quote:Mocht niet, maar had ook geen prioriteit. Als iets prioriteit heeft kunnen ze met de ME een heel dorp/wijk innemen.
Op vrijdag 19 september 2003 23:07 schreef tvlxd het volgende:[..]
En dat mocht zowaar van de politie?
quote:?
Op vrijdag 19 september 2003 23:11 schreef tvlxd het volgende:
Ales je écht rechts ben, dan zorg je ervoor, dat de duinen weer staan die nu worden gebruikt voor 't natuur-moet-bloeien-duin-moet-weg-gebied! Idioten, zeg, Leeghwater zou zich omdraaien in z'n klomp.
quote:Nooit wat van gehoord? Duinen worden doorgeprikt, zodat de 'natuur' zich kan uitleven in die gebieden.
Op vrijdag 19 september 2003 23:13 schreef hmmmmm het volgende:[..]
?
quote:Ja, de politie is natuurlijk ook vantevoren op de hoogte dat er 100 man een fokkerij gaan slopen
Op vrijdag 19 september 2003 23:10 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Mocht niet, maar had ook geen prioriteit. Als iets prioriteit heeft kunnen ze met de ME een heel dorp/wijk innemen.
quote:Duinen doorprikken? Nee heb ik nog nooit van gehoord. "vanochtend om 6:00 uur heeft iemand een duin doorgeprikt, het was een extreem-rechtse actievoerder..............."
Op vrijdag 19 september 2003 23:17 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nooit wat van gehoord? Duinen worden doorgeprikt, zodat de 'natuur' zich kan uitleven in die gebieden.
quote:Ze waren wel op de hoogte, maar ze stonden op de verkeerde plaats.
Op vrijdag 19 september 2003 23:22 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, de politie is natuurlijk ook vantevoren op de hoogte dat er 100 man een fokkerij gaan slopen
quote:Nee, ik suggereer ook, dat het júíst geen extreem-rechtse was, maar een linkse organisatie/beweging.
Op vrijdag 19 september 2003 23:24 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Duinen doorprikken? Nee heb ik nog nooit van gehoord. "vanochtend om 6:00 uur heeft iemand een duin doorgeprikt, het was een extreem-rechtse actievoerder..............."
quote:Dus ?
Op vrijdag 19 september 2003 23:24 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Ze waren wel op de hoogte, maar ze stonden op de verkeerde plaats.
quote:Dan zouden we een bouwplaats voor een asielzoekers-centrum moeten bezetten. Kijken of de polite dan net zo passief is als bij Milieu-defensie.
Op vrijdag 19 september 2003 23:09 schreef gelly het volgende:[..]
Waarvan er 60 gearresteerd zijn.
[..]En wat is jouw "rechtse" contra actie dan , je gaat met een stel skinheads een bezetting houden in een stuk oerbos ? Of rechtvaardigd een vreedzame bezetting al om iemand total loss te slaan ?
quote:Maar, uhm, waarom is asielopvang zo anti-rechts eigenlijk?
Op vrijdag 19 september 2003 23:29 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Dan zouden we een bouwplaats voor een asielzoekers-centrum moeten bezetten.
quote:Je hebt het nieuws de laatste maanden een beetje gevolgd?
Dan zouden we een bouwplaats voor een asielzoekers-centrum moeten bezetten. Kijken of de polite dan net zo passief is als bij Milieu-defensie.
Over het ontmantelen van diverse asielzoekerscentra? Als in: er worden geen nieuwe neergezet?
Way to go, nono.
V.
quote:Dus rechtse mensen moeten niks van asielzoekers weten ? Gelukkig weet ik wel beter. Jij hebt het niet over rechts, maar over extreem-rechts. En dat maakt je net zo'n idioot als de eerste de beste pelsdierhouder molesteerder.
Dan zouden we een bouwplaats voor een asielzoekers-centrum moeten bezetten. Kijken of de polite dan net zo passief is als bij Milieu-defensie.
quote:Als Nederland al een plicht had om "kansarme" wereldburgers op te vangen, hebben we daar nu wel aan voldaan.
Op vrijdag 19 september 2003 23:30 schreef tvlxd het volgende:[..]
Maar, uhm, waarom is asielopvang zo anti-rechts eigenlijk?
quote:Ja, leuk, maar wat heeft dat met anti-links te maken?
Op vrijdag 19 september 2003 23:34 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Als Nederland al een plicht had om "kansarme" wereldburgers op te vangen, hebben we daar nu wel aan voldaan.
quote:Kan jij in ieder geval je stokpaard weer berijden.
Op vrijdag 19 september 2003 23:33 schreef gelly het volgende:[..]
Dus rechtse mensen moeten niks van asielzoekers weten ? Gelukkig weet ik wel beter. Jij hebt het niet over rechts, maar over extreem-rechts. En dat maakt je net zo'n idioot als de eerste de beste pelsdierhouder molesteerder.
oh, hoe lang heb ik daar al geen topic over willen openen
quote:Je zet jezelf in extreem-rechtse hoek, of heb je dat niet door ?
Op vrijdag 19 september 2003 23:36 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Kan jij in ieder geval je stokpaard weer berijden.
quote:Maar je hebt het nieuws dus niet gevolgd, mogen we concluderen...
Op vrijdag 19 september 2003 23:36 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Kan jij in ieder geval je stokpaard weer berijden.
V.
quote:Alles is relatief.
Op vrijdag 19 september 2003 23:39 schreef gelly het volgende:[..]
Je zet jezelf in extreem-rechtse hoek, of heb je dat niet door ?
quote:Nou, kijk, rechts doet niets actiefs tegen AZC, maar het aantal daarvan daalt inderdaad.
Op vrijdag 19 september 2003 23:39 schreef Verbal het volgende:[..]
Maar je hebt het nieuws dus niet gevolgd, mogen we concluderen...
V.
quote:Wat is je bron dan?
Op vrijdag 19 september 2003 23:40 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nou, kijk, rechts doet niets actiefs tegen AZC, maar het aantal daarvan daalt inderdaad.
quote:Nou, wat zit je dan te emmeren ?
Op vrijdag 19 september 2003 23:40 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Alles is relatief.
quote:LEES EEN KRANT.
Op vrijdag 19 september 2003 23:42 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Wat is je bron dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |