quote:ik weet niet wat GMTA betekent, maar het is wel toeval
Op donderdag 25 september 2003 11:09 schreef HeatWave het volgende:[..]
GMTA oid...
!
quote:Great Minds Think Alike
Op donderdag 25 september 2003 11:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik weet niet wat GMTA betekent, maar het is wel toeval
Weer wat geleerd
.
quote:Omdat het Belgisch elftal hem op de goede plaats zet en omdat hij daar al meer gewend is. Hij heeft daar misschien ook wel een positie in de hierarchie om al wat te kunnen eisen en dat heeft hij bij Ajax nog helemaal niet.
Op donderdag 25 september 2003 11:55 schreef G1Ace het volgende:
wat me ook verbaasd, waarom scoort sonck wel voor de belgen en niet voor ajax
2 wedstrijden
minstens 1x per wedstrijd gescoort
quote:Klopt. Hij bewoog die wedstrijd amper. Joeg weinig op de bal etc. Hij speelde toen zwak. Ik zou 'm echter graag nog een keer op die plek zien spelen aangezien het wel de positie is die hij gewend is.
Op donderdag 25 september 2003 11:03 schreef Frenkie het volgende:
Sonck mocht tegen Milan bij aanvallen gewoon in de spits staan. Alleen bij het meeverdedigen moest hij de opkomende Maldini opvangen. Ik weet niet, maar als dat het excuus is waarom hij niet scoort, dan zou ik toch een andere spits zoeken.
(Als ik dit 2 jaar geleden had gezegd, had ik afgeschoten geworden
)
quote:Zolang er geen rechtsbuiten is wel ja..
Op donderdag 25 september 2003 12:57 schreef twi het volgende:
Ik vond België nou niet onaantrekkelijk spelen, waar ook de backs een beetje opkwamen (van Damme). Het leek mijns inziens een beetje op Ajax in de Champions League. Misschien de tactiek maar een beetje bijschaven? Ik vind namelijk dat Koemen gewoon de verkeerde keuze maakt met 4-3-3(Als ik dit 2 jaar geleden had gezegd, had ik afgeschoten geworden
)
Ik hoorde overigens dat we zondag voor de wedstrijd tegen WillemII een minuut stilte in acht gaan nemen voor Johan Stekelenburg. Hij zou zowel Ajax als WillemII supporter zijn geweest.
quote:Al was tie alleen maar Willem II supp geweest had dat moeten gebeuren.
Op donderdag 25 september 2003 18:57 schreef Againzender het volgende:
Ik vind dat Sonck nog wat tijd moet krijgen, maar het zou een stuk makkelijker gaan als hij gewoon in de spits staat, en niet als buitenspeler.Ik hoorde overigens dat we zondag voor de wedstrijd tegen WillemII een minuut stilte in acht gaan nemen voor Johan Stekelenburg. Hij zou zowel Ajax als WillemII supporter zijn geweest.
quote:Absoluut mee eens, ik ben dan ook gewoon een minuutje stil. En ik neem aan de rest van het stadion ook.
Op donderdag 25 september 2003 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Al was tie alleen maar Willem II supp geweest had dat moeten gebeuren.
quote:Ik hoop dat ze inderdaad dat respect voor hem kunnen opbrengen.
Op donderdag 25 september 2003 19:13 schreef Againzender het volgende:Absoluut mee eens, ik ben dan ook gewoon een minuutje stil. En ik neem aan de rest van het stadion ook.
quote:Zal toch wel?
Op donderdag 25 september 2003 19:28 schreef golfer het volgende:[..]
Ik hoop dat ze inderdaad dat respect voor hem kunnen opbrengen.
En anders krijgen ze met mij te maken...
quote:Een waar woord...
Op vrijdag 26 september 2003 21:14 schreef Kang-He het volgende:
Sonck heeft tot nu toe drie à vier maanden nodig gehad om bij clubs te wennen. Alleen dit is wel Ajax en die tijd hebben we niet.
quote:
Ajax blijft geïnteresseerd in Nigeriaanse rechtsbuiten
Zaterdag, 27 september 2003 @ 10:51In De Telegraaf liet Ronald Koeman weten nog steeds te hopen op een snelle komst van de Nigeriaanse rechtsbuiten Kalu Uche. "Zodra we kunnen, hopen we hem in te lijven" aldus Koeman.
Kalu Uche is afkomstig van het Poolse Wisla Kraków, dat momenteel tegenstander is van NEC Nijmegen in de UEFA Cup. Uche is echter door zowel zijn club Wisla Kraków als de Poolse bond voor een half jaar geschorst vanwege het feit dat hij weigerde te spelen voor de club, aangezien hij op een transfer naar Amsterdam - of elders - loerde. Deze zaak ligt nu bij de UEFA en zal moeten beslissen welke partij zijn gelijk krijgt.
Hoe dit nu verder gaat lopen zal de toekomst moeten uitwijzen. Wat nu wel duidelijk is geworden, is dat Ajax meer dan geïnteresseerd is in de rechtsbuiten en het kennelijk gaat om een zeer goede speler. We houden u uiteraard op de hoogte van de verdere ontwikkelingen omtrent deze mogelijke transfer.
Bron: http://news.voetbalinside.nl/1064652698.html
Vrijdag trainde hij apart van de selectie. Na de training van zaterdag wordt bekeken over hij mee kan spelen. John O'Brien, Zdenek Grygera een aanvoerder Jari Litmanen zijn ook nog altijd niet fit om te spelen.
quote:Ken jij 'em dan?
Op zaterdag 27 september 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:
Ik denk toch niet dat Kalu Uche de oplossing is voor de problemen op de rechtsbuitenplaats....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |