Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat ie de tekst wel met die andere kleur uitprint?
Alvast bedankt.
quote:heb je niet toevallig je printerinstellingen zo staan dat ie alleen zwart-wit print?
Op vrijdag 19 september 2003 16:55 schreef trance40 het volgende:
Heb een aantal cellen samengevoegd. Heb wat tekst in een tekst vak in die samengevoegde cel geplaatst. Maar als ik die tekst nu een andere kleur geef, dan merk ik dat niet op me afdruk.
De tekst in het tekstvak blijft gewoon zwart i.p.v. de kleur die ik opgaf in excel..Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat ie de tekst wel met die andere kleur uitprint?
Alvast bedankt.
quote:Een zwart-wit printer kan toch ook lichtere tinten zwart wit afdrukken en daar gaat het nu juist om. Maar als ik hem grijs maak in de sheet drukt ie het gewoon zwart af en niet grijs.....
Op vrijdag 19 september 2003 17:08 schreef Dopekoe het volgende:
Of het misschien afdrukken op een kleurenprinter ipv een zwart/wit printer
quote:Hoeft niet, je moet m dan natuurlijk ook wel op 'Grijswaarden' oid instellen.
Op maandag 22 september 2003 08:53 schreef trance40 het volgende:
Een zwart-wit printer kan toch ook lichtere tinten zwart wit afdrukken en daar gaat het nu juist om. Maar als ik hem grijs maak in de sheet drukt ie het gewoon zwart af en niet grijs.....
quote:Nee dat staat wel goed. want als ik gewoon tekst in een cel zet en ik maak het grijs dan drukt ie het ook grijs af. Maar in een tekstvak weer niet..
Op maandag 22 september 2003 11:13 schreef Chillz het volgende:[..]
Hoeft niet, je moet m dan natuurlijk ook wel op 'Grijswaarden' oid instellen.
de instelling bestaat namelijk ook dat hij óf alleen zwart op wit print, óf in grijswaarden, alles tussen zwart en wit
quote:Ja, maar grijs valt onder zwart wit, maar probeer is wat roods te maken en dat uit te printen
Op maandag 22 september 2003 17:40 schreef trance40 het volgende:[..]
Nee dat staat wel goed. want als ik gewoon tekst in een cel zet en ik maak het grijs dan drukt ie het ook grijs af. Maar in een tekstvak weer niet..
quote:Heb ik al geprobeerd werkt ook niet.
Op maandag 22 september 2003 17:46 schreef Batsies het volgende:[..]
Ja, maar grijs valt onder zwart wit, maar probeer is wat roods te maken en dat uit te printen
quote:heb je al eens geprobeerd om met een ander programma kleuren te printen? word ofzo
Op maandag 22 september 2003 19:16 schreef trance40 het volgende:[..]
Heb ik al geprobeerd werkt ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |