Het was ook wel te verwachten dat een Pallie zelf geen onafhankelijke documantaire zou kunnen maken
Maar dat ze zover zouden kunnen gaan op kosten van de VPRO is werkelijk een stuitende gebeurtenis.
Wel mooi dat men erachter is gekomen, zou dit vaker gebeuren?
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:28 schreef BAZZA het volgende:...
Het was ook wel te verwachten dat een Pallie zelf geen onafhankelijke documantaire zou kunnen maken
![]()
...
'PaLLestijnen'
En jij hebt problemen met andere mensen?
quote:Nee hoor, ben dyclestisch en over het algemeen vreedzaam.
Op vrijdag 19 september 2003 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'documAntaire''PaLLestijnen'
En jij hebt problemen met andere mensen?
quote:En anti palestijnen en kattenvriend
Op vrijdag 19 september 2003 08:34 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nee hoor, ben dyclestisch en over het algemeen vreedzaam.
quote:Netjes is het niet natuurlijk, maar om dit nou zo op te blazen lijkt mij persoonlijk nergens voor nodig.
Maar dat ze zover zouden kunnen gaan op kosten van de VPRO is werkelijk een stuitende gebeurtenis.
Ik rij geen Ford Transit.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:34 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nee hoor, ben dyclestisch en over het algemeen vreedzaam.
Ik vind je opmerking dat een Palestijn geen onafhankelijke documentaire kan maken een beetje vreemd want dat is het issue niet. Het gaat erom dat de regisseur gelogen heeft tegen zijn opdrachtgevers en zaken anders heeft voorgespiegeld dan ze in werkelijkheid waren. Er wordt wel vaker geacteerd in documentaires, of dingen in scene gezet, dat is juist een interessant grensgebied. Maar dan is het van belang om open kaart te spelen.
Paniek en stress bij het draaien waarschijnlijk, niet slim maar inderdaad niet wereldschokkend.
quote:Het is een documentaire over auto's, ik weet niet of je daar de linkse dan wel de rechtse ideologie mee kan verwoorden.
Op vrijdag 19 september 2003 08:58 schreef ekimov het volgende:En nu blijkt dat de VPRO zich weer mee heeft laten sleuren in dit "zielige" Palestijnen verhaal. Ik ga niet beweren dat rechtse media vertrouwen zijn, maar linkse dus ook niet.
Een storm in een glas water als je het mij vraagt.
quote:Pardon? Het is anders de VPRO zelf die de documentaire heeft teruggetrokken.
Op vrijdag 19 september 2003 08:58 schreef ekimov het volgende:
Nou ik vind het wel interessant. Daar waar de links georienteerde media pretendeert het patent op doorwrochtte en objectieve berichtgeving te hebben, blijkt steeds vaker het tegenovergestelde. Met name de VPRO heeft daar een handje van.
...
quote:Post je hier even de gegevens over het stemgedrag en de politieke voorkeur van de medewerkers van de documentaire-afdelingen radio en tv van de VPRO? Die zeg je te kennen namelijk.
Op vrijdag 19 september 2003 08:58 schreef ekimov het volgende:
Ik ga niet beweren dat rechtse media vertrouwen zijn, maar linkse dus ook niet.
quote:Welnee. Iedereen (lees: alle mensen die rechts stemmen) weet toch dat alle media in Hilversum alleen maar spreekbuis zijn van de Linkse Kerk?
Op vrijdag 19 september 2003 09:01 schreef Coone het volgende:[..]
Post je hier even de gegevens over het stemgedrag en de politieke voorkeur van de medewerkers van de documentaire-afdelingen radio en tv van de VPRO? Die zeg je te kennen namelijk.
quote:Oh ja, even vergeten, zal het tijdstip zijn
Op vrijdag 19 september 2003 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Welnee. Iedereen (lees: alle mensen die rechts stemmen) weet toch dat alle media in Hilversum alleen maar spreekbuis zijn van de Linkse Kerk?
quote:Een autofilm op het "Human Rights Watch Film Festival" ?
Op vrijdag 19 september 2003 09:00 schreef robh het volgende:[..]
Het is een documentaire over auto's, ik weet niet of je daar de linkse dan wel de rechtse ideologie mee kan verwoorden.
Een storm in een glas water als je het mij vraagt.
quote:Hoe kom je daarbij? het gaat over pallies en die Ford is toevallig het vervoersmiddel, ik heb hem al gezien.
Op vrijdag 19 september 2003 09:00 schreef robh het volgende:
Het is een documentaire over auto's
Enig respect voor andere volkeren is je echt vreemd he?
quote:Nee hoor, en nu mag je weer ontopic regaeren of in Onzin gaan spelen.
Op vrijdag 19 september 2003 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'het gaat over pallies'Enig respect voor andere volkeren is je echt vreemd he?
quote:Het Nederlandse Filmfestival zo lees ik in de openingspost.
Op vrijdag 19 september 2003 09:05 schreef CeeJee het volgende:Een autofilm op het "Human Rights Watch Film Festival" ?
http://www.msnbc.com/news/925875.asp
quote:Doe dat dan even toelichten, ik heb het namelijk niet gezien.
Op vrijdag 19 september 2003 09:07 schreef BAZZA het volgende:Hoe kom je daarbij? het gaat over pallies en die Ford is toevallig het vervoersmiddel, ik heb hem al gezien.
Wat deden de acteurs wat zo schokkend was? Waarom was het zo erg dat de taxichaufeur niet echt was? Etc.
Dan moet je gewoon vooraf en na de uitzendig vertellen dat het niet echt is, en het niet verkopen als een echte documantaire die tot stand is gekomen door dagenlang iemand te volgen.
Goed dat de VPRO erachter is gekomen, die pallie kan zijn carriere hopelijk gedag zeggen.
quote:Ja die chauffeur speelde achteraf gezien zijn rol wel goed, misschien is het toneel wat voor hem.
Op vrijdag 19 september 2003 09:38 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik heb die documentaire gezien en vond hem zeer interessant, jammer dat het gespeeld is.
quote:Ik las dat die klap idd nep was, samen met het stukje waarin hij plotseling beschoten werd. Jammer dat dit in scene is gezet, en verkocht als docu. Zonder deze manipulatie was het namelijk ook aangrijpend geworden en dan een echte documentaire. Alle onmenselijke teferelen bij de Israelische checkpoints waren namelijk niet in scene gezet.
Op vrijdag 19 september 2003 09:37 schreef BAZZA het volgende:
Ik vraag me af of die klappen die die rat kreeg bij die checkpoint.ook nep waren.
quote:Alle Palestijnen spelen hun slachtofferrol erg goed. Wat dat betreft stikt het van talent bij de Arabieren.
Op vrijdag 19 september 2003 09:41 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ja die chauffeur speelde achteraf gezien zijn rol wel goed, misschien is het toneel wat voor hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |