btw. Ik mis hem dus absoluut niet. Ik mis mijn opa, die ik nooit heb gekend, meer.
quote:Geen idee, ik ben Amerikaan en niemand van mijn familieleden of kenissen is ooit neergeschoten.
Op vrijdag 19 september 2003 11:00 schreef Kiwie het volgende:
Kan je nagaan als we als zo verdrietig kunnen zijn om een politicus die waarschijnlijk van ons bestaan geen benul had: hoe hartverscheurend zal het dan zijn als een vriend of vriendin of familielid wordt neergeschoten? Iets wat dagelijkse koek is voor Amerikanen. Barbaars toch?
quote:hoe wil hij presteren als een of andere gek hem dood schiet
Op vrijdag 19 september 2003 11:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoort deze niet in de Rubriek "Komedie"? Wie gaat er nou huilen om een man die een grote bek heeft en verder niets presteert? De mensen die ik hier hoor roepen dat ze hem zo erg missen en om hem huilen verdenk ik er soms van dat ze niet eens zouden huilen als hun vader/moeder/oma/opa/vriend/enz. zou sterven. Maar dat ben ik. Hij is verdomme geen God ofzo. Wat beweerde die man meer dan de huidige regering? Allebei zo rechts als de nete.btw. Ik mis hem dus absoluut niet. Ik mis mijn opa, die ik nooit heb gekend, meer.
quote:gedeeltelijke legalisering van vuurwapens in Nederland...
Op vrijdag 19 september 2003 11:06 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Wat waren die ideeën dan?
quote:WIJS gesproken!
Op vrijdag 19 september 2003 11:02 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Je hebt gelijk wat dat betreft. Hij toonde zich echt een mens, was heel hoffelijk, aardig, en ik denk dat hij ook voor de rest een goed mens was.
Met zijn ideeën was ik het echt niet eens, al had hij wel een paar goede punten, en kaartte hij problemen ongegeneerd en goed aan (was het gewoon niet eens met zijn oplossingen - die waren echt fout in mijn mening).
De combinatie van zo aardig/uitgesproken/extravert zijn, en politicus zijn vond ik in dit geval wel eng: mensen zijn het met hem natuurlijk veel vaker eens dan met een man als Rosenmöller, zelfs als je het met Rosenmöllers ideeën eens was. Ook omdat Fortuyn problemen aankaartte die andere politici niet hardup durfden noemen, zou hij denk ik extra stemmen gekregen hebben, gewoonweg omdat hij ze aankaartte, ongeacht of hij goede oplossingen had.Dat hij neergeschoten werd is natuurlijk fout, maar ik denk niet dat andere politici er veel mee te maken hadden. Die waren alleen maar bang voor hem en probeerden hem met woorden aan te vallen en soms ook zwart te maken, maargoed, Fortuyn deed dat ook, op zijn eigen manier. Dat hoort, vind ik, bij politiek...
Hij is vermoord door een zieke man die dacht dat het vermoorden van iemand minder erg was dan politiek en democratie zijn loop laten gaan, ongeacht of daar slechte dingen van komen...
Verder vond ik hem een amaibel mens, hij had humor
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 19-09-2003 11:12]
quote:respect. Die man inspireerde me, zoals mijn vader me had mogen inspireren als hij dat kon.
Hoort deze niet in de Rubriek "Komedie"? Wie gaat er nou huilen om een man die een grote bek heeft en verder niets presteert? De mensen die ik hier hoor roepen dat ze hem zo erg missen en om hem huilen verdenk ik er soms van dat ze niet eens zouden huilen als hun vader/moeder/oma/opa/vriend/enz. zou sterven. Maar dat ben ik. Hij is verdomme geen God ofzo. Wat beweerde die man meer dan de huidige regering? Allebei zo rechts als de nete.btw. Ik mis hem dus absoluut niet. Ik mis mijn opa, die ik nooit heb gekend, meer.
quote:
Hoort deze niet in de Rubriek "Komedie"? Wie gaat er nou huilen om een man die een grote bek heeft en verder niets presteert?Wat beweerde die man meer dan de huidige regering? Allebei zo rechts als de nete.
btw. Ik mis hem dus absoluut niet.
"rustig maar knulletje"
-edit typo-
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 19-09-2003 11:13]
Be your own man/woman, don't be someone else's.
quote::') Heb ik ook. Hij kon goed vertellen en ik had wel willen zien wat zijn politieke standpunt voor invloed had gehad. Als je nu kijkt is het een zooitje.
Op vrijdag 19 september 2003 10:29 schreef Kiwie het volgende:
Gister heb ik zomaar ineens weer beelden gezien waarin Pim Fortuyn in discussie was met Marcel van Dam... en ik kreeg verdomme prompt tranen in mijn ogen... Ik mis die gast en ik ben boos dat ie gedood is!Misschien ben ik nu oude koeien (stieren) uit de sloot aan t halen, maar ik kan er nog steeds verdrietig over zijn. Who else?
quote:Wat is daar dan mis mee?
Hoort deze niet in de Rubriek "Komedie"? Wie gaat er nou huilen om een man die een grote bek heeft en verder niets presteert? De mensen die ik hier hoor roepen dat ze hem zo erg missen en om hem huilen verdenk ik er soms van dat ze niet eens zouden huilen als hun vader/moeder/oma/opa/vriend/enz. zou sterven. Maar dat ben ik. Hij is verdomme geen God ofzo. Wat beweerde die man meer dan de huidige regering? Allebei zo rechts als de nete.
quote:Wat een onzin! Ga terug naar je moskee a.u.b!
Op vrijdag 19 september 2003 11:11 schreef pro_jeex het volgende:
het is slechts een klein groepje die-hards, die geen ideologisch onderbouwing hebben of het jammer vinden dat er geen partij zoals cd of cp'86 meer is, die Fortuyn missen. Ze klampen zich vast aan iemand...-edit typo-
Ik vind het bijzonder jammer dat de man nu een soort martelaar is geworden, puur en alleen op basis van een grote bek. ' Slachtoffer' van het grote 'demoniseren', een manier van 'discussiëren die hij nota bene zelf had geïntroduceerd.
Ik vind het jammer dat hij niet heeft kunnen laten zien hoe dingen zouden zijn gegaan als hij aan de macht was gekomen. Ikzelf ben van mening dat de boel dan als een nachtkaars was uitgegaan. Magoed, anderen denken van niet, en we zullen dat nooit weten.
In ieder geval was het gedonder binnen de LPF iets eloquenter uitgevochten, want een begenadigd redenaar was hij wel.
Maar missen? Neuh.
V.
quote:tjah dat zijn dan de punten waarmee ik het niet eens was, en TOCH heb ik respect en bewondering. ik heb zelf ook nog een mening , die gedeeltelijk maar niet helemaal overeenkomt met die van Pim. Ik had wel met hem wilen debatteren, niet zijn kont likken of z´n hondjes uitlaten omdat ie mijn God is ofzo. We blijven wel intellectuelen he
Op vrijdag 19 september 2003 11:04 schreef Shaman het volgende:[..]
Ik meen me anders te herinneren dat prof. Fortuyn best geïnteresseerd was in de ideeën van Prof. Smalhout over wapens in Nederland...
quote:Dit klopt zeker. Maar aan de andere kant heeft Pim Fortuyn weer (hoe kloterig dat ook klinkt) een stem gekregen door de aanslagen van elf september.
Op vrijdag 19 september 2003 10:43 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Hij heeft iig een enorme omwenteling veroorzaakt. Al die maatregelen, vooral die met betrekking tot cultuur, religie en integratie die nu opeens 180 graden omgedraaid zijn, zouden nooit zo snel hebben plaatsgevonden zonder hem. De politiek zag opeens in dat een heel groot gedeelte van het volk het spuugzat was.
quote:Helemaal nix ........ als je een racist bent of bovenmodaal verdient.
Op vrijdag 19 september 2003 11:13 schreef Hyp-e het volgende:[..]
Wat is daar dan mis mee?
quote:Inderdaad, Ik vind het erop lijken dat Pim alleen met zich zelf bezig was. OK hij had wat weinig tijd o zich voor te bereiden toen hij uit LN was gezet. Maar Pim was absoluut niet bezig met geschikte kandidaten zoeken voor zijn partij en was ook niet bezig met het zoeken naar geschikte bewindvoerders.
Op vrijdag 19 september 2003 11:01 schreef VandaL het volgende:[..]
psies....al die gasten beloven dingen die ze niet waar kunnen maken en pim was echt geen uitzondering op de regel hoor....kijk naar wat er van dat zielige partijtje is overgebleven...helemaal nix. Die kale gek had heus niet voor een verandering in nederland kunnen zorgen hoor...
Toch wind ik het jammer dat hij zich niet kon bewijzen in de kamer. Nu word er en mythe rondom hem gecreerd, ik zie het bijna dagelijks (beeld staat achter mijn werk). Zijn columns vond ik geweldig en die ga ik ook wel missen maar als politici zag hij wel regelmatig de problemen maar op goede oplossingen kon ik hem niet betrappen. Ik had graag gezien dat hij dit in de kamer kon laten zien dan hadden we nu de heiligverklaring niet gehad.
quote:ik wil (onder andere) politicologie studeren en misshcien als ik wat ouder en wijzer en geduldiger ben dat ik werkelijk een stap richting de echte politiek ga doen.
Op vrijdag 19 september 2003 11:05 schreef snowbutterfly82 het volgende:[..]
Ik ben er al 2 jaartjes mee bezig, maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik was aan het denken om een eigen partij op te richten.
en jij wil jij in de politiek ?
quote:en u bent ?
Op vrijdag 19 september 2003 11:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Helemaal nix ........ als je een racist bent of bovenmodaal verdient.
quote:Iemand die links stemt en toch bovenmodaal verdient?
Op vrijdag 19 september 2003 11:17 schreef snowbutterfly82 het volgende:[..]
en u bent ?
quote:maar is er niet een of andere website waar je hier meer info over hebt ?
Op vrijdag 19 september 2003 11:16 schreef Kiwie het volgende:[..]
ik wil (onder andere) politicologie studeren en misshcien als ik wat ouder en wijzer en geduldiger ben dat ik werkelijk een stap richting de echte politiek ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |