abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2004 @ 08:55:52 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20328574
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:47 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb gisteren de wolven uitgelezen. Leuk verhaal maar daar heb ik dan ook alles mee gezegd. Zelfs met die 'cliffhanger' heb ik nou niet echt de drang om meteen de volgende te halen. Ik weet niet of het aan mij ligt of aan de kwaliteit van de verhalen van King maar ik begin er steeds minder aan te vinden. Of ik heb zijn schrijfstijl door of King is niet meer origineel.

De Wolven van Calla heeft me in ieder geval niet aan het boek laten kluisteren zoals ik dat voorheen wel altijd bij boeken van Stephen King had.
Dat heb ik ook, hoewel er dan opeens weer een juweeltje tussendoor komt.

Ik vond de wolven ook de minste.Deel 6 vond ik dus stukken beter.
  donderdag 1 juli 2004 @ 08:57:55 #177
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_20328592
Deeltje 6, das toch Het lied van Suzanna? Wist niet eens dat ie al uit was....moet maar weer eens langs de boekenzaak.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2004 @ 08:58:51 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20328604
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben dus een Dark Tower leek maar boeken van King kan ik meestal wel waarderen?

Is deze serie een beetje de moeite waard? Waar draait het verhaal eigenlijk om? (geen spoilers aub).

Mjah, zonder spoilers wordt het moelijk.
Het verhaal gaat over Roland, de laatst overgebeleven scherpschutter in een wereld die 'is verder gegaan'. Wat dat betekent wordt je gaande weg duidelijk. Eigenlijk betekent het dat de magie in het verleden is vervangen door hightech, welke nu OOK op z'n eind loopt.
Paralelle werelden, dunne realiteit, etc.

Maar dan niet op een SF manier, maar op een King manier.

Je kan ze niet als af\zonderlijke boeken lezen, dus gewoon bij deel 1 beginnen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2004 @ 08:59:22 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20328610
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 08:57 schreef Castor het volgende:
Deeltje 6, das toch Het lied van Suzanna? Wist niet eens dat ie al uit was....moet maar weer eens langs de boekenzaak.
Ja. Er is ook een nieuwe Deaver uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')