quote:Ik geloof het nogsteeds niet nee. Die berichten hebben het over players choice titels die we hier nog niet hebben. En ook heeft elke cube site het bericht overgenomen van dezelfde bron site (die het dus allemaal kan hebben bedacht of heeft gedacht dat wat in Amerika gebeurt ook automatisch hier gebeurt)
Op maandag 22 september 2003 11:40 schreef Slomy het volgende:[..]
[..]Nu ook op cubezone.nl en andere grote sites:
Het zat er al aan te komen deze prijsverlaging en dat wordt nu nog maar eens bevestigd.
Ondanks dat haast iedere bezoekers van deze site wel een GameCube in zijn huis/slaapkamer zal hebben staan, zullen er altijd wel mensen hebben die onverhoopt nog geen Nintendo GameCube hebben kunnen aanschaffen. Goed nieuws voor de mensen die het nog moesten doen, want Nintendo gooit er een nieuwe prijsverlaging in.
In oktober zal de GameCube haar verkoopprijs verlagen tot 99 Euro! Dit met alle waarschijnlijkheid gericht op de releases van de wat grotere titels die er aan zitten te komen.
En laat me raden, jullie geloven het nu zeker nog niet ?
We zien het in oktober wel, maar ik denk dat je ongelijk hebt. (in iedergeval over die players choice titels, maar ik denk ook over deze prijsverlaging)
quote:Het zou inderdaad kunnen dat het niet waar is.
Op maandag 22 september 2003 14:17 schreef koei het volgende:[..]
Ik geloof het nogsteeds niet nee. Die berichten hebben het over players choice titels die we hier nog niet hebben. En ook heeft elke cube site het bericht overgenomen van dezelfde bron site (die het dus allemaal kan hebben bedacht of heeft gedacht dat wat in Amerika gebeurt ook automatisch hier gebeurt)
We zien het in oktober wel, maar ik denk dat je ongelijk hebt. (in iedergeval over die players choice titels, maar ik denk ook over deze prijsverlaging)
Daarbij kijken mensen die 'gewoon' effe een console gaan kopen erg vaak naar de prijs. Nu liggen de prijzen dicht bij elkaar en vragen ze advies over welke het meest gunstige is voor hun eisen/welke het beste is (misselijke vraag om antwoord op te geven btw
) e.d. Als ze straks een GC voor 99 Euro kunnen kopen en daarbij staan die andere 2 console voor 199 Euro te koop (mochten die op die prijs blijven zitten), dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt, immers die console is een stuk goedkoper en voldoet ook aan de eisen die er aan gesteld zijn namelijk spellen afspelen.
Gevolg meer cubes verkocht en het hopenlijke gevolg daarop is dat er weer meer third parties gaan ontwikkelen voor de cube, daarmee komen er weer meer spellen voor de cube en zo stijgen de verkopen waarschijnlijk weer. Dan zitten ze in een opwaartse cirkel. Als ze dit kunnen bereiken door deze prijsverlaging zou dat toch niet meer dan goed zijn ? Zeker als ze daarbij een aantal zeer goede games ook nog eens goedkoper maken door ze toe te voegen aan de platinum reeks/een aantal spellen in de platinum reeks goedkoper maken.
Jammergenoeg heb ik ook meer voor mijn cube betaalt, maarja als deze prijsverlaging kan betekenen dat er meer spellen voor de cube uitkomen (zoals hierboven beschreven) dan heb ik er geen problemen mee.
en daar ligt het grote geheim ![]()
Het zijn de spellen die duur zijn, daar wordt het meeste geld aan verdiend
dus het is wel slim bekeken van Nintendo, maar dat wisten ze al eerder door de lagere prijs die ze hadden ten op zichte van de 2 andere
quote:load schermpjes zijn we niet gewend
Op maandag 22 september 2003 19:09 schreef febster het volgende:
Ik heb vandaag in de stad even PN03 uit staan proberen, en het was niet veel soepsgrafisch gaat het allemaal nog wel al is t wel veel grijs achtig, maar de besturing is vaag en een echt doel zit er volgens mij ook niet in het spel.... beetje schieten en als het ff kan in zo mooi mogelijk combi's en that's it... en dan telkens als je een ruimte uitloopt soort van load schermpje heeel irri...
alleen bij de ps2 fans klinkt dat heel bekend
quote:
Op maandag 22 september 2003 19:18 schreef ASSpirine het volgende:[..]
load schermpjes zijn we niet gewend
quote:Ff uitleggen, na ELKE kamer ook al stond er maar 1 vijand in die je in 10 sec versloeg en dus over zo'n kamer gemiddeld 30 sec deed kwam er een schermpje waarin stond "1 enemy beaten" "time: 0.29 sec" etc etc (veredeld load schermpje dus) en dan is t WEL irritant
Op maandag 22 september 2003 19:18 schreef ASSpirine het volgende:[..]
load schermpjes zijn we niet gewend
quote:heb je uit irritatie dat ding niet weg gefrisbeed' ?
Op maandag 22 september 2003 19:25 schreef febster het volgende:[..]
Ff uitleggen, na ELKE kamer ook al stond er maar 1 vijand in die je in 10 sec versloeg en dus over zo'n kamer gemiddeld 30 sec deed kwam er een schermpje waarin stond "1 enemy beaten" "time: 0.29 sec" etc etc (veredeld load schermpje dus) en dan is t WEL irritant
quote:Zat in een zo'n plastic pod ding schat dus helaas
Op maandag 22 september 2003 19:27 schreef ASSpirine het volgende:[..]
heb je uit irritatie dat ding niet weg gefrisbeed' ?
Heeft iemand hier trouwens Burn Out 2, want die zag ik ook in de schappen liggen en ben wel benieuwd of het iets is
?
quote:
Op maandag 22 september 2003 19:39 schreef febster het volgende:[..]
Zat in een zo'n plastic pod ding schat dus helaas
![]()
Heeft iemand hier trouwens Burn Out 2, want die zag ik ook in de schappen liggen en ben wel benieuwd of het iets is
?
kopen die handel
op insidegamer.nl is nu dit te lezen:
Gisteren kwamen we met het bericht dat volgens Nintendo Difference de GameCube prijs vors naar beneden zou gaan. Maar het feestje gaat niet door. G-Freaks heeft dit aan Nintendo nagevraagd en niets blijkt waar te zijn. Nintendo zegt dat er geen prijsverlaging in zit voor de GameCube voor kerstmis. Ook gaan de Players Choice titels niet goedkoper worden en zal er voorlopig ook geen titels toegevoegd worden aan de Players Choice reeks.
G-Freaks vroeg ook of er nog nieuwe bundels op de markt komen. Helaas is dit niet het geval aangezien Nintendo niet van plan is om nieuwe bundels op de markt uit te brengen met de huidige games. Echter sluiten de mannen van Nintendo niet uit dat in de toekomst nieuwe topgames wel verschijnen in een nieuwe bundel. Nintendo is tevreden met het resultaat van de huidige bundels. En hiermee worden alle geruchten die er waren meteen de grond in gestampt alsof het niets is. Of de GameCube ooit tot de prijs van €99,- zal zakken is voorlopig nog niet aan de orde maar wie weet verandert Nintendo nog van mening.
Vind het toch een gemiste kans aangezien de prijsverlaging alleen maar in het voordeel van Nintendo had kunnen werken.
quote:ANDERS LEES JE EVEN 3 POSTS BOVEN JE
Op maandag 22 september 2003 23:16 schreef Kondros het volgende:
ik heb via gamecube europe gehoord dat ze op 1 oktober die gamecube afprijzen tot 99 euro... ZIJN DIE DAAR NA HELEMAAL VAN HUN POT GERUKT... IK KOCHT XBOX VORIGE WEEK VOOR 199 !!!!
dit is mss goed voor verkoop cijfers maar het is enorm frusterend voor de mensen die er juist een kochte... Bij deze actie ban ik voor onbepaalde tijd nintendo uit mijn Hall of worhship en maak ik een plaatsje vrij voor MR.Gates en zen speeltje
quote:Als je zo snel van keuze verandert ben je geen gamecube waardig
Op maandag 22 september 2003 23:21 schreef Kondros het volgende:
juist gedaan...dit is mss goed voor verkoop cijfers maar het is enorm frusterend voor de mensen die er juist een kochte... Bij deze actie ban ik voor onbepaalde tijd nintendo uit mijn Hall of worhship en maak ik een plaatsje vrij voor MR.Gates en zen speeltje
quote:Je capslock staat aan
Op maandag 22 september 2003 23:16 schreef Kondros het volgende:
ik heb via gamecube europe gehoord dat ze op 1 oktober die gamecube afprijzen tot 99 euro... ZIJN DIE DAAR NA HELEMAAL VAN HUN POT GERUKT... IK KOCHT XBOX VORIGE WEEK VOOR 199 !!!!
ik vind dit niet kunnen. Dit gaat in tegen alle wetten van de marketing !
quote:Het was volgens mij ook geen echte hoax, want volgens mij klopt dit wel voor Amerika, maar daar is de cube standaard al goedkoper dan hier en hebben ze al meer players choice titels.
Op maandag 22 september 2003 22:57 schreef flappiewappie het volgende:
die prijs verlagingen gaven me niet de indruk dat het een 'hoax' was.., alleen dat Metroid Prime een player choice zou worden, vond ik raar!
quote:ik vind het wel raar want op (bijna) alle sites wat iets met de gamecube te maken heeft staat dat hij 99 euro gaat kosten behalve op de nintendo site
Op dinsdag 23 september 2003 00:19 schreef koei het volgende:[..]
Het was volgens mij ook geen echte hoax, want volgens mij klopt dit wel voor Amerika, maar daar is de cube standaard al goedkoper dan hier en hebben ze al meer players choice titels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |