quote:top idee
Op vrijdag 19 september 2003 22:08 schreef PogueMahone het volgende:
dankuzal ik er maar wat bittergarnituur in doen?
en deep purple op de stereo
* krijst mee met Fireball
quote:* bied kussentje aan en wijst Pfaf naar de bank
Op zaterdag 20 september 2003 00:55 schreef pfaf het volgende:
avond* pfaf is FLINK bezopen
![]()
![]()
* Tony_Montana67 ruimt de boel wel weer op
quote:Noem je dat opruimen?
Op zaterdag 20 september 2003 00:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
* Tony_Montana67 ruimt de boel wel weer op
* SCH asbakken leegt, braaksel van pfaf wegdweilt, tampons van Bluezz door toilet spoelt, playboys van Frank MG op stapeltje legt, Davidboys van SCH ernaast op stapeltje legt, moderators op stapeltje legt en spuitbusje odorex leegspuit
quote:goed gedaan SCH, je bent toch een echt wijf!
Op zaterdag 20 september 2003 01:56 schreef SCH het volgende:[..]
Noem je dat opruimen?
![]()
* SCH asbakken leegt, braaksel van pfaf wegdweilt, tampons van Bluezz door toilet spoelt, playboys van Frank MG op stapeltje legt, Davidboys van SCH ernaast op stapeltje legt, moderators op stapeltje legt en spuitbusje odorex leegspuit
mogguh Hools
Biertje!
quote:Na 4 bakken koffie moet een biertje kunnen
Op zaterdag 20 september 2003 10:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!Biertje!
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 10:57 schreef just me het volgende:Na 4 bakken koffie moet een biertje kunnen
* FrankyMcG is helemaal happy, vanavond z'n Bachelorparty!
quote:oeoeoeoeoe vertel!! hoelaat, waar enzo
Op zaterdag 20 september 2003 10:59 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
* FrankyMcG is helemaal happy, vanavond z'n Bachelorparty!
* just me duikt in kast en zoekt of ze de stripkleding nog kan vinden
We moeten eigenlijk een Hool opgeven voor The Bachelor 2004.
quote:Fulton
Op zaterdag 20 september 2003 11:13 schreef methodmich het volgende:
Ga je trouwen dan Franky???We moeten eigenlijk een Hool opgeven voor The Bachelor 2004.
quote:* just me weet niet hoe Fulton eruit ziet hoor
Op zaterdag 20 september 2003 11:31 schreef SCH het volgende:[..]
Fulton
quote:In ieder geval minder eng dan de huidige bachelor, en hij is jong, arm en best aardig
Op zaterdag 20 september 2003 11:37 schreef just me het volgende:[..]
* just me weet niet hoe Fulton eruit ziet hoor
quote:best aardig... volgens mij ben jij beetje bevooroordeeld
Op zaterdag 20 september 2003 11:54 schreef SCH het volgende:In ieder geval minder eng dan de huidige bachelor, en hij is jong, arm en best aardig
huidige bachelor vind ik helemaal niks, noppes, nada!
Maar ik ben geslaagd voor mijn HBO, en dan krijg je een (neppe) titel: Bachelor.
Nu houdt ik samen met een maat van me een feesje omdat we geslaagd zijn, en leek ons leuk om het feest dan Bachelorparty te noemen!
quote:* just me stopt taart weer in doos
Op zaterdag 20 september 2003 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
.Nu houdt ik samen met een maat van me een feesje omdat we geslaagd zijn, en leek ons leuk om het feest dan Bachelorparty te noemen!
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 12:29 schreef just me het volgende:* just me stopt taart weer in doos
Ow! Dus nu krijg ik geen taart!
quote:kijk... als dit nu echt je bachelorsparty was geweest dan had ik uit een taart gesprongen
Op zaterdag 20 september 2003 12:48 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ow! Dus nu krijg ik geen taart!
![]()
quote:Ik zal het onthouden voor als ik een keer 'de ware' tegenkom!
Op zaterdag 20 september 2003 12:50 schreef just me het volgende:kijk... als dit nu echt je bachelorsparty was geweest dan had ik uit een taart gesprongen
quote:moet je niet al te lang wachten; ik kan toch niet als een echte oude verrimpelde taart uit een doos tevoorschijn komen
Op zaterdag 20 september 2003 12:51 schreef FrankyMcG het volgende:Ik zal het onthouden voor als ik een keer 'de ware' tegenkom!
quote:Ik kan nix garanderen maar ik zal i.i.g. proberen er vaart achter te zetten!
Op zaterdag 20 september 2003 12:52 schreef just me het volgende:moet je niet al te lang wachten; ik kan toch niet als een echte oude verrimpelde taart uit een doos tevoorschijn komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |