abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2003 @ 08:28:54 #1
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13281059

Het was ook wel te verwachten dat een Pallie zelf geen onafhankelijke documantaire zou kunnen maken

Maar dat ze zover zouden kunnen gaan op kosten van de VPRO is werkelijk een stuitende gebeurtenis.

Wel mooi dat men erachter is gekomen, zou dit vaker gebeuren?

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 19 september 2003 @ 08:30:50 #2
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_13281087
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:28 schreef BAZZA het volgende:

...

Het was ook wel te verwachten dat een Pallie zelf geen onafhankelijke documantaire zou kunnen maken

...

vrijdag 19 september 2003 @ 08:32:40 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13281109
'documAntaire'

'PaLLestijnen'

En jij hebt problemen met andere mensen?

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 19 september 2003 @ 08:34:14 #4
8502 BAZZA
pi_13281126
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'documAntaire'

'PaLLestijnen'

En jij hebt problemen met andere mensen?

Nee hoor, ben dyclestisch en over het algemeen vreedzaam.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  Admin vrijdag 19 september 2003 @ 08:38:19 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13281162
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:34 schreef BAZZA het volgende:

[..]

En anti palestijnen en kattenvriend
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 19 september 2003 @ 08:39:55 #6
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13281178
Past dit niet beter in FTR BAZZA? Ik vind dit eigenlijk allesbehalve schokkend, interressant, of discussiewaardig.
quote:
Maar dat ze zover zouden kunnen gaan op kosten van de VPRO is werkelijk een stuitende gebeurtenis.
Netjes is het niet natuurlijk, maar om dit nou zo op te blazen lijkt mij persoonlijk nergens voor nodig.

Ik rij geen Ford Transit.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13281226
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:34 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Goed antwoord.

Ik vind je opmerking dat een Palestijn geen onafhankelijke documentaire kan maken een beetje vreemd want dat is het issue niet. Het gaat erom dat de regisseur gelogen heeft tegen zijn opdrachtgevers en zaken anders heeft voorgespiegeld dan ze in werkelijkheid waren. Er wordt wel vaker geacteerd in documentaires, of dingen in scene gezet, dat is juist een interessant grensgebied. Maar dan is het van belang om open kaart te spelen.

Paniek en stress bij het draaien waarschijnlijk, niet slim maar inderdaad niet wereldschokkend.

pi_13281402
Nou ik vind het wel interessant. Daar waar de links georienteerde media pretendeert het patent op doorwrochtte en objectieve berichtgeving te hebben, blijkt steeds vaker het tegenovergestelde. Met name de VPRO heeft daar een handje van.
Laatst hoorde ik bij de VPRO op radio 1 een hele ochtend berichtgeving over wat de Amerikanen allemaal verkeerd hadden gedaan met betrekking tot voormalig Joegoslavie, zonder met een woord te reppen over wat de gevolgen waren geweest als Europa het zelf had (moeten) oplossen. Dan had Milosevic daar nu nog zitten moorden, namelijk.
Tendentieus.
Ook wil ik wijzen op een bericht van gisteren (wat ik tevergeefs op de Frontpage heb proberen te submitten), waaruit bleek dat de commissie Hutton concludeert dat de BBC de Britse regering op valse gronden beschuldigde van verkeerde voorlichting mbt de Iraq-kwestie.
En nu blijkt dat de VPRO zich weer mee heeft laten sleuren in dit "zielige" Palestijnen verhaal. Ik ga niet beweren dat rechtse media vertrouwen zijn, maar linkse dus ook niet.
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:00:40 #9
16625 robh
pi_13281427
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 08:58 schreef ekimov het volgende:

En nu blijkt dat de VPRO zich weer mee heeft laten sleuren in dit "zielige" Palestijnen verhaal. Ik ga niet beweren dat rechtse media vertrouwen zijn, maar linkse dus ook niet.

Het is een documentaire over auto's, ik weet niet of je daar de linkse dan wel de rechtse ideologie mee kan verwoorden.

Een storm in een glas water als je het mij vraagt.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:01:02 #10
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_13281433
quote:
Nou ik vind het wel interessant. Daar waar de links georienteerde media pretendeert het patent op doorwrochtte en objectieve berichtgeving te hebben, blijkt steeds vaker het tegenovergestelde. Met name de VPRO heeft daar een handje van.
...
Pardon? Het is anders de VPRO zelf die de documentaire heeft teruggetrokken.
pi_13281436
quote:
Ik ga niet beweren dat rechtse media vertrouwen zijn, maar linkse dus ook niet.
Post je hier even de gegevens over het stemgedrag en de politieke voorkeur van de medewerkers van de documentaire-afdelingen radio en tv van de VPRO? Die zeg je te kennen namelijk.
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:03:02 #12
66444 Lord_Vetinari
pi_13281452
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:01 schreef Coone het volgende:

[..]

Post je hier even de gegevens over het stemgedrag en de politieke voorkeur van de medewerkers van de documentaire-afdelingen radio en tv van de VPRO? Die zeg je te kennen namelijk.

Welnee. Iedereen (lees: alle mensen die rechts stemmen) weet toch dat alle media in Hilversum alleen maar spreekbuis zijn van de Linkse Kerk?
pi_13281471
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Welnee. Iedereen (lees: alle mensen die rechts stemmen) weet toch dat alle media in Hilversum alleen maar spreekbuis zijn van de Linkse Kerk?

Oh ja, even vergeten, zal het tijdstip zijn
pi_13281481
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:00 schreef robh het volgende:

[..]

Het is een documentaire over auto's, ik weet niet of je daar de linkse dan wel de rechtse ideologie mee kan verwoorden.

Een storm in een glas water als je het mij vraagt.

Een autofilm op het "Human Rights Watch Film Festival" ?

http://www.msnbc.com/news/925875.asp

vrijdag 19 september 2003 @ 09:07:49 #15
8502 BAZZA
pi_13281504
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:00 schreef robh het volgende:

Het is een documentaire over auto's

Hoe kom je daarbij? het gaat over pallies en die Ford is toevallig het vervoersmiddel, ik heb hem al gezien.
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:18:52 #16
66444 Lord_Vetinari
pi_13281652
'het gaat over pallies'

Enig respect voor andere volkeren is je echt vreemd he?

vrijdag 19 september 2003 @ 09:21:14 #17
8502 BAZZA
pi_13281691
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
'het gaat over pallies'

Enig respect voor andere volkeren is je echt vreemd he?

Nee hoor, en nu mag je weer ontopic regaeren of in Onzin gaan spelen.
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:28:44 #18
16625 robh
pi_13281816
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:05 schreef CeeJee het volgende:

Een autofilm op het "Human Rights Watch Film Festival" ?

[afbeelding]

http://www.msnbc.com/news/925875.asp

Het Nederlandse Filmfestival zo lees ik in de openingspost.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:30:56 #19
16625 robh
pi_13281849
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:07 schreef BAZZA het volgende:

Hoe kom je daarbij? het gaat over pallies en die Ford is toevallig het vervoersmiddel, ik heb hem al gezien.

Doe dat dan even toelichten, ik heb het namelijk niet gezien.

Wat deden de acteurs wat zo schokkend was? Waarom was het zo erg dat de taxichaufeur niet echt was? Etc.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:37:23 #20
8502 BAZZA
pi_13281923
Gewoon een beetje rondrijden en laten zien dmv achteraf gezien nep beelden dat ze daar "zielig" zouden zijn, je weet wel zeuren dat ze er lang over doen om naar de andere kant van de stad te komen door de checkpoints etc.
En later blijkt dus dat het gewoon net zo echt was als The Matrix
Ik vraag me af of die klappen die die rat kreeg bij die checkpoint.ook nep waren.

Dan moet je gewoon vooraf en na de uitzendig vertellen dat het niet echt is, en het niet verkopen als een echte documantaire die tot stand is gekomen door dagenlang iemand te volgen.
Goed dat de VPRO erachter is gekomen, die pallie kan zijn carriere hopelijk gedag zeggen.

pi_13281932
Ik heb die documentaire gezien en vond hem zeer interessant, jammer dat het gespeeld is.
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:41:22 #22
8502 BAZZA
pi_13281962
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:38 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik heb die documentaire gezien en vond hem zeer interessant, jammer dat het gespeeld is.
Ja die chauffeur speelde achteraf gezien zijn rol wel goed, misschien is het toneel wat voor hem.
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:53:30 #23
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_13282132
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:37 schreef BAZZA het volgende:
Ik vraag me af of die klappen die die rat kreeg bij die checkpoint.ook nep waren.
Ik las dat die klap idd nep was, samen met het stukje waarin hij plotseling beschoten werd. Jammer dat dit in scene is gezet, en verkocht als docu. Zonder deze manipulatie was het namelijk ook aangrijpend geworden en dan een echte documentaire. Alle onmenselijke teferelen bij de Israelische checkpoints waren namelijk niet in scene gezet.
pi_13282153
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:41 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ja die chauffeur speelde achteraf gezien zijn rol wel goed, misschien is het toneel wat voor hem.

Alle Palestijnen spelen hun slachtofferrol erg goed. Wat dat betreft stikt het van talent bij de Arabieren.
123
pi_13282200
Een jood beschuldigt Palestijnen van onpartijdige praktijken!
Nepaliseren is alleen bestemd voor de uitverkorenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')