als ik bij een beroep al weet dat ik nooit goed zal verdienen, dan zou ik het nooit gaan doen, al lijkt het me heel leuk...
goed verdienen brengt namelijk ook wat andere dingen met zich mee die het leven leuk maken, dat is niet alleen het feit dat je werk leuk is....
dus best wel logische vraag
iig verdient een fysio genoeg om een leuk leven te hebben
quote:Je leeft zeker nog in het Gouden Tijdperk.
Op vrijdag 19 september 2003 19:26 schreef Epsilon het volgende:
Je moet voor een beroep kiezen omdat het je leuk lijkt en niet omdat het veel verdient of niet![]()
quote:inderdaad
Op vrijdag 19 september 2003 19:36 schreef geen-eigen-mening het volgende:[..]
Je leeft zeker nog in het Gouden Tijdperk.
Als je tegenwoordig een mooi huis wil kopen en in aanmerking wil komen voor een hypotheek, dan heb je niet veel aan een leuke baan.
Desnoods moet je een tweede baan erbij nemen...
veel liever sjagarijnig in je ow zo mooie huisje dan dat je vrolijk de wereld instapt in je iets minder mooie huisje
oelewapper
Voor leidinggevende fysiotherapeuten (ook weer als voorbeeld in het ziekenhuis) is het salaris hoger. Het bruto maandsalaris ligt ruwweg tussen ¤ 2.245,- en ¤ 3.505,- per maand.
Als zelfstandig fysiotherapeut krijg je veelal een vergoeding op basis van afspraken met ziektekostenverzekeraars. Je inkomen is in dat geval afhankelijk van het aantal mensen dat je behandelt en van het type behandelingen. Een heel grove indicatie is dat je per jaar ongeveer ¤ 70.000,- verdient.
Werk je als medewerker in een fysiotherapiepraktijk? Dan kun je rekenen op een gemiddeld maandelijks brutosalaris van ¤ 2.950,-.
Dit zijn salarisindicaties voor 2002
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |