als je pim niet persoonlijk kent, dan ga je tog niet huilen..
quote:ik ga zelfs huilen als zo´n straatrat als jij denkt een zinvolle post te plegen in mijn topic.
Op vrijdag 19 september 2003 11:50 schreef L4zY het volgende:
haha ik lach hard..als je pim niet persoonlijk kent, dan ga je tog niet huilen..
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 11:20 schreef Blokhut het volgende:[..]
Als een of andere relnicht wordt neer geknald is dat heel erg, maar als iemand een nerd neerschiet die toevallig minister-president is maakt het niet uit?
quote:Leuk voor je, maar wat heeft dat met dit topic te maken
Op vrijdag 19 september 2003 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ik vind in jouw posts vrij veel voorbeelden van zelfgenoegzaamheid.
V.
quote:het was niet zinvol bedoeld hoor...
Op vrijdag 19 september 2003 11:52 schreef Kiwie het volgende:[..]
ik ga zelfs huilen als zo´n straatrat als jij denkt een zinvolle post te plegen in mijn topic.
mja je kan ook overdrijven he..
zeg maar heeeel erg overdrijven
quote:dat was hij zeker
Op vrijdag 19 september 2003 12:09 schreef shilizous_88 het volgende:het was een topper!
quote:Dat je jouw opmerking over enge persoonsverheerlijking met een groot vat zout kunt nemen.
Op vrijdag 19 september 2003 11:58 schreef Verbal het volgende:[..]
Leuk voor je, maar wat heeft dat met dit topic te maken
V.
quote:Ja, ik snap dat je heel graag krampachtig iets negatiefs over mij kwijt wilt. Maar het verband in deze ontgaat mij waarlijk compleet.
Op vrijdag 19 september 2003 12:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Dat je jouw opmerking over enge persoonsverheerlijking met een groot vat zout kunt nemen.
Maar leef je uit, zou ik zeggen.
V.
Ja, ik mis hem wel... kut volkert
geweldige gozer
quote:Zo krampachtig hoeft dat in jouw geval niet. En ik heb hier nog niet die mate van persoonsverheerlijking gezien die je aantreft bij mensen met een Che Guevara poster.
Op vrijdag 19 september 2003 12:44 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, ik snap dat je heel graag krampachtig iets negatiefs over mij kwijt wilt. Maar het verband in deze ontgaat mij waarlijk compleet.
Maar leef je uit, zou ik zeggen.
V.
quote:Fijn.
Op vrijdag 19 september 2003 13:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Zo krampachtig hoeft dat in jouw geval niet.
Maar nog immer heb je het verband niet duidelijk gemaakt tussen jouw opmerking en dit topic.
Had ik ook niet verwacht, dus troost je.
V.
quote:Ik ook
Op vrijdag 19 september 2003 11:23 schreef Verbal het volgende:
Ik vind in dit topic vrij veel voorbeelden van enge persoonsverheerlijkingV.
quote:Pas op, want B.R.oekhoest neemt je met een grote korrel zout...
Op vrijdag 19 september 2003 13:45 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
Ik ook
V.
quote:Mat Herben heeft te weinig stijl. Vanuit de LPF zal iemand met wat stijl en gevoel voor cultuur moeten opstaan wil deze eenzelfde beeld als Pim Fortuyn kunnen uitdragen. Daarbij zal deze persoon redelijk ad rem moeten zijn en gebruik moetenkunnen maken van diverse debatteertrucs.
Op vrijdag 19 september 2003 13:34 schreef DonStefano het volgende:
Naast al het leed van Fortuyn heeft de LPF met Matje Herben natuurlijk wel 'n geweldige opvolger....
Misschien groeit Joost Eerdmans uit als zo'n voorman. Misschien krijgt Michiel Smit wat meer oog voor stijl en cultuur en leert hij nog minder primair te reageren en minder contacten aan te gaan met mensen die wat al te rigoreuze 'oplossingen' aanbieden voor maatschappelijke problematiek die wel door migratie wordt beïnvloed maar daar nog niet nooodzakelijkerwijs mee samenhangt. Misschien staat er ook een nieuwe LPF-woordvoerder op.
Mat Herben met zijn gezanik om een kwartje van Kok en zjin insinuaties naar de kamervoorzitter over zijn vermeende tekort aan spreektijd heeft voor mij na de algemene beschouwingen niet laten zien dat hij in staat is nog bij te leren.
quote:Als kiespijn...
Op vrijdag 19 september 2003 18:11 schreef maartena het volgende:
Ik mis Den Uyl ook wel eens....
quote:die opmerking was ook ironisch bedoeld
Op vrijdag 19 september 2003 13:57 schreef sjun het volgende:[..]
Mat Herben heeft te weinig stijl. Vanuit de LPF zal iemand met wat stijl en gevoel voor cultuur moeten opstaan wil deze eenzelfde beeld als Pim Fortuyn kunnen uitdragen. Daarbij zal deze persoon redelijk ad rem moeten zijn en gebruik moetenkunnen maken van diverse debatteertrucs.
Misschien groeit Joost Eerdmans uit als zo'n voorman. Misschien krijgt Michiel Smit wat meer oog voor stijl en cultuur en leert hij nog minder primair te reageren en minder contacten aan te gaan met mensen die wat al te rigoreuze 'oplossingen' aanbieden voor maatschappelijke problematiek die wel door migratie wordt beïnvloed maar daar nog niet nooodzakelijkerwijs mee samenhangt. Misschien staat er ook een nieuwe LPF-woordvoerder op.
Mat Herben met zijn gezanik om een kwartje van Kok en zjin insinuaties naar de kamervoorzitter over zijn vermeende tekort aan spreektijd heeft voor mij na de algemene beschouwingen niet laten zien dat hij in staat is nog bij te leren.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 18:54 schreef mosbie het volgende:
Tsja en dat dan zo'n man juist van het Hilton hotel moet afspringen dan gaat er toch wel wat in je om.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 18:54 schreef mosbie het volgende:
Tsja en dat dan zo'n man juist van het Hilton hotel moet afspringen dan gaat er toch wel wat in je om.
omg, hehehe
Daanaast, Fortuyn was toch maar een populist, geen eigen ideeén, ik vertrouw geen mensen die van heel links naar heel rechts gaan in enkele jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |