quote:ja gewoon het lef dat hij toonde om zulke tegendraadse ideeen in de wereld te gooien... Maar wel op een geweldloze manier, RESPECT daarvoor. En waardering voor de moed. Het gaat ook om HOE hij zichzelf te kennen gaf, naast WAT hij politiek-inhoudelijk te kennen gaf.
Op vrijdag 19 september 2003 10:43 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Hij heeft iig een enorme omwenteling veroorzaakt. Al die maatregelen, vooral die met betrekking tot cultuur, religie en integratie die nu opeens 180 graden omgedraaid zijn, zouden nooit zo snel hebben plaatsgevonden zonder hem. De politiek zag opeens in dat een heel groot gedeelte van het volk het spuugzat was.
quote:
waarom ??? wat heeftie voor jou gedaan ?? het was een politicus met een grote bek, waarie de helft niet van kon waarmaken . ..
ik mis hem helemaal niet. . .
(ook JP Balkenende niet, zoals iemand op pag 1 roept )
quote:moet je nagaan! Een slim iemand die zich inzet voor de "minder begaafden"! Sociaal toch?
Op vrijdag 19 september 2003 10:46 schreef VendoR het volgende:[..]
Ik dacht juist dat Pim voor het minder slimme deel van de bevolking een held was... Juist omdat die groep zich minder bij de andere partijen kon vinden (het overgrote deel van de bevolking is normaal, niet slim dus... en Pim vertolkte de gevoelens van die groep).
als ie niet zo slim was geweest...
quote:mag mijn mening uiten
Op vrijdag 19 september 2003 10:49 schreef MrTorture het volgende:
wbt. politieke standpunten was ik het absoluut niet met hem eens, maar toch had-ie niet neergeschoten moeten worden.(ook JP Balkenende niet, zoals iemand op pag 1 roept
)
quote:en ik ook niet
Op vrijdag 19 september 2003 10:46 schreef Joz het volgende:[..]
ik ook niet
quote:jep, ik had het willen zien. Misshcien kunnen we hem klonen!?!?! Ik heb het er gister nogover gehad met mn discussiegroepie! Vlak voordat we die beelden van Pim zagen... KLONEN!
Op vrijdag 19 september 2003 10:48 schreef SPIRO het volgende:
Pimmetje had het iedergeval anders gedaan dan JP.
Ik had pim graag aan het werk gezien in de 2e kamer.
Pim je word nog steeds gemist
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 10:34 schreef snowbutterfly82 het volgende:
waarom moest onze pimmetje die kogel krijgen en niet z'n irritant ventje als balkenende ?
zown opmerking valt wel precies in het type LPF stemmer
quote:Dit vind ik echt laag bij de grond.
Op vrijdag 19 september 2003 10:34 schreef snowbutterfly82 het volgende:
waarom moest onze pimmetje die kogel krijgen en niet z'n irritant ventje als balkenende ?
Pim wordt wel gemist om zijn scherpe analyses, maar als minister president had ik hem niet graag gezien.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 10:29 schreef Kiwie het volgende:
Gister heb ik zomaar ineens weer beelden gezien waarin Pim Fortuyn in discussie was met Marcel van Dam... en ik kreeg verdomme prompt tranen in mijn ogen... Ik mis die gast en ik ben boos dat ie gedood is!Misschien ben ik nu oude koeien (stieren) uit de sloot aan t halen, maar ik kan er nog steeds verdrietig over zijn. Who else?
quote:Bij wijze van spreken.
Op vrijdag 19 september 2003 10:50 schreef N-I-X het volgende:[..]
tuurlijk, wens iemand anders hetzelfd wel toe...
zown opmerking valt wel precies in het type LPF stemmer
quote:Anders ik ook wel niet.
Op vrijdag 19 september 2003 10:50 schreef okkie-man het volgende:[..]
en ik ook niet
quote:Dat deed Volkert ook.
Op vrijdag 19 september 2003 10:50 schreef snowbutterfly82 het volgende:[..]
mag mijn mening uiten
quote:Maar de wijze sprak niet
Op vrijdag 19 september 2003 10:51 schreef snowbutterfly82 het volgende:[..]
Bij wijze van spreken.
quote:was wel niet verkeerd geweest.
Op vrijdag 19 september 2003 10:50 schreef Kiwie het volgende:[..]
jep, ik had het willen zien. Misshcien kunnen we hem klonen!?!?! Ik heb het er gister nogover gehad met mn discussiegroepie! Vlak voordat we die beelden van Pim zagen... KLONEN!
quote:idd. niemand mag neergeschoten worden. Ik ben ook tegen wapens; als Pim het had overleeft dan was er wat tegen wapens in NL gedaan (niet dat dat zo gruwelijk veel aan de orde is) maar je kunt beter voorkomen dan genezen. En in Amerika hadden ze er ook wel wat van mogen leren!!
Op vrijdag 19 september 2003 10:49 schreef MrTorture het volgende:
wbt. politieke standpunten was ik het absoluut niet met hem eens, maar toch had-ie niet neergeschoten moeten worden.(ook JP Balkenende niet, zoals iemand op pag 1 roept
)
quote:zonder iemand ermee pijn te doen.
Op vrijdag 19 september 2003 10:51 schreef MrTorture het volgende:[..]
Dat deed Volkert ook.
is trouwens een wet ik weet niet of je dat weet
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 10:52 schreef MrTorture het volgende:[..]
Maar de wijze sprak niet
quote:Nou ik ook niet
Op vrijdag 19 september 2003 10:42 schreef Bioslock het volgende:
Ik niet.
Forum Opties | |