quote:haar vraag was "waarom niet?" dus: WAAROM Pim WEL en Balkenende niet?? Balkenende was minder een dreigin misschien, maar dat kwam volgens mij omdat het grootste deel van de bevolking toch niet snapte wat hij zei met zijn mooie indrukwekkende vocabulaire.... Ik ben niet anti-balkenende, maar ik vraag me in wanhoop af waarom dit nou moest gebeuren in NL?! Zo´n onwerkelijke en ondemocratische gebeurtenis!
Op vrijdag 19 september 2003 10:50 schreef Greyfox het volgende:[..]
Dit vind ik echt laag bij de grond.
Je wenst onze minister president dus dood?
Flikker op man, in zo'n maatschappij leven we niet.
Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar dit gaat echt te ver.Pim wordt wel gemist om zijn scherpe analyses, maar als minister president had ik hem niet graag gezien.
quote:En Volkert raakte hem.
Op vrijdag 19 september 2003 10:36 schreef snowbutterfly82 het volgende:
had gewoon willen zeggen dat hij een top vent was en ik hem echt wardeer, want hij raakte echt iedereen.
Het is een grote ramp allemaal!!
It's a bloody shame
quote:Volkert zijn mening uiten? met een geladen pistool zeker, hoe amerikaans! Hij was dan waarschijnlijk analfabeet, dat hij zijn walging niet gewoon in WOORDEN kon uitdrukken. Ik stel voor dat we het Nederlandse volk eerst leren spreken en schrijven en dan pas geld geven om er eventueel een wapen van te kopen.
Op vrijdag 19 september 2003 10:51 schreef MrTorture het volgende:[..]
Dat deed Volkert ook.
quote:Kan je nagaan als we als zo verdrietig kunnen zijn om een politicus die waarschijnlijk van ons bestaan geen benul had: hoe hartverscheurend zal het dan zijn als een vriend of vriendin of familielid wordt neergeschoten? Iets wat dagelijkse koek is voor Amerikanen. Barbaars toch?
Op vrijdag 19 september 2003 10:58 schreef BAZZA het volgende:
Het is erg jammer, ik had graag hem bij Bush op bezoek zien gaan dat had me echt geweldig gelekenIt's a bloody shame
[Dit bericht is gewijzigd door Hyp-e op 19-09-2003 11:08]
quote:psies....al die gasten beloven dingen die ze niet waar kunnen maken en pim was echt geen uitzondering op de regel hoor....kijk naar wat er van dat zielige partijtje is overgebleven...helemaal nix. Die kale gek had heus niet voor een verandering in nederland kunnen zorgen hoor...
Op vrijdag 19 september 2003 10:38 schreef Flierp het volgende:[..]
waarom ??? wat heeftie voor jou gedaan ?? het was een politicus met een grote bek, waarie de helft niet van kon waarmaken . ..
ik mis hem helemaal niet. . .
[Dit bericht is gewijzigd door VandaL op 19-09-2003 11:05]
quote:Hij uitte zijn mening op een extreme wijze. Op pagina 1 wordt gezegd "waarom Pim en niet JP", is dat geen doodsverwensing?
Op vrijdag 19 september 2003 10:58 schreef Kiwie het volgende:[..]
Volkert zijn mening uiten? met een geladen pistool zeker, hoe amerikaans! Hij was dan waarschijnlijk analfabeet, dat hij zijn walging niet gewoon in WOORDEN kon uitdrukken.
quote:Wil jij de politiek in? (even vraagje offtopic)
Op vrijdag 19 september 2003 10:57 schreef snowbutterfly82 het volgende:
precies
quote:Je hebt gelijk wat dat betreft. Hij toonde zich echt een mens, was heel hoffelijk, aardig, en ik denk dat hij ook voor de rest een goed mens was.
Op vrijdag 19 september 2003 10:40 schreef Kiwie het volgende:[..]
en ik kreeg juist wel het idee dat ik hem als persoon kende, omdat hij zich als zijn persoon liet zien in de politiek, op televisie, altijd. Je had niet met een wandelende argumentatiefabriek te maken maar met een mens. Vonochtend zei ik nog tegen me moeder dat het de enige persoon is die ik "kende" die neergeschoten is. En ik vergelijk de schok die ik voelde met de dood van John F Kennedy. Toen begreep mijn moeder het wel, want zij heetft met vele andere nederlanders gehuild toen die een kogel op te vangen kreeg.
Dat hij neergeschoten werd is natuurlijk fout, maar ik denk niet dat andere politici er veel mee te maken hadden. Die waren alleen maar bang voor hem en probeerden hem met woorden aan te vallen en soms ook zwart te maken, maargoed, Fortuyn deed dat ook, op zijn eigen manier. Dat hoort, vind ik, bij politiek...
Hij is vermoord door een zieke man die dacht dat het vermoorden van iemand minder erg was dan politiek en democratie zijn loop laten gaan, ongeacht of daar slechte dingen van komen...
hij zei wat wij dachten.
"PIM ik mis je"
quote:Mooi gezegd
Op vrijdag 19 september 2003 10:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
Sjah.. de moord was zinloos en crap.. maar kan niet zeggen dat ik hem mis.Ik mis de realiteit. Daar was Pim ook geen ster in.. een utopie veranderd namelijk zelden in de realiteit.
quote:Ik meen me anders te herinneren dat prof. Fortuyn best geïnteresseerd was in de ideeën van Prof. Smalhout over wapens in Nederland...
Op vrijdag 19 september 2003 11:00 schreef Kiwie het volgende:[..]
Kan je nagaan als we als zo verdrietig kunnen zijn om een politicus die waarschijnlijk van ons bestaan geen benul had: hoe hartverscheurend zal het dan zijn als een vriend of vriendin of familielid wordt neergeschoten? Iets wat dagelijkse koek is voor Amerikanen. Barbaars toch?
quote:Waarschijnlijk een van de (ook voor de jeugd) meest inspirerende politici die ooit heeft geleefd. Misschien ook wel een soort voorteken of het lot dat zo´n held te wachten staat met zo´n einde. Bah. BAH! Had hem dan liever op z´n 80e euthanasie laten plegen, dan maakte hij teminste nog gebruik van de rechten die hij had.
Op vrijdag 19 september 2003 11:01 schreef Hyp-e het volgende:
Ik mis hem ook gigantisch, iedere keer als hij op tv was was ik aan het beeld gekluisterd, ik vond het heerlijk hoe hij dat arrogante pvda gajes Bos en co. wist aan te pakken en klem wist te lullen. Die man sprak met zo een emotie altijd dat ik er helemaal in op ging.
quote:Ik ben er al 2 jaartjes mee bezig, maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Op vrijdag 19 september 2003 11:02 schreef Kiwie het volgende:[..]
Wil jij de politiek in? (even vraagje offtopic)
quote:het zijn woorden en het is maar hoe JIJ ze opvat: als je wat langer en dieper nadenkt kan je er misschien juist uit afleiden dat er helemaal geen doodwensing wordt gedaan, maar een vraag wordt gesteld.
Op vrijdag 19 september 2003 11:01 schreef MrTorture het volgende:[..]
Hij uitte zijn mening op een extreme wijze. Op pagina 1 wordt gezegd "waarom Pim en niet JP", is dat geen doodsverwensing?
Ok, het zijn woorden, maar niet veel intelligenter dan het overhalen van een trekker.
quote:Wat waren die ideeën dan?
Op vrijdag 19 september 2003 11:04 schreef Shaman het volgende:[..]
Ik meen me anders te herinneren dat prof. Fortuyn best geïnteresseerd was in de ideeën van Prof. Smalhout over wapens in Nederland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |