barre tijden?
quote:Nou vooruit dan maar weer, ff topic dichtgooien kheb een nieuwe
Op donderdag 25 september 2003 18:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
Tuurlijk niet, zolang zei niet doen wat ik wil (MEER ASFALT), krijgen ze van mij niks (ook niet als het eigenlijk wel moet - bezwaarschrift)
quote:Weer een dichterbij (waar gaat ie over?)
Op donderdag 25 september 2003 18:43 schreef Metalfreak het volgende:
Zo dan zijn we er weer bijna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |