quote:Ooit ging er hier een link rond met al hun prijzen, ik zal even zoeken en als ik m gevonden heb hoor jehet.
Op zaterdag 20 september 2003 10:47 schreef search64 het volgende:
Wat kost bijvoorbeeld 2 many DJ's weet iemand dat?
Dat maar gemaild voor info.
quote:godver de godver... hij zingt met een fucking bandje mee en ik moet verdomme met mijn band geld betalen om met een competitietje mee te doen... het is oneerlijk!
Op zaterdag 20 september 2003 11:16 schreef schatje het volgende:
Jim kost 5000 euro.
En mensen als DJ Arnold en Willem van de Noodlanding in paradiso zijn begonnen met 100 gulden per avond ofzo, maar die zullen nu wel meer kosten (onterecht overigens).
quote:Waarom betaal je daar in godsnaam voor?
Op zaterdag 20 september 2003 11:36 schreef Drumkruk het volgende:[..]
godver de godver... hij zingt met een fucking bandje mee en ik moet verdomme met mijn band geld betalen om met een competitietje mee te doen... het is oneerlijk!
quote:Toen hij op de Uithof optrad kostte het nog 8500 euro voor een half uurtje. Is hij in de aanbieding nu of zo? (2 halen, 1 betalen.. krijg je Jamai er ook nog bij
Jim kost 5000 euro.
quote:Ik denk dat je het grootste deel van het geld betaald aan z'n begeleidingsbandje. Als die allemaal het "talent" van Jim hadden gehad was het natuurlijk een stuk goedkoper
Op zaterdag 20 september 2003 17:59 schreef Zander het volgende:[..]
Toen hij op de Uithof optrad kostte het nog 8500 euro voor een half uurtje. Is hij in de aanbieding nu of zo? (2 halen, 1 betalen.. krijg je Jamai er ook nog bij
)
maar ja.. er moet natuurlijk wel iets van muziek in blijven zitten
quote:Tja het trekt wel mensen en daar gaat het om. Als je Harrie en z'n band voor 2 kratten bier laat optreden komt er geen hond...
Op zaterdag 20 september 2003 18:28 schreef fractalis het volgende:
Laatst stond er in een of ander tjidschrift wat al die zogenaamde BN'ers vangen voor zo'n lullig optredentje. Zelfs Georgina Verbaan vangt een smak geld waar je eng van wordt, voor een half uurtje zingen terwijl ze dat in de verste verte niet kan! I
Georgina Verbaan ¤ 4.550,00 inclusief monitorset
quote:Wtf? wat krijg ik dan? Alleen dartpijltjes die bewegen op de maat van de muziek
...
Claudia ¤ 660,00 inclusief zangeres dance classics / top 40
Co Stompe ¤ 1.550,00 exclusief darter
Cooldown Café ¤ 2.950,00 inclusief
...
quote:Op aanvraag gestopt?
Volumia op aanvraag gestopt, alleen Sander solo
Btw belachelijke prijzen over het algemeen!
quote:Geniaal gewoon, dat je voor zulke troep 5000 euro moet dokken
Jim kost 5000 euro.
quote:Het is volgens mij geen bekend boekingsbureau zoals Jan Vis (die de meeste van deze artiesten heeft), dus zullen ze er zelf ook nog wat aan verdienen?
Op woensdag 24 september 2003 22:52 schreef Vortexx het volgende:
Hèhè... gevondenhttp://home.wanadoo.nl/post.fc/Artiesten/Gagelijst.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |