quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:48 schreef coolbabe het volgende:
Wat heeft Damon mooie ogenEn Kay en Demi, wat een prachtig stel!
Hier Jasper en papa:
Demi
3 draakjes
Escape artist
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:59 schreef lily het volgende:
Ik ben een tijdje weg geweest dus het was weer heerlijk lang fotoos kijken in dit topicmooi hoor
Hier weer 5 fotootjes van ons lieve zoontje:
Weer ff wat spammen:
Noa die bellen blaast:
Noa, die tijdens omkleden de camera onder haar neus krijgt :
Noa voor pampus in de maxicosi:
Noa (weer) in bad:
Later meer Het uploaden naar onze site gaat een beetje traag
Jij bent trouwens ook lief hoor, met dat geven van dat flesje! Leuk hoor!
en voor het eerst tandjes poetsen
ja de 4e ondertand is inmiddels ook door, dus dat wordt nu een dagelijks ritueel! Boven zit nog nix trouwens
quote:Dat ene plukje boven op haar hoofd! Fantastisch
Op zaterdag 20 september 2003 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[afbeelding]en voor het eerst tandjes poetsen
ja de 4e ondertand is inmiddels ook door, dus dat wordt nu een dagelijks ritueel! Boven zit nog nix trouwens
Moet wel zeggen dat ik van al die schattige lieve babietjes een beetje "broody" word. Nu nog een man vinden
[/quote]
[Dit bericht is gewijzigd door Minnie_ op 20-09-2003 23:32]
Deze had ik al in een andere draad gepost, maar ik moet gewoon steeds ontzettend lachen als ik dit plaatje zie: (zou bijna willen dat ze altijd 13 weken bleef )
En 2 nieuwere:
quote:Lekker lachebekkie die Noa, en die slofjes zijn leuk in die laatste foto.
Op dinsdag 23 september 2003 10:32 schreef basset het volgende:
Als ik al die fotootjes zie kan ik het gewoon niet laten om het topic weer wat voller te gooien...sorryDeze had ik al in een andere draad gepost, maar ik moet gewoon steeds ontzettend lachen als ik dit plaatje zie: (zou bijna willen dat ze altijd 13 weken bleef
)
[afbeelding]En 2 nieuwere:[afbeelding]
[afbeelding]
Fotograaf is hier vandaag weer langs geweest, vrijdag krijg ik ze binnen. Dit zijn foto's van vorig jaar(oktober)
quote:zie de post boven je!
Op woensdag 24 september 2003 14:11 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Stoer mannetje van jouw Beertje, ben benieuwd hoe hij er nu dan uitziet.
Piet op schoot:
quote:Vast en zeker, vrijdag komen ze.
Op woensdag 24 september 2003 14:11 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Stoer mannetje van jouw Beertje, ben benieuwd hoe hij er nu dan uitziet. Maar die foto's krijgen we vast wel te zien dan.
En Piet
Wat een geweldig ventje en altijd zo helder, mooi ventje hoor
-edit-(was naam kwijt)
En Noa ook al zo'n geweldige baby, ik durf te wedden dat ze later in de showbiz gaat
Helemaal geweldig basset.
eerst even gezellig kletsen
en daarna samen lekker duf naar de buis staren.
En Isa: Whahahahahaha zit er lekker relaxed bij
Hier nog wat Noa, (digitale camera's zij zooooo leuk)
en een oudje omdat ze toen nog zo lekker mini was
quote:Super foto's, ze zit er echt zo wijs bij alsof ze zeggen wil "zeg het eens"
Op donderdag 25 september 2003 00:46 schreef phileine het volgende:
Isa met grote broer. Wat is het toch een lekker stel:[afbeelding]
eerst even gezellig kletsen[afbeelding]
en daarna samen lekker duf naar de buis staren.
Eigenlijk raak je nooit uitgekeken naar al die lieve kinderkoppies.
Piet is een echte wijs man
De rest is ook weer prachtig!
quote:nog meer ? Ik voelde me al zo'n spammerd
Op donderdag 25 september 2003 12:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wil wel meer zien Knorretje, hartstikke leuk!
quote:Aaahhh deze vind ik geweldig!! Vooral Isa op die 2e foto
Op donderdag 25 september 2003 00:46 schreef phileine het volgende:
Isa met grote broer. Wat is het toch een lekker stel:[afbeelding]
eerst even gezellig kletsen
De rest ook hoor maar deze sprong er voor mij ff tussenuit
hier nog een fotootje van Britt en Romée, anderhalf jaar geleden.
Was erg grappig (nu wel), dat zijn hangende kastjes, en daar zaten hun luiers in, rompers, maillots, dat soort spul. Maar op een goeie dag hebben ze dat inclusief leggers, eruit gesloopt. Dat wisten we niet, dus ik zei: ga maar naar boven, ik kom er zo aan. Kom ik die kamer op, denk maar niet dat ik ze kon vinden!!
Ik overal zoeken, gaan in ene allebei die kastjes open
Ze hebben er echt dagelijks ingezeten, idioot he
* beertje_ ook nog ff gaat spammen
quote:op een of andere manier staan kinderen altijd zo dicht bij de tv.
Op woensdag 24 september 2003 13:56 schreef beertje_ het volgende:
Vers van de pers: BrumverslaafdZe floten, Sven ook proberen
[afbeelding]
quote:De vaatwasser gebruiken?
Op vrijdag 26 september 2003 13:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
en wat doe je als ze je badkamer aan het verbouwen zijn zodat je van woensdag tot en met maandag niet kan douchen?
quote:was nog druk bezig met scannen
Op vrijdag 26 september 2003 13:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Heerlijk ventje om te zien, gewoon echt een lekker koppie. Heb je die fotograaf foto's al Beertje? Of ben ik gewoon te ongeduldig.
Maar daar zijn ze
Deze foto is niet echt duidelijk(niet goed gescand en is een photoexpresslijst)
Maar dan hebben jullie een idee hoe dat schilderij is
Eerst in de trein met Tante Su
Mevrouw wilde per se lopen. Eerst naar rechts.......
en toen naar links...
vervolgens linea recta naar het water....ze is een echte waterrat
zeiknat van het water in de luchtballonnetjes met Ome Peter
Daarna frietjes met appelmoes eten en gekke bekken trekkenis ze erg goed in
Vervolgens naar het kinderboerderijtje wat er ook is. Knuffelen met de geitjes
Geit speelt voor stofzuiger en maakt Ailani haar buggy even schoon en kruimelvrij
Proberen op een liggende geit te klimmen
Nog even rondrennen op de kinderboerderij
Nog even met Tante Su in de autootjes...
Met Ome Peter in een soort draaiende theekopjesik weet niet meer precies wat het waren een soort autootjes ofzo
Ailani is een beetje moe van het rondhuppelen, dus ze wilde even gedragen worden door Ome Peter. Want in de buggy wil mevrouw niet meer zitten
Lekker ijsje eten
En nu moeten we echt weer naar huis
Mooie foto's ook van Sven. Als ik dat zo zie denk ik dat wij binnenkort ook maar even langs een fotograaf moeten gaan. Die maakt net even wat mooiere foto's als dat je zelf maakt.
Bram was gister bij opa en oma en heeft zich behoorlijk vermaakt daar in de box.
Ik ben gisteravond even aan het fotosoepen gegaan, even wat nieuws uitproberen, dit is het resultaat:
ik vind ze wel geinig geworden, zo'n eerste experiment...
Karin, wat een lieve foto's van Bram joh. Eigenlijk vindt ik ze allemaal heel leuk. Geniet eigenlijk wel van al die leuke kinder koppies.
Melonovy, heb je dat met photoshop gedaan ofzo. Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen.
quote:Het is ook echt een schatje hoor. Ze kan dus sinds vorige week vrijdag lopen en sindsdien wil ze niks anders meer
Op zaterdag 27 september 2003 10:51 schreef Karin het volgende:
Wat een geweldig leuke fotoreportage LadyS van een knaldag zo te zien. Wat een prachtige gezichtsuitdrukkingen heeft Ailani, je kan precies zien of ze het leuk vind of niet.
Bram is ook een lekker ding trouwens
quote:Ik heb ze in photoshop gemaakt, met hulp van deze site: http://www.jasmania.nl/photoshop/photoshop.htm : zie blending
Op zaterdag 27 september 2003 13:17 schreef AnnaLeah het volgende:
Geweldig Melonovy, hoe heb je dat gedaan??
Sterre koekeloert in het huisje van René:
Jaha, hier is ze hoor, met zaklamp voor in 'het spookhuis':
Binnen laat Moussy Cas even goed aan Sterre zien:
Ik mocht de fles geven aan Cas, wat is ie een schatje he :
Wouter mocht Cas ook nog op schoot! En Sterre vindt Cas wel heeeel erg lief! :
Deze foto's zijn al wat ouder, maar wel van deze maand.
Wesley wordt 1 okt 7 mnd wat gaat dat snel zeg.
Die van Chiara in het schuim is prachtig! Heb je die ook getruukt? Of is dat een "echte"?
Leuk he beertje, als ze mee willen gaan helpen in het huishouden. Laatst was een vriendin hier met haar zoontje van 3. Ik had al gewaarschuwd dat ik niet meer kon stofzuigen (was toen hoogzwanger), dus had ze het stoffer en blik voor hem ingepakt. Hij was nog niet binnen, of hij haalde het uit zijn tasje en ging aan de slag. Zo schattig!
Wat is Wesley ook een mooi mannetje zeg. Die "halfbloedjes" zijn vaak zoveel mooier dan die kaaskoppen van ons. Wij hebben Chinese buren en die kindertjes zijn ook fantastisch. Zo fijntjes en perfect. Wat heeft Wesley voor bloed in zich?
Heb Swets, bij het aanwijzen van de foto van Sterre, er nog even duidelijk op gewezen dat ik echt m'n best doe om onze beebie ongeveer net zo af te bakken en echt m'n best doe voor blonde krulletjes, maar dat ik niks kan garanderen aangezien e.e.a. al lang al vast staat natuurlijk
quote:Anders doe je er toch een permanentje in en wat blondeerspul
Op zondag 28 september 2003 23:32 schreef E.T. het volgende:
Heb Swets, bij het aanwijzen van de foto van Sterre, er nog even duidelijk op gewezen dat ik echt m'n best doe om onze beebie ongeveer net zo af te bakken en echt m'n best doe voor blonde krulletjes, maar dat ik niks kan garanderen aangezien e.e.a. al lang al vast staat natuurlijk
ET vraag ook ff het recept voor het karakter van Sterre. Ze is zó pittig met Cas Écht een mini moedertje.
quote:René is zelfs nog een slagje erger
Op maandag 29 september 2003 00:29 schreef phileine het volgende:
Eh Mous, volgens mij heb jij er ook al zo eentje in huis hoor!
"Wel met je mondje dicht eten"
"ik zei, met je mondje dicht eten!"
"MET JE MONDJE DICHT ETEN!!!!!"
Dat was tegen Sterre, het arme kind is nog maar drie en kreeg meteen René op dr dak
Hier nog 3 van mij dan maar, gisteren hadden we iedereen van de puppycursus op bezoek dus leek het ons uitterraard wel leuk om wat fotootjes van de kleintjes te maken
Noa die gaat dreigen als ze haar zin niet krijgt.....:
En deze waarbij Noa denk ik maar op karate moet gaan:
quote:
Op maandag 29 september 2003 01:36 schreef moussy het volgende:[..]
René is zelfs nog een slagje erger
![]()
"Wel met je mondje dicht eten"
"ik zei, met je mondje dicht eten!"
"MET JE MONDJE DICHT ETEN!!!!!"Dat was tegen Sterre, het arme kind is nog maar drie en kreeg meteen René op dr dak
quote:Ja grappig dat omvallen he
Op maandag 29 september 2003 10:39 schreef phileine het volgende:
Die groepsfoto is fantastisch basset! lief tegen elkaar aan omgevallen enzo, schitterend!
Die andere fotootjes van Noa zijn ook heel lief.
Je zag ze eerst met zn allen naar rechts zitten, Noa viel naar links en een paar seconde later lagen ze allemaal naar links zeer komisch gezicht.
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 29-09-2003 11:29]
quote:Hoe heb je dat gedaan???
Op zaterdag 27 september 2003 11:35 schreef melonovy het volgende:
Wat een leuke foto's van Bram, ik vind het zo'n leuk kereltje om te zien!Ik ben gisteravond even aan het fotosoepen gegaan, even wat nieuws uitproberen, dit is het resultaat:
ik vind ze wel geinig geworden, zo'n eerste experiment...
Dat kan dus ook met Photoshop
quote:Kaasjes en loempiatjes bloed.(grapje)
Wat is Wesley ook een mooi mannetje zeg. Die "halfbloedjes" zijn vaak zoveel mooier dan die kaaskoppen van ons. Wij hebben Chinese buren en die kindertjes zijn ook fantastisch. Zo fijntjes en perfect. Wat heeft Wesley voor bloed in zich?
quote:Das wel weer een echte! Ze zat met papa in een schuimbad... Het is net een witte Afro he...
Op zondag 28 september 2003 22:45 schreef phileine het volgende:
Die van Chiara in het schuim is prachtig! Heb je die ook getruukt? Of is dat een "echte"?
en eentje van vandaag:
Jadey wordt donderdag "alweer" 9 weekjes en ze veranderd zo snel, kan steeds meer en wordt al een echte dame. Ze is nu het brabbelen aan het ontdekken en lacht er flink op los, hilarisch zeg. Geen tv meer nodig hier, Jadey vermaakt ons prima!
quote:0+ wat een lekker knijpwangetjes 0+
Op dinsdag 30 september 2003 22:27 schreef moussy het volgende:
hier nog zo'n lekker ding
* gebruikersnaam is ook aan het photoshoppen gegaan voor een pooh verslaafde vrouw.
Karin, Jadey keek nergens heen, na het nemen van de foto barste ze in tranen uit. Mama moest nou toch echt wel op gaan schieten met haar flesje en vooral uitscheien met foto's nemen !
Die groepsfoto is errug leuk!
Cas ziet er goed uit hoor! Lekker wangen!!!
Ook Jadey is een mooi meissie!
Oja, een uit het archief :
made by Stefkuh
[Dit bericht is gewijzigd door gebruikersnaam op 30-09-2003 23:31]
Alle andere foto's zijn ook weer prachtig
quote:ja
Op dinsdag 30 september 2003 23:34 schreef danosa het volgende:
Ik heb photoshop 7.0 in een engelse versie en moet eerlijk bekennen dat ik er geen jotum van begrijpIs dit programma nou zo moeilijk?
quote:Dat is nou precies wat ik nodig heb
Op dinsdag 30 september 2003 23:34 schreef danosa het volgende:
Ik heb photoshop 7.0 in een engelse versie en moet eerlijk bekennen dat ik er geen jotum van begrijpIs dit programma nou zo moeilijk?
Maar eh tja danosa ik ken het nog niet dus ik kan je weinig erover vertellen. Is er niet ergens een nederlands boekje verkrijgbaar ofzo voor dit programma. Maar ja als je net zo bent als ik zou ik daar ook geen zin in hebben. Ben nogal ongeduldig en wil altijd gelijk alles kunnen.
Hij is nu btw autistisch verklaard en hij is hier 6 jaartjes
En hij kan af en toe ook heeeeeeeeel erg lief zijn hoor
ik wil altijd graag een doekje over mijn hoofd
en deze is van vanavond, in de wipstoel
Efteling vorige week bij Pardoes:
Een compleet enthousiaste Damon bij Langnek
Met het zonnetje op het dak van de schuur (wat blijkbaar een enorme aantrekkingskracht heeft op D) (mama ik wil op het dak! ...dus papa gaat..)
En als dat niet mag is de babygym een goede 2e:
Hij heeft van zijn tante een klein stoeltje gehad, vond het erg leuk om aan de salontafel te zitten:
En in de kinderstoel, alles onder de worteltjes:
Hier nog weer een foto van Daan, vanmiddag gemaakt, tijdens een ritje en wandelingetje over de Posbank:
En Daan, ik zou wel bij je willen zijn, daar midden op Veluwe! Heerlijk!
Remco vindt de foto van Isa erg leuk, moest er hard op om lachen en zegt daarbij 'Zo hoort het ook...' Zijn er ook Ajaxjurkjes te koop, vraagt hij zich af...
Of een nieuwe Ajax-pyjama, deze die Chiara vandaag aan had heeft een gat in het voetje, vanochtend kwam haar grote teen er door heen. Dat vond ze wel grappig volgens mij, ze heeft er leuk even mee gespeeld...
En dan nog maar een foto'tje van Chiara in haar nieuwe wagen, een stoere 3-wieler, waar ze mooi rechtop in kan zitten, om zo ook Zeist en haar omgeving te leren kennen:
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 06-10-2003 12:24]
Piet met pet: (en de groetjes aan Isa!
)
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 06-10-2003 14:44]
En wat is Chiara toch een knap meisje!
Heeft ze tot nu al die tijd in de kinderwagen gelegen? Dan zal ze het zeker prachtig vinden in de wandelwagen!
quote:En BdB vleugeltjes ! cool
Op maandag 6 oktober 2003 13:40 schreef Rewimo het volgende:
Even een fotootje van de vakantieDe andere staan in Christans verslag bij de Koele Kids. Een bootje met een stuur en een èchte toeter!
[Dit bericht is gewijzigd door dice op 06-10-2003 14:52]
quote:Nog net geen BdB zwembroek
Op maandag 6 oktober 2003 14:46 schreef dice het volgende:[..]
En BdB vleugeltjes ! cool
Maar stiekum begint ie nu ook af en toe te lachen
en heeft ie de mooiste lach vd hele wereld!
quote:Aaah wat liefffffffff
Op maandag 6 oktober 2003 13:23 schreef phileine het volgende:
Hij staat geweldig Bix!Hier Isa toen ze het nog pastte:
[afbeelding]
quote:Hahaha... Probeer zo'n lachje te vangen met je toestel!
Op maandag 6 oktober 2003 16:31 schreef Logician het volgende:
Nog steeds grumpy!!Maar stiekum begint ie nu ook af en toe te lachen
en heeft ie de mooiste lach vd hele wereld!![]()
![]()
![]()
Je hebt het meeste kans net na de voeding (maar ja, dan zijn haar oogjes weer vaak dicht want dan wil ze gewoon rust )
quote:Ik vindt het wel heel lief hoor zo'n pruillipje.
Op maandag 6 oktober 2003 16:31 schreef Logician het volgende:
Nog steeds grumpy!!Maar stiekum begint ie nu ook af en toe te lachen
en heeft ie de mooiste lach vd hele wereld!![]()
![]()
![]()
Trouwens er staan weer heel wat leuke foto's op het net. Die van Bram vindt ik ook zo leuk.
quote:Alweer zo'n liefffffffff kindje
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:47 schreef Knorretje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]en mijn favorietje
[afbeelding]
En grumpy Jasper Ik moest gewoon weer hardop lachen toen ik die foto zag. Het ziet er zo aandoenlijk uit.
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:11 schreef bixister het volgende:
.
Christan bouwt een bus in het zwembad
Uit de boot gevallen
Lekker liggen op bed
Geslaagde vakantie gehad dus? Ging het vliegen ook goed?
quote:Ja, het was een heerlijke vakantie (zie ook Koele Kids topic). Het vliegen ging wel goed, alleen had Christan 's middags niet geslapen
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Oh wat lekker, waterpret!Geslaagde vakantie gehad dus? Ging het vliegen ook goed?
quote:hehe das een luxeprobleempje dus niet zeuren
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar het valt vies tegen als je vanuit een graadje of 30 en stralende zon in dit pokkeweer terecht komt
quote:Gelukkig hadden ze kinderparapluutjes in de aanbieding bij de Deka, dus Christan kwam droog thuis, onder een blauwe eendenplu met ogen en een grote gele snavel
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:35 schreef CarOnline het volgende:[..]
hehe das een luxeprobleempje dus niet zeuren
quote:*eens is met betreffende user*
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:52 schreef Vlens_de_Vos het volgende:. Piet.
.
.
en weer iets recenter:
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 13-10-2003 23:32]
Iris lekker in bad nr 2, de eerste poepte ze vol
quote:Die knuistjes
Op woensdag 15 oktober 2003 08:04 schreef Lois het volgende:
Als ik die foto's van Christan zie wil ik ook op vakantieIris lekker in bad nr 2, de eerste poepte ze vol
Alsof ze je ieder moment een rechtse kan verkopen
quote:Ook al zo'n lieverd!!
Op woensdag 15 oktober 2003 08:04 schreef Lois het volgende:
Als ik die foto's van Christan zie wil ik ook op vakantieIris lekker in bad nr 2, de eerste poepte ze vol
hmm... ben nu een beetje op de meisjes gefocussed; komt vast door ons meissie Maar om de jongens niet tekort te doen: jullie zijn ook heel lief en jullie ouders hebben al mooie foto's van jullie hoor!
Haha leuk Christan die een bus bouwt in het zwembad!
Bram probeert wel een beetje te kruipen maar het lukt nog niet erg. Kont de lucht in maar hij komt niet vooruit. Het frustreert hem af en toe behoorlijk en hij kwijlt op het moment als een gek er komen wat tandjes aan
Drinken uit een tuitbeker had hij heel snel door.
Tipje: ik heb ze zaterdag gehaald bij de DA, Avent tuitbekers in de aanbieding (maar misschien is die aanbieding alweer over).
Een broodje is wel erg lekker!
Wat is Bram toch ook een mooi mannetje, en wat kunnen ze toch allemaal veel in een korte tijd!
een fondue avondje met zijn drietjes...
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 15-10-2003 21:23]
quote:Kwestie van een dot gel in je hand en door zijn haar smeren. Dit duurt ongeveer 30 seconden
Op woensdag 15 oktober 2003 22:03 schreef Karin het volgende:
Wat heeft Damon trouwens een leuk kapsel. Is dat niet veel werk? En is hij daar wel geduldig genoeg voor?
En Iris, het lijkt inderdaad alsof ze al maandje of 2 oud is. Zo wakker en lief kindergezichtje
En Bram heeft gewoon een guitig gezicht, als je foto's van hem ziet lijkt het net alsof ie een plannetje heeft om mama eens in de maling te nemen. Of hij is gewoon een enorme lolbroek
Die foto's van Christan zijn errug leuk, mooi donkere bos met haar heeft ie.
piets haar wordt nu wel wat dunner, maar het kan hem niks schelen, zo te zien:
quote:heerlijk dat ventje...
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:03 schreef bixister het volgende:
piets haar wordt nu wel wat dunner, maar het kan hem niks schelen, zo te zien:
Damon had dat ook (het haar). Met zijn geboorte had hij een volle kop met haar en na een tijdje was alles zo goed als weg....
Hij had trouwens wel last van "berg" waardoor hij op een gegeven moment alles verloor...
Wat me opvalt is dat Damon alle 8 stiften na gebruik weer netjes teruglegt. Dus 1 stift gebruiken en bij de volgende het dopje er netjes op, terugleggen in het bakje en dan pas een nieuwe pakken... Dit is dus echt niet "mij". Ik ben een rommelig chaotisch type en hier spreken dus weer duidelijk de genen van pappa
oh ja, Zlatan (de hond) had ook wel trek in een lekker stiftje...
Jaspers nieuwe bed slaapt heerlijk
lijken ze op elkaar?
Tom houdt graag dingen vast om ze uitgebreid te bestuderen
quote:Damon kan zo ernstig kijken
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:36 schreef lily het volgende:
Wat eerder op de avond.... kleuren in het kleurboek...Wat me opvalt is dat Damon alle 8 stiften na gebruik weer netjes teruglegt. Dus 1 stift gebruiken en bij de volgende het dopje er netjes op, terugleggen in het bakje en dan pas een nieuwe pakken... Dit is dus echt niet "mij". Ik ben een rommelig chaotisch type en hier spreken dus weer duidelijk de genen van pappa
![]()
oh ja, Zlatan (de hond) had ook wel trek in een lekker stiftje...
Enne, alles precies opbergen waar het hoort, dat heeft Christan ook met sommige dingen. Helaas niet met alles Nou kan ie noch van mij, noch van qltel enige opruimgenen hebben geërfd, misschien scheelt dat
quote:ja, inderdaad, net zo'n professor....
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Damon kan zo ernstig kijken![]()
je moet hem dan ook niks zeggen hoor... mama is STOM
quote:O, hier is mama gek
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:55 schreef lily het volgende:[..]
ja, inderdaad, net zo'n professor....
je moet hem dan ook niks zeggen hoor... mama is STOM
quote:zucht...
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:55 schreef coolbabe het volgende:
Koud of niet, dat dekbed moet van hem af. Hij komt wel eens midden in de nacht bij ons in bed om weer op te warmen en anders `s ochtend vroeg wel als paps naar zijn werk is, kruipt hij op de warme plek
quote:Doet Jasper ook. Die ruimt zelfs vaak eerst het speelgoed op waar hij mee gespeeld heeft voordat hij iets anders gaat doen
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:36 schreef lily het volgende:
Wat eerder op de avond.... kleuren in het kleurboek...Wat me opvalt is dat Damon alle 8 stiften na gebruik weer netjes teruglegt. Dus 1 stift gebruiken en bij de volgende het dopje er netjes op, terugleggen in het bakje en dan pas een nieuwe pakken...
Hier heb ik er nog eentje van Sven in de box. Hij speelt liever met zijn voeten dan met zijn handen met het Activitycenter. Eerst dacht ik dat het toeval was, maar hij draait het wieltje rechtsbovenin bewust met zijn voeten rond
dikke pret met zus
quote:Echt Hema
Op zondag 19 oktober 2003 11:48 schreef moussy het volgende:
Wat heeft Sven een leuk pak aan!! ben gek op rood.
Net als trouwens het pakje wat Cas aanheeft, dat heeft Sven ook
quote:Wow! Wat verandert Cas snel zeg!
Op zondag 19 oktober 2003 11:48 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]dikke pret met zus
Cas past er trouwens nog maar net in. Ik wilde hem eigenlijk laten zitten, maar hij zakte heel langzaam naar beneden, het rugsteuntje is niet bestand tegen een bulletje
quote:Ik dacht dus precies hetzelfde toen ik die foto zag, het is echt al een heel ander kind dan een paar weken terug!
Op zondag 19 oktober 2003 12:35 schreef Spuuglokje het volgende:Wow! Wat verandert Cas snel zeg!
quote:Oooohw, liev
Op maandag 20 oktober 2003 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag heeft Christan getrakteerd op de crèche, de allermooiste foto is deze, met zijn grote liefde Kaylee
quote:Ja hè, 't is dik aan tussen die twee
Op maandag 20 oktober 2003 19:01 schreef easy-going het volgende:[..]
Oooohw, liev
Chiara, met haar mooie blauwe ogen en heerlijke rode wangen...
De grote brede grijns van Chiara
"Moet dat nou, mama?"
Mama's trots!
Zaterdag opgehaald, de foto van de fotograaf.
Ik ben hier 4,5 maand oud...
Voorlopig kun je alleen deze foto van een foto zien, de kabel van de scanner is kwijt...
Chiara met d'r guitige lach!
Nog één van de fotograaf, ook weer een foto van een foto.
quote:Eh... hoezo?
Op maandag 20 oktober 2003 19:20 schreef easy-going het volgende:
heeft Qltel al met hem "gepraat"?![]()
![]()
En wat wordt Rhody alweer groot, jeetje wat gaat het allemaal toch snel met die kleintjes.
Chiara, jij gaat vast een heleboel jongetjes het hoofd op hol brengen
Rhody, wat word jij al groot zeg!
* Bright zal morgen wat foto's uploaden
quote:Tuurlijk! Leuk hoor Christan en wat had jij een mooie Bob de Bouwertaart en felicitaties!
Op maandag 20 oktober 2003 23:34 schreef Christan het volgende:
Psst, hebben jullie ook al bij de Koele Kids Praatjes Deel 5 gekeken?
Ik mag hier nu ook meedoen gezien ik sinds een paar maanden oefenkindjes heb
Dit zijn de dochters van mijn vriend,
die nu inmiddels net 2 jaar en net 4 jaar zijn.
Valentina en Aurora
quote:Wie is er dan 2 jaar? En wie 4 jaar?
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:46 schreef Bolletje... het volgende:
(knip) die nu inmiddels net 2 jaar en net 4 jaar zijn
quote:Op deze foto is Valentina net 3 en Aurora 4 maanden geloof ik
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:00 schreef Sugar het volgende:[..]
Wie is er dan 2 jaar? En wie 4 jaar?
Iemand is hier maar X maanden in plaats van jaren, of vergis ik me?
En oow, ze zijn wel errug lief!!!
Mijn schatje
quote:Tnx
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:29 schreef moussy het volgende:
Wat een lieve smoeltjes bolletje!
die andere geeft bij mij een rood kruisje
quote:Jaaaaaaaa
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:53 schreef E.T. het volgende:
OMG Bol!
Je hebt 't helemaal te pakken...
Gaan we straks met kroost naar Blijdorp ipv dat we doorzakken?
hartstikke lief Bol die kindjes en wat vertel je er al trots over
Laten we hopen dat dit werkt...
edit: JAA!! het werkt in 1x! Die techniek van tegenwoordig toch ook
quote:**smelt**
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:36 schreef Dr.DarkXL het volgende:
hmm ik ben dan nog wel geen vader ( wat redelijk normaal is op mijn leeftijd ) maar ik ben toch meestal met die kleine kinderen in de weer, simpel weg omdat ik 4 kleine peetzusjes heb, en dit schatje ( keb het over het kind he) is het kind van goede vrienden van de familie en ik had de eer er op te passen, en toen voelde ik me meteen een papa, dus post ik hem hier
quote:Ja he, lekker koppie hoor! Kinnetje heeft ze van d'r moeder (net als haar wipteentjes
Op woensdag 22 oktober 2003 09:31 schreef Lois het volgende:
Die wangetjes![]()
quote:Doorzakken in Blijdorp???
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:53 schreef E.T. het volgende:
OMG Bol!
Je hebt 't helemaal te pakken...
Gaan we straks met kroost naar Blijdorp ipv dat we doorzakken?
Damn ja ik ben echt heel erg aan het worden
Maar ze zijn helemaal super die meiden
quote:Ben op een rare manier ook best trots op ze..komt omdat ze van mijn lievie zijn natuurlijk
Op woensdag 22 oktober 2003 08:08 schreef Lois het volgende:[..]
Jaaaaaaaa
![]()
![]()
hartstikke lief Bol die kindjes en wat vertel je er al trots over
de babygym aan 't ontdekken:
quote:Ja joh, ben meteen klaar, heel gezinnetje in 1 keer
Op woensdag 22 oktober 2003 18:23 schreef bixister het volgende:
wow bol, een vriendje mèt!gefeliciteerd!
(en Piet lijkt idd op mij. maar ook steeds meer op z'n vader.)de babygym aan 't ontdekken:
Piet is echt geweldig !
quote:Die ogen!
Op donderdag 23 oktober 2003 15:09 schreef lily het volgende:
Ik vond nog een vakantie fotootjeHij kijkt niet altijd boos hoor...
zo, nu ff een Rhody spam
En het is bij jullie al net zo'n speelgoedwinkel als hier
Christan wacht nog steeds op zijn eerste peutergym. De eerste keer waren we nog op vakantie, toen werd de juf ziek, toen herfstvakantie, nu juf weer ziek en we hopen dus komende week voor het eerst te gaan.
Damon heeft ook prachtige ogen zeg!
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Alle foto's van Christans verjaardag staan nu op zijn sitehttp://www.christan-maurits.net/paginas/3jaar/index.htm
Dit soort fotoos doen het goed als die 15 is
quote:Dat is Kaylee, zijn vriendinnetje. Hij is er vroeger bij dan zijn papa
Op donderdag 23 oktober 2003 22:42 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
[afbeelding] wat lief
![]()
[afbeelding]Dit soort fotoos doen het goed als die 15 is [afbeelding]
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 09:50 schreef coolbabe het volgende:[..]
H&M
[afbeelding]
Dat kapsel blijft gaaf
Lara vast onder de bank
Ach Bix, een echte zielePiet...
En Tom is stoer!
Dus dit is of Job (22 maanden), of een internetadres of een rood kruisje..
quote:Lekker mannetje!
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:43 schreef Angelcakes het volgende:
Ok hier een poging van mij om mijn jongste te posten...zou de eerste keer zijn als het lukt want op de een of andere manier lukt het me op dit forum nietDus dit is of Job (22 maanden), of een internetadres of een rood kruisje..
http://mywebpage.netscape.com/xxxangelckesxxx/job.bmp
quote:helemaal mee eens!
Op donderdag 30 oktober 2003 19:36 schreef melonovy het volgende:
leuke meiden Bolletje!
Ik vind deze ook prachtig. Wat een lekker bekkie.
quote:dat zei ik dus net ook tegen Danny. echt een mooi mannetje om te zien
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:48 schreef Karin het volgende:
Wat een onwijs mooie foto's van een onwijs lekker ventjeIk vind deze ook prachtig. Wat een lekker bekkie.
quote:Suiker op zijn hoofd en ik zou hem opeten
Op vrijdag 19 september 2003 11:48 schreef basset het volgende:
Ahhhh nieuw topic!Weer ff wat spammen:
Noa die bellen blaast: [afbeelding]
we hebben genoten van alle kindjes die stuk voor stuk probeerde het angstaanjagend te zijn en van de geschrokken gezichtjen van (voornamelijk de wat oudere) buurtbewoners die hadden gerekend op een kind of 10 ipv 120
Al met al prima geslaagd en alicia light inmiddels heerlijk uitgeput te slapen.
Hoewel zo'n Halloweenoptocht me ook wel leuk lijkt om te zien
En dan val je uiteindelijk na ene lange zoektoch met je duim vóór je mond in slaap
quote:haha, leuk
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:36 schreef moussy het volgende:
Cas is nog altijd op jacht naar zijn duim en dan krijg je dit:En dan val je uiteindelijk na ene lange zoektoch met je duim vóór je mond in slaap
Die piet heeft gewoon een enorm guitig koppie. Zo te zien heeft ie veel lol
Goh nou kan ik me toch niet meer die andere foto's herinneren.
Oh ja die van Chiara, leuke strik. Errug engels zoiets. Dit zie je dus echt heel veel hier
quote:tja de een doet alleen maar de " princesse" dingen met het kind de ander gewoon lekker alles.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:55 schreef moussy het volgende:
eigenlijk is het best luguber om je kind zo op te maken
ik heb iig gesmuld van alle " lugubere" bekkies van de kinderen als dracula's, duiveltjes, spoken, heksjes, vampieren en andere griezels
quote:Maar, maar..maar een clowntje is zo afgezaagd en ze past het bijenkostuum van vorig jaar nog
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:59 schreef just me het volgende:
ach.. met carnaval worden ze clowntjes
Door papa in bad gedaan (maar papa zou gaan douchen en mama Elise in bad, dat lukte dus niet helemaal )
De allereerste keer in mijn wipstoeltje, zo zie ik nog eens wat
Mmmm... lekkere moedermelk uit een flesje, dat gaat toch veel sneller dan uit zo'n borst?
Kijk, ik kan het wel hoor, die borst. Achter me zie je mijn nieuwste beer
Wat een meiden heb jij bolletje zal je wel heel wat mee te stellen hebben
Leuk dat strikkie van chiara!!! Heb ik voor Bo ook gehad en nu heeft Janneke het ook in gehad. Hoort ook een megatruttig jurkje bij maar daarom vind ik het juist zo leuk,net een verpakt paasei.
Kindje van (ben even zijn naam kwijt) babyfeet is volgens mij ook een lekker ondeugend ventje, aan die oogjes te zien.
Alicia zit echt te genieten, dat straalt helemaal. Knorretje hoe krijg je het toch telkens weer voor elkaar. Ze boft maar met zo'n crea crea moeder.
Is dat nou een knuffel of een echte hond bij Cas??? En wat een lekker ding ook!!!!
Allemaal lekkere dingen trouwens...maarre bright de complimentjes in dit topic zijn natuurlijk alleen voor de kids he
Is er iemand die voor mij wat foto's van Janneke en Bo kan plaatsen. Ik heb nu de foto's op de pc staan, maar de website moet nog geactieveerd worden ofzo zei Gerard en dat moet ie dus nog doen.
En Elise is ook een mooie meid.
quote:He, natuurlijk - ziet ze er niet lief uit dan? Da's wel toevallig onze trots hoor!
Op zaterdag 1 november 2003 20:14 schreef jessie het volgende:
...
Allemaal lekkere dingen trouwens...maarre bright de complimentjes in dit topic zijn natuurlijk alleen voor de kids he
...
Tis trouwens geen echte hond hoor, het is een knuffelbeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |